Manaaja kirjoitti:Tuli vaan mieleen että kaikilla kauniilla ja suosituilla on aina jotain ihme tauteja tai epäsovinnallisia perintötekijöitä. Me rumat ja epäsuositut sitten taas ollaan terveitä kuin pukit, muttei koskaan päästä edes panemaan. Ihmiskunta kuolee tälleen. Tää ei oo oikein suunniteltu.
Vitsi oli huono. Pahoittelen.
Ei se ollut huono vitsi, etenkin ku osaa lukea vain imartelevat kohdat, niinku sen että oon sun mielestä kaunis ja suosittu.
Vaikka siinä mielessä vakava aihe kyllä, että oon jo pitkään halunnut lapsen..mutta tää nyt pistää mietityttää että onko musta huolehtimaan siitä ja sen semmosta.
Kiitos kaikille muillekin tuesta, itken taas ku luen näitä kommentteja. (Voi olla se röökilakkokin, mikä sieppaa..oon polttanu kuiteski tosi kauan.)
Ja Pertille, on mulla perhe ja poikaystäväkin, jotka yrittää auttaa..kiitos heille, mut jotenki ei nyt vaan lohduta mikään.
Niin ja tästä sairaudentilasta vielä sen verran, että kyllä mä jotain näen sillä vasemmalla silmällä, mutta joka paikassa näkyy liäksi sellsia "harmaita pilviä" kaiken päällä, ja ne ei ilmiesesti häviä ikinä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.