Sinkkuäidille mitä vaan

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NuoriDaavid

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Zeb kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Sitten teillä kahdella olisi sisäpiiritietoa kitinäläisten nesteiden vaihdosta.
Mitä sillä sisäpiiritiedolla tekee? On paljon mukavampaa olla tollona pihalla.
Ainakin pörssissä sisäpiiritiedolla voi tehdä rahaa (se on tosin kiellettyä).
Elukka

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja Elukka »

NuoriDaavid kirjoitti:
Zeb kirjoitti: Mitä sillä sisäpiiritiedolla tekee? On paljon mukavampaa olla tollona pihalla.
Ainakin pörssissä sisäpiiritiedolla voi tehdä rahaa (se on tosin kiellettyä).
Paljon väliä.
Tarvii vaan olla Alhon Arjan bestis, niin kaikista talousrikoksista selviää lievällä nuhtelulla tai törkeässä tapauksessa lisäksi soo-soo -sormenosoittelulla.

Vaihtoehtoinen käyttötapa sisäpiiritiedolle on tietenkin tehdä Gattacat ja julkaista se heti ensimmäisen erimielisyyden tullen.
William Somerset

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Hei hei! Nyt sitä huomiota mulle kanssa! Mä olen kuitenkin uusioperheen isä ja viikonloppu isä samassa paketissa. Ei se mitään, että joudun (öh… siis saan) hyysäämään kahta lasta, mutta että joudun säätämään näiden lasten asioita kahden eri naisen kanssa. Voitteko kuvitella miten helvetillinen tilanne? Maassa jossa miehen oikeuksia poljetaan tasa-arvon alttarilla surutta. Snif.
Rouva Pupu

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

William Somerset kirjoitti:Snif.
Sitä saa mitä tilaa :paijaa: *huomioi*
NuoriDaavid

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Rouva Pupu kirjoitti:
William Somerset kirjoitti:Snif.
Sitä saa mitä tilaa :paijaa: *huomioi*
Kas kas, yh-äidille ei kukaan kommentoi "sitä saa mitä tilaa".

*huomioi*
PerttiMakimaa

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

NuoriDaavid kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
William Somerset kirjoitti:Snif.
Sitä saa mitä tilaa :paijaa: *huomioi*
Kas kas, yh-äidille ei kukaan kommentoi "sitä saa mitä tilaa".

*huomioi*
Kyse ei ollut ihan samasta asiasta, vaan tämän yh-äidin olisi ensin pitänyt mennä uusioperheeseen "lapsellisen" miehen kanssa ja saada sitä kautta tappelu lapsista aikaan kahden miehen kanssa.
PerttiMakimaa

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Vaola kirjoitti:Pitäisikö sen sitten olla niin, ettei minua kohtaan saisi/tarvitsisi osoittaa myötätuntoa, koska:

a) se ei ole aitoa, sillä
b) se johtuu ulkonäöstäni
c) saan sitä mitä tilaan

Toki kannustus on aina parempi kuin oikea alakoukku, mutta kuten viitaten Zebin toteamukseen --> eipä se niissä arjen tilanteissa kovin konkreettisesti jeesaa. Enkä tosiaan usko että ruumiin nesteiden vaihtokaan tuottaa tuloksia tuolla saralla.

:on:

Istuin tänään aamusella yhteensä pari tuntia kouluterkkarin vastaanotolla. Tyttöjä haastateltiin heidän elämäntavoistaan, harrastuksista, mielipuuhista yms. Molemmista sain oikein hyvää palautetta. Siitä että ovat tietoisia hyvästä ruokavaliosta, kiinnostuneita liikunnasta ja kehittyneitä älyllisesti. Ja sekä painoa että pituutta on tullut paljon lisää, oikein sopivassa suhteessa. Kuulo ja näkö normaalit.

Tuli taas hetkiseksi semmoinen fiilis että jee. :P
Tuota tuota. On selvää, että tällaisella palstalla saat tästä aiheesta mielipiteitä laidasta laitaan. Toivottavasti olet osannut suodattaa niistä olennaisen.

Ilmeisesti jossakin tuossa jee:n paikkeilla muistit taas miksi ihmeessä jaksat tehdä tätä. Hyvä näin. Totta tosiaan mattoa oksennuksesta siivotessa tämä asia helposti unohtuu, mutta kyllä ihmisen kehitys pikku pavusta ihan aikuiseksi ihmiseksi on kyllä yksi elämän suurista ihmeistä. Hiljaiseksi vetää ihan pelkkä sen ajattelu.
NuoriDaavid

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vaola kirjoitti:Pitäisikö sen sitten olla niin, ettei minua kohtaan saisi/tarvitsisi osoittaa myötätuntoa, koska:

a) se ei ole aitoa, sillä
b) se johtuu ulkonäöstäni
c) saan sitä mitä tilaan
Kyllä kaikkia ihmisiä (myös sinua) saa ja pitää tukea tarpeen tullen.

Voin erittäin hyvin uskoa, että kaksosten yh:n homma ON rankkaa.

En minä ainakaan ole tuen antamista kritisoinut.

Kiinnitin vain huomiota ketjussa esiintulleisiin asioihin.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Vaolalle: En epäillyt tuota hetkeäkään. Hyvin vedät. :wink: Muista, että ajatukset ja teot ovat kaksi eri asiaa. Sulla, niin kuin useimmista meistä, on varmaan joskus pää täynnä synkkiä ajatuksia ja vitutusta, mutta silti me toimitaan ihan mallikkaasti.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:
William Somerset kirjoitti:Snif.
Sitä saa mitä tilaa :paijaa: *huomioi*
Kas kas, yh-äidille ei kukaan kommentoi "sitä saa mitä tilaa".

*huomioi*
Juuri näin!

Mäkin voisin kommentoida monille, että mitäs hankitte niin paskan isän lapsillenne että yksin jäätte! Hah! Mulla on hyvä Mies! Vaikka olenkin ruma ja tyhmä!

Vaan en. Ja pointti tuossa "nätti"-kommentissani oli muuten ihan se, että jos mä olisin vastaavan ketjun aloittanut, olisi tullut paskaa niskaan. Mutta koska Vaola aloitti sen, niin ei mittään. Johtuu vaan siitä, että kaikki tykkää Vaolasta, itseni mukaanlukien, eikä sille tarvitse kenenkään vittuilla tai selkään puukotella. Ja Vaola ON ihQ.

Mutta mikäli YHTÄÄN palstalaisia tunnen, niin taidan olla oikeassa, ja se minua huvitti.

Joka tapauksessa kahta työtä en enää ikinä tee, enkä mene edes yötöihin. Mä en halua polttaa itseäni loppuun, kiitos. Älkää hullut tehkö samaa virhettä ko mie. Se meinasi loppupeleissä maksaa koko perheen.
1108

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Lapsia on kiva heitellä ilmaan ja ottaa kiinni talikolla. Vaola on hyvä ja kokeilee niin sinusta tulee iloisen ja hykerryttävän WiiiHiiiiii + *spruit* yhdistelmän säestämänä ex-YH.

np: Urn - Rise Of Necromancy
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja Clay »

Vaola kirjoitti:Pitäisikö sen sitten olla niin, ettei minua kohtaan saisi/tarvitsisi osoittaa myötätuntoa, koska..
Kyse on viihteestä.
Keikaus kirjoitti:Vaolalle: En epäillyt tuota hetkeäkään. Hyvin vedät. Wink Muista, että ajatukset ja teot ovat kaksi eri asiaa. Sulla, niin kuin useimmista meistä, on varmaan joskus pää täynnä synkkiä ajatuksia ja vitutusta, mutta silti me toimitaan ihan mallikkaasti.
Ylläolevan kaltainen lässytys on vain huonoa viihdettä.
Nyt penikseni on fantastinen!
ninnithequeen

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Clay kirjoitti:Ylläolevan kaltainen lässytys on vain huonoa viihdettä.
Mikä sitten olisi hyvää viihdettä? "Turpa kiinni ämmä, sä ainut äiti kipeitten muksujen ja työkiireitten kanssa ole? Taputapu vaan?"
Rouva Pupu

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

NuoriDaavid kirjoitti: Kas kas, yh-äidille ei kukaan kommentoi "sitä saa mitä tilaa".
*huomioi*
Kun huomiota pyydetään niin sitä anna jos kerkeän ;) Periaatteessa oisin voinut tuon sanoa kummalle tahansa, olen tasa-arvoa kannattava nääs. En tod huolisi lapsellista naista enkä miestä kumppaniksi. Tasa-arvoa, eikö?
Zeb

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Vaola kirjoitti:Pitäisikö sen sitten olla niin, ettei minua kohtaan saisi/tarvitsisi osoittaa myötätuntoa, koska:

a) se ei ole aitoa, sillä
b) se johtuu ulkonäöstäni
c) saan sitä mitä tilaan
Höps! Tietysti saa ja kuuluu. Minäkin haluan välittää myötätuntoni ja voit olla varma ettei se ainakaan johdu ulkonäöstäsi 8)
Yönmustaritari

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

ninnithequeen kirjoitti:"Turpa kiinni ämmä"
Muista, että sinä sanoit tämän. En minä.
ninnithequeen

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Yönmustaritari kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:"Turpa kiinni ämmä"
Muista, että sinä sanoit tämän. En minä.
Sä jätit Letkuseni aika oleellisen osan quottaamatta ;)
PerttiMakimaa

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

1108 kirjoitti:Lapsia on kiva...
Noratako nimimerkki vai kommentoida, kas siinäpä pulma.
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

PerttiMakimaa kirjoitti:ihmisen kehitys pikku pavusta ihan aikuiseksi ihmiseksi on kyllä yksi elämän suurista ihmeistä. Hiljaiseksi vetää ihan pelkkä sen ajattelu.
Eikä vedä mutta propsit annan niille (mm. omalle äidilleni), jotka kakaransa yksin jaksavat huoltaa, vaikka eivät jaksaisi.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Bliss

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ihminen kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:ihmisen kehitys pikku pavusta ihan aikuiseksi ihmiseksi on kyllä yksi elämän suurista ihmeistä. Hiljaiseksi vetää ihan pelkkä sen ajattelu.
Eikä vedä mutta propsit annan niille (mm. omalle äidilleni), jotka kakaransa yksin jaksavat huoltaa, vaikka eivät jaksaisi.
Äidit ovat ihmeellisiä otuksia. Jokaisella on piilotetut supervoimat :wink:
Geetzu

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

PerttiMakimaa kirjoitti:
1108 kirjoitti:Lapsia on kiva...
Noratako nimimerkki vai kommentoida, kas siinäpä pulma.
Nääh, ei kumpaakaan. Aika pian me saadaan lukea numbankin perheenlisäyksestä (ja jutut jatkuu uskollisina tyylille, veikkaan). :]
Yönmustaritari

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

ninnithequeen kirjoitti:
Sä jätit osan quottaamatta
Just joo nii, koksa koitan säilyttää toleranssin hyvässä maussa ja postata ainoastaan olennaisen.

Tuo on ihan sikatyhmää tulla ketjuun valittamaan, että jos itse olisi aloittanut vastaavan niin ei olisi saanut vastaavaa vastakaikua.
Mitäköhän helvettiä sinä nyt oikein koitat sillä saavuttaa?

Kuvitellessani vastaavan tilanteen esmes aloittamaani suruketjuun en saa muuta aikaan kuin sen, että olisit tullut sinne aukomaan kuinka sinäkin olet ollut joskus surullinen eikä kukaan olisi sinua päähän taputtanut jos olisit moisesta maininnan antanut.

Sen lisäksi, että olet tyhjännauraja olet myös tyhjästä valittaja. Ootko vähän tyhmä tai jotain? Avaa hiton ketjusi kahdella kassalla myyville, seurusteleville, jotka jotka näkevät kumppaniaan harvoin ja katso mitä seuraa äläkä hitto tässä valita siitä mitä siitä ehkä olisi tai ei olisi seurannut.

EDIT: Vai pitääkö linjaasi noudattaen sano, että voisin sanoa sinua tyhmäksi mutta en sano, koska oot ihq? Tyhmää.
ninnithequeen

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Yönmustaritari kirjoitti:...
Johan se raivostui. Mun alkuperäinen kommenttini oli Claylle tarkoitettu, ei sulle, joten turhaan siinä puolustelet morsmaikkuas.

Luepas ketjua taaksepäin, löydät sieltä tekstin, jossa häpeilen omia valituksiani, koska Vaola on yksinhuoltaja ja hänellä on kaksoset.

Clay taas halusi viihdettä. Sitäkö se viihde sitten olisi, oli pointti, pässi. Vaikka tosiaan, oman ketjun asialle perustaminen saattoi helähdyttää päässä ajatuksen huomionhakuisuudesta, jota täällä ruskeakielisiltä uroksilta kyllä löytyy. Hitto että olen huono ihminen. Toivottavasti edes joku tajusi tuon "jos Ninni olisi aloittanut tämän ketjun, niin..."-jutskan.

PS: mä en ikinä eläessäni ole ollut kassalla töissä.
NuoriDaavid

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

ninnithequeen kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:...
joten turhaan siinä puolustelet morsmaikkuas. .
WTF?! letku on Tolonen?
ninnithequeen

Re: Sinkkuäidille mitä vaan

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:...
joten turhaan siinä puolustelet morsmaikkuas. .
WTF?! letku on Tolonen?
No sitä mä en tiedä.