Masentava maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:Nyt mä alan olla kyllä niin väsynyt, että parempi vissiin mennä nukkumaan.
taidan mennä nuk kanssa
RolloTomasi

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

slam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Nyt mä alan olla kyllä niin väsynyt, että parempi vissiin mennä nukkumaan.
taidan mennä nuk kanssa
mä kans.
slam

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

RolloTomasi kirjoitti:
slam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Nyt mä alan olla kyllä niin väsynyt, että parempi vissiin mennä nukkumaan.
taidan mennä nuk kanssa
mä kans.
söin ja nukuttaa todella...

oli taas woman työvoimatoimessa :cry: kauheaa oikeasti miehen elämä, joka ei koskaan saa tyksimistä.
hermine

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja hermine »

Lolita kirjoitti:Mun maanantai ei ole yhtään masentava, tänään alkaa loma! Ihan ihmeellisella energialla jaksaa tehdä töitä, kun tietää, että tänään on viimeinen päivä pitkään aikaan.
Työnteossa on parasta se päivä, kun pääsee lopulta kiskaisemaan aamukammasta viimeisen piikin irti. Se keveys on tuhatkertainen verrattuna ison tentin jälkeiseen olotilaan tai siihen jopa kun pentuna koulut loppuivat ja jaettiin todistukset ja jätskit. Kalenteri on ihan tyhjä ja pääkin saa olla. Herätyskello voi pysyä kiinni. Mitähän mä teen jos joskus saan vakiviran, aamukampa eläkepäiviin saakka?
RolloTomasi

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

kun te ette mitään kirjota, niin menen mieltäosoittavasti nukkumaan. hyvää yötä.
safi

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja safi »

Masentava? No ei tod. Paljon paremmin ei enää voisi mennä. Olen tehnyt muutaman hyvin kannattavan kaupan viikonlopun aikana ja nyt hymy enemmän kuin herkässä. Vitsi mä oon kyllä varsinainen mestari tekemään kauppaa. Isukilta peritty ominaisuus ilmeisesti..
ElanorRaven

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Ääh... Nyt olen sitten tullut kipeäksi. Tai sitten olen yöllä vahingossa nielaissut ikkunalaudalta yhden kaktuksen. Korvat tukossa ja päässä humisee.
swirl

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Wohoo, verokarhulta tuli tännekin postia. 161 egee tulossa takaisin. Ja enemmänkin kun teen korjaukset!
1108

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Dille dong

Pitäis laskea urakka, no ei siinä mitään. Haluavat vatipäät sen tanskaksi tai jos ei onnistu niin ruotsiksi.

Dille dong.

Vituttaa.
Elukka

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

T:cheer:P:cheer:K:cheer:
Nyt on Wanhalla uuhella taas uusia karitsaisia ruokittavana. :)
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Vitsit mikä päivä, ja vasta tässä kohtaa ollaan menossa!

Menin siis töihin puoli kymmeneen, ja pääsinkin yllättäen kotiin jo puoliltapäivin, vain siksi, että pääsen takaisin töihin viideksi. Sairastapauksen vuoksi menen tekemään jotain, mitä en ole ikinä tehnyt, ja mitä varten yleensä koulutetaan ihmisiä hyvän aikaa. No, on minulla viisi tuntia aikaa valmistautua henkisesti.

Ja kun pääsin kotiin, olin saanut sähköpostia... Niin hämmentävää, että en tiedä todellakaan mitä ajatella. Voi kun minä osaisin vain elää elämäni niin, että ei tarvitsisi kokea tätä hämmennystä ja tuskaa... Ahdistaa tämä oma voimattomuus muuttaa asioita hyväksi.

Minä olen nyt vähän hukassa, mutta ei se mitään, normimaanantaisettiä siis.

Päässä pyörii lause: "Päästä minut hetkeksi näistä"
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
1108

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kuva

SHIT HAPPENS
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

1108 kirjoitti: SHIT HAPPENS
-No shit, Sherlock!!
-Indeed Watson, indeed...

Vittu nyt on kyllä sellainen olo, että tuo lasimurska on kaikki minun polullani, mitä saan paljasjaloin astella....
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Olipa ihanaa, Gina tuli käymään! Se on sairas :(
Kid

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Masu täynnä ja taas väsyttää. Kahvia kehiin! Helvetin hiljanen päivä taas duunissa. Pitäs keksiä jotain järkevää tekemistä, mut aivotoiminta taas hiljasella...Huomiseks otan vaikka kirjan mukaan..
ninnithequeen

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Päivää Kitykansa.
Kotona, vihdoin, viimein.
Takkiin tuli verojen kanssa, onneks vain 50 ekee.

Haleja kaikille elämänpotkimille, varsinkin Rollolle :h:
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Täysin neutraali olotila. Ei väsytä/ahdista/vituta tms. Sykettä nostaa vain ajatus pääsiäisestä, kun lähdetään taas perinteiselle pääsiäisreissulle tahkolle torstai-aamuna. Kai tässä pitäis yrittää psyykata itseään jotta saisi kaikki työt tehtyä. Vetämätön olo heijastuu mulla aina aika pahasti työpanokseen. Parin tunnin kuluttua treeneihin, jos vaikka sieltä saisi vähän virtaa arkeen.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Höh,mulle ei ees oo tullu viel verolippua...kele...Olipas kiva käydä ostamas uusia vaatteita,Sellossa olikin aika kissoja liikkeellä,grr...
1108

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kuva

Niin juu... Töitähän mun piti tehdä...
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Hoh hoijaa.. Puolet päivästä (no vaan pari tuntia) meni näyttöjä vaihdellessa. Oma meni vaihtoon/huoltoon pe ja näköjään varanäytötkin on vihdoin menny paskaks. Nyt sitten hyppelen koneelta toiselle.

Saas nähä mitä sieltä verovirastosta on tullu. Toivotaan että palautuksia. Luulis ainakin kun nostin veroprosenttianikin. Toivotaan, ettei tarvii korjata mitään. Näitten asiakkaitten veroilmotuksissa on jo ihan tarpeeks tekemistä.

Tuli eilen käytyä sateessa lenkilläkin mutta ei onneks tullu mitään ikäviä seurauksia siitä.
Ja sitten vissiin teelle.
Save a horse, ride a cowboy
prosessi

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja prosessi »

aydemir kirjoitti:Hoh hoijaa.. Puolet päivästä (no vaan pari tuntia) meni näyttöjä vaihdellessa.
Likainen mielikuvitukseni vaihtoi tuosta edellämainitusta lauseesta sanat "näyttöjä vaihdellessa" muotoon "näköjään valehdellessa".
slam

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

On kait tuo työttömyyspäiväraha jonkin sortin tulonlähde... Aikamoista juoppoa näyttänee käyvän työvoimatoimistolla...

20.4 pitäisi muka mennä tunnin info kuuntelemaan toimistolle... fak!
slam

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

LillyMunster kirjoitti:
1108 kirjoitti: SHIT HAPPENS
-No shit, Sherlock!!
-Indeed Watson, indeed...

Vittu nyt on kyllä sellainen olo, että tuo lasimurska on kaikki minun polullani, mitä saan paljasjaloin astella....
pulsut poimiin äkkiä ehjiä1. Kait tuolla niitäkin on pari...
Kid

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vähän joo masentaa.. Eiks ny voitas loppuviikoks keksiä jotain kivempia viikonpäiväaiheita ku masentava maanantai ym? Jos vaikka sit ei olis niin kurjaa..
slam

Re: Masentava maanantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Lepään tänään kunnolla ja huomenna mäjelle.