Missähän se iraqin sota on..
Ai että joku on saanut rauhan, ikuista laatua? No can do..
Niin määki ! Arvelisin osa-alueen olevan sama, mutta kuitenkin jokseenkin eri.Vesper kirjoitti:Yeah, mäkin yritän jäsennellä päätäni
Hyvää ystävänpäivää!musta muumio kirjoitti:Joka helvetin ihmispiirissä tuntuu olevan vihamielinen ilmapiiri tänään. Ja muutenkin vituttaa.
Mua kans!musta muumio kirjoitti:Ja muutenkin vituttaa.
Ai tänään!Vesper kirjoitti:Kauhean vihamielinen ilmapiiri täällä tänään...
Noksua jaggen myyntihinnan verran?Manaaja kirjoitti:Kävin pankissa. Nyt mullakin on osakesalkku ja kullikortit. Voi jehna, piparia tiedossa.
Ei onnistu. Ostin Passattia Jaggen myyntihinnan verran.Bluntly kirjoitti:Noksua jaggen myyntihinnan verran?Manaaja kirjoitti:Kävin pankissa. Nyt mullakin on osakesalkku ja kullikortit. Voi jehna, piparia tiedossa.
No mä voisin vaikka vaatia uutta numbaasi kun ystitoivotukset ei mene perille!!Nergal kirjoitti:Pitsaa, leffaa ja vaimon kainaloa. Mitä muuta sitä voisi vaatia?
Heei, pankaas nyt linkki ketjuun! Yritin etsiä, mutten löytänyt.Boner kirjoitti:Olipa tosiaan vitun hieno ele. Ensin uhkaillaan toisen palstalaisen perhettä tappamisella ja raiskaamiselle, vuosikausia ollaan palstalla kuin vesikauhuinen rakki ja äristää kaikille huutaen vittupääkusipää kuole pois, ja sit viimeisenä hengenvetona laitetaan rikosilmoitus täysin typerästä syystä.exsu kirjoitti: mutta pidin sitä hienona eleenä läheisiltä. Viimeinen keskisormen kohotus vielä haudan takaa. Kunnon näpäytys, joka osui ja upposi. Arvostan.
En arvosta paskan vertaa.
<3 Vika Pupun välitystiedoissa <3 Sinne toisaalle myös <3RP kirjoitti:No mä voisin vaikka vaatia uutta numbaasi kun ystitoivotukset ei mene perille!!Nergal kirjoitti:Pitsaa, leffaa ja vaimon kainaloa. Mitä muuta sitä voisi vaatia?