Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Nolla
1
2%
1-3 (oikea vastausvaihtoehto naisille)
9
14%
4-10 (oikea vastausvaihtoehto miehille)
9
14%
11-20
17
27%
21-50
13
21%
51-100
9
14%
Yli 101
5
8%
 
Ääniä yhteensä: 63

NuoriDaavid

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

EveryWoman kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
masa kirjoitti:Kysyttekö te muuten aina kumppanienne seksisuhteiden määrää ja onko sen tietäminen tärkeää?
En ole kysynyt koskaan.
En mäkään, koska siitä tulee puhetta kysymättäkin.
:D Millä tavalla?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

NuoriDaavid kirjoitti::D Millä tavalla?
Öö, no sillee spontaanisti kun kumpikin haluaa kertoa toiselle itsestään mahdollisimman paljon. Esim. menneitä suhteita ja säätöjä käytetään esimerkkeinä kun kuvaillaan jotain omaa ominaisuutta tai elämän käännekohtaa tai mitä milloinkin.
NuoriDaavid

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

EveryWoman kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti::D Millä tavalla?
Öö, no sillee spontaanisti kun kumpikin haluaa kertoa toiselle itsestään mahdollisimman paljon. Esim. menneitä suhteita ja säätöjä käytetään esimerkkeinä kun kuvaillaan jotain omaa ominaisuutta tai elämän käännekohtaa tai mitä milloinkin.
Kyynikkö voisi ajatella, että näin saatu informaatio ei välttämättä ole aivan totuuden mukaista. Jotain saattaa "unohtua".
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

NuoriDaavid kirjoitti:Kyynikkö voisi ajatella, että näin saatu informaatio ei välttämättä ole aivan totuuden mukaista. Jotain saattaa "unohtua".
Jöö nö jös kyynikkö seukkaa sellaisen tyypin kanssa, joka on taipuvainen korostamaan sitä mistä kuvittelee ihmisten keskimäärin pitävän, ja peittelemään sitä mistä keskimäärin ei pidetä, niin varmasti. Itsellä ei ole ollut tapana, eivät väräytä (kuvitteellista) viisariani.
Herra Manala

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Täytän tänä vuonna 30 ja olen kaat...kursivoinut alle 20 naista. Melko runkkaria!
NuoriDaavid

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

EveryWoman kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kyynikkö voisi ajatella, että näin saatu informaatio ei välttämättä ole aivan totuuden mukaista. Jotain saattaa "unohtua".
Jöö nö jös kyynikkö seukkaa sellaisen tyypin kanssa, joka on taipuvainen korostamaan sitä mistä kuvittelee ihmisten keskimäärin pitävän, ja peittelemään sitä mistä keskimäärin ei pidetä, niin varmasti. Itsellä ei ole ollut tapana, eivät väräytä (kuvitteellista) viisariani.
No joo, eihän me olla kyynikoita.

*puistatus*
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

NuoriDaavid kirjoitti:No joo, eihän me olla kyynikoita.
Eipä, sua lukuunottamatta. Ja mun taas ei edes tartte.
Zeb

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

masa kirjoitti:Itse asiassa, sinä olet erittäin hyvä esimerkki palstalla jo niin monta kertaa nähdyn "mun parisuhde on kaikkien paras parisuhde" -tapauksesta. Eräs kaunis päivä sitten kerrot täällä, että unelmasi romuttui ja ukkosi lähti. Sitä odotellessa..
Pakko vielä kaivella tätä kommenttia, koska se tuli vähän puun takaa kummallisuudessaan.

Jos nyt otetaan esimerkiksi vaikka taannoinen erään vakkarimme parisuhdekeskustelu, niin muistaakseni mm. minä, Pyrde ja Geetsu olimme sitä mieltä, että suhdetta kannattaa jatkaa ongelmista huolimatta. Sitä vastoin mm. sinä olit jättämässä sitä sikaa. Eikö tästä voisi epäsuorasti päätellä, että siinä missä minä olen valmis sietämään suhteessa puutteita ja keskeneräisyyksiä, niin sinä lopetat kaikki suhteet joissa on ongelmia. Näin ollen sinun nykyinen suhteesi on mitä todennäköisimmin se kaikkien paras parisuhde, minun suhteessani taas voi olla ongelmiakin.
NuoriDaavid

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

EveryWoman kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:No joo, eihän me olla kyynikoita.
Eipä, sua lukuunottamatta. Ja mun taas ei edes tartte.
Höh. En mä ole kyynikko. Mä olen realistinen romantikko.
masa

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja masa »

Zeb kirjoitti: Jos nyt otetaan esimerkiksi vaikka taannoinen erään vakkarimme parisuhdekeskustelu
ei muista. valaise?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

NuoriDaavid kirjoitti:En mä ole kyynikko.
No etpä varmaan ole, niin! :D

Näin hyvin muhun katsos uppoaa puolitotuudet. Siksi mun ei tarvitse olla kyynikko.
NuoriDaavid

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

EveryWoman kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:En mä ole kyynikko.
No etpä varmaan ole, niin! :D

Näin hyvin muhun katsos uppoaa puolitotuudet. Siksi mun ei tarvitse olla kyynikko.
No hei ihan oikeesti. Mitä sellaista mä olen parisuhteilusta sanonut, joka on mielestäsi kyynistä?
Herra Manala

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NuoriDaavid kirjoitti:No hei ihan oikeesti. Mitä sellaista mä olen parisuhteilusta sanonut, joka on mielestäsi kyynistä?
Pleikkaripelien nukkumaanmenoajat.
killkill

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Herra Manala kirjoitti:kursivoinut alle 20 naista
Eikö tuo yksi asento eli seinää vasten takaapäin käy yksitoikkoiseksi?

PP|
NuoriDaavid

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Herra Manala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:No hei ihan oikeesti. Mitä sellaista mä olen parisuhteilusta sanonut, joka on mielestäsi kyynistä?
Pleikkaripelien nukkumaanmenoajat.
Öö. Eihän se ole kyynistä. Se on sitä realismia.
Herra Manala

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

killkill kirjoitti:Eikö tuo yksi asento eli seinää vasten takaapäin käy yksitoikkoiseksi?
Joskus on käynyt niinkin. Vaihtelu virkistää, joten kannattaa kokeilla kursivoida myös kattoa vasten.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

NuoriDaavid kirjoitti:No hei ihan oikeesti. Mitä sellaista mä olen parisuhteilusta sanonut, joka on mielestäsi kyynistä?
Siis oikeesti oikeesti?

No vaikka että on (poikkeuksetta) naiivia kuvitella tietävänsä, että oma kumppani on uskollinen. Lisäksi olet usein samaa mieltä kuin muut palstakyynikot, joten vaikka et ole niitä juttuja itse sanonutkaan, kyynisyys paistaa läpi. Hyvä syykin sinulla on olla kyyninen, olethan kertonut itsekin pettäneesi vaimoasi (tai siis silloista kihlattuasi), ja maininnut että et edelleenkään voisi luottaa omaan uskollisuuteesi, jos oikein sopiva tilaisuus tulisi kohdalle. Tokihan henkilö, joka suhtautuu tuolla tavoin itseensä, on taipuvainen ajattelemaan muistakin samoin.

Lisäksi olet toistuvasti korostanut rahan kaikkivoipaa merkitystä esim. ammatinvalinnassa (hämmästyit oikein kun kävi ilmi, että kaikki eivät valitsekaan ammattiaan sen mukaan, missä on paras palkka), mikä nyt ei aivan suoraan liity parisuhteisiin mutta koska kaikki elämänalueet vaikuttavat toisiinsa, niin eihän tuollainen ajattelu voi olla vaikuttamatta siihen, mitä ajattelet parisuhteista. Edelliseen liittyen: minulle on muodostunut käsitys, että parisuhde on sinulle ensisijaisesti sosiaalista vaihdantataloutta, jossa rakkaus on arvokasta lähinnä siksi, että sen avulla huonompikin vaihtokauppa voidaan saattaa siedettävälle tasolle. Tämä viittaa siihen, että ajatus rakkauden vastikkeettomuudesta on sinulle vieras, millä jo yksinään saa EW:n sertifioiman kyynisyysmerkinnän papereihin.

Oman elämän syvällinen jakaminen kumppanin kanssa silloinkin (ja etenkin silloin) kun on kyse kivuliaista ja häpeällisistä asioista, tai aiheista joista voisi seurata konflikti puolisoiden välillä, näyttäisi olevan sinulle vieras ajatus (ja tämän vuoksi oletit, että minunkin kumppanini voisi olla taipuvainen "unohtelemaan" osia menneisyydestään keskustellessaan kanssani). Pyrkimys rehellisyyteen ja avoimuuteen on sinun mukaasi naiivia ja aiheuttaa enemmän vahinkoa kuin hyötyä. Ja kaikki tämä on omasta mielestäsi silkkaa realismia.

Lyhyemmän vastauksen olisit saanut kysymällä mikä sinun ajattelutavoissasi minun mielestäni ei ole kyynistä.
NuoriDaavid

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

EveryWoman kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:No hei ihan oikeesti. Mitä sellaista mä olen parisuhteilusta sanonut, joka on mielestäsi kyynistä?
Siis oikeesti oikeesti?

No vaikka että on (poikkeuksetta) naiivia kuvitella tietävänsä, että oma kumppani on uskollinen. Lisäksi olet usein samaa mieltä kuin muut palstakyynikot, joten vaikka et ole niitä juttuja itse sanonutkaan, kyynisyys paistaa läpi. Hyvä syykin sinulla on olla kyyninen, olethan kertonut itsekin pettäneesi vaimoasi (tai siis silloista kihlattuasi), ja maininnut että et edelleenkään voisi luottaa omaan uskollisuuteesi, jos oikein sopiva tilaisuus tulisi kohdalle. Tokihan henkilö, joka suhtautuu tuolla tavoin itseensä, on taipuvainen ajattelemaan muistakin samoin.

Lisäksi olet toistuvasti korostanut rahan kaikkivoipaa merkitystä esim. ammatinvalinnassa (hämmästyit oikein kun kävi ilmi, että kaikki eivät valitsekaan ammattiaan sen mukaan, missä on paras palkka), mikä nyt ei aivan suoraan liity parisuhteisiin mutta koska kaikki elämänalueet vaikuttavat toisiinsa, niin eihän tuollainen ajattelu voi olla vaikuttamatta siihen, mitä ajattelet parisuhteista. Edelliseen liittyen: minulle on muodostunut käsitys, että parisuhde on sinulle ensisijaisesti sosiaalista vaihdantataloutta, jossa rakkaus on arvokasta lähinnä siksi, että sen avulla huonompikin vaihtokauppa voidaan saattaa siedettävälle tasolle. Tämä viittaa siihen, että ajatus rakkauden vastikkeettomuudesta on sinulle vieras, millä jo yksinään saa EW:n sertifioiman kyynisyysmerkinnän papereihin.

Oman elämän syvällinen jakaminen kumppanin kanssa silloinkin (ja etenkin silloin) kun on kyse kivuliaista ja häpeällisistä asioista, tai aiheista joista voisi seurata konflikti puolisoiden välillä, näyttäisi olevan sinulle vieras ajatus (ja tämän vuoksi oletit, että minunkin kumppanini voisi olla taipuvainen "unohtelemaan" osia menneisyydestään keskustellessaan kanssani). Pyrkimys rehellisyyteen ja avoimuuteen on sinun mukaasi naiivia ja aiheuttaa enemmän vahinkoa kuin hyötyä. Ja kaikki tämä on omasta mielestäsi silkkaa realismia.

Lyhyemmän vastauksen olisit saanut kysymällä mikä sinun ajattelutavoissasi minun mielestäni ei ole kyynistä.
Kiitos vastauksesta.

Tuota noin, eihän se, että minä olen ollut paska tarkoita, että kaikki olisivat.

Mitä tulee sen tietämiseen, että puoliso on uskollinen, niin se nyt on aika outo väite. Mistä sen voi tietää? Toki siihen voi vakaasti uskoa ja sitä voi pitää erittäin todennäköisenä.

Rahan arvostaminen ammatinvalinnassa ei mielestäni liityy rakkauselämän kyynisyyteen mitenkään.

"Pyrkimys rehellisyyteen ja avoimuuteen on sinun mukaasi naiivia ja aiheuttaa enemmän vahinkoa kuin hyötyä"

Joskus (harvoin) se on niin. Ei toki aina. Oletko itse sitä mieltä, että täydellinen rehellisyys parisuhteessa on AINA paras vaihtoehto?
Pyry-Matias

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Herra Manala kirjoitti:Täytän tänä vuonna 30 ja olen kaat...kursivoinut alle 20 naista. Melko runkkaria!
Turha vielä viiteenkymmeneen kursivointiin harkitakaan sitoutumista.
Mirmeli
Kitisijä
Viestit: 18
Liittynyt: 23.12.2007 18:59

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja Mirmeli »

Siihen BB:n räjähdysherkkyyteen...

Jos se vaan alkaa ahdistaa, että kerää lukuja tähän kyselyyn, mutta on yksinäinen kuitenkin. Kun sitten täällä toiset ihmiset muistuttavat, että parisuhteetkin voivat toimia, niin oma tilanne saattaa harmittaa. Harmistus puretaan sitten räjähtämällä. Tämmönen veikkaus.
Viimeksi muokannut Mirmeli, 29.02.2008 14:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

NuoriDaavid kirjoitti:Tuota noin, eihän se, että minä olen ollut paska tarkoita, että kaikki olisivat.
Useimmiten henkilö, joka on itse epärehellinen/epäavoin/epäluotettava, on taipuvaisempi epäilemään muiden luotettavuutta verrattuna sellaiseen, joka itse luottaa itseensä. Siitä huolimatta, että hän älyllisellä tasolla olisi sitä mieltä kuin sinä tuossa. Puheet eivät aina vastaa tekoja.
Mitä tulee sen tietämiseen, että puoliso on uskollinen, niin se nyt on aika outo väite. Mistä sen voi tietää? Toki siihen voi vakaasti uskoa ja sitä voi pitää erittäin todennäköisenä.
Juu, noistahan on joskus saivarreltu pitkäänkin, ja toki tietämisen käsite tässä yhteydessä on kelvoton. Oioin mutkia. Itse kuitenkin muistaakseni taannoin edustit juuri sitä porukkaa, jonka mukaan kumppanin sataa prosenttia lähestyvä luotettavuus on silkkaa puppua kaikissa tapauksissa, ja sellaiseen uskominen ei vain kannata. Onko mieli muuttunut?
Rahan arvostaminen ammatinvalinnassa ei mielestäni liityy rakkauselämän kyynisyyteen mitenkään.
Kaikki liittyy kaikkeen. Eikö ammatin valitseminen muka liity oman markkina-arvon optimointiin mitenkään (siis henkilöllä, joka uskoo markkina-arvoteorian hyödyllisyyteen)? Ai niin, markkina-arvoteoria pääsikin unohtumaan listasta. Lisää kyynisyyden ilmenemismuotoja.
"Pyrkimys rehellisyyteen ja avoimuuteen on sinun mukaasi naiivia ja aiheuttaa enemmän vahinkoa kuin hyötyä"

Joskus (harvoin) se on niin. Ei toki aina. Oletko itse sitä mieltä, että täydellinen rehellisyys parisuhteessa on AINA paras vaihtoehto?
Joskus pieni viive voi olla perusteltua, ja joissakin marginaalitapauksissa epärehellisyyskin. Ja toki molempien osapuolien pitää olla asiasta samaa mieltä, jotta hyödyt tulevat esiin jne. Mutta mutkia oikoen ja normitapauksia koskien: kyllä.
masa

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja masa »

Pyry-Matias kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Täytän tänä vuonna 30 ja olen kaat...kursivoinut alle 20 naista. Melko runkkaria!
Turha vielä viiteenkymmeneen kursivointiin harkitakaan sitoutumista.
Ei, vaan poikamiesaikana kannattaa möllöttää yksin kotona, ja säästä itseään tulevaa vaimoa varten. Missään tapauksessa ei kannata viettää hulvatonta ja irstasta poikamiesaikaa. Saattaa olla ettei pääse taivaaseeen jos niin tekee.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

masa kirjoitti:Missään tapauksessa ei kannata viettää hulvatonta ja irstasta poikamiesaikaa. Saattaa olla ettei pääse taivaaseeen jos niin tekee.
Öö, miksi heikko valikoivuus ja kumppanin vaihtaminen usein merkitsisi suurempaa hulvattomuutta ja irstautta? Aika piilokristillinen näkemys IMO, jos riettaudeksi riittää ihan vain se, että tekee toisin kuin Raamatussa ohjeistetaan. Itselleni riettaus liittyy seksuaalisen elämyksen luonteeseen, ei Jeesuskapinaan, ja elämyksellä taas on tapana rietastua sitä enemmän mitä kauemmin olen tekemisissä saman partnerin kanssa. Ainoa kerta kun vaihdoin nopeasti uuteen, oli silloin kun seksi oli huonoa.
masa

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja masa »

EveryWoman kirjoitti:***

Mikä se kysymys oli?
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Montako seksisuhdetta sinulla on ollut?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

masa kirjoitti:Mikä se kysymys oli?
Että miksi paljon kumppaneita merkitsee mielestäsi automaattisesti paljon riettautta? Kun oman kokemukseni mukaan se on just toisin päin.