Dumari kirjoitti:Tajusin vasta äsken muutaman päivän slamia ja stadinturskaa noratessani että kuinka vitusti ne tänne kirjoittaa. Eipä taida pojilla olla muuta elämää.
OLI niin mehevä viesti sinulta, että täytyy vielä laittaa.
Siis Keikaus hoi! Olit aivan oikeassa taannoisessa viestissäsi minulle! Uskaltaisinkohan minä jopa laittaa kaiken mahdollisen omistamani materian ja henkeni että tämä viesti tuli kateellisuuden tai mustasukkaisuuden takia. meille miehille tuo on ominaista, ellette sitä naiset ole huomanneet. Mutta se näkyy myös miesten välisessä kilpailussa juuri niin että inhottu mies koetetaan vesittää.
Tämä herra on muistaakseni niin utelias että hän ei noraa yhtään ketään!
Mutta sehän on toki hyvä asia, jos tuollainen nora-nappula on. Tosin se kyllä paljastaa todella kapeakatsoisuuden ja valikoivuuden ja kylmän välinpitämättömän luonteen. Mutta kyllähän näitten viestien lukeminen on työlästä. Kuten sanoin, en minäkään toki jaksa lukea. kaikkein vähiten juuri tylsiä sisäpiirin todellisia palstaterroristeja. MUTTA en tosiaankaan alennu heitä nolamaan. Nyt vaan on jo pakko kun terrorisointi on noin näkyvää.
Niin, tyypillistä arvata tuo, että "ei taida sulla nuppi olla kunnossa" tai "hanki elämä" osasto.
Minulla on oikein hyvä elämä, kiitos. jaan aikani näet erittäin hyvin, että kerkiän tähänkin kirjoittaa. Tosin olen todennut juuri, että lyhennän kirjoituksiani.
Enkä ole kyllä varsinainen "poika" enää, mutta sehän on tässä eri asia, hihhii!
Paras tapa minullakin olisi ohittaa vastaamatta Dumarin räikeän läpinäkyvä kateellisuusviesti tai sen sukua oleva viesti, niinkuin taktiikkaa vastaamatta muutamat tekevät, heh.
Mutta kun se oli van niin mehevän typerä...Voi minua nyt minä alennuin tähän alakantaiseen haukkumiseen.Mut oli se niin kuitenkin...juu...
Dumari! Minä ehdotan: Paiskataan rauhan kättä. En jaksaisi tylsyyksiä!
Stadinarska
terrorismin torjujayrittäjä verbaalisin keinoin