urpiainen kirjoitti: kyllä koko vastuu on sillä suhteessa olijalla, joka päättää suhteen ulkoiseen touhuun mukaan lähteä
Mä en pysty olla samaa mieltä millään. Minusta varattujen vokottelussa on jotain sellaista ilkeyttä ja itsekkyyttä, jota vaan en pysty käsittämään koskaan. Varsinkin kun on tiedossa tapauksia että ensin hypätään tietoisesti varatun sänkyyn ja sitten juorutaan asia varatun puolisolle.
Toki suhteessa olijalla on suurin vastuu tekemisistään, mut hei. Et usko kuinka helppoja panoja pitkään parisuhteessa olleet naiset ovatkaan. Joskus tuntuu että niiltä saa helpommin, kuin sinkuilta!
Tunnustan kyllä itsekin sekaantuneeni varattuihin, mutta paljon usemmin olen antanut varatulle pakit, kuin hypännyt sänkyyn sen kanssa, ja varsinkin jos se on ollut perheellinen. Jotenkin se tieto siitä, että saattaa olla aiheuttamassa lapsiperheen hajoamista, ei kiihota niin paljon että panot maistuisi.
Ja kyllä. Em. asiat ovat tapahtuneet sinkkuna ollessani.
urpiainen kirjoitti:Ja mitä lahjoihin tulee,
Tämä asia alkoi huvittamaan minua, kun tuumailin lahjojen antamista suomessa ja brasseissa. Täällä se on ok, mutta brasseissa kun katseli vanhempien suomalaismiehien paikallisten tyttösten tavaralahjontaa, ei voi kuin nauraa ajatukselle, että suomessa tehtynä homma on ok, mutta brasseissa tehtynä homma on paikallisten köyhyyden törkeää hyväksikäyttöä.