Päivän ilonaihe

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Aito_Johanna kirjoitti:Pomoni, se paskiainen ja vitutuskohtausteni kestosyy, ilmoitti opekokouksessa eroavansa rehtorin virasta, koska hänellä "ei ole koulun johdon eikä opettajakunnan tukea takanaan".
Mahtavaa!
Kikkelis kokkelis.
CandyMan

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Aito_Johanna kirjoitti:Se naikkonen alenee tavalliseksi ruotsinmaikaksi ja joutuu siis ensi syksystä alkaen työskentelemään simputtamiensa ihmisten kanssa tasaveroisena kollegana. MÄ NIIN NAUTIN! :cheer: :cheer: :cheer:
En muista mihin kaikkeen kyseinen nainen on syyllistynyt, joten referoitko vielä tähän hänen tekemänsä pahimmat mokat, jotta kity-jury voi päättää tuomiosta?
ninnithequeen

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti: Myös Ninnin mies on rapu, eikö?
Mä olen hämmästynyt.
Kyllä, olen rapu ja niin on mieskin.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

ninnithequeen kirjoitti:
Suvinen kirjoitti: Myös Ninnin mies on rapu, eikö?
Mä olen hämmästynyt.
Kyllä, olen rapu ja niin on mieskin.
Perhana, olin pitänyt sua kauriina. Nyt siis selittyi sun kodinhoitovimmasi. Olisin kyllä voinut selittää sen ihan tahansa muullakin horoskooppimerkillä. Horoskoopit ovat meinaan aina käteviä selittämään kaikenlaisia jutskia.
Kikkelis kokkelis.
Aito_Johanna

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

CandyMan kirjoitti:En muista mihin kaikkeen kyseinen nainen on syyllistynyt, joten referoitko vielä tähän hänen tekemänsä pahimmat mokat, jotta kity-jury voi päättää tuomiosta?
Kyseisen naisen perustoimintamalleja jokaisessa tilanteessa ovat mairea lipevöinti ja sen jälkeen selkäänpuukotus, sanojensa syöminen ja vastuun pakoilu, hajota ja hallitse -menetelmä alaisia johdettaessa ja absurdi, pikkumainen vallankäyttö.

Kokouksissamme tehdään jatkuvasti päätöksiä seuraavalla tavalla: Esitellään vaihtoehdot A ja B. Äänestetään. Enemmistö kannattaa vaihtoehtoa A. Rehtori toteaa: "No niin, enemmistö kannattaa vaihtoehtoa A. Teemme kuitenkin tavalla B, koska minä päätän."

Yksi naikkosen bravuureista on opehuoneen työpöydät puhtaaksi -tempaus. Jo vuosia tempaus on toistunut säännöllisin väliajoin: ensin tulee komento, että opehuoneen pöydiltä pitää siivota kaikki tavarat, paperit ja kirjat yms, pois. (Siinä ei ole mitään järkeä, koska mehän tarvitaan niitä tavaroita koko ajan eikä niille ole kunnon säilytystiloja eivätkä sotkuiset pöydät ketään häiritse.) Syntyy yleistä hälinää. Jossain vaiheessa naikkonen ryntää kansliasta naama punaisena kirkumaan, miksei pöytiä ole siivottu. Muutaman kerran hän on viikonloppuna itse roudannut kamat johonkin ihme siivouskomeroon, josta niitä on ollut kiva etsiä. On kuulemma joskus työntänyt jonkun tavaroita jätesäkkiinkin.

Siivousepisodit olisivat sinänsä ihan viihdyttäviä - kaikkihan riippuu asenteesta ja tilannekomiikan tajusta, ja ainahan on kiva, kun on vähän draamaa - mutta mittani täyttyi, kun jouduin itse tulilinjalle. Minut on aikoinaan valittu duuniin sijaiseksi varasijalle. Pari viikkoa ennen koulun alkua naikkonen sitten soitti, että nyt olisikin töitä tarjolla. Lipevää lirkuttelua, suostuttelua ja lupaus siitä, että jos nyt tulen sijaiseksi, saan vakituisen viran, kun se vapautuu. No, sen toivossa otin paikan, vaikka oli jo ollut muita suunnitelmia.
Maireaa, ylitsevuotavan ystävällistä kohtelua kesti puolitoista vuotta; aina välillä naikkonen sivusi sitä, kuinka minä sitten saan vakiviran. Sitten virkajuttu tuli ajankohtaiseksi, ja *bang*: "Minä olen sittenkin päättänyt, että virka laitetaan avoimeen hakuun." Ilman mitään perusteluja.
Kuukauden asiaa sulateltuani ja kaunaa kerättyäni tiedustelin meilitse, mikähän oikein mättää. Vastaus: "On hyvin ikävää joutua sanomaan tämä nyt näin suoraan, mutta en ole ollut sinuun aivan tyytyväinen. Et ole hoitanut kunnolla luokkasi ilmoitustaulua." No totta tosiaan, luokkahuoneessani on peräseinällä ilmoitustaulu, jonne en noina kahtena lukuvuotena ollut huomannut liimailla julisteita...
Seurasi erä myrkyllistä meilinvaihtoa ja kevään viimeisenä päivänä dramaattinen loppuselvittely apinaraivokohtaus- ja ovenpaiskontahengessä. Sain vielä vuoden väliaikaisen pestin, mutta naikkonen antoi ymmärtää, että se on vähän niinqu armopaloja.
Myöhemmin sain kiertoteitse kuulla, että virkaa on itse asiassa koko ajan pedattu eräälle yläasteen maikalle, joka haluaa vaihtaa lukioon, kunhan hänen lapsensa ovat tarpeeksi isoja (lukio-open työmäärä on suurempi kuin peruskoulu-open), ja nyt he ovat tarpeeksi isoja. Tällä kyseisellä rouvalla ei ole päivääkään lukiokokemusta ja koulutustakin vähän vähemmän kuin minulla, mutta hän taitaa minua huomattavasti paremmin nuoleskelun jalon taidon, siinä syy.
Syksyllä olen vittuillut mm. tapetoimalla koko luokkahuoneen hienoilla pinkeillä "Suuri runokilpailu" -julisteilla ja työntämällä yhden rullalle käärityn julisteen pomon postilokeroon, mukana viesti: "Hei! Kaikki julisteet eivät mahtuneet luokkani ilmoitustaululle. Tässä sinulle yksi kanslian piristykseksi!" Tämä ei varmaankaan parantanut mahdollisuuksiani saada virka, mutta virkisti muuten mieltä.
elco

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja elco »

Aito_Johanna kirjoitti:...
Ala-asteaikainen visioni opettajista ja opettajainhuoneen meiningistä piti sittenkin kutinsa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Aito_Johanna kirjoitti: Myöhemmin sain kiertoteitse kuulla, että virkaa on itse asiassa koko ajan pedattu eräälle yläasteen maikalle, joka haluaa vaihtaa lukioon, kunhan hänen lapsensa ovat tarpeeksi isoja (lukio-open työmäärä on suurempi kuin peruskoulu-open), ja nyt he ovat tarpeeksi isoja. Tällä kyseisellä rouvalla ei ole päivääkään lukiokokemusta ja koulutustakin vähän vähemmän kuin minulla, mutta hän taitaa minua huomattavasti paremmin nuoleskelun jalon taidon, siinä syy.
No etkös sinä sitten ole vahvemmilla tuohon virkaan? Ei kai rehtori opettajan palkkaamisesta yksin päätä?
Kikkelis kokkelis.
Chap

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Chap »

Keikaus kirjoitti:Perhana, olin pitänyt sua kauriina. Nyt siis selittyi sun kodinhoitovimmasi. Olisin kyllä voinut selittää sen ihan tahansa muullakin horoskooppimerkillä. Horoskoopit ovat meinaan aina käteviä selittämään kaikenlaisia jutskia.
Horoskooppien hienous pilee uskomattomassa selitysvoimassa. Ne on vähän kuin jumala - niillä voi selittää kaiken.
sanctus

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja sanctus »

10 000 days (Wings part 2) -kappaleesta on julkaistu vihdoin viralliset lyriikat. Eipä ne kyllä kovin pahasti eronneet levyltä kuulemistanikaan.
selika

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 15:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vihtahousu

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Ramsku-håmppeli ja StadinUrpå nårattuina.

edit: okei-okei, oikea syy iloon on se että tää on tän viikon toiseks viimeinen työpäivä, ens viikko on lomaa taas :twisted:
Chap

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Chap »

Suvinen kirjoitti:
Chap kirjoitti: Horoskooppien hienous pilee uskomattomassa selitysvoimassa. Ne on vähän kuin jumala - niillä voi selittää kaiken.
Jos pitää valita joku irrationaalinen voima joka määrää kaikesta kohtalonomaisesti, valitsen mielummin horoskoopit kuin jumalan.
Mä taas valitsen näkymättömän vaaleanpunaisen yksisarvisen. Senkin avulla voi selittää kaiken. Tiesitkö muuten, että se loi sinut ja koko tämän maailman viime tiistaina kello 13?
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja HellBell »

No Keikku, mikä mä olen horoskoopilta?

Muista ettei ole selkeä tapaus.

Ilon aihe sekin, että Twix is back.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

Suvinen kirjoitti:
Chap kirjoitti: Horoskooppien hienous pilee uskomattomassa selitysvoimassa. Ne on vähän kuin jumala - niillä voi selittää kaiken.
Jos pitää valita joku irrationaalinen voima joka määrää kaikesta kohtalonomaisesti, valitsen mielummin horoskoopit kuin jumalan.
Ja minä valitsen mieluummin oksennuksen liikkeet viemärissä, koska siihen vaikuttavat kaikki voimat. Joten jos vain osaa tulkita, niin kaiken voi tietää.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

HellBell kirjoitti:No Keikku, mikä mä olen horoskoopilta?

Muista ettei ole selkeä tapaus.

Ilon aihe sekin, että Twix is back.
Jouskari. Twix on kaksonen. Teillä voisi olla juhannushäät.
Kikkelis kokkelis.
Tix

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Tix »

Keikaus kirjoitti:Jouskari. Twix on kaksonen. Teillä voisi olla juhannushäät.
Kahdesta kaksosesta tulis neloset, se on liikaa. Mitäs jos sä ottasit ton Jouskarin ja mä ton Helykän, hullun meksikolaisen kanssa meitä olis 2,2 ja häntä ja teitä oli 2,0 ja karvat? Sun säärikarvat täydentäis kivasti Jouskan kaljua päälakea, junous?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Päivän ilonaihe on kevätkääryleet, aivan sairaan hyviä.

(Miksköhän mä puhun aina ruoasta?)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sipsi kirjoitti:(Miksköhän mä puhun aina ruoasta?)
Ulkomuotoasi kun katselee, niin ainakin sä saat liian vähän sitä ;)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:
sipsi kirjoitti:(Miksköhän mä puhun aina ruoasta?)
Ulkomuotoasi kun katselee, niin ainakin sä saat liian vähän sitä ;)
Joo, katoku on pienikokoinen niin pitää valita jompikumpi; syöminen TAI juominen. Kaikki, mitä haluaisin, ei vaan mahdu sisälle. (Hmm, onpas pervoa..mut en nyt kyl ihan sitä tarkota.)
Tarvitseeko mun kertoa, minkä valinnan mä oon tehnyt?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Keikaus kirjoitti:
HellBell kirjoitti:No Keikku, mikä mä olen horoskoopilta?

Muista ettei ole selkeä tapaus.
..
Jouskari. Twix on kaksonen. Teillä voisi olla juhannushäät.
Et muistanut tapauksen epäselvyyttä. En ole täysjousimies vaan sekasikiö kauriin ja jousimiehen välillä. Ja nehän ovat toisiinsa nähden aika päinvastaiset. Hehe. Hybridius!
Tix kirjoitti: Kahdesta kaksosesta tulis neloset, se on liikaa. Mitäs jos sä ottasit ton Jouskarin ja mä ton Helykän, hullun meksikolaisen kanssa meitä olis 2,2 ja häntä ja teitä oli 2,0 ja karvat? Sun säärikarvat täydentäis kivasti Jouskan kaljua päälakea, junous?
On sulla suunnitelmat, hassu Twix..
Tix

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Tix »

HellBell kirjoitti:On sulla suunnitelmat, hassu Twix..
A man with a plan is twice as nice.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Sain kolmessa päivässä Ranskasta tilaamani kirjan. :cheer: Ei olis patonginpurijoista uskonut!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Tililleni tuli yllättävän paljon rahaa. Piti tulla 143 donasta ennakkona 120 000 MIINUS 19% ennakkovero. (koko vero vittu 28%) Tulikin 123 600. Täytyy olla joku ALV-juttu, sitä vaikeaa aikuisten asiaa. Kysyn isiltä.

Edit: mutta uuden pankkikorttini numero on luonnollisesti hukassa :D
No, saahan sillä ostaa Karhua Siwasta.
Viimeksi muokannut Gattaca, 02.02.2007 11:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
NuoriDaavid

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gattaca kirjoitti:Tililleni tuli yllättävän paljon rahaa. Piti tulla 143 donasta ennakkona 120 000 MIINUS 19% ennakkovero. (koko vero vittu 28%) Tulikin 123 600. Täytyy olla joku ALV-juttu, sitä vaikeaa aikuisten asiaa. Kysyn isiltä.
Rahat taskuun ja Tallinnaan.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Päivän ilonaihe

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

NuoriDaavid kirjoitti:Rahat taskuun ja Tallinnaan.
Tallinnan huorilta saa aidsin.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter