TorsoTorstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18776
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Melnais kirjoitti:
hebuli kirjoitti: Jaa-a, kehtaisiko sitä ehdottaa tuollaista ihan uudelle tuttavuudelle, kun käväisen hänen luonaan huomenna?
Kehtaisi, sehän on samaan aikaan myös kehu naiselle, hänet uskaltaa heti viedä näytille ystävilleen. Perheestä niin väliä mutta jos ystävät karsastavat kumppania tulee ongelmia. Riskeistä olen samaa mieltä kuin Dumis.
Musta äHebulin ihmetykset ei oo kohallaan, varmaan sieltä löytyy se rumempikin ihastus kaulaan roikkumaan?
Pyyhin Netikettiin..
slam

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja slam »

Ensin haistattelu, että vittu sä olet paska ja sitten rinteelle :lol:

Yhteensä vuoden olen muuten hakenut asuntoa Y-järveltä, mutta ei tulosta...

ps. Olen niin cool ja osaava... Oikein rekrytointitaitoinen ihminen... ottakaas lapset malliii
hebuli

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Durasel kirjoitti:Noh, etköhän sitten joutaisi lehdelle myöhemminkin jos nyt jo kävisi niin?
Kato hei ensin pitää yrittää vakuuttaa toinen omasta erinomaisuudestaan ja saada hänet ihastumaan kunnolla, ennenkuin uskaltaa esitellä komeille sinkkututtavilleen. No joo, leikki leikkinä, voisihan sitä varovaisesti kysäistä mitä pääsiäissuunnitelmia toisella on.

xxx poisti sitten Shrink-keskustelun, toivottavasti ei kuitenkaan vittuuntuneena minun vastaukseeni... Toivotaan kuitenkin että hommiin tulee jokin ratkaisu. Ens kerralla nimettömänä?
Pikku-Akka

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

syttiK kirjoitti:Normipäivä.
Aattelin rykästä viikon paaston, ei vaan löydy sitä esitelappusta mistään.
Huhuu! Onko kukaan paastoillu muulla litkulla ku Colon Tonicilla?
Oon ollu muutamia kertoja neljän päivän paastolla, mehua, yrttiteetä jne. Googleta niin saat paljon linkkejä.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

hebuli kirjoitti:xxx poisti sitten Shrink-keskustelun, toivottavasti ei kuitenkaan vittuuntuneena minun vastaukseeni... Toivotaan kuitenkin että hommiin tulee jokin ratkaisu. Ens kerralla nimettömänä?
En sinun kommenttisi takia sitä poistanut, vaan varmaan kaikille itsestäänselvästä syystä. Juu, toivottavasti asiat selviää. Pistin äsken kaiken paperille, ja tulin siihen lopputulokseen että oma pää on suurimmassa osin viallinen ja mies taas vähän hiomaton.
Mene ja tiedä, mitään nopeita ratkaisuja en suostu tekemään.

Miten puhua vakavista asioista itkemättä? Keljuttaa kun yrittää sanoa jotain ja heti meinaa tulla itku. Se, että itku on kiristystä miehelle, on taas vielä kauheampaa; se itku tulee tunteiden takia. KÄÄK.

Mutta mä jatkan nyt töitä, ja jatkan tätä iltapäivällä ns. oikean ystävän seurassa, koska "hullu olisin jos luulisin joitakin teitä ystävikseni" :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
Starflare

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Starflare »

AarneAnkka kirjoitti:Kappas. Sähköpostissa eräs neitokainen lähetti mulle ollaanx-vaan-ystäviä -viestin. No ei se mitään, mulla on ihan samanlainen olo. Hänen kanssaan on kivaa keskustella, kokkailla ja katsella leffoja, mutta en ole tuntenut mitään suurempia intohimon leimahduksia.
Niin no, korjaa toki jos olen väärässä, mutta etkös sinä muutenkin ollut varattu?
hebuli

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

AarneAnkka kirjoitti:Kappas. Sähköpostissa eräs neitokainen lähetti mulle ollaanx-vaan-ystäviä -viestin.
Kysy siltä mitä ystävät tekevät yhdessä hänen mielestään? Tyynysotaa ja sen sellaista?
ninnithequeen

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti: Mutta mä jatkan nyt töitä, ja jatkan tätä iltapäivällä ns. oikean ystävän seurassa, koska "hullu olisin jos luulisin joitakin teitä ystävikseni" :roll:
Muahaha. Samaa naureskelin minäkin.

Mii lav juu, jaksuja ja mennään sinne kantapaikkaamme tässä joku toinen päivä parantamaan maailmaamme joohan :h:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Pekka on tainnut rauhoittua, kun kämmenselissäni ei ole kuin yksi parantumassa oleva naarmu. Tähän asti kädet ovat olleet aina ruvella ja täynnä kirveleviä haavoja. Vasemmassa käsivarressa on enää muutama naarnu ja niistäkin isoin ja rumin on itseaiheutettu.

Siihen XXX:n shrink-juttuun vielä, vaikka mä tunnen molemmat, niin ei tuo minun suhtautumiseeni vaikuta. Mitä minulle muiden parisuhteet kuulu niin tarkkaan, että tuommoisesta pitäisi lähteä jotain henkilöön käyviä mielipiteitä muodostamaan. Siis niinQ, otan molemmat kavereina ja perustan mielipiteeni omiin kokemuksiin. Ymmärrän kyllä XXX:n miksi hän kirjoitti viestin tänne, tämä paikka on aika hyvä peili omille fiiliksille. Kun selittää tilanteen ja omat tunnelmansa, saa vastaukseksi sellaista tekstiä, minkä pohjalta on aika hyvä lähteä miettimään niitä omia ajatuksiaan ja niiden oikeutta.

Ja mä varaan oikeuden poistaa ylläolevan teksitn, kun se alkaa kumminkin kohta vaivata mua ;)
Turbohaltija

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

hebuli kirjoitti:
xxx poisti sitten Shrink-keskustelun, toivottavasti ei kuitenkaan vittuuntuneena minun vastaukseeni... Toivotaan kuitenkin että hommiin tulee jokin ratkaisu. Ens kerralla nimettömänä?
Itsekin ihmettelen, miksei kyseistä juttua kirjoittanut esimerkiksi Mustanikki? Varmaan yhtä hyviä tai huonoja kommentteja olisi tullut kuitenkin.
killkill

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kolminkertainen kirous mobiiliteknologialle. Yritin tehdä töitä junassa välillä Tampere-Helsinki. 3G-kentät katosivat jo ennen Lempäälää, GPRS-yhteys pätki viiden minuutin välein ja VPN-yhteys samoin. Mobiilitoimisto my ass!

Operaattorit ja kännykauppiaat hoi! Kun alatte tuputtaa kuluttajille "uusia, hienoja teknokännyköitä nopein langattomin yhteyksin", huolehtikaa nyt helvetissä että niiden vaatimat nopeammat verkot ovat käytössä muuallakin kuin kaupunkien keskustoissa!!! :twisted:
Durasel

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Durasel »

Elppis kirjoitti:Mutta mä jatkan nyt töitä, ja jatkan tätä iltapäivällä ns. oikean ystävän seurassa, koska "hullu olisin jos luulisin joitakin teitä ystävikseni" :roll:
Jaa, kyllä siä miun ystävä olet... en tiedä sitten onko se yksipuolista ystävyyttä? :D
hebuli

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Elppis kirjoitti:Mutta mä jatkan nyt töitä, ja jatkan tätä iltapäivällä ns. oikean ystävän seurassa, koska "hullu olisin jos luulisin joitakin teitä ystävikseni" :roll:
Ihan terve lähtökohta. Jokaisessa meistä voi asua pieni :axe: (olen yllättynyt ettei tuon hymiön nimi ollut :kess: ).
Viimeksi muokannut hebuli, 06.04.2006 11:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Turbohaltija kirjoitti:
hebuli kirjoitti:
xxx poisti sitten Shrink-keskustelun, toivottavasti ei kuitenkaan vittuuntuneena minun vastaukseeni... Toivotaan kuitenkin että hommiin tulee jokin ratkaisu. Ens kerralla nimettömänä?
Itsekin ihmettelen, miksei kyseistä juttua kirjoittanut esimerkiksi Mustanikki? Varmaan yhtä hyviä tai huonoja kommentteja olisi tullut kuitenkin.
Uskon että joku sankari olisi tajunnut että se olen minä (varsinkin päivätopikin kommenteista aiemmin tänään) ja julkaissut sen. Eli ihan sama olisiko ollut mustanikki tai kakkanikki tai elppa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Durasel kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mutta mä jatkan nyt töitä, ja jatkan tätä iltapäivällä ns. oikean ystävän seurassa, koska "hullu olisin jos luulisin joitakin teitä ystävikseni" :roll:
Jaa, kyllä siä miun ystävä olet... en tiedä sitten onko se yksipuolista ystävyyttä? :D
Kyllä sä olet mun oikea ystävä, kun kerran samaan uimaseuraankin kuulutaan. Vois kyllä muutta nimen Puolisokeiden Uimaseurasta Uimattomien Uimaseuraksi, kun meidän uinnit on vähän harvassa ollut :D
Zeb

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

hebuli kirjoitti:...xxx poisti sitten Shrink-keskustelun...
Joo, näköjään. Viisas ratkaisu, yksityisasiathan ovat kuitenkin yksityisasioita. Sääli ettei ollut postattuna tuntemattomalla nickillä, mutta eipä kai siitä noin vilkasta keskustelua olisi syntynytkään. Jotenkin helpompaa ottaa kantaa asioihin kun itsellä on mielestään edes jonkinlainen (vaikkakin yksinomaan palstan perusteella muodostunut) kuva ongelman esittäjästä henkilönä.

Jää lisäksi kaivelemaan kun en saanut vastausta siihen miten tähtisilmäksi kutsuminen voidaan ottaa solvauksena.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Mitä söitte aamupalaksi?

Ite täs nyt vasta kokkaan aamupalaa,nami,kaurapuuroo ja paahtoleipää
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

killkill kirjoitti:"uusia, hienoja teknokännyköitä nopein langattomin yhteyksin",
killkill kirjoitti: muuallakin kuin kaupunkien keskustoissa!!! :twisted:
Siis onko normaalit puhelinyhteydet saatu toimimaan langattomasti junissa? Että vielä dataliikennettäkin? :shock:

Näyttäkää edes joku loppuunasti ajateltu ja suunniteltu uutuus, joka ei ole kussut vastatuuleen heti markkinoille heittämisen jälkeen? Tai sitten seuraavan supadupa-kilkkeen markkinointiin voisi lisätä bonuksen: "Mikäli kaikki laitteen ominaisuudet toimivat koko takuuajan moitteetta, annamme Sinulle 1 000 000 euron palkinnon puhtaana käteen, elinikäisen verovapauden ja tuhat ravihevosta."
ninnithequeen

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Zeb kirjoitti:Jää lisäksi kaivelemaan kun en saanut vastausta siihen miten tähtisilmäksi kutsuminen voidaan ottaa solvauksena.
Niin minuuki, Pehmovanukas jatkakoon jos viitsii?

Toisaalta mielessä kävi, että suuttuiko ko. nainen siksi, että ei taatusti tuntenut itseään tähtisilmäksi siinä juuri herättyään, vaan lähinnä peikonpoikaseksi, ja siksi suuttui, kun kuvitteli toisen vitsailevan? Menikö monimutkaiseksi? Hih, kuten sanottua, me naiset olemme monimutkaisia otuksia.
hebuli

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Lolita kirjoitti:...
Mä olen itseasiassa monesti miettinyt kun sä kerrot aina siitä miesystävästäsi (Pekka) jonka kanssa asut saman katon alla, kuinka se törttöilee ja tekee sitä ja tätä, mitä Pekka on siitä mieltä että teidän välisistä yksityisasioista näin vuodatetaan palstalle muiden luettavaksi? Voisit mielestäni harkita jonkun toisen nimimerkin käyttämistä niistä jutuista kertomiseen, esim. atiloL
Viimeksi muokannut hebuli, 06.04.2006 12:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Zeb

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

ninnithequeen kirjoitti:...me naiset olemme monimutkaisia otuksia.
Juu, mutta ei noin monimutkaisia.
ninnithequeen

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Zeb kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:...me naiset olemme monimutkaisia otuksia.
Juu, mutta ei noin monimutkaisia.
Pakko myöntää, että mä olen - ei nyt ihan tuossa tilanteessa, mutta vastaavassa ottanut nokkiini ja jättänyt miehen polla auki ihmettelemään että mitä mä nyt tein.

Pitäiskö tästä aloittaa ihan oma ketjunsa tästä aiheesta?
safi

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja safi »

Elppis kirjoitti: Mutta mä jatkan nyt töitä, ja jatkan tätä iltapäivällä ns. oikean ystävän seurassa, koska "hullu olisin jos luulisin joitakin teitä ystävikseni" :roll:
Ehanaa säälipisteiden keräämistä: Ihan kyynel tulee silmäkulmaan. *sniff*
Jos aloittaa keskustelun noinkin henk.kohtaisesta aiheesta, niin silloin kannattaisi jo varautua siihen, että kaikki eivät ehkä olekkaan valmiita voivottelemaan tilannettasi.

Harmi sinänsä, että melkoista rönsyilyä jo heti alkuun herättänyt keskustelu poistettiin. Ne on kuitenkin foorumin parasta antia.
Kid

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Sama vanha virsi. Oispa kello jo viisi..
Tänään siis shoppailee. Nyt on pakko löytää jotain kivaa. Ja jos hametta ei löydy, niin se on sit mentävä kangaskauppaan. Naamarasvaa tarttis kans saada. Siellä on ne hullut päivä..
Kohta syömään. Kamala nälkä taas kerran. Huh.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23570
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TorsoTorstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bluntly kirjoitti:Päivän projekti: heitän kaapista kaikki rikkinäiset, pienet tai muuten vain persuksista olevat kuteet pois. Ja kaikki tämä ennen päivän ainokaista keikkaa.
Arvatkaa vain sainko persettäni irti penkistä tuon vertaa.

Työkeikalle ja kauppaan ostamaan "elintarpeita" viikonlopun metsäkeikkaa varten.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.