Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

killkill kirjoitti:Onko muilla samaa vaivaa?
Samaa vaivaa on. Silmät kutisee ihan hillittömästi ja aivastuttaa jatkuvasti. Silmien raapiminen on muuten orgasmin tasoista toimintaa. Onneksi nuo oireet alkavat vähitellen helpottaa. Tämä päivä on mennyt lääkkeettä sisätiloissa, ulkona varmaan taas poksahtaa.

Se sed... KK:n väsymys voisi johtua myös allergialääkkeistä, monet ovat aika väsyttäviä.
killkill

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Lolita kirjoitti:Se sed... KK:n väsymys voisi johtua myös allergialääkkeistä, monet ovat aika väsyttäviä.
Tyhmä minä. Enpä kattonut onko noissa kolmiota.

Asiasta toiseen: HERRRRMO MENEE! Leiska on valmis, paloiteltu Photoshopissa, siirretty Dreamweaveriin kasaamista varten. Mistä helvetistä johtuu, että vaikka taulukko on kuvapikselilleen samankokoinen kuin kuvaelementit, yhteen kohtaan tulee 2 pikselin käppi! Eli tyhjästä materialisoituu salaperäinen valkoinen viiva paikkaan jossa sen ei pidä olla eikä sitä saa pois. ÄR!

EDIT: Selvis!
Ongelma johtui kun samalla rivillä oli ykkössarakkeessa kuva oli backround-imagena, keskimmäiseen se oli haettu tyylitiedostolla ja kolmannessa taas backround-imagena. Ei sen pitäisi haitata mut haittaspa kuitennii.
Viimeksi muokannut killkill, 12.05.2006 13:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elukka

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

killkill kirjoitti: Mistä helvetistä johtuu, että vaikka taulukko on kuvapikselilleen samankokoinen kuin kuvaelementit, yhteen kohtaan tulee 2 pikselin käppi! Eli tyhjästä materialisoituu salaperäinen valkoinen viiva paikkaan jossa sen ei pidä olla eikä sitä saa pois. ÄR!
Ihmeellinen on tietotekniikka. :roll:
bedlam

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

killkill kirjoitti:vaikka taulukko on kuvapikselilleen samankokoinen kuin kuvaelementit, yhteen kohtaan tulee 2 pikselin käppi!
Nää on niitä syitä, joiden takia en ole lopettanut tupakanpolttoa.

Jos Photarissa pilkkoo kuvan viivaimia käyttäen, eli niihin tarttumalla cropaten, jää ainakin itsellä monasti joku kuvaosio pikseliä tai kahta muita korkeammaksi/leveämmäksi.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

:shock:

Kitinä muistutti minua jälleen siitä, miksen omista televisiota. (Ja molemmistahan tulee kesäisin pelkkiä uusintoja kuitenkin.)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Elukka

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lilo kirjoitti::shock:

Kitinä muistutti minua jälleen siitä, miksen omista televisiota. (Ja molemmistahan tulee kesäisin pelkkiä uusintoja kuitenkin.)
Oh Ridge... :h:
killkill

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja killkill »

bedlam kirjoitti:Jos Photarissa pilkkoo kuvan viivaimia käyttäen, eli niihin tarttumalla cropaten, jää ainakin itsellä monasti joku kuvaosio pikseliä tai kahta muita korkeammaksi/leveämmäksi.
Joo, niin näkyy tekevän, vaikka tarraaminen kuvaosiin/apulinjoihin on päällä. Tää on jumalauta hermojavievää tää slice-vaihe. Polttasin sikarin, mutta keuhkot ei taida tänään huolia ylimääräistä..

ARH2!

Miksi left-margin-attribuutti lisää kuvaelementtien väliä myös KORKEUSSUUNNASSA?!?! Eihän sen niin pidä toimia! Kun koittaisi se päivä, että kaikki selaimet tulkitsevat saman koodin ja ja saman CSS:n samalla tavalla!

EDIT: ongelma kierretty nerokkaalla purukumivirityksellä, joka näyttäis toimivan. Hämmästyttävää!
Viimeksi muokannut killkill, 12.05.2006 14:14. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
sanctus

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Kahvitauolla soi hillittömän kaunis mättölevy Relationship of commands At the drive-in -yhteeltä.

Oheislukemistona uusin Tulva, jossa on mm. Kyllikki Villan haastattelu. Nainen on kirjoittanut Vanhan rouvan lokikirja -nimisen matkakirjan. Mielenkiintoisen tuntuinen arvostelun perusteella. Lienee syytä haalia

Vanhat rouvat ovat kyllä joskus aivan hytimen ytimestä! "Miehet särkyvät herkkyyttään, naiset vahvuuttaan."
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

killkill kirjoitti: Tyhmä minä. Enpä kattonut onko noissa kolmiota.
esim zyrtekit (ja muut cetriziniä sisältävät) läpäisevät osalla ihmisistä aivoverikalvon (?) ja väsyttävät erittäin voimakkaasti, vaikka ovat muuten ns. väsyttämätön allergialääke.
Me transmitte sursum, Caledoni!
PehmytAivo

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja PehmytAivo »

Lilo kirjoitti:Kitinä muistutti minua jälleen siitä, miksen omista televisiota. (Ja molemmistahan tulee kesäisin pelkkiä uusintoja kuitenkin.)
Rauhoittukaapas nyt hyvä neiti. Tarvitsetteko lainopillisia neuvoja? Tuskin te olette Kitinä-lupamaksuanne edes maksaneet, vaikka eihän sen maksamatta jättäminen edes olekaan oikea rikos.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

PehmytAivo kirjoitti: Tarvitsetteko lainopillisia neuvoja?
No kiitos kysymästä, itseasiassa olisikin tarvetta pikaiselle eurooppalaki-sessiolle.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Feiz

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Lolita kirjoitti:KK:n väsymys voisi johtua myös allergialääkkeistä, monet ovat aika väsyttäviä.
Tämän vuoksi en itse käytä allergialääkkeitä.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja nexie »

Lilo kirjoitti:
PehmytAivo kirjoitti: Tarvitsetteko lainopillisia neuvoja?
No kiitos kysymästä, itseasiassa olisikin tarvetta pikaiselle eurooppalaki-sessiolle.
Siis mitvit??? Lutka. Nytkö sä jo hypit vieraissa ja rekrytoit muita ammatinhaaskaajia konsultointia varten??? Olisin sydänjuuriani myöten loukkaantunut, jos minulla sellainen rinnassa sykkisi :twisted:
Don't Panic!
Sinkkumatti

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

diudiu. huono oli.
Viimeksi muokannut Sinkkumatti, 12.05.2006 14:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nexie kirjoitti:
Lilo kirjoitti:
PehmytAivo kirjoitti: Tarvitsetteko lainopillisia neuvoja?
No kiitos kysymästä, itseasiassa olisikin tarvetta pikaiselle eurooppalaki-sessiolle.
Siis mitvit??? Lutka. Nytkö sä jo hypit vieraissa ja rekrytoit muita ammatinhaaskaajia konsultointia varten??? Olisin sydänjuuriani myöten loukkaantunut, jos minulla sellainen rinnassa sykkisi :twisted:
No kun sulla ei oo koskaan mulle aikaa! :cry: Siis mä suunnittelin meille koko ajan romanttista yhteistä illanviettoa pykäläviidakossa ja sit vaan taas jätettiin yksin seikkailemaan BSCW-järjestelmässä!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja nexie »

Lilo kirjoitti:
No kun sulla ei oo koskaan mulle aikaa! :cry: Siis mä suunnittelin meille koko ajan romanttista yhteistä illanviettoa pykäläviidakossa ja sit vaan taas jätettiin yksin seikkailemaan BSCW-järjestelmässä!
Että yhdessä puikkelehdittaisiin EU:n tiheässä toimivaltaviidakossa, ihailtaisiin pilarirakennetta auringonlaskussa ja nautittaisiin annos perustuslakia cassis de dijonin kera? Ihanaa :h:
Don't Panic!
slam

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja slam »

Aikas saakelin raju kipu kurkussa, kun nielasee. Samalla kipu tuntuu korviin asti... huhu
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nexie kirjoitti:
Lilo kirjoitti:
No kun sulla ei oo koskaan mulle aikaa! :cry: Siis mä suunnittelin meille koko ajan romanttista yhteistä illanviettoa pykäläviidakossa ja sit vaan taas jätettiin yksin seikkailemaan BSCW-järjestelmässä!
Että yhdessä puikkelehdittaisiin EU:n tiheässä toimivaltaviidakossa, ihailtaisiin pilarirakennetta auringonlaskussa ja nautittaisiin annos perustuslakia cassis de dijonin kera? Ihanaa :h:
Joo ja mä ajattelin että Costa-Enel tois vielä tuulahduksen italialaista intohimoa mukaan. Kuin silloin ennen! :gee:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Täällä allergia jo helpottamassa. Viime viikko jotain ihan hirveää. Muutenkin fiilis on niin +++ Lauantaina aamutalliin ja illalla bileet ja varmaankin kaupunkiin. Sunnuntaina äitiä morjestaan. Mies muuttelee tänne kovaa kyytiä, rahatilanteessa näkyy helpotusta ja hevonen on varovaisesti arvioituna parantumassa mahdollisesti. Ensi viikolla iltatöistä kesälomaa, aion hoitaa sosiaalisia suhteita ;) Raudat häipyy tämän naisen suusta heinäkuun alussa, jippijaijee!

Vois aloitella miittiketjua, lähtiskö oulurunkut mun kanssa kuun vaihteessa hevikaraokeen?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
killkill

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Feiz kirjoitti:Tämän vuoksi en itse käytä allergialääkkeitä.
Tukkoisuuteen auttavat pseudoefedriinivalmisteet (reseptitavaraa) ei ole tämmöistä ominaisuutta. Ajattelin vaan kertoa vaikkei kukaan kysynyt.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Julistan kissani kanssa kesäkauden alkaneeksi.
Minä ripustelin pyykkejä narulle, ulos! Ja Mussu piehtaroi nurmikolla. :P

Tänää oon ollu hurrjan tehokas. KäNppäni on ihan oikeesti siisti, siis Puhdas!
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Sinkkumatti

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Sunnuntaina korkataan sukelluskausi.... uimahallissa.. :?

..no, ensviikollla sit ihan mereen asti.

Mulle maistuisi nyt terasseilu tänään, mut kun on reenit ysiin asti.. hmmm. huomenna sit kai, mut vähä vaan, ettei tule sunnuntaina purjot altaaseen..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Feiz kirjoitti:
Lolita kirjoitti:KK:n väsymys voisi johtua myös allergialääkkeistä, monet ovat aika väsyttäviä.
Tämän vuoksi en itse käytä allergialääkkeitä.
Nuorena tyttönä minä hoidin siitepölyallergiani luontaistuotekaupan tavaroilla. Teho yhtä puolinainen kuin apteekkitavaralla, muttei väsyttänyt.
Feiz

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Lolita kirjoitti:
Feiz kirjoitti:
Lolita kirjoitti:KK:n väsymys voisi johtua myös allergialääkkeistä, monet ovat aika väsyttäviä.
Tämän vuoksi en itse käytä allergialääkkeitä.
Nuorena tyttönä minä hoidin siitepölyallergiani luontaistuotekaupan tavaroilla. Teho yhtä puolinainen kuin apteekkitavaralla, muttei väsyttänyt.
Saisivat suomessa myydä reseptiä vastaan vaan Efedriiniä niin loppus allergiat ja väsymykset:P
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Per-per-perke...eiku PERJANTAI!!

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Feiz kirjoitti: Saisivat suomessa myydä reseptiä vastaan vaan Efedriiniä niin loppus allergiat ja väsymykset:P
Kyllä sitä myydäänkin, ainakin pari vuotta sitten vielä, indikaationa muistan alhaisen verenpaineen.
Elämä kantaa, jos sen antaa