Pikkujoulujen jälkipuinti

Info tulevista miiteistä
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

pertzi kirjoitti:Tässä olisi täysin subjektiivisia mielipiteitä:
  • Eniten...
  • Paras...
  • Varmimmin...
    p.
..jatkan listaasi pyytämättä tai mitenkään huomioimatta sitä, että saattoi siitä muitakin puuttua minun lisäkseni, olen itsekeskeisellä päällä..
  • Huomaamattomin: KisSandra
[/list]
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Enthu

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Enthu »

nypari kirjoitti:Kuten sanoin muiden kanssa en oikein ehtinyt jutella, joten sitten seuraavalla kerralla. KK:n kanssa pohdittiin paluumatkalla järjestää miitti Tampereelle kesäksi, ehkä jo talveksi.
Jepulis... mä nyt ramppaan noin muutenkin Tampereella sukulaisilla&tutuilla 4-6 krt vuodessa.Olen kiinnostunut tulemaan
mikäli olette järkkäämässä talvella tai next summer :)
ninnithequeen

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Enthu kirjoitti:
nypari kirjoitti:Kuten sanoin muiden kanssa en oikein ehtinyt jutella, joten sitten seuraavalla kerralla. KK:n kanssa pohdittiin paluumatkalla järjestää miitti Tampereelle kesäksi, ehkä jo talveksi.
Jepulis... mä nyt ramppaan noin muutenkin Tampereella sukulaisilla&tutuilla 4-6 krt vuodessa.Olen kiinnostunut tulemaan
mikäli olette järkkäämässä talvella tai next summer :)
Hei, sinne Sauna Open Airiin taas kuitenkin. Eikös juu?
Enthu

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Enthu »

ninnithequeen kirjoitti:
Enthu kirjoitti:
nypari kirjoitti:Kuten sanoin muiden kanssa en oikein ehtinyt jutella, joten sitten seuraavalla kerralla. KK:n kanssa pohdittiin paluumatkalla järjestää miitti Tampereelle kesäksi, ehkä jo talveksi.
Jepulis... mä nyt ramppaan noin muutenkin Tampereella sukulaisilla&tutuilla 4-6 krt vuodessa.Olen kiinnostunut tulemaan
mikäli olette järkkäämässä talvella tai next summer :)
Hei, sinne Sauna Open Airiin taas kuitenkin. Eikös juu?
Riippuu rahatilanteesta mutta viimeistään silloin :)
kyyppo

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja kyyppo »

No kyy-yy.. joko ne pikkujoulut oli? Miksei mua kutsuttu? Miten mua on voitu puukottaa selkään ja lyödä otsaan, vaikka missään en ole ollut ja mitään en ole ottanut?
ninnithequeen

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

kyyppo kirjoitti: Miten mua on voitu puukottaa selkään ja lyödä otsaan, vaikka missään en ole ollut ja mitään en ole ottanut?
Manalalla on kans kauhee mustelma kuulemma koivessaan. Perkeleen jätkät, pitikö pistää toisenne ja koko kuppila palasiksi? :D
Enthu

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Enthu »

ninnithequeen kirjoitti:
kyyppo kirjoitti: Miten mua on voitu puukottaa selkään ja lyödä otsaan, vaikka missään en ole ollut ja mitään en ole ottanut?
Manalalla on kans kauhee mustelma kuulemma koivessaan. Perkeleen jätkät, pitikö pistää toisenne ja koko kuppila palasiksi? :D
Kitymiittien perimmäinen tarkoitus teloa itsensä mahdollisimman taidokkaasti ja jos ei itse osaa/pysty vähintään kaverin avustuksella :D
Tsaari

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Kiitos kaikille hupaisasta seurasta, hauskaa oli ja tänään krapula. Pizza ja olut helpottivat huomattavasti oloa.

Eriyisesti miitissä huvitti se kun piti esitellä itsensä tällä nimimerkillä.


aydemir kirjoitti: Tsaari oli aika yllätys :D
Mitenhän tämäkin pitää tulkita
Turbohaltija

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Jostain syystä tulen aina hyvälle tuulelle tuosta Tsaarin avatarista, on se vaan niin jylhä! Asiallisen oloinen heppu myös livenä!
killkill

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja killkill »

pertzi kirjoitti:Varmin rooli amerikkalaisessa poliisisarjassa: killkill
Johtuiko se ylläni olleesta Serpico-rotsista (Al Pacino käytti muuten juuri TUOTA takkia) vai jylhän machosta olemuksestani?
Tsaari

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

killkill kirjoitti:
pertzi kirjoitti:Varmin rooli amerikkalaisessa poliisisarjassa: killkill
Johtuiko se ylläni olleesta Serpico-rotsista (Al Pacino käytti muuten juuri TUOTA takkia) vai jylhän machosta olemuksestani?
Ei kun eSheriffin tähdestä, hoh.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tsaari kirjoitti:Eriyisesti miitissä huvitti se kun piti esitellä itsensä tällä nimimerkillä.
Tiedän tunteen. Vuodet eivät ole vähentäneet nolotusta.
ninnithequeen

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

pertzi kirjoitti: [*] Hienoin palmikko: ninnithequeen
Elppis punoi kutrini Trickshotissa :)

Harvemmin minua näkee hiukset letillä, mutt pitihän nyt pikkujoulujen kunniaksi...
pertzi

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja pertzi »

KisSandra kirjoitti:
pertzi kirjoitti:Tässä olisi täysin subjektiivisia mielipiteitä:
  • Eniten...
  • Paras...
  • Varmimmin...
    p.
..jatkan listaasi pyytämättä tai mitenkään huomioimatta sitä, että saattoi siitä muitakin puuttua minun lisäkseni, olen itsekeskeisellä päällä..
  • Huomaamattomin: KisSandra
[/list]
Sut kyllä huomasin, mutta olit niin nätti, että en uskaltanut tulla juttelemaan. Nyt vasta galleriaasi katsottuani keksin, kuka olet.

Ujo p.
pertzi

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja pertzi »

killkill kirjoitti:
pertzi kirjoitti:Varmin rooli amerikkalaisessa poliisisarjassa: killkill
Johtuiko se ylläni olleesta Serpico-rotsista (Al Pacino käytti muuten juuri TUOTA takkia) vai jylhän machosta olemuksestani?
Kyllä se se olemus oli. Näytit mun mielestäni just karskilta poliisietsivältä jossain sopivan synkässä film noir -leffassa.

p.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12440
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tällä kertaa:

- En ottanut liikaa pohjia.
- En ollut liian kännissä.
- Käyttäydyin korrektisti. (ainakin muistaakseni).
- Lähdin tarpeeksi ajoissa (bussit ja sporat kulkivat vielä).

Annan propsit itselleni. :D

Oli kiva tavata vanhoja ja uusia ruNkkareita. :)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Quarter

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Quarter »

mjoo... olisin tullut mutta tokihan minä myyn viinaa känniääliöille mielummin kun juon sitä itse känniääliönä.. prkl.. 40h töitä kolmen päivän aikana niin tietää tehneensä... Ehkä ensi kerralla. Uutenavuotena?? Oisko mitään?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja annepa »

Aito_Johanna kirjoitti:Eka pikkujouluista kotiutunut!
Mistäs tiedät? Minä olin kotona 22.35. Laske siitä :P

EDIT: niin ja ruoka oli hyvää ja seura kivaa. Toisessa pöydässä (CW:ssä) istui kaksi tytöä jotka tuijottivat minua kiinteästi ja välillä sipisivat keskenään. Viimein he rohkaistuivat kysymään kuka olen. Esittelin itseni johon tytöt regoivat kääntymällä takaisin omaan pöytäänsä. Siis MITVIT? Keitäs vittuja te sitten olitte HÄ? Käytöstavat, käytöstavat... :?

Amaröllössä katselin :shock: kun Manala demonstroi minkälaisilla lanneliikkeillä sitä pillua irtoaa "JA PIDETÄÄN SE NARIKKALAPPU SIELLÄ TASKUSSA SAATANA". Aijjaa. Sattuneesta syystä lähdin kotiin siinä vaiheessa kun parvelta karjuttiin runkkareita ylös.
Viimeksi muokannut annepa, 04.12.2005 22:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
nokkaelain

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

pertzi kirjoitti:
  • Kohteliain herrasmies: nokkaelain
Alussa oli vähän kankeaa - herrasmies olisi kohteliaasti pitänyt seuraa pöytäseurueelleen.

Ainakin kaksi luuli minua PetriFB:ksi :shock:
AarneAnkka

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Napsimistani kuvista; en ole vielä imuttanut niitä kamerasta koneelle, mutta teen sen lähiaikoina (kiireinen sunnuntai). Kuviin on tarkoitus antaa linkki vain niille jotka olivat itse paikan päällä.

Jos jollain on jotain erityissensuuritoiveita, älähtäköön minulle privana. Aion odottaa muutaman päivän ennen kuin pistän kuvat leviämään.
Gina

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja Gina »

annepa kirjoitti: Toisessa pöydässä (CW:ssä) istui kaksi tytöä jotka tuijottivat minua kiinteästi ja välillä sipisivat keskenään. Viimein he rohkaistuivat kysymään kuka olen. Esittelin itseni johon tytöt regoivat kääntymällä takaisin omaan pöytäänsä. Siis MITVIT? Keitäs vittuja te sitten olitte HÄ? Käytöstavat, käytöstavat... :?
EI kai me sipisty, sä et vaan kuullu :D Sori, ei tajunnu. Gina ja Camilla.

Kotona ollaan, oli aivan hulvattoman hauskaa. Tosin ajomatka takaisinpäin oli hieman tuskaa, joskin hyvässä seurassa hauskaa.

Hauska nähdä teitä kaikkia!
bedlam

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Voe hyvää päivää. Tuli sitten eilen kiskaistua kunnon lärvät jo reilusti etukäteen, kaverin synttärikemut alkoivat iltapäivästä Kalliossa sijaitsevan räkälän alakerrassa. Se varmaan riittää jo perusteeksi.

Projektina oli kätellä jokainen runkkari ja vaikka itse juhlatila ei ollut mitenkään massiivinen, olen täysin missannut esim. Aarnen ja Aito_johannan paikallaolon.

Jossain vaiheessa koetin hauskuuttaa itseäni solvaamalla ihmisiä kätellessäni, mutta kukaan ei innostunut lähtemään mukaan edes joulumielen takia. Keikauksen säärtä pääsin hiplaamaan, olen siitä syvästi otettu. Kyypon valitettavan onnettomuuden aikaan olin jo poistunut juottolasta, syvästi järkytyin kun uutisissa tapauksesta kuulin. Pikaisia paranemisia.

Ja on se Bedlam muuten ruma jätkä. T. Barcode
bedlam

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja bedlam »

SnapaHead kirjoitti:Bedlam haisi hieltä ja solvasi sukujuuriani. Kipeän asiasta tekee se, että joskus täällä palstalla itse sen kertoi.
Hei, se hajuvesi on lahjaksi saatua! En muista kuinka solvasin juuristoasi, mutta mukahauskaksi vittuiluksi tarkoitettamani esiintymisen kuittasit lievän häpeän häivähdyksen aiheuttavalla reaktiolla. Tai ehkä se hiki alkoi haista sitten siinä vaiheessa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

nypari kirjoitti:Joo, meikkiksen ilta jäi varttitiehen, kun sain ikävän puhelinsoiton äidiltä, mut en ala siitä sen enempää avautumaan. Meni kuitenkin fiilarit osapuolleen siihen. Vieläkin on aikas paska olo.

Ehdin siis olla Belgessä ja CW:n syömingeissä. Oikeastaan vaikea sanoa monestakaan mitään, kun en moi:ta enempää en kommunikoinut. Mutta..
Irmeliannelin saa sitten kyllä meilailla anytime, ihanan söpö tyttö, harmi kun en ehtinyt jutella
Juu, harmi. (ja kiitos) Eiköhän sitä kerkiä kuitenkin joskus. Toivottavasti paskat fiilarit hälvenee.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pikkujoulujen jälkipuinti

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

ninnithequeen kirjoitti:Musta on muuten tullut vanha. Mä luovutin aika aikaisin (lue: ennen kun baari sulkeutu), kun rupes väsyttämään. Pimeällä taksilla (!) pääsin kotiin nopeasti.

Pitää vielä mainostaa, että kaikkii olivat juuri niin ihania kuin odottaa saattaa, irmelianneli ja Gina vallan symppiksiä :h:
Kyllä. Ja samoin!!1