Päivän järkytys

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Re: Päivän järkytys

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 26.03.2026 11:33 Muista myös kylpyläturma ja lentomäki!
Koen syvää ja pysyvää lajityypillistä järkytystä kaikkien järkyttyneiden puolesta. Elämä on välillä järkyttävän järkyttävää.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

"Intia käynnistää keskiviikkona maailman suurimman väestönlaskennan. Siihen on osallistumassa yli kolme miljoonaa virkamiestä."

Mua järkyttää tuo tehokkuuden maksimointi :shock:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^
Määräyksenä on, että jokainen käy aamupaskalla kadun varressa klo 10 mennessä, sitten lasketaan tuotokset.
James Potkukelkka
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

^^Yhdysvaltojen väestölaskenta aikoinaan 1800-luvun lopulla kesti niin pitkään, että pelättiin, että laskenta ei ehdi valmistua ennenkuin seuraava tehdään. Lain mukaan väestö täytyy laskea kymmenen vuoden välein. Tämä synnytti tarpeen reikäkorttilaskennalle, josta syntyi IBM.

^ :mrgreen:
Ei vertaistasi sulle, sä lilja Saaronin. Suo armos lahjat mulle ja kaste Siionin