Runkkis kirjoitti:Olempas ollut ahkera. Tiskit tiskattu, pölyt pyyhitty, pöydillä yms. levillään olleet paperit tungettu laatikoihin, lattioilta kerätty ylimääräiset roinat (ja tungettu kaappeihin).. Vielä pitäisi imuroida. Jätetään se kaappien järjestely seuraavaan kertaan.. (juhannukseksi)
Tänään raahasin vähän roinaa kellariin, jotka on lojuneet tuossa nurkassa muutosta saakka, puoli vuotta. Ei kaikkea heti jaksa tehdä
Runkkis kirjoitti:Olempas ollut ahkera. Tiskit tiskattu, pölyt pyyhitty, pöydillä yms. levillään olleet paperit tungettu laatikoihin, lattioilta kerätty ylimääräiset roinat (ja tungettu kaappeihin).. Vielä pitäisi imuroida. Jätetään se kaappien järjestely seuraavaan kertaan.. (juhannukseksi)
Tänään raahasin vähän roinaa kellariin, jotka on lojuneet tuossa nurkassa muutosta saakka, puoli vuotta. Ei kaikkea heti jaksa tehdä
Itse olen muutanut tänne puolitoista vuotta sitten.. Veiläkin laatikoita purkamatta...
ElanorRaven kirjoitti:
Hiljaa hyvä tulee Itsekin sain vasta viime kesänä nuo sohhvan kupeessa lojuneet roinat varastoon.
Päätitkin tehdä kaiken itse etkä jättänyt talkooväelle hommia?
Päätitkin tehdä kaiken itse etkä jättänyt talkooväelle hommia?
Kyllä täällä on vielä siivottavaa mm niiden kaappien järjestely... tulepas tänne, niin käyn hakemassa Siwasta siideriä... Omenaa vai päärynää?
Runkkis kirjoitti:
Mulla on nyt siivousvimma päällä, kun kukaan ei ilmoittautunut sinne mun talkoisiin.
Ai miten niin ei ilmoittautunut?! Minä ilmoittauduin ja varasin tehtävät ja ilmoitin syöväni kolme makkaraa. Pese sitten itse vessas, jos ei apu kelpaa
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Runkkis kirjoitti:
Mulla on nyt siivousvimma päällä, kun kukaan ei ilmoittautunut sinne mun talkoisiin.
Ai miten niin ei ilmoittautunut?! Minä ilmoittauduin ja varasin tehtävät ja ilmoitin syöväni kolme makkaraa. Pese sitten itse vessas, jos ei apu kelpaa
No, tänne sitten kipin kapin... ehdin vielä nakkiostoksille... tiedätkö osoitteen?
Lolita kirjoitti:Ai miten niin ei ilmoittautunut?! Minä ilmoittauduin ja varasin tehtävät ja ilmoitin syöväni kolme makkaraa. Pese sitten itse vessas, jos ei apu kelpaa
Auttaaks jos lupaan että saat pestä mun selän tupareissa? Voin palkita makkaralla. Oikeen Wilhelmiinalla! No perkele, saat koko paketin.
Liian myöhäistä houkutella minua enää siivoustalkoisiin. Mulla on nyt omat nakit ja Lost tulee telkkarista. Joku kumihanskafetissi mulla täytyy kyllä olla kun mielelläni sellaiset käteeni vedän työssäkin ja rupean törkyä tonkimaan.
Mitä taas tuohon selänpesuun tulee, pitää nyt katsoa miten minua ujostuttaa. En nyt sentään ihan mihin vaan suostu puolituntemattomien kanssa pelkästä makkarasta.
Viimeksi muokannut Lolita, 09.02.2006 19:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Tylsistyttää. Koko päivän olen vaan lojunut kotosalla, suurimmaksi osaksi koneen äärellä, ja nyt alkaa jo pikkasen kyllästyttämään... Pitäisi varmaan lähteä nukkumaan vaan. Tosin sitten heräisin ihan järjettömän aikaisin ja olisi sama tylsyyspulma edessä. Ehkäpä yritän sitten kityillä ankarasti loppuillan ja tappaa siten aikaa... On mullakin elämä. Mutta ei sitä viitsisi baariinkaan lähteä, kun huomenna kumminkin tulee lähdettyä.
Lolita kirjoitti:Liian myöhäistä houkutella minua enää siivoustalkoisiin. Mulla on nyt omat nakit ja Lost tulee telkkarista. Joku kumihanskafetissi mulla täytyy kyllä olla kun mielelläni sellaiset käteeni vedän työssäkin ja rupean törkyä tonkimaan.
.
ElanorRaven kirjoitti:Tylsistyttää. Koko päivän olen vaan lojunut kotosalla, suurimmaksi osaksi koneen äärellä, ja nyt alkaa jo pikkasen kyllästyttämään... Pitäisi varmaan lähteä nukkumaan vaan. Tosin sitten heräisin ihan järjettömän aikaisin ja olisi sama tylsyyspulma edessä. Ehkäpä yritän sitten kityillä ankarasti loppuillan ja tappaa siten aikaa... On mullakin elämä. Mutta ei sitä viitsisi baariinkaan lähteä, kun huomenna kumminkin tulee lähdettyä.
Jos rupeaa kovin pahasti tylsistyttämään niin tiedät mitä tehdä .