Helsingin siluetti

Yleinen lätinä jä kitinä

Helsingin talojen korkeus

Vain taivas on rajana, rakennetaan ylös.
11
55%
Ei ei, hyi hyi. Vain matalia rakennuksia.
5
25%
Olen turkulainen, ei kiinnosta.
4
20%
 
Ääniä yhteensä: 20

Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 5465
Liittynyt: 28.01.2011 22:35

Re: Helsingin siluetti

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^ Katsotaan minkälainen hyvävelisuhmurointi maan tapaan tämän takaa paljastunee. Toivon, että syylliset teloitetaan, niin ehkä jengi rupeaa heräilemään pikkuhiljaa.
..when your military people start doing it (Amanita muscaria), and then wars becomes impossible. -Joe Rogan