Tunteikas Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
masa

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

Muhahahahha!

Kuva

Eiku vittu. Mä olenkin kade.
1108

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Bliss kirjoitti:Kuvittelet vituralleen.
Tuli vaan mieleen jostakin viestistä missä pupelsi ideaa kukkapenkkien laittamisesta ja jostakin muusta skeidasta mihin oli valmiit suunnitelmat.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Elppa, tämmönen ilmesty Sukupostin etusivulle, onko tuttu?
http://sukuposti.fi/galleria.php?rotu=5&image=188638
On. Omistajan nimi vaan hauskasti tallin omistaja, ei itse omistaja.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Chubs kirjoitti:Ninni, osta jääkaappirunomagneetteja ja sano, että illalla on kivaa jos aamulla on kiva rakkausruno rustattu jääkaapin oveen. Toimi exän kanssa, vaikka runo olikin yleensä: "rakas, osta maito" tms. Vaihtotaloutta, vaihtotaloutta nääs.
Hahaa, tää on ihan hyvä idea kyl. Tosin sillä ne runot menis kyllä takuulla ainoostaan tähän: "isot tissit". Muuta se ei sitte osaakkaan.
ninnithequeen

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Elppa, tämmönen ilmesty Sukupostin etusivulle, onko tuttu?
http://sukuposti.fi/galleria.php?rotu=5&image=188638
On. Omistajan nimi vaan hauskasti tallin omistaja, ei itse omistaja.
Ei tuolla mainita omistajaa missään, kasvattaja vain...
masa

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

ninnithequeen kirjoitti: Muuta se ei sitte osaakkaan.
No taapaatko sinä tehdä extempore niitä "romanttisia eleitä", mitä me miehet odotetaan?
ninnithequeen

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

masa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Muuta se ei sitte osaakkaan.
No taapaatko sinä tehdä extempore niitä "romanttisia eleitä", mitä me miehet odotetaan?
Toki. Miesten odotuksissa romanttiset eleet vaan on hiukan toista, mitä me naiset odotetaan...
masa

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

ninnithequeen kirjoitti: Toki. Miesten odotuksissa romanttiset eleet vaan on hiukan toista, mitä me naiset odotetaan...
Eli millaisia siis?
1108

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Nyt tais mennä rajat rikki tai sitten kyseessä on jokin bugi mutta:

seeders: 33815, leechers: 23048

:shock:
ninnithequeen

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

masa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Toki. Miesten odotuksissa romanttiset eleet vaan on hiukan toista, mitä me naiset odotetaan...
Eli millaisia siis?
No niihin ei ainakaan liity ruusut ja romanttiset illalliset, sanotaan näin :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Elppa, tämmönen ilmesty Sukupostin etusivulle, onko tuttu?
http://sukuposti.fi/galleria.php?rotu=5&image=188638
On. Omistajan nimi vaan hauskasti tallin omistaja, ei itse omistaja.
Ei tuolla mainita omistajaa missään, kasvattaja vain...
Se olikin kuvan ottaja :oops:
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:No niihin ei ainakaan liity ruusut ja romanttiset illalliset
Pullo Sorbusta ja HK:n sininen?
ninnithequeen

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:No niihin ei ainakaan liity ruusut ja romanttiset illalliset
Pullo Sorbusta ja HK:n sininen?
Joo ja kaupanpäälle ilmaisia drinkkilippuja tissibaariin...
1108

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Oho, Neiti "Annan kaviosta Numbaa rintakehään" on kasvanut isoksi!

http://sukuposti.fi/galleria.php?rotu=1&image=152575
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tuleepas nyt hevosjuttua tälle päivälle! Täti soitteli ja sain kunnon naurut pitkästä aikaa. Oli uinut ojassa kun oli vienyt tammaa 200m päähän laitumelle siksi aikaa kun setä tasasi tarhoja traktorilla.. Neiti Tamma oli päättänyt että hän menee sinne vähän nopeammin kun mun pullea pieni täti :D Oli kuulemma ihan kurassa ja hevonen oli juossut vastaan tyyliin "missä sä viivyt, se portti oli kiinni."
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

ninnithequeen kirjoitti: No niihin ei ainakaan liity ruusut ja romanttiset illalliset, sanotaan näin :D
No miksei?

Mä tulin eilen illalla duunista/koulusta kotiin joskus puol ysin maissa, niin pöydässä odotti tapas-illallinen ja pullo punkkua kynttilöiden säestyksellä. Lisäksi sauna oli lämpenemässä ja oluet kaapissa kylmenemässä.
Siin sit pikkuiset alkupalat suurimman nälän laannuttamiseksi eka, lasi punkkua, saunaan ja jäähylle muutamaan kertaan. Sitten mäkiviikon avajaisten vietto ja sen jälkeen takas tapas-pöydän ääreen. Parhautta!
ninnithequeen

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

masa kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: No niihin ei ainakaan liity ruusut ja romanttiset illalliset, sanotaan näin :D
No miksei?

Mä tulin eilen illalla duunista kotiin joskus puol ysin maissa, niin pöydässä odotti tapas-illallinen ja pullo punkkua kynttilöiden säestyksellä. Lisäksi sauna oli lämpenemässä ja oluet kaapissa kylmenemässä!
Jaa. Tuon mukaan meillä on sitte tosi romanttista joka päivä. Ukko kun tulee töistä, ruoka on pöydässä katettuna ja sauna päällä. Kynttilöitä palaa kymmenkunta pitkin kämppää joka ilta. Viiniä ja olutta ei sentäs ku viikonloppusin, jos sillonkaan. Tuo käyttää alkoa hyvin harvoin. Teen keitän hälle myös joka ilta.
masa

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja masa »

ninnithequeen kirjoitti: Jaa. Tuon mukaan meillä on sitte tosi romanttista joka päivä..
No okei. Ja ukkos ei tuo sulle ikinä kukkia? Se on urpo.
BettyB.

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Onko teillä taas vähän vaikeeta parisuhteessa, onko?

Voi jeesus sentään.
1108

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

killkill

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja killkill »

^ Ummm... mikä tässä näppiksessä on pointti?

Se, että esim Photarin tai HL:n näppäinoikotiet on merkattu näppikseen on mun mielestä vähän heppoinen markkinointiargumentti. Nehän osaa valita näppäimistöä katsomatta.
Stinky

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

1108 kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Kuvittelet vituralleen.
Tuli vaan mieleen jostakin viestistä missä pupelsi ideaa kukkapenkkien laittamisesta ja jostakin muusta skeidasta mihin oli valmiit suunnitelmat.
Niin kuvittelee ja pöh. Mun suunnitelmat ei ikinä oo skeidaa :]
ninnithequeen

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

BettyB. kirjoitti:Onko teillä taas vähän vaikeeta parisuhteessa, onko?

Voi jeesus sentään.
Eikö sulla ole vieläkään parisuhdetta, eikö?

Voi jeesus sentään.

;)
1108

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

killkill kirjoitti:Ummm... mikä tässä näppiksessä on pointti?
Each key is a stand-alone display that shows the function currently assigned to it.

Hifistely on se isoin pointti!
safi

Re: Tunteikas Torstai

Viesti Kirjoittaja safi »

masa kirjoitti: No okei. Ja ukkos ei tuo sulle ikinä kukkia? Se on urpo.
No ei välttis. Se saattaa vaan olla väsyksissä duunista. Käsittääkseni vastaa kuitenkin lähes yksistään perheen elatuksesta. Ninnin kannattais ehkä omalla panoksellaan vähentää ukon taakkaa, eikä lisätä sitä vaatimalla aina vaan lisää... kummasti saattais lisätä ukon kiinnostusta kukkien tuontiin ja romantiikkaan.

Perskeleen auringonpaiste. Motokuume polttelee jo ihan kybällä ja missä helvetissä mun uus pyörä viipyy...mitään ei oo kuulunu tilauksen jälkeen. Mun tuurilla oottelen sitä vielä toukokuussa ja kevään ekat lämpöset päivät menee sivu suun...njääh!!