OIKEA avatar-äänestys
-
Elppis
- Kitisijä
-
Manaaja
Re: OIKEA avatar-äänestys
Toi sun karsee tunnusmerkkimäisesti jatkuva selittely ei nyt kyllä auta enää asiaa yhtään.EveryWoman kirjoitti:^Mjoo no saat mun puolesta kuvitella, että mä "pillastuin" ja mua "vietiin", jos se on sulle noin tärkeää. Voin vaikka nytkin pillastua jos haluut!
-
EveryWoman
- Kitisijä
^Tsori, unohdin mainita että "pillastumisen" lisäksi "selittelen". Oliko vielä muuta?
-
masa
joo, sä et provoontunut, mutta kiihotuit Peterin kikulista.EveryWoman kirjoitti:^Tsori, unohdin mainita että "pillastumisen" lisäksi "selittelen". Oliko vielä muuta?
-
EveryWoman
- Kitisijä
Munki mielestä tää on tuhmempi.RP kirjoitti:Jotenkin tämä nykyinen kuva on tuhmempi, näyttää siltä että Steele on juuri orgasmoimassa. Mun mielestä se on paljon kiehtovamman tuhmempaa kuin erektiossa oleva penis. Vaikka olikin Steelen kädessä, sai runkkimisefektejä.
-
Jenny Daa-aah! ling
Tossa teennäisyydessä ei kyllä oikein ole mitään tuhmaa. Kikkeli ei sentään valehdellut. 
-
EveryWoman
- Kitisijä
Jackpot! (No ainakin vähäsen.)masa kirjoitti:joo, sä et provoontunut, mutta kiihotuit Peterin kikulista.
-
EveryWoman
- Kitisijä
Sulla on vaan tälle liian maskuliininen mieskuva.Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Tossa teennäisyydessä ei kyllä oikein ole mitään tuhmaa. Kikkeli ei sentään valehdellut.