Mitä Ostit?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

räsy kirjoitti:Ostin kyllä.
Kävin "Sokkarissa" kun oli ne päivät.

En hirveästi innostunut. Hoksasin jopa, että en ostakaan paljon halpaa "no jaata halpaa" vaan jatkossa yhden huipun. Näin sen jo, en jaksanut sovittaa. Jos muistan vielä maanantaina, niin sovitan kun ei ole ruuhkaa.

Ostin kyllä 24 kpl AAA patteria, ja sen muumi rakkaus muro kupin. Minulla on teemaa, johon nuo muumit sopii hyvin säväyttämään, siis kirkastamaan samaa tylsää tyylikästä linjaa. Ostin jotain muutakin tarpeellista, mutta en nyt muista niitä mainita. Oli jotain t-paitaa, jooga housua, yhtä en muista, mikähän se oli. Ai niin, sähköhammasharja.
Minäkin olin niillä päivillä ja oli pahuksesti hyvännäköistä materiaalia. Unohdin ostokseni. Mies menee helpolla sekaisin. Yksi vaalenruskea oli Elvitalshampoon kimpussa jaminäkin ojennuin. Vaaleanruskea katsoi ja kääntyi. Katseemme kohtasivat noin 20 centin päässä. Kauniit silmämme.
On neniin kivoja NE päivät!!!
Räsy, oletkos sinä vaaleanruskea?

Stadinarska
niidenpäivienpoitsu
räsy

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja räsy »

Stadinarska kirjoitti:
räsy kirjoitti:Ostin kyllä.
Kävin "Sokkarissa" kun oli ne päivät.

En hirveästi innostunut. Hoksasin jopa, että en ostakaan paljon halpaa "no jaata halpaa" vaan jatkossa yhden huipun. Näin sen jo, en jaksanut sovittaa. Jos muistan vielä maanantaina, niin sovitan kun ei ole ruuhkaa.

Ostin kyllä 24 kpl AAA patteria, ja sen muumi rakkaus muro kupin. Minulla on teemaa, johon nuo muumit sopii hyvin säväyttämään, siis kirkastamaan samaa tylsää tyylikästä linjaa. Ostin jotain muutakin tarpeellista, mutta en nyt muista niitä mainita. Oli jotain t-paitaa, jooga housua, yhtä en muista, mikähän se oli. Ai niin, sähköhammasharja.
Minäkin olin niillä päivillä ja oli pahuksesti hyvännäköistä materiaalia. Unohdin ostokseni. Mies menee helpolla sekaisin. Yksi vaalenruskea oli Elvitalshampoon kimpussa jaminäkin ojennuin. Vaaleanruskea katsoi ja kääntyi. Katseemme kohtasivat noin 20 centin päässä. Kauniit silmämme.
On neniin kivoja NE päivät!!!
Räsy, oletkos sinä vaaleanruskea?

Stadinarska
niidenpäivienpoitsu
No ensinnäkään et kyllä ollut, olin jokaisen laarin ääressä, etkä siellä ollut miehiä.

Hassu kuulutus kyllä (sinusta?), "oletko meikkaava mies, meillä on sinulle ripsiväri". Eikä sekään mikään hassu ollut vaan hyvä oivallus ja markkinarako. Minusta on kiva, että miehille annetaan mahdoliisuus kasvaa täyteen mittaansa, mikä naisilla (pitkine housuineen ym. lasikattokirveineen) on jo ollut jo pitkään.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

räsy kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
räsy kirjoitti:Ostin kyllä.
Kävin "Sokkarissa" kun oli ne päivät.

En hirveästi innostunut. Hoksasin jopa, että en ostakaan paljon halpaa "no jaata halpaa" vaan jatkossa yhden huipun. Näin sen jo, en jaksanut sovittaa. Jos muistan vielä maanantaina, niin sovitan kun ei ole ruuhkaa.

Ostin kyllä 24 kpl AAA patteria, ja sen muumi rakkaus muro kupin. Minulla on teemaa, johon nuo muumit sopii hyvin säväyttämään, siis kirkastamaan samaa tylsää tyylikästä linjaa. Ostin jotain muutakin tarpeellista, mutta en nyt muista niitä mainita. Oli jotain t-paitaa, jooga housua, yhtä en muista, mikähän se oli. Ai niin, sähköhammasharja.
Minäkin olin niillä päivillä ja oli pahuksesti hyvännäköistä materiaalia. Unohdin ostokseni. Mies menee helpolla sekaisin. Yksi vaalenruskea oli Elvitalshampoon kimpussa jaminäkin ojennuin. Vaaleanruskea katsoi ja kääntyi. Katseemme kohtasivat noin 20 centin päässä. Kauniit silmämme.
On neniin kivoja NE päivät!!!
Räsy, oletkos sinä vaaleanruskea?

Stadinarska
niidenpäivienpoitsu
No ensinnäkään et kyllä ollut, olin jokaisen laarin ääressä, etkä siellä ollut miehiä.

Hassu kuulutus kyllä (sinusta?), "oletko meikkaava mies, meillä on sinulle ripsiväri". Eikä sekään mikään hassu ollut vaan hyvä oivallus ja markkinarako. Minusta on kiva, että miehille annetaan mahdoliisuus kasvaa täyteen mittaansa, mikä naisilla (pitkine housuineen ym. lasikattokirveineen) on jo ollut jo pitkään.
Muuten ok, mutta oliko se mies vai markkinarako?

Hihhiiiiii. Räsy hyvä! Olin siellä, mutta hiivin aina pylvään taa sua tarkkailemaan!

Älä Räsymuru näe pahoja unia. Arska on tällainen pilailija!!

OLIN NIILLÄ PÄIVILLÄ!!! Ja kiersin ympyrää aivan pallo tyhmänonnellisena. Törmäilin mielelläni ja sitä rataa. Sitten menin virran mukana ulos.
räsy

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja räsy »

Stadinarska kirjoitti:
Muuten ok, mutta oliko se mies vai markkinarako?

Hihhiiiiii. Räsy hyvä! Olin siellä, mutta hiivin aina pylvään taa sua tarkkailemaan!

Älä Räsymuru näe pahoja unia. Arska on tällainen pilailija!!

OLIN NIILLÄ PÄIVILLÄ!!! Ja kiersin ympyrää aivan pallo tyhmänonnellisena. Törmäilin mielelläni ja sitä rataa. Sitten menin virran mukana ulos.
Ei siellä ollut ollenkaan noin hauskaa. Elit eri päivää. Apua vakavoiduin.
Rouva Pupu

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Parit oloasut ja olohousut.
bedlam

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Parit oluet ja molohousut.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tolua ja moloa.
Prepare for the worstest.
Elukka

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Langattoman hiiri-näppiskombon.
nokkaelain

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Edith kirjoitti:Tällä viikolla olen ostanut mm. liian kallista vartsalovoidetta*, liian kallista antiperspiranttia (Biothermin juttuja, jotka oli kuitenkin Sokoksella tarjouksessa) ja tänään Hesarissakin esitellyn dekkarin, jossa lampaat selvittävät murhan. Mitään juuri näistä en millään muotoa välttämättä tarvitse. Syy on kieltämättä se, että kevät on saanut minussa aikaan jotain kutinaa, jota olen purkanut turhaan shoppailuun.
Hyvä jos halut noin järkevä hintaisina pysyvät. Viimeisen kuukauden aikan olen ostanut digiboksin (Topfield Masterpiece, 500e), AV-vahvistimen (Yamaha 557, 300e) ja kaiuttimet (Amphion Argon, 340e). Siinähän se palkka jo menikin.
Edith

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Edith »

nokkaelain kirjoitti: Hyvä jos halut noin järkevä hintaisina pysyvät. Viimeisen kuukauden aikan olen ostanut digiboksin (Topfield Masterpiece, 500e), AV-vahvistimen (Yamaha 557, 300e) ja kaiuttimet (Amphion Argon, 340e). Siinähän se palkka jo menikin.
No, sä käyt säännöllisessä palkkatyössä kumminkin. Mutta kyllä mua hirvitti, kun hetken innossani nostin kassalle sekä vartsalovoiteen että antiperspirantin ja ne maksoivat yhteensä yli neljäkymppiä. Ok, voideputeli on tavallista isompi ja noin, mutta en viitsi ajatellakaan, kuinka suuri osa kuukausituloistani noihin meni. Ja kirjakin oli 28,90. Pöyristyttävää. Ja nyt tekis mieli mennä mahd. pian joku päivä Fazerin kahvilaan mahdollisimman isolle herkkujäätelöannokselle. Mutta tänään en mee. Tänään kun nääs tekis olutta mieli vielä enemmän. Ehkä ostankin, ehkä en.
bedlam

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Oasiksesta tilpehöörejä lahjaksi.
nokkaelain

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Edith kirjoitti: No, sä käyt säännöllisessä palkkatyössä kumminkin.
Työsopimus onkin voimassa jopa melkein ensi viikon loppuun asti. Leffojakin on tullut DVD:llä osteltua jollain satasella mutta kirjoja viimeksi vain alesta heräteostoksina melkein ilmaiseksi.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Original Cave Creek Chili Beer

Kampin KKK-marketista.
4,09e/0,33l, joten ei viitsis montaa ostaa, mutta yksikin maistui hyvälle jos pitää miedommasta oluesta tyyliin sol/corona ja chilistä. Chiliä olisi saanut olla enemmänkin, nyt jätti vain pienen kihelmöinnin kieleen.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Mylwin kirjoitti:Original Cave Creek Chili Beer

Kampin KKK-marketista.
4,09e/0,33l, joten ei viitsis montaa ostaa, mutta yksikin maistui hyvälle jos pitää miedommasta oluesta tyyliin sol/corona ja chilistä. Chiliä olisi saanut olla enemmänkin, nyt jätti vain pienen kihelmöinnin kieleen.
Etkö vaimollesi ostanut? Liikkuuko hän aivan vapaasti kotonanne? Käsiraudat? Etkö milloinkaan pelkää henkesi puolesta?

Topic: Ostin jääkiekkolipun seksiviikoksi. Lupaan kannustaa HPK:ta
BettyB.

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kaksi toppia, kaksi hametta, Mikan levyn, autoshampoota ja mansikalle tuoksuvaa sisäputsaria, kukkaruukun, pakastepusseja, jääpalapusseja, konetiskitabletteja, Teema-lautasia, mikrokuppeja, 47 litraa bensaa ja kassillisen ruokaa.
MGandhi

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

BettyB. kirjoitti:Kaksi toppia, kaksi hametta, Mikan levyn, autoshampoota ja mansikalle tuoksuvaa sisäputsaria, kukkaruukun, pakastepusseja, jääpalapusseja, konetiskitabletteja, Teema-lautasia, mikrokuppeja, 47 litraa bensaa ja kassillisen ruokaa.

Jos toi kukkaruukku ei ole mulle, niin EIHÄN TOSSA OLLU MULLE MITÄÄN?!? MITÄ VITTUA!?!!?!1
BettyB.

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

MGandhi kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Kaksi toppia, kaksi hametta, Mikan levyn, autoshampoota ja mansikalle tuoksuvaa sisäputsaria, kukkaruukun, pakastepusseja, jääpalapusseja, konetiskitabletteja, Teema-lautasia, mikrokuppeja, 47 litraa bensaa ja kassillisen ruokaa.

Jos toi kukkaruukku ei ole mulle, niin EIHÄN TOSSA OLLU MULLE MITÄÄN?!? MITÄ VITTUA!?!!?!1
Kultaseni, sä et ole vielä nähnyt noita toppeja ja hameita ;) Ja kassillinen ruokaa, daah!??!

Ja se kukkaruukku ON sulle.
MGandhi

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

BettyB. kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Kaksi toppia, kaksi hametta, Mikan levyn, autoshampoota ja mansikalle tuoksuvaa sisäputsaria, kukkaruukun, pakastepusseja, jääpalapusseja, konetiskitabletteja, Teema-lautasia, mikrokuppeja, 47 litraa bensaa ja kassillisen ruokaa.

Jos toi kukkaruukku ei ole mulle, niin EIHÄN TOSSA OLLU MULLE MITÄÄN?!? MITÄ VITTUA!?!!?!1
Kultaseni, sä et ole vielä nähnyt noita toppeja ja hameita ;) Ja kassillinen ruokaa, daah!??!

Ja se kukkaruukku ON sulle.
OK... Hyvä! Jos saan BJ:n samalla kun syön, niin saat anteeksi! ;)
Rouva Pupu

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ihanan romanttista :h:
BettyB.

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

MGandhi kirjoitti:OK... Hyvä! Jos saan BJ:n samalla kun syön, niin saat anteeksi! ;)
Ainahan sä saat, pitikö tosta nyt erikseen alkaa pilisemään?
Geetzu

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Aika äijämäistä ois ruukuttaa rehu kesken sen beejiin.
MGandhi

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Geetzu kirjoitti:Aika äijämäistä ois ruukuttaa rehu kesken sen beejiin.
Kävi mielessä, mutta antaa nartun ruukuttaa! Vähän samaan tapaan kuin G:n galleriassa olevassa kuvassa.
Geetzu

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

... Täytyykin käydä ostamassa parit ruukut töiden jälkeen, onhan kevät ja aika siementen, trallal!
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Geetzu kirjoitti:... Täytyykin käydä ostamassa parit ruukut töiden jälkeen, onhan kevät ja aika siementen, trallal!
Mitä aiot istutella? Mä olisin halunnut istuttaa kaikenlaisia hajuherneitä ja orvokkeja ja tulppaaneja.. mutta ei kuulemma onnaa, jollei niitä saa istutettua lopulta ulos luontomultiin. Asunnossa sisällä.. Ei ei, ummehtuvat.
A man's gotta do what a man's gotta do.
Bliss

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ostin löhötuolin pihalle. Aurinko saa tekemään kaikenlaista näköjään...