31.12.
- useampi lasillinen kuoharia (Fresita ja Bottegan Il Vino dell'Amore)
- lasi valkoviiniä (Max Mann Riesling 2014, ei tehnyt kovin suurta vaikutusta)
- 1 shotti Popple Strawberryä ja toinen Strawberry Ice Creamia (nam nam)
- 1 shotti jotakin nimeltä Kasipallo (n.a.m.)
- 2 karpalolonkeroa (kait Olvin)
- 3 lasia Bacardin valmista mojitoa Ginger alen kanssa)
Olikohan siinä kaikki... Ei ihme että olo oli seuraavana aamuna kaamea...
Röpöttämistä eilen. Lonkeroa kotona, sitten Alkoon ostamaan viskiä (Famous Grouse). Kotimatkalla vedin vähän sitä "tuulensuojaan" raitsikassa ja bussissa mutta kukaan ei paheksunut...piipahdus Lemonissa, yksi kolmostuoppi. Kotiin juomaan lisää.
Tänään vein jäljelle jääneet juomat kellarikomeroon. Psykologinen temppu: näin ei tule mieli heti ruveta juomaan niitä.
Viimeksi muokannut Homeboy65, 16.01.2016 12:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Homeboy65 kirjoitti:Outo nimi viskille btw Kuuluisa teeri.
Olen ollut siinä käsityksessä, että grouse viittaa pikemminkin koko metsäkanojen heimoon kuin pelkästään teereen. Lisäksi etiketissä näyttäisi olevan jokin riekon brittiläinen alalaji (ilmeisesti nummiriekko, red grouse) eikä teeri ollenkaan, joka taas on Black Grousen nimessä ja etiketissä. Mitä kuuluisuuteen (unohtamatta sitä, että englanniksi sanassa "famous" on kuuluisuuden lisäksi vahva myönteisen, hyvämaineisen tai erinomaisen merkityssävy) tulee, minusta on jotain varsin tyypillistäkin brittihuumoria siinä, että sanotaan juhlavasti juuri tämän nimenomaisen metsäkanan olevan se kuuluisa metsäkana - ja jää sitten lukijalle pääteltäväksi, viitataanko suosittuun viskiin vai nummiriekkoon Skotlannin yhtenä suosituimpana riistakanalintuna.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
^Vähän jäi sellainen maku kans, että Urpsu voisi harrastaa pikaisella aikataululla sekä isolla intensiteetillä jotain, jolla postaus tähän ketjuun olisi aidosti aiheellinen!
Hans Jörgen kirjoitti:^Vähän jäi sellainen maku kans, että Urpsu voisi harrastaa pikaisella aikataululla sekä isolla intensiteetillä jotain, jolla postaus tähän ketjuun olisi aidosti aiheellinen!
Eikös tuo ollut kännipostaus? Kaikki ei kato pohdi sitä onko tapioviina sittenkin parempaa kuin kossu.
Mulla on muuten esimiehenä myös tuollainen sinänsä harmittoman oloinen vähän outo semiprofessorityyppi, jolla välillä jutut lähtee laukalle. Uskallan jo huudella tuolloin lääkkeet tai jotain muuta heinäntekojärkeen ja rahvaampaan tapaan puhua ivallisesti tähtäävää läppää. Noh, ehkä hyvän kirjaviisauden hinta on tuo loputon muista poikkeava innostuminen itselle tärkeästä asiasta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Hans Jörgen kirjoitti:^Vähän jäi sellainen maku kans, että Urpsu voisi harrastaa pikaisella aikataululla sekä isolla intensiteetillä jotain, jolla postaus tähän ketjuun olisi aidosti aiheellinen!
Mä kyllä odotinkin, että alan harrastajana Homie osaa arvostaa vitsin selittämistä. Lisäksi haluan kyllä merkitä pöytäkirjaan, että Vesperiä lukuunottamatta kuulostatte tylsältä viskinjuontiseuralta. En voi ymmärtää, että joku olisi siemaillut Famous Grousea käymättä läpi tämäntyyppistä kelaa pitkään ja hartaasti.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mulla on muuten esimiehenä myös tuollainen sinänsä harmittoman oloinen..
Urpsu! Muistaa laittaa tämä CV:hen!
Joo!
"Ulkopuoliset arvioijat ovat käyttäneet poikkeuksellisen korkeaa kriittistä analyysikyvykkyyttäni ja taitoani tarttua olennaiseen vertailunormina arvioitaessa korkeimman poliisijohdon operatiivisen johtamistyön laadukkuutta."
So Hard kirjoitti:Mulla riittää taas äärimmäisen vähän ymmärrystä sille että joku siemailee grousen tapaista kuraa saatika pohtii sitä.
No kyllähän sitä voisi harrastaa laadukkaampia (ja kalliimpia) viskejä jos olisi enemmän paalua. Kyllä minusta FG ihan juomakelpoista on. Lantringeillahan sitä makua voi aina parantaa, jos tarvis on...
Röpöttämistä eilen. Ensin keskaria ja lonkeroa kotona, sitten Maunulan Lidliin ja Alkoon. Ostin Famous Grouse-viskiä. Lemonissakin ajattelin piipahtaa, mutta en sitten mennytkään...
Tänään iltapäivällä maistelua eli jäljelle jääneet juomat "tuulensuojaan".