Tosikko-Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

saira kirjoitti:En mä puhu tosta koulujutusta, vaan kokonaisuudesta.
No siitä tää flaidis lähti.

Ja perkele jos mä haluan antaa esikoiselleni OMAN huoneen ni oi vitun hirveetä.

UK-kulta, mä tiedän et sä oot kytiksellä siellä, anna mun antaa mein tyttärelle se mihin sä et pysty näköjään.

Terveisin: idiootti juoppohuora paskaäiti.
Viimeksi muokannut ninnithequeen, 19.05.2011 17:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja saira »

Ja viime viikolla oli oma juttunsa? Ja sitä ennen joku toinen? Ja varmasti ensi viikollakin joko UK, se akka tai sen kakara tekee jotain väärin.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Manaaja

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:No siitä tää flaidis lähti.
Väärin. Teidän flaidis lähti about 3 vuotta sitten, ellei aiemminkin.
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

saira kirjoitti:Ja viime viikolla oli oma juttunsa? Ja sitä ennen joku toinen? Ja varmasti ensi viikollakin joko UK, se akka tai sen kakara tekee jotain väärin.
Ei mua ne kiinnosta. Mua kiinnostaa vain oma lapseni.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

ninnithequeen kirjoitti: Ei mua ne kiinnosta. Mua kiinnostaa vain oma lapseni.
Se ei valitettavasti välity näistä kirjoituksista.
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja luojan kiitos tyttö tulee huomenna kotiin, samoin kun mun ihana ihana mieheni. Ugh, olen puhunut.

PS: UK on edelleen maailman paras isä tytsälle. Kuitenkin. Ne on aikuiset ku riitelee.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja saira »

ninnithequeen kirjoitti:
saira kirjoitti:Ja viime viikolla oli oma juttunsa? Ja sitä ennen joku toinen? Ja varmasti ensi viikollakin joko UK, se akka tai sen kakara tekee jotain väärin.
Ei mua ne kiinnosta. Mua kiinnostaa vain oma lapseni.
Jos sun lapsesi kiinnostaa sua ni silloin UK, sen uusi ja uuden tytärkin kiinnostaa... Ei tää nyt voi olla näin vaikeaa.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

ninnithequeen kirjoitti:Ja jos mun lapsi on onneton, olen minäkin.
No mitäpä jos yrittäisit tehdä jotain järkevää ja aikuismaista tilanteen helpottamiseks? Kuten esimerkiks just luoda niitä asiallisia välejä Nitan lähellä oleviin ihmisiin. Mitä jos yrittäisit, ihan vaikka vain vähän, tutustua niihin uusiin perheenjäseniin? (Siinä kohtaa kyllä varmaan kannattais jättää se vanha kihlasormus hetkeks pois sormesta.)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
elco kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Yritän nyt noudattaa tota avatarta. Ehkä.
Mitäs jos vaan päästäisit irti sen Royal Bitchin?
Tulee vaan sanomista. Taas.
.
En tiedä, viittaatko ehkä kenties mahdollisesti eiliseen, mutta se nyt oli vähän eri juttu. Eli siinä on paikka, miksi et lauo.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja saira »

Lapitii kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja jos mun lapsi on onneton, olen minäkin.
No mitäpä jos yrittäisit tehdä jotain järkevää ja aikuismaista tilanteen helpottamiseks? Kuten esimerkiks just luoda niitä asiallisia välejä Nitan lähellä oleviin ihmisiin. Mitä jos yrittäisit, ihan vaikka vain vähän, tutustua niihin uusiin perheenjäseniin? (Siinä kohtaa kyllä varmaan kannattais jättää se vanha kihlasormus hetkeks pois sormesta.)
Komps...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lapitii kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja jos mun lapsi on onneton, olen minäkin.
No mitäpä jos yrittäisit tehdä jotain järkevää ja aikuismaista tilanteen helpottamiseks? Kuten esimerkiks just luoda niitä asiallisia välejä Nitan lähellä oleviin ihmisiin. Mitä jos yrittäisit, ihan vaikka vain vähän, tutustua niihin uusiin perheenjäseniin? (Siinä kohtaa kyllä varmaan kannattais jättää se vanha kihlasormus hetkeks pois sormesta.)
Luuletko sä että UK antaa mun tavata uutta tyttöystäväänsä? Sen verran järkeä sillä on päässä. Tiedätkö miltä tuntuu, kun oma rakas lapsi asuu toisen naisen kanssa?

Ja se kihlasormus pysyy hautaan asti.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja saira »

^Tossa se sit taas tuli. Sä pidät oman pääs ja mietit miksi tyttösi ei pidä UK:n uudesta. Ja sit vituttaa. Jos sä valitset vitutuksen sen sijaan, et tyttäres olis onnellinen, ni oma on valintas. Mut silloin sä teet samalla helvetin huonon päätöksen myös tyttäres puolesta.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

ninnithequeen kirjoitti:Tiedätkö miltä tuntuu, kun oma rakas lapsi asuu toisen naisen kanssa?
.
Miltäs mahtoi UK:sta tuntua esim silloin, kun tytön äidin uusi miesystävä laittoi tytön äitiä turpaan 1.5 vuoden vankeustuomion edestä? Tai toinen äidin uusi miesystävä varasti tyttären XBoxin?
Awing
Kitisijä
Viestit: 6
Liittynyt: 19.05.2011 18:00

"sisko"

Viesti Kirjoittaja Awing »

"Sisko" sattuu olemaan mun lapsi !!. Älä enää houri tai puhu p:tä siitä. Puolet sun teksteistä on puuta heinää.. :evil: Terveisin vihainen Isukki PS. GTFO
ninnithequeen

Re: "sisko"

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Awing kirjoitti:"Sisko" sattuu olemaan mun lapsi !!. Älä enää houri tai puhu p:tä siitä. Puolet sun teksteistä on puuta heinää.. :evil: Terveisin vihainen Isukki PS. GTFO
Kaskas, johan se Jaana siellä esittäytyy vihdoin!

Se on muuten viimenen kerta kun huudat MUN tyttärelle sitte, tajuatko lehmä?
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tiedätkö miltä tuntuu, kun oma rakas lapsi asuu toisen naisen kanssa?
.
Miltäs mahtoi UK:sta tuntua esim silloin, kun tytön äidin uusi miesystävä laittoi tytön äitiä turpaan 1.5 vuoden vankeustuomion edestä? Tai toinen äidin uusi miesystävä varasti tyttären XBoxin?
Mun moka, mun rahat.
Awing
Kitisijä
Viestit: 6
Liittynyt: 19.05.2011 18:00

Re: "sisko"

Viesti Kirjoittaja Awing »

ninnithequeen kirjoitti:
Awing kirjoitti:"Sisko" sattuu olemaan mun lapsi !!. Älä enää houri tai puhu p:tä siitä. Puolet sun teksteistä on puuta heinää.. :evil: Terveisin vihainen Isukki PS. GTFO
Kaskas, johan se Jaana siellä esittäytyy vihdoin!

Se on muuten viimenen kerta kun huudat MUN tyttärelle sitte, tajuatko lehmä?
Lue viesti vai ootko kännissä täällä ihan toinen terveisin "siskon" isä
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

saira kirjoitti:^Tossa se sit taas tuli. Sä pidät oman pääs ja mietit miksi tyttösi ei pidä UK:n uudesta. Ja sit vituttaa. Jos sä valitset vitutuksen sen sijaan, et tyttäres olis onnellinen, ni oma on valintas. Mut silloin sä teet samalla helvetin huonon päätöksen myös tyttäres puolesta.
Minähän sen päätöksen teen juu, ku tyttö itkien soittaa. Joo.

Nyt pääs UK:n uus ämmäki jo palstalle, loistavaa!
AngryBird

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

ninnithequeen kirjoitti:tyttö itkien soitti mulle eilen illalla että eräs poika yrittää nähä sen pimppiä ja tissejä ja haluaa harrastaa seksiä
ninnithequeen kirjoitti: Pari kuukautta sitten sain kuulla että joku poika oli ottanut valokuvia Nitskun tisseistä ja laittanut nettiin.
TÄSSÄ on ne asiat, joihin pitää puuttua ihan ekana. Aivan sama onko muuttolaatikoita tai keltaisia verhoja.

Ja Ninni, sun exäsi (siis Nitan isä-exä) on tässä viime vuosien aikana elänyt aikamoisen helvetin sun sähläysten takia [luettavissa muutaman viime vuoden viestihistoriasta]. Älä nyt ihmeessä mene työntämään sorkkiasi sen uuteen parisuhteeseen.
Aikuiset osaavat puhua asioista räyhäämättä ja varsinkin vetämättä lapsia niihin mukaan tai pakottamalla lapset valitsemaan puolensa.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6315
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja exsu »

ninnithequeen kirjoitti: Mun moka, mun rahat.
Silloin, kun sä otat tuollaisia tyyppejä sun ja sun lasten kotiin, niin siinä on pelissä aika paljon enemmän kun sun rahat.

UK alias Awingille tiedoksi, että ei huolta! Kuten ehkä ketjusta huomasitkin, niin tällä palstalla osataan suodattaa aika hyvin tuota tekstiä.
ninnithequeen

Re: "sisko"

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Awing kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Awing kirjoitti:"Sisko" sattuu olemaan mun lapsi !!. Älä enää houri tai puhu p:tä siitä. Puolet sun teksteistä on puuta heinää.. :evil: Terveisin vihainen Isukki PS. GTFO
Kaskas, johan se Jaana siellä esittäytyy vihdoin!

Se on muuten viimenen kerta kun huudat MUN tyttärelle sitte, tajuatko lehmä?
Lue viesti vai ootko kännissä täällä ihan toinen terveisin "siskon" isä
En ole, just kauppaan lähössä lapseni kanssa. En sua halunnut loukata jos et ny Jaana olekaan mutta hienosti nää viestit kiertää. Soittiko Jaana että ilkee Ninni kiusaa tai jotain. Hohoooooo!

Taidanpa hakea yksinhuoltajuutta...
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Nyt jätkät sitä popcornia!
Awing
Kitisijä
Viestit: 6
Liittynyt: 19.05.2011 18:00

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja Awing »

exsu kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Mun moka, mun rahat.
Silloin, kun sä otat tuollaisia tyyppejä sun ja sun lasten kotiin, niin siinä on pelissä aika paljon enemmän kun sun rahat.

UK alias Awingille tiedoksi, että ei huolta! Kuten ehkä ketjusta huomasitkin, niin tällä palstalla osataan suodattaa aika hyvin tuota tekstiä.
:D heh en ole uk. Vaan Uk:n Lapsen uuden kämppiksen isä enkä tykkää että tämä Queen vetää hänet keskusteluun mukaan..
T. Awing Ps. en jaksa enempää kirjoitella tänne. pitäkää hauskaa..
Bruce Willisika

Re: "sisko"

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

ninnithequeen kirjoitti:
Taidanpa hakea yksinhuoltajuutta...
Siihen oikeudenkäsittelyyn haluan ehdottomasti yleisöksi! Kun käydään läpi sun muutaman viime vuoden temmellyksesi, olet tyytyväinen, jos edes saat jatkaa yhteushuoltajuutta. Kyllä sä olet tavan pässi tyyppi, ei voi muuta sanoa. Aikuinen nainen eikä pienintäkään kykyä minkäänlaiseen itsereflektioon. "Asiat nyt vai menee pikku-Ninnillä aina päin mäntyä, ei pikku-Ninni niille mitään mahda". Morjens...
ninnithequeen

Re: Tosikko-Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ei helvetti, oikeen isi vedetty kityyn mukaan AAAHHAHAHHAHHAAAAAA!