Homeboy65 kirjoitti:Minkälaista safkaa palstalapselle? Aloitetaan laululla:
City-jengi inhoo juntteja ja maalaisia / juntit inhoo hinttejä ja ulkomaalaisia / ei ihme mikä määrä voikaan olla vihalla / kun kaikki inhoo sitä mistä ovat pihalla
Silllä kaikki tarvii jonkun itseänsä heikomman / jonkun köyhemmän tai heikomman tai mutakuonomman / ja jos et keksi mitään muuta, halveksipa Homeboyta...
Kiitos riittää...ei enää aplodeja. Että mitä? Encore? Eiköhän tämä riitä.
Vitsi:
- Katsos...pokeria pelataan aivoilla!
- Mitä käsillä sitten tehdään?
Palstalapsen 2-vuotispäivä lähestyy...
Homeboy
norjalainen lohifile
Kiitoksia Homie taasen.
Palstalapselle hiilihydraatista vapaata ravintoa, jos ja kun se ei ryhdy maratoonariksi!
Hauskoja totuuksia sulla taas tässä todellakin.
Palstamukluni kaksivuotispäivä tosiaan lähestyy. Jotenkin tuntuukin, että siitä on vähintään kaksi vuotta!
Tänään itseasiassa mietin taas syntyjä syviä ja ajattelin jopa fyysisen lapsen saamista. Lienen tullut vanhaksi kun vasta nyt tullut oikeakin lapsikuume! Silti olen epävarma.
Jouduin tuossa taas rajoittunutta ajattelutapaa tai minun mielestäni raivostuttavan itsekästä ajattelutapaa moittimaan tuolla vivonhettuun-ketjussa! Otti niin päähän, että voi tuollaista ainesta olla. EN MÄ SAISI esiintyä opettajana, mutta kun ei kestä kaikkea välinpitämättömyyttä, ei vaan kestä! Pakko on puolusta jos jokin pikku ajatus menisi vaikka päähän asti!
Miten sinä olet saanut rennon , mukavan, laajakatsoisen ja älykkään hauskan ajattelutapasi, parahin Homie!?
Älä morkkaa itseäsi leikilläkään...se voi tarttua ja uskot vielä siihen!!
Mitäs tässä. Geetzu kehotti minua menemään hiukan enemmän omaan elämääni ja kirjoittamaan myös morkkisoloista. SE LIENEE parhaita kommentteja pitkään aikaan. Ja sitten en laita liian hymyilevää hymiötä ja pelästytä liian suurella värimäärällä! Se on värimestarille vaikeaa...
Aloitetaan nyt sitten niin, että tänään en ole ollut erityisen aikaansaava ja jokin sentapainen kiristää päätä. Silti en itseäni syytä tällaisesta useinkaan. vaikka joskus pitäisi!
Sitten juuri se on väliin tuntunut kurjalta kun jotenkin keskeneräinen olo joskus valtaa mielen.
MUTTA koska oikesti en osaa olla vakavana pitkään niin olen onnellinen siitäkin. Minulla ei ole nyt muuta ongelmaa kuin että en MILLÄÄN jaksaisi hangata isoja tyhmyydenhampaitani hammaslangalla, sano!
Nyt se postaus loppuu. Jos vaan haluatte vastata ja saada vastauksen minulta niin minua sa käyttää hyväksi...sanoo kaikkien yhteinen
STADIN ARSKALAINEN ARSKA
Ulapallapäin asuvainen turskankaltainen meripojanalku