Mitä sinulla on päälläsi juuri nyt?
-
- Kitisijä
Re: Mitä sinulla on päälläsi juuri nyt?
Hikeä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Manalat ja muut nimes sen tissipaidaks, kun tissit kuulemma näkyy hyvin. Kyseessä siis tummanruskea neuleBliss kirjoitti:ninnithequeen kirjoitti:tissipaita

Nyt päällä sininen kylpytakki.
hämähäkkikuvioiset boxerit (kuviointi hohtaa pimeässä, übercool!
)
maastokuvioiset bermudat
harmaanvihreä T-paita
sandaalit

maastokuvioiset bermudat
harmaanvihreä T-paita
sandaalit
-
- Kitinän väärinkäyttäjä
ruskeat pitsiset hotpantsit ja ruskea toppi
kesävermettä ja peitto päällimmäisenä... lepään kyljelläni. Hankala ehkä kirjoittaa... keskityn tv;eeseen...
Patz kirjoitti:Mustat hotpantsit (ei niin hot mun päällä, sorry)

Punainen toppi, valkoiset pyjamahousut ja mustat hotpäntsit.
Mustat farkut
Vaaleanpunainen, v-kauluksinen neulepusero
Mustat rintsikat ja hotpantsit
Kalevalakoru x2
Vaaleanpunainen, v-kauluksinen neulepusero
Mustat rintsikat ja hotpantsit
Kalevalakoru x2
-
- Kitisijä
Heräsin tuossa tunti sitten. Alasti olen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitinän uhri
Rintsikat (liian pienet, koska vittumaiset alusvaatevalmistajat kuvittelevat että kaikki joilla on yli C 75 rinnat ovat joko mummoja tai imettäväisiä)
ja hotpantsit
ja hotpantsit

I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Musta lyhyt hame, musta toppi ja pitsiset hot pantsit
Pienen selailun jälkeen heräsi kysymys: tuleeko ihmisille tarve vastata tähän ketjuun nimenomaan silloin, kun he ovat pelkissä alusvaatteissa, vai onko Kitinään kokoontunut poikkeuksellisen paljon jengiä, jolla on tapana alituiseen käyskennellä alusvaatteisillaan?
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Mie odotan että se tulisi, kerkesin autolla ajaessa selviämään aika pahasti.SikaMika kirjoitti:Känni.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
- Ann 2005
-
- Kitisijä
Violetti toppi ja harmaat isot mummoalushousut, jotka heitän käytön jälkeen roskiin.
-
- Kitinän uhri
Luulen että tähän ketjuun vastataan sillon, kun aivotoiminta alittaa kaikkeen muuhun tarvittavan tason. Eli esimerkiksi nukkumaan menossa tai sieltä tulossa, tai sen jälkeen kun on pyöräillyt 3km ylämäkeä 25 asteen auringonpaisteessa.
Minulla siis päällä Sisters of Mercyn miestenpaita ja arvelluttavasti uimahousuilta näyttävät alushousut. En ole siis vielä herännyt.
Minulla siis päällä Sisters of Mercyn miestenpaita ja arvelluttavasti uimahousuilta näyttävät alushousut. En ole siis vielä herännyt.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Ihan väärä luulo. Kitinään kirjoitetaan kun aivotoiminta alittaa kaikkeen muuhun tarvittavan tason.Razormaid kirjoitti:Luulen että tähän ketjuun vastataan sillon, kun aivotoiminta alittaa kaikkeen muuhun tarvittavan tason. Eli esimerkiksi nukkumaan menossa tai sieltä tulossa, tai sen jälkeen kun on pyöräillyt 3km ylämäkeä 25 asteen auringonpaisteessa.
-
- Kitisijä
Pinkki pieni t-paita.