PetriFB: Maailmanmeno

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37

Re: PetriFB: Maailmanmeno

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

urpiainen kirjoitti:
PetriFB kirjoitti:
urpiainen kirjoitti: Just. Ja katolisen kirkon (ja ymmärtääkseni myös luterilaisen teologian) mukaan Israelin kansalla tarkoitetaan "hengellistä Israelia", siis sitä porukkaa, joka seuraa Raamatun kertomusta siitä, ketkä ovat Herran kansaa, viimeisimmän käänteen mukaan siis kristittyjä. Eikä suinkaan mitä tahansa humppaporukkaa, joka keksii kutsua itseään Israeliksi. Kysymys on koko ajan koskenut sitä, millä perusteilla hylkäät tämän. En koe, että olet vielä yhtään vastausta antanut.
Raamattu opettaa, että Jumalan antamat lupaukset Aabrahamille ja vanhan liiton aikana koskien Israelin kansaa tarkoittaa juutalaisia, eli Israelin kahtatoista sukukuntaa.
Mä en nyt haluaisi jankuttaa, mutta asia kiinnostaa minua. Olen siinä käsityksessä, että kun Dave ja kaverit koettavat härnätä sinua listaamalla vanhan testamentin outoja määräyksiä ja lakeja, vastaat heille, että nuo määräykset kuuluivat vanhaan liittoon jumalan ja juutalaisten välillä, ja tämä liitto purkautui Jeesuksen myötä, jolloin jumala solmi uuden liiton kristikunnan ja lopulta koko ihmiskunnan kanssa, ja näin vanhan liiton jutut eivät enää ole voimassa (paitsi 10 käskyä), koska jumalan ja juutalaisten erityisliitto on purettu uuden liiton tieltä. Minusta katolinen kirkko on tässä johdonmukaisempi kuin sinä, kun se tulkitsee hengellisen Israelin uuden liiton kautta.

Mä olen taipuvainen tulkitsemaan, että pienet herännäisliikkeet tarvitsevat uhkakuvia säilyäkseen. Taistelu on elävöittävää. Tätä tähän 1948 perustettuun valtiokummajaiseen keskittyminen sitten herra ties tarjoaakin: sekä nyky-Israelin faktuaalinen taitselu että tämä oivallus, että valtion perustamisessa voidaan nähdä (epäjohdonmukaisetsi ja oudosti, mutta kumminkin) lopunaikojen lähestymisen merkki. Tästä täytyy olla kyse: En millään näe yhtään sisällöllistä perustetta, miksi 1948-Israel olisi raamatullisesa erityisasemassa.

Vanhan liiton aikaiset käskyt, jotka koskivat Israelin kansaa ovat eri asia kuin Jumalan antamat lupaukset. Otan tähän esimerkin.

Eläinuhrit ovat kumottuja, Uudessa Liitossa koska Herra Jeesuksen veri ja kuolema kumosivat ne.

VT:ssa annettu lupaus, että Jumala palauttaa Israelin kansan pakanain hajaannuksesta omaan maahansa ei ollut VT:n käsky, vaan Jumalan antama lupaus, joka on jo osittain toteutunut, sillä 1948 Israelin valtio uudestaan virallisesti syntyi.

Kymmenen Käskyä ovat yhä voimassa Uudessa Liitossa, vaikka ne annettiin myös VT:ssa Israelin kansalle. Aabraham toimi myös jo 400 vuotta aikaisemmin Kymmenen Käskym mukaan ennen Israelin kansaa.

Kumotut VT:n käskyt ovat sellaisia, jotka oli annettu vain Israelin kansalle vanhan liiton aikakauteen. Mutta esim. Kymmenen Käskyä ovat kuitenkin vielä voimassa, samoin opetus maailman luomisesta on yhä edelleen muuttumattomana voimassa.

Tosiasia on se, että katolinen kirkko on erehtynyt opissaan, että lupaukset Israelille eivät ole enää voimassa ja se jo yksistään paljastaa sen, että Israelin valtio syntyi 1948 ja näin he tulivat pois pakanakansojen hajaannuksesta.

Uuden Liiton seurakunta, ei ole katolisen kirkon opin mukaan uusi hengellinen Israel, koska Jumalan lupaukset ovat yhä edelleen voimassa Israelille, eli Israelin 12 sukukunnalle.

Katolisen kirkon hengellinen Israel opetus on täysin epäraamatullinen, sillä Jumala ei ole kumonnut lupauksiaan Israelin kansalle, vaikka Hän kumosi vanhan liiton järjestyksen.
Elämä hymyilee Hänen kanssaan!
Noppaelain
Elämätön Kitisijä
Viestit: 367
Liittynyt: 20.01.2011 1:33
Paikkakunta: Satunnainen

Re: PetriFB: Maailmanmeno

Viesti Kirjoittaja Noppaelain »

PetriFB kirjoitti:Googleta maanjäristyksistä jollekin sivustolle, jossa ammatti-ihmiset kertovat, että tällä viime vuosisadalla ja sen loppupuolella on koko ajan enemmän tapahtunut maanjäristyksiä kuin milloinkaan aikaisemmin. Samoin tämä suuntaus jatkuu koko ajan, eli maanjäristykset lisääntyvät koko ajan.

Maanjäristyksiä on aina ollut, jotka koko ajan lisääntyvät mitä pitemmälle historiassa eletään.
Olisi mielenkiintoista nähdä niitä lähteitä. Itse en ole kuullut yhdestäkään vakavastiotettavasta, joka tuollaista olisi väittänyt. Googlella kyllä löytää tukea vaikka mille roskalle.
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37

Re: PetriFB: Maailmanmeno

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Nykyään puhutaan paljon napasiirtymästä, aurinkomyrskyistä, maan magneettikentän muutoksista sekä lisääntyvistä maanjäristyksistä ja vulkaanisesta toiminnasta. Ihmiskunta on havahtunut huomaamaan ja ymmärtämään, että jotakin on tapahtumassa maapallolla, auringossa sekä avaruudessa. Raamattu eli Jumalan sana kertoo lopunaikana tapahtuvista asioista ja ilmiöistä, joiden seuraamukset kertovat napasiirtymästä, aurinkomyrkyistä ja lukuisista suurista tuhoisista maanjäristyksistä.

Luukkaan evankeliumi luku 21 kertoo, että lopunaikana on oleva merkit auringossa, kuussa ja tähdissä. Maailman kansojen ihmisillä on ahdistus ja pelko kun he ymmärtävät, että näiden merkkien kautta maan päällä tapahtuu pelättäviä asioita taivaitten voimien järkkyessä. Voi olla jopa niin, että tapahtuu aurinkomyrskyjä, avaruusmyrskyjä sekä geomagneettisia myrskyjä jne. jotka saavat paljon tuhoa aikaan maan päällä. Luukkaan mukaan myös maailman meret pauhaavat eli merellä on kovia myrskyjä, jotka vaikuttavat myös rannikoilla asuvien elämään. Osittain meren pauhu johtuu valtavista tsunamiaalloista, jotka tekevät valtavaa tuhoa, kun ne iskeytyvät kaikella voimalla rannikkoalueille.

Viimeisinä päivinä mereen tippuu kuin iso palava vuori, joka ei voi olla muuta kuin joku taivaankappale. Tämä saa aikaan varmasti jättimäiset tsunamiaallot, jotka saavat aikaan suunnattoman suurta tuhoa. Se saa aikaan kolmannen osan laivoista hukkumisen sekä meressä olevista kolmas osa tuhoutuu. Varmasti myös rannikolla olevat kaupungit ja kylät tulevat monin paikoin tuhoutumaan pahoin. Suuri taivaankappale tähti/asteroidi putoaa myös taivaasta (jae 10).

Jumalattoman ihmisen näkökulmasta tulevaisuus ei näytä hyvältä ja siksi Raamattu kertoo lopun ajan ihmisten tietävän, että taivaalta tulee uhka, joka aiheuttaa maailmanlaajuisen katastrofin. Nykytekniikalla kyetään jo näkemään ja ymmärtämään asteroidien liikkeitä ja sitä mihin ne tippuvat. Lopun ajan ihmiset pelkäävät siis taivaalta tulevaa uhkaa, jopa siten että jotkut menehtyvät sen tuomaan ahdistavaan ajatukseen. Tämä taivaalta tuleva tippuva asteroidi/tähti saa totisesti aikaan sen, että meri ja aallot pauhaavat ja nostattavat jättimäiset hyökyaallot, jotka saavat aikaan suunnattoman suuret tuhot.

Jumala on puhunut Jesajan kautta, että maapallo kääntyy ympäri, ylösalas. Tällaisesta ilmiöstä voi varmaankin käyttää sanaa napasiirtymä, sillä sen kaltaisesta asiasta on varmaankin kyse tässä kohdassa. Tämä asia tapahtuu sen jälkeen kun ihmiset ovat tyhjentämällä tyhjentäneet maan (kaivaukset; öljy, kulta, jalokivet ja erilaiset mineraalit jne.) ja saastuttaneet maan.

Jesajan mukaan maa murehtii ja lakastuu sekä on saastunut, eli kärsii pahoin ihmisten aiheuttamien tekojen tähden. Ihmisten synnin kapinan tähden kirous kalvaa maata. Jesaja kertoo kuopista (alkutekstin mukaan myös aukko) johon jotkut ihmiset tippuvat. Jesaja kertoo, että korkeuden ikkunat (taivaalta, avaruudesta) avautuvat ja maan perustukset järkkyvät. Taivaalta tippuu jotakin (asteroidi, meteori, taivaankappale) joka tekee tuhoa sekä maan perustukset järkkyvät, jolloin maankuoreen tulee repeytymiä, eli aukkoja johon jotkut ihmiset tippuvat. Alkutekstin mukaan maa murtuu ja siirtyy tai liikkuu suuresti, jolloin se horjuu kuin humalainen. Maa siirtyy pois paikaltansa, eli maan kiertorata sekä maan kiertoakseli muuttuvat, jolloin tapahtuu valtavia tuhoja maan päällä. tämän johdosta tulee massiivisia ja tuhoisia maanjäristyksiä.

Lopunajan maanjäristyksissä maapallo liikkuu pois paikaltaan. Tämän seurauksena maankuoreen tulee halkeamia, maanvyöryjä jotka aiheuttavat tuhoa. Kun suuri taivaankappale taivaalta putoaa mereen, niin silloin tapahtuu valtava tsunami sekä maapallo liikahtaa yhä enemmän pois paikaltaan ja tuhot ovat valtavaa luokkaa. Taivaankappaleen putoaminen saa varmasti aikaan myös maanjäristyksiä monin paikoin sekä valtavat tsunamiaallot tekevät rannikkoalueilla valtavaa tuhoa.

Raamatusta löytyy kuvauksia ilmiöistä, jotka sopivat napasiirtymään. Napasiirtymä vaikuttaa maan magneettikenttään. Maapallon magneettikenttä on kuin suojakilpi avaruudesta tulevalle kosmiselle säteilylle, joka on haitallista ja vaarallista maanpäälliselle biologiselle elämälle. Napaisuuden vaihtoprosessin ollessa käynnissä suojakilpi heikentyy ja maan päälle purkautuu haitallista avaruussäteilyä.

Maan magneettikentän muuttuminen vaikuttaa esimerkiksi lintuihin, jotka suunnistavat magneettikenttien avulla. Napasiirtymä ja magneettikentän muuttuminen voi myös aiheuttaa ennätyksellisen kylmiä sekä helteisiä ilmoja, kuivuutta, rajuja myrskyjä, lisääntyviä ja rajumpia maanjäristyksiä tektonisten laattojen liikkuessa, tulvat lisääntyvät, hurrikaanit ja tsunamit lisääntyvät, vulkaaninen toiminta lisääntyy niin maan päällä kuin merissä. Merten vulkaaninen toiminta nostaa merivesien lämpötiloja (liian lämmin vesi tappaa veden eläviä). Jotkut epäilevät että El Nino ilmiö on syntynyt merenalaisen vulkaanisen toiminnan seurauksena.

Jesajan mukaan maan murtuminen ja siirtyminen tapahtuu sen tähden kun ihmiset ovat ryöstäneet maan uumenet lähes tyhjiksi (tehneet kaivauksia maankuoren sisään) ja saastuttaneet maan. Näyttäisi siltä kuin ihminen itse sahaisi oksaa, jolla istuu ja on syypää lopunajan valtaviin tuhoihin ja katastrofeihin. Kun ihminen murtautuu maan uumeniin ryöstäen maan aarteita, niin ihminen samalla murentaa ja haurastuttaa maapalloa, joka on entistä haavoittuvampi kaikenlaisille luonnon katastrofeille.

Herra Jeesus kertoi merkeistä, jotka edeltävät Hänen tulemustaan. Herra Jeesus kuvaa tapahtumia synnytystuskien kaltaisiksi. Tämä tarkoittaa sitä, että lopunajan katastrofit lisääntyvät ja käyvät koko ajan tuhoisimmiksi. Tässäkin tulee esille Jumalan armo ja rakkaus, sillä Hän kutsuu ihmisiä parannukseen ja pelastukseen eikä salli maailman yhtäkkiä tuhoutuvan, vaan sallii asioiden tapahtuvan pikkuhiljaa.
Elämä hymyilee Hänen kanssaan!
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16753
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: PetriFB: Maailmanmeno

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Petri, mä olen pahoillani, mutta ei tämä taida toimia, ja jankkaaminen kyllästyttää. Mutta kun mä vieläkään en oikein näe sun vastauksissasi kuin perustelemattomia väitelauseita, mikä on tietysti vähän turhauttavaa, koska alunperinkään tietämättömyyteni kohteena eivät olleet väitteesi vaan niiden perusteet. Mä luulen, että meidän kannattaa jättää tämä tähän: mä selvästi haen jotain sellaisia perusteita, joita sinun ajattelussasi ei ole mielekästä hakea. Tai sitten paha tapani käyttää villaa ja pellavaa sekaisin on vain vienyt aivosähkökäyräni niin tasaiseksi, ettei enää välähdä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Boner

Re: PetriFB: Maailmanmeno

Viesti Kirjoittaja Boner »

urpiainen kirjoitti:Petri, mä olen pahoillani, mutta ei tämä taida toimia, ja jankkaaminen kyllästyttää.
Mitä. Luovutat sä? Siis sinä?
Dave

Re: PetriFB: Maailmanmeno

Viesti Kirjoittaja Dave »

Tässä on ehkä Petrin ajatus siitä, että uskominen on suoritus. Ts. pitää torjua kaikki, mikä häiritsee huippusuoritusta. Tämä johtaa siihen, että Petri ei halua kuunnella mitään hankalia kysymyksiä, tai ajatella laatikon ulkopuolelta, koska se haittaisi uskomissuoritusta.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18767
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: PetriFB: Maailmanmeno

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pikku linkki..

Tärkein maailmanlopun tärkein ennusmerkki on ettei sitä ole vielä tapahtunut, vaan maailmanloppu vain vääjäämättä lähestyy..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: PetriFB: Maailmanmeno

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

PetriFB kirjoitti:Hoos 4:3 Sentähden maa murehtii, ja kaikki siinä asuvaiset nääntyvät, metsän eläimet ja taivaan linnut; myöskin kalat merestä katoavat....
Hei PetriFB!

Kirjoitan nyt sinulle ensimmäistä kertaa. Olen kuullut sinusta, jotta levität uskon sanaa täällä. Luin eka kappaleen ja naurahdin koska minua kutsutaan täällä Stadinturskaksi ja siis turska on kala.

En kuitenkaan asiattomasti kysy sinulta kuinka minun käy.

Kerro hiukan joskus taustastasi, esim siitä kuinka olet aloittanut uskovaisuutesi? Tuskin aina olet ollut uskossa?

Minkälainen Jumala sinun mielestäsi on konkreettisesti? Vai onko hän vain "henki" meissä?

Oletko lukenut yhtään palstaani "Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju? Luepa joskus. Se on blogini, jossa kehittelen "värimestarin" taitoja!

Täällä muutama ihminen inhoaa värienkäyttöäni ja saa sitten suurella äänellään muutkin mukaan eli menemään erilaisuuden pelossa seuraamaan yleensä tyhjäpäisintä johtajaansa. Minua oikeastaan harmittaa tuollainen käytös.
Minulla on täällä sellaisia, jotka inhoavat minua ja ihmisiä, jotka minusta pitävät kovasti. Minulla on kuulemma 35 norausta, mutta kukaan ei anna ilmoille, että sehän on täysin mahdotonta oikeasti! Minä tiedän siihen syyn, mutta en nyt puutu siihen. Sekin on kuten Kitinän kuvaan kuuluu hyvin väärä teko minua kohtaan, MUTTA Ei se syykään tai mitä tämä on, ole minulle mairitteleva... koska johtajat ovat täällä - eivät tarjahalosia tai marttiahtisaareja vaan eräitä muunlaisesti edustavia,tietenkin, koska olemme Kitinässä! Siksi en puhu siitä! Mutta yksittäisiä noraajia minulla on oikeasti vain muutamia tai muutama, se on varma. Myös olen kitinäläinen vuoden 2009 ja kaikenkaikkiaan varmasti ihmisten mielessä ristiriitainen vaikka ihan oikeasti olen mitärauhaarakastavin henkilö ja ainakin omasta mielestäni omaan kaikkein parhaimman tai hyväkäytöksisimmän nettikäytöksen.

Ja mitä ihmeen pahaa on värien käytössä ja jossain paksummassa fontissa! Siinähän on vain hyvää kun kirjoitus on nätimpi?
Ihan totta, voivatko ne tyhjät tynnyrit, jotka tästä huutavat ja heidän kiltit laumasielunsa ikinä lukea yhtäkään sanomalehteä? Tai ikinä katsoa värikuvia tai katsoa väritv:tä. Minä en ymmärrä.

Niin, ja värien käyttö ja boldaus olisi pahempaa kuin joidenkin ihmisten aivan posketon väkivaltapuhe ja muunlainen epäystävällisyys ja täydellinen tyylinpuute ja eettinen nollalinja! Ei helvetti, kyllä minun pitää osoittaa, etten kuulu tänne, eikö näine ole PetuFB??

Kerro PetuFB, että tämä on unta täällä Kitinässä. Minua harmittaa ihan kamalasti, kun MUUTAMAN ihmisten käytös on tällaista täällä.Aivan siis niin tyhmää ja Ja jos ihmiset ovatkin oikeasti tällaisia, että jotkut on hitlereitä ja sitten on perässähiihtäjiä ja aivottomia oikeastaan!

PetuFB hyvä! Minä en ole uskovainen yhtään, mutta kyllähän sinä nyt olet monin kerroin kuunneltavampi ihminen kaikille kuin sellainen paha josta olen jo tässäkin puhunut. Mutta kaipaan apua tuon unohdukseen. En ole tosiaan livenä tuollaista kokenut. Aivan jotain kamalaa. Ihan kuin jonkun eläimen purema nukkuessa.

Täällä on kaikki, siis lähes KAIKKI, ihan päälaellaan normaalista elämästä!
Ihan oikeastaan pähkähullu paikka. Täällä on terveet sairaita ja sairaat oikein hyviä ja terveitä. Täällä arv ostetaan väkivaltaa ja kiroilua ja inhotaan hyvää sydäntä ja kohteliaisuutta. Ja aikamoisen addiktoiva tämä on! Mutta minun mielestäni Kitinä on aikamoinen helvetti, jos se olisi yhtään niin kuin oikea maailma. Täällä on ihan kaikki raadollinen ja siksi tämä on kiehtovaa, ihan kuin unessa! Täällä tuntuu olevan lauma täynnä narsisteja jotka kilpaa kehuu itseään. Sitten kukaan ei puutu epäkohtiin. Ihmisen annetaan olla oman onnen nojassa ja korkeintaan herjataan. Täällä kaikki toiminta olisi suurinpiirtein huonointa käytöstä mitävoisi keksiä! PetriFB, missä on sinun mielestä vika?

kerro sinä, että Stadinarska-hahmoa ei saa julkisessa kirjoituksessa tappaa eikä Stadinarskan hahmon takana olevaa minua saa toivottaman olla kuollut heti tai tulla mielellään tappamaan jollain teräksellä. Minua vaivaa vaan tuo asia, jonka täällä helvetissä kohtasin vaikean ja kenties vaarallisenkin ihmisen taholta. Uskon kuitenkin kun muut ovat sanoneet ettei hän ole vaarallinen. Uskoni ihmisiin hiukankaan hyvänä horjuu kun kohtaan tällaista ja susi-ihmisiä. En pysty unohtamaan tätä millään.

ja onko muuten totta, että sinä rauhanmiehenä olet saanut uskonasioiden kerronnasta jonkun huomautuksen, mutta se, joka haluaa että olen kuollut ja tulee minut mielellään jollain aseella tappamaan. Säilyy täällä ja saa oikeuden jatkaa pösilöyttä saamatta rangaistusta.
Mitä sinä sanoisit, jos sinut jonkun hullun taholta uhataan tappaa ja halutaan kuolevan ja sanotaan, että se olisi kaikkien toive?

Sanalla sanottuna: Mikä helvetin esikartano tämä Kitinä oikein on?
Täällä ei ole juurikaan asioita, jotka olisivat oikein ja sellaista joka olisi hiukankaan kestävää kehitystä!

Minä olen harkinnut vakavasti lopettamista, mutta nyt en voi millään lopettaa vähään aikaan koska sain tuon törkykohtelun. Sen jälkeen en ainakaan lopeta pitkään aikaan, heh. Tämä on kai inhimillinen piirre! :roll:

Kerro PetuFB, oletko naimisissa ja kehottaisitko minua lopettamaan täällä? Luulen, että tämän Kitinän pösilyys vähentää elinaikaani, koska saatan sairastua ja tulla samanlaiseksi kuin onneksi vain sentään muutama, täällä...
:o

Nyt on kuitenkin niin, että suurin osa täällä on kivoja ja hyviä ihmisiä? MIKSEIVÄT HE SAA KURIA noihin tyhjiin päihin? Onko kysymys uskalluksesta, pelosta? Mistä? Ärsyttää suunnattomasti nimenomaa tyhmyys ja välinpitämättömyys ja eräiden tai ainakin erään terrori.

Stadinarska-turskakala
Tähän olen keksinyt tittelin leikillisesti, jota en nyt keksi, ehkä Pastellipoika

Eikö olekin hassua tämä oikean elämän ja Kitinän välinen aika täydellinen vastakohtaisuus! :shock:
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Manaaja

Re: PetriFB: Maailmanmeno

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

:ditto:

Käyttistä. Tää on niin käyttistä. Hulluus on saanut aivan uudet mittasuhteet.

Pitäisikö tosta oikeasti huolestua jo kohta? En ole kuunaan vielä noin psykoottiseen kaveriin törmännyt.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: PetriFB: Maailmanmeno

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Manaaja kirjoitti::ditto:

Käyttistä. Tää on niin käyttistä. Hulluus on saanut aivan uudet mittasuhteet.

Pitäisikö tosta oikeasti huolestua jo kohta? En ole kuunaan vielä noin psykoottiseen kaveriin törmännyt.
Kuunaan. Nauroin vaikka asia on vakava. Kyllä ehkä pitäisi sinun huolestua. Ehkä voisit vaikka ensialkuun olla tappamatta minut :D

Voi vitsi tää on hullua!
Tämä sopii juuri tähän Kitinän ja oikean maailman vastakohtaisuuteen. Minulla on Kitinään ihan toivottoman hyvä kotikasvatus ollut niin en pysty olemaan Kitinässä ja puhumaan ihan kamalia ja tyhmiä ja olemaan jääkylmä. :( Mutta jos oppisin? Kannattaako se?

Ehkä tyydyn toteamaan että "ken toista hulluksi sanoo, se itse hullu on". Tämä oli vain sananlasku, saatte itse miettiä asiaa, jonka kenties jo tiedätte ja minä en vaan tiedä.

Joka tapauksessa KUKAAN, ei myöskään M saa tästä liikaa hermostua.

Koetan opetella: Täällä musta on valkoinen, vihreä on punainen eikä näitä iloisia väreja sallita. Väkivalta on kukkakimppu ja lumi on hiiltä ja siis sokea on näkevä. Väärä tuomio on oikea tuomio jne.

Olisi hauskaakin, jos pystyisi tähän Kitinämaailmaan, mä olen paha poikkeus ja en vaan osaa, heh :)

Petu! Vastaa mitä mieltä olet kaikesta? Oletko sinäkin oikeasti hyvä ja poikkeus vai oletko paha oikeasti? Älä vain loukkaannu pikku huumoristani. Minulla ei sinua vastaan ole missään tapauksessa mitään! :)

Stadin A
Helvetissä selviytymisen harjoittelija :o
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16753
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: PetriFB: Maailmanmeno

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Boner kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Petri, mä olen pahoillani, mutta ei tämä taida toimia, ja jankkaaminen kyllästyttää.
Mitä. Luovutat sä? Siis sinä?
No mä nyt vaan vaatimattomuuttani muotoilen sen niin, että minä luovutan. Toki oikeasti on kyseessä sama asia kuin EW:n kanssa vääntäessä: kun dialogikumppanilta ei useammankaan tankkauksen jälkeen saada ilmeisen kahjoille väitteille ainuttakaan mielekästä perustetta, tämän kanta ja jutut - ja siten koko dialogi - katsotaan mielenkiinnottomaksi häröilyksi ja keskustelu tavallaan tyydyttävään loppuun saatetuksi. Erityisen kätevää tämä on sitä kautta, että nostan toki itseni sekä kahjouden että mielekkyyden ylituomariksi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: PetriFB: Maailmanmeno

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

...PFB käy käännyttämässä myös mm Vauva-palstalla... :roll:
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37

Re: PetriFB: Maailmanmeno

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

urpiainen kirjoitti:Petri, mä olen pahoillani, mutta ei tämä taida toimia, ja jankkaaminen kyllästyttää. Mutta kun mä vieläkään en oikein näe sun vastauksissasi kuin perustelemattomia väitelauseita, mikä on tietysti vähän turhauttavaa, koska alunperinkään tietämättömyyteni kohteena eivät olleet väitteesi vaan niiden perusteet. Mä luulen, että meidän kannattaa jättää tämä tähän: mä selvästi haen jotain sellaisia perusteita, joita sinun ajattelussasi ei ole mielekästä hakea. Tai sitten paha tapani käyttää villaa ja pellavaa sekaisin on vain vienyt aivosähkökäyräni niin tasaiseksi, ettei enää välähdä.
Anteeksi kun en ole kerennyt vastaamaan, mutta olin koko viikonlopun reissussa Kuopiossa ja Lahdessa.

Ok, tehdään niin, että palataan keskustelemaan ehkä joskus toiste, jospa sitten joskus voitaisiin ymmärtää toisiamme. Tai sitten tämä voi jäädä myös tähän kuten itse ajattelit. Kiitos kuitenkin ajatustenvaihdoista.
Elämä hymyilee Hänen kanssaan!
Boner

Re: PetriFB: Maailmanmeno

Viesti Kirjoittaja Boner »

PetriFB kirjoitti:Ok, tehdään niin, että palataan keskustelemaan ehkä joskus toiste, jospa sitten joskus voitaisiin ymmärtää toisiamme..
Ongelma tässä taitaa olla se, että sinä et keskustele, vaan linkität ja copypasteat lukemattomat määrät tavaraa palstalle. Se ei ole keskustelua vaan floodaamista.
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37

Re: PetriFB: Maailmanmeno

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Dave kirjoitti:Tässä on ehkä Petrin ajatus siitä, että uskominen on suoritus. Ts. pitää torjua kaikki, mikä häiritsee huippusuoritusta. Tämä johtaa siihen, että Petri ei halua kuunnella mitään hankalia kysymyksiä, tai ajatella laatikon ulkopuolelta, koska se haittaisi uskomissuoritusta.
Uskominen ei ole suoritus, vaan Jumalan armoa sekä Pyhän Hengen vaikuttamaa. Uskossa kasvaminen on Jumalan armoa, ei ihmisen lihan voiman ponnistelun tie.

Uskova saa lahjaksi Pyhän Hengen sydämeensä, joka opettaa ja johdattaen kasvaa uskovaa totuuteen ja Jumalan tuntemiseen. Pyhityselämän kasvun kautta uskova oppii käytännössä elämään ja ymmärtämään Jumalan sanan opetusta.

Jokainen meistä toimii ja ajattelee sen mukaan millä tavalla uskoo asioihin tai ymmärtää niitä. En koita vältellä hankalia kysymyksiä, mutta joskus käy niin, että kysyjä sekä vastaaja ei ymmärrä toisiaan.
Elämä hymyilee Hänen kanssaan!
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37

Re: PetriFB: Maailmanmeno

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Stadinarska kirjoitti:
PetriFB kirjoitti:Hoos 4:3 Sentähden maa murehtii, ja kaikki siinä asuvaiset nääntyvät, metsän eläimet ja taivaan linnut; myöskin kalat merestä katoavat....
Hei PetriFB!

Kirjoitan nyt sinulle ensimmäistä kertaa. Olen kuullut sinusta, jotta levität uskon sanaa täällä. Luin eka kappaleen ja naurahdin koska minua kutsutaan täällä Stadinturskaksi ja siis turska on kala.

En kuitenkaan asiattomasti kysy sinulta kuinka minun käy.

Kerro hiukan joskus taustastasi, esim siitä kuinka olet aloittanut uskovaisuutesi? Tuskin aina olet ollut uskossa?

Minkälainen Jumala sinun mielestäsi on konkreettisesti? Vai onko hän vain "henki" meissä?

Oletko lukenut yhtään palstaani "Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset-ketju? Luepa joskus. Se on blogini, jossa kehittelen "värimestarin" taitoja!

Täällä muutama ihminen inhoaa värienkäyttöäni ja saa sitten suurella äänellään muutkin mukaan eli menemään erilaisuuden pelossa seuraamaan yleensä tyhjäpäisintä johtajaansa. Minua oikeastaan harmittaa tuollainen käytös.
Minulla on täällä sellaisia, jotka inhoavat minua ja ihmisiä, jotka minusta pitävät kovasti. Minulla on kuulemma 35 norausta, mutta kukaan ei anna ilmoille, että sehän on täysin mahdotonta oikeasti! Minä tiedän siihen syyn, mutta en nyt puutu siihen. Sekin on kuten Kitinän kuvaan kuuluu hyvin väärä teko minua kohtaan, MUTTA Ei se syykään tai mitä tämä on, ole minulle mairitteleva... koska johtajat ovat täällä - eivät tarjahalosia tai marttiahtisaareja vaan eräitä muunlaisesti edustavia,tietenkin, koska olemme Kitinässä! Siksi en puhu siitä! Mutta yksittäisiä noraajia minulla on oikeasti vain muutamia tai muutama, se on varma. Myös olen kitinäläinen vuoden 2009 ja kaikenkaikkiaan varmasti ihmisten mielessä ristiriitainen vaikka ihan oikeasti olen mitärauhaarakastavin henkilö ja ainakin omasta mielestäni omaan kaikkein parhaimman tai hyväkäytöksisimmän nettikäytöksen.

Ja mitä ihmeen pahaa on värien käytössä ja jossain paksummassa fontissa! Siinähän on vain hyvää kun kirjoitus on nätimpi?
Ihan totta, voivatko ne tyhjät tynnyrit, jotka tästä huutavat ja heidän kiltit laumasielunsa ikinä lukea yhtäkään sanomalehteä? Tai ikinä katsoa värikuvia tai katsoa väritv:tä. Minä en ymmärrä.

Niin, ja värien käyttö ja boldaus olisi pahempaa kuin joidenkin ihmisten aivan posketon väkivaltapuhe ja muunlainen epäystävällisyys ja täydellinen tyylinpuute ja eettinen nollalinja! Ei helvetti, kyllä minun pitää osoittaa, etten kuulu tänne, eikö näine ole PetuFB??

Kerro PetuFB, että tämä on unta täällä Kitinässä. Minua harmittaa ihan kamalasti, kun MUUTAMAN ihmisten käytös on tällaista täällä.Aivan siis niin tyhmää ja Ja jos ihmiset ovatkin oikeasti tällaisia, että jotkut on hitlereitä ja sitten on perässähiihtäjiä ja aivottomia oikeastaan!

PetuFB hyvä! Minä en ole uskovainen yhtään, mutta kyllähän sinä nyt olet monin kerroin kuunneltavampi ihminen kaikille kuin sellainen paha josta olen jo tässäkin puhunut. Mutta kaipaan apua tuon unohdukseen. En ole tosiaan livenä tuollaista kokenut. Aivan jotain kamalaa. Ihan kuin jonkun eläimen purema nukkuessa.

Täällä on kaikki, siis lähes KAIKKI, ihan päälaellaan normaalista elämästä!
Ihan oikeastaan pähkähullu paikka. Täällä on terveet sairaita ja sairaat oikein hyviä ja terveitä. Täällä arv ostetaan väkivaltaa ja kiroilua ja inhotaan hyvää sydäntä ja kohteliaisuutta. Ja aikamoisen addiktoiva tämä on! Mutta minun mielestäni Kitinä on aikamoinen helvetti, jos se olisi yhtään niin kuin oikea maailma. Täällä on ihan kaikki raadollinen ja siksi tämä on kiehtovaa, ihan kuin unessa! Täällä tuntuu olevan lauma täynnä narsisteja jotka kilpaa kehuu itseään. Sitten kukaan ei puutu epäkohtiin. Ihmisen annetaan olla oman onnen nojassa ja korkeintaan herjataan. Täällä kaikki toiminta olisi suurinpiirtein huonointa käytöstä mitävoisi keksiä! PetriFB, missä on sinun mielestä vika?

kerro sinä, että Stadinarska-hahmoa ei saa julkisessa kirjoituksessa tappaa eikä Stadinarskan hahmon takana olevaa minua saa toivottaman olla kuollut heti tai tulla mielellään tappamaan jollain teräksellä. Minua vaivaa vaan tuo asia, jonka täällä helvetissä kohtasin vaikean ja kenties vaarallisenkin ihmisen taholta. Uskon kuitenkin kun muut ovat sanoneet ettei hän ole vaarallinen. Uskoni ihmisiin hiukankaan hyvänä horjuu kun kohtaan tällaista ja susi-ihmisiä. En pysty unohtamaan tätä millään.

ja onko muuten totta, että sinä rauhanmiehenä olet saanut uskonasioiden kerronnasta jonkun huomautuksen, mutta se, joka haluaa että olen kuollut ja tulee minut mielellään jollain aseella tappamaan. Säilyy täällä ja saa oikeuden jatkaa pösilöyttä saamatta rangaistusta.
Mitä sinä sanoisit, jos sinut jonkun hullun taholta uhataan tappaa ja halutaan kuolevan ja sanotaan, että se olisi kaikkien toive?

Sanalla sanottuna: Mikä helvetin esikartano tämä Kitinä oikein on?
Täällä ei ole juurikaan asioita, jotka olisivat oikein ja sellaista joka olisi hiukankaan kestävää kehitystä!

Minä olen harkinnut vakavasti lopettamista, mutta nyt en voi millään lopettaa vähään aikaan koska sain tuon törkykohtelun. Sen jälkeen en ainakaan lopeta pitkään aikaan, heh. Tämä on kai inhimillinen piirre! :roll:

Kerro PetuFB, oletko naimisissa ja kehottaisitko minua lopettamaan täällä? Luulen, että tämän Kitinän pösilyys vähentää elinaikaani, koska saatan sairastua ja tulla samanlaiseksi kuin onneksi vain sentään muutama, täällä...
:o

Nyt on kuitenkin niin, että suurin osa täällä on kivoja ja hyviä ihmisiä? MIKSEIVÄT HE SAA KURIA noihin tyhjiin päihin? Onko kysymys uskalluksesta, pelosta? Mistä? Ärsyttää suunnattomasti nimenomaa tyhmyys ja välinpitämättömyys ja eräiden tai ainakin erään terrori.

Stadinarska-turskakala
Tähän olen keksinyt tittelin leikillisesti, jota en nyt keksi, ehkä Pastellipoika

Eikö olekin hassua tämä oikean elämän ja Kitinän välinen aika täydellinen vastakohtaisuus! :shock:

Tulin uskoon Jumalan armosta vuonna 1991, eli kaksikymmentä vuotta sitten.

Jumala on Henki ja asuu Pyhän Hengen kautta vain todellisissa Jeesuksen opetuslapsissa.

Olen joskus lukenut jotakin ketjustasi, mutta hyvin vähän ja kauan aikaa sitten.
Elämä hymyilee Hänen kanssaan!
Boner

Re: PetriFB: Maailmanmeno

Viesti Kirjoittaja Boner »

PetriFB kirjoitti: Olen joskus lukenut jotakin ketjustasi, mutta hyvin vähän ja kauan aikaa sitten.
:rofl:

Voi narsissiparkaa. Edes palstan toinen hörhö ei lue narsissin ketjuja, ja veikkaanpa että edes Homeboy ei niitä lue.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12440
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: PetriFB: Maailmanmeno

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Boner kirjoitti:
PetriFB kirjoitti: Olen joskus lukenut jotakin ketjustasi, mutta hyvin vähän ja kauan aikaa sitten.
:rofl:

Voi narsissiparkaa. Edes palstan toinen hörhö ei lue narsissin ketjuja, ja veikkaanpa että edes Homeboy ei niitä lue.
Luen toki. :!:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Boner

Re: PetriFB: Maailmanmeno

Viesti Kirjoittaja Boner »

Homeboy65 kirjoitti: Luen toki. :!:
No myönnä pois että narsissin kirjoitukset ovat sinustakin kuin 13 vuotiaan pissiksen hajatelmia vailla järjen hiventä.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12440
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: PetriFB: Maailmanmeno

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Boner kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti: Luen toki. :!:
No myönnä pois että narsissin kirjoitukset ovat sinustakin kuin 13 vuotiaan pissiksen hajatelmia vailla järjen hiventä.
EI suinkaan. Co-kirjoittajilla on vain pipo liian kireällä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37

Re: PetriFB: Maailmanmeno

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Yleisesti uskotaan ja ymmärretään, että magneettikenttä suojaa maapalloa aurinkomyrskyiltä. Maapallo on kuitenkin saanut jo kokea muutamia aurinkomyrskyjä sekä niiden tuhoisia vaikutuksia. Vuonna 1859 aurinkomyrsky kärvensi suurta osaa Euroopan ja Yhdysvaltain lennätinyhteyksiä. Vuonna 1994 lievempi aurinkomyrskyn vaikutus aiheutti satelliiteissa tietokatkoja sekä häiritsi tv-lähetyksiä. Tulevina päivinä voimakkaammat aurinkomyrskyt voivat saada maan päällä suurempaa tuhoa aikaan.

Nasan aurinkofysiikan jaoksen johtaja Richard Fischer on sanonut ja varoittanut, että nykyinen teknologinen yhteiskunta on erittäin haavoittuvainen aurinkomyrskyille. Fischerin mukaan yksi suuri aurinkomyrskyn aiheuttama purkaus voisi aiheuttaa kaksikymmentä kertaa enemmän tuhoa kuin hirmumyrsky Katrina. Nasan fyysikko Chris St. Cyr sanoo, että mahdollinen aurinkomyrskyn uhka ja sen vaikutukset olisivat maailmanlaajuisia.

Voimakas aurinkomyrsky voi rikkoa tai sekoittaa elektronisia laitteita, tietokoneet, kännykät, navigointivälineet ja monet muut laitteet voivat kärsiä vaurioita. Voimakas aurinkomyrsky saattaisi kyetä lopettamaan sairaalan laitteet, pankkitoiminnot, lennonvalvontavälineet, lentokoneiden laitteet jne. Richard Fischerin mukaan isot alueet saattaisivat jäädä ehkä pitkiksikin ajoiksi ilman sähköä.

Yhdysvaltain avaruushallinto Nasa varoittaa, että pian alkaa aurinkomyrskykausi ja suuri huolenaihe on se, että kuinka auringon lisääntyvä aktiivisuus vaikuttaa maan viestiliikenteeseen ja ennen kaikkea satelliitteihin.

Raamattu kertoo auringossa olevista merkeistä ja taivaan voimien järkkymisestä, jota lopunajan ihmiskunta pelkää. Taivaan voimien järkkyminen sekä auringossa olevat merkit voivat ihan hyvin viitata ja kertoa aurinkomyrskyistä sekä muista katastrofeista, jotka uhkaavat avaruudessa esim. suuren meteorin (taivaankappaleen) maahan syöksymiseen. Raamattu kertoo, että lopunajan ihmiskunta pelkää taivaan voimien järkkymistä sekä merkkejä auringossa, kuussa ja tähdissä. On selvää, että Jumalan sanan valossa lopunajan ihmiskunta joutuu kohtaamaan tuhon ja katastrofin, joka tapahtuu taivaan voimien järkkymisestä.

Koko kirjoitus on sivullani: http://koti.phnet.fi/petripaavola/lopun ... tumia.html
Viimeksi muokannut PetriFB, 14.03.2011 14:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elämä hymyilee Hänen kanssaan!
Manaaja

Re: PetriFB: Maailmanmeno

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

PetriFB kirjoitti:Nasan aurinkofysiikan jaoksen johtaja Richard Fischer on sanonut ja varoittanut, että nykyinen teknologinen yhteiskunta on erittäin haavoittuvainen aurinkomyrskyille. Fischerin mukaan yksi suuri aurinkomyrskyn aiheuttama purkaus voisi aiheuttaa kaksikymmentä kertaa enemmän tuhoa kuin hirmumyrsky Katrina. Nasan fyysikko Chris St. Cyr sanoo, että mahdollinen aurinkomyrskyn uhka ja sen vaikutukset olisivat maailmanlaajuisia.

Voimakas aurinkomyrsky voi rikkoa tai sekoittaa elektronisia laitteita, tietokoneet, kännykät, navigointivälineet ja monet muut laitteet voivat kärsiä vaurioita. Voimakas aurinkomyrsky saattaisi kyetä lopettamaan sairaalan laitteet, pankkitoiminnot, lennonvalvontavälineet, lentokoneiden laitteet jne. Richard Fischerin mukaan isot alueet saattaisivat jäädä ehkä pitkiksikin ajoiksi ilman sähköä.

Yhdysvaltain avaruushallinto Nasa varoittaa, että pian alkaa aurinkomyrskykausi ja suuri huolenaihe on se, että kuinka auringon lisääntyvä aktiivisuus vaikuttaa maan viestiliikenteeseen ja ennen kaikkea satelliitteihin.
Petri! Mitä me voidaan tehdä???
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37

Re: PetriFB: Maailmanmeno

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Manaaja kirjoitti:
PetriFB kirjoitti:Nasan aurinkofysiikan jaoksen johtaja Richard Fischer on sanonut ja varoittanut, että nykyinen teknologinen yhteiskunta on erittäin haavoittuvainen aurinkomyrskyille. Fischerin mukaan yksi suuri aurinkomyrskyn aiheuttama purkaus voisi aiheuttaa kaksikymmentä kertaa enemmän tuhoa kuin hirmumyrsky Katrina. Nasan fyysikko Chris St. Cyr sanoo, että mahdollinen aurinkomyrskyn uhka ja sen vaikutukset olisivat maailmanlaajuisia.

Voimakas aurinkomyrsky voi rikkoa tai sekoittaa elektronisia laitteita, tietokoneet, kännykät, navigointivälineet ja monet muut laitteet voivat kärsiä vaurioita. Voimakas aurinkomyrsky saattaisi kyetä lopettamaan sairaalan laitteet, pankkitoiminnot, lennonvalvontavälineet, lentokoneiden laitteet jne. Richard Fischerin mukaan isot alueet saattaisivat jäädä ehkä pitkiksikin ajoiksi ilman sähköä.

Yhdysvaltain avaruushallinto Nasa varoittaa, että pian alkaa aurinkomyrskykausi ja suuri huolenaihe on se, että kuinka auringon lisääntyvä aktiivisuus vaikuttaa maan viestiliikenteeseen ja ennen kaikkea satelliitteihin.
Petri! Mitä me voidaan tehdä???
Kaikkein parasta olisi tehdä parannus ja uskoa Jeesukseen Herrana ja Pelastajana.
Elämä hymyilee Hänen kanssaan!
Manaaja

Re: PetriFB: Maailmanmeno

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Ai niin tietty.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: PetriFB: Maailmanmeno

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Boner kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti: Luen toki. :!:
No myönnä pois että narsissin kirjoitukset ovat sinustakin kuin 13 vuotiaan pissiksen hajatelmia vailla järjen hiventä.
Voi hyvänen aika Bonertyyppi ja kiitos Hometyyppi!

Voi aikoja, voi tapoja, voi ymmärrystä, voi pyhä yksinkertaisuus ja syvä pimeys!
Niin, mutta niinhän tuo asia on mitä Boner kirjoitti on vallalla vain Kitinässä! Täällä onkin kaikki päinvastoin. Nyt pieni oikeasti PAKOTETTU narsistipläjäys: Osasin äitin mukaan kirjoittaa kokonaisia lauseita jo nelivuotiaana sen jälkeen kun opin lukemaan. Voitin nuorena raittiuskilpakirjoituksen ja se oli VALTAKUNNALLINEN. Koulussa aineeni luettiin aina ja vedin kirjallisuuspiiriä lukiossa.
Lisäksi olen kirjoittanut lehtiin elämäni aikana useasti, jotka heti julkaistu ja ylioppilaskirjoituksista sain lähes täydet pisteet aineessa. Siis tietenkin laudaturin.
Sen jälkeen useissa yhteyksissä olen kirjoitellut ja toimitellut työpaikkalehteäkin sivussa ja päätyö eli elämäntyöni on tokikin Stadinarskan sanomat ja varmat vastaukset ketju.

Et sikäli. Halusin vain sanoa FAKTAN.

Mutta tämä ei ollut narsismia vaan siis fakta. Jos minua sanotaan pissikseksi ja 13 kesäiseksi. Peili vaan eteen hehheh.

Anteeksi kaikille sikäli, että inhoan oikeasti korostaa itseäni, mutta minut suorastaan pakotettiin tähän! Heh. Yäk minä...Nyt tekee hiukan pahaa ylpeily, mutta mitäs tuo tyyppi, mikä se nyt oli, virkkoi tuota pissistä...

Ketkä mua oikein muka noraa, jos noin monilla hassuillakin on mielipide!!
Siitä juttelen muuten myöhemmin! Siihen norausasiaan on montakin vaihtoehtoa, joista en tiedä mitä se on. IHAN varma on, ettei yksittäisiä ihmisiä noraamassa ole montakaan! Miettikää itse! Ihan pikkuisen lukua 35 ja meitä kirjoittajia, hehheh. Jotain on jäänyt aaseilta huomaamatta! Nauran yksin (kukaan ei huomaa! :D )

Stadin poika Stadista
Hiukan ärsyyntynyt yksinkertaisuudesta! Tai aika helskutin paljonkin itse asiassa!
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.