Kännykän kanssa ongelmia, pitää hankkia uusi laturi. Siksi olen nyt isäukon luona lataamassa, nettailemassa ja röpöttämässä.
Täältä www.kvaak.fi löytyi tyyppi jonka kanssa suunnitellaan sarjakuvan tekemistä. Kyseessä olisi huumoristinen sotilassarjakuva (strippejä) a la Masi. Työnjako: hän piirtää, minä kirjoitan.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Eikö kannattaisi kirjoittaa siitä mistä tietää? Esikoisteoshan on monesti omaelämänkerrallinen. Uskoakseni pitkäaikaistyöttömän keski-ikäisen elämästä kertova sarjakuva saisi paljon positiivista huomiota.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
James Potkukelkka kirjoitti: 14.01.2024 13:52
Eikö kannattaisi kirjoittaa siitä mistä tietää? Esikoisteoshan on monesti omaelämänkerrallinen. Uskoakseni pitkäaikaistyöttömän keski-ikäisen elämästä kertova sarjakuva saisi paljon positiivista huomiota.
Boring.
Eivät Pulterinkaan tekijät eläneet kivikaudella.
Homeboy65 kirjoitti: 12.01.2024 15:23
Kännykän kanssa ongelmia, pitää hankkia uusi laturi. Siksi olen nyt isäukon luona lataamassa, nettailemassa ja röpöttämässä.
Täältä www.kvaak.fi löytyi tyyppi jonka kanssa suunnitellaan sarjakuvan tekemistä. Kyseessä olisi huumoristinen sotilassarjakuva (strippejä) a la Masi. Työnjako: hän piirtää, minä kirjoitan.
Ollaan jatkettu ideointia ton kundin kanssa, olen kirjoittanut muutaman strippikäsikirjoituksen.
Homeboy65 kirjoitti: 12.01.2024 15:23
Ollaan jatkettu ideointia ton kundin kanssa, olen kirjoittanut muutaman strippikäsikirjoituksen.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija
En ostaisi kännykän laturia, jos olisin pienillä tuloilla. Tai siis niitä on ilmaiseksi saatavilla. Viime kesän miitissä joku toi laatikollisen käyttämättömiä Googlen latureita (asennettu johonkin paljon Chromecasteja, missä mukana tuleva oli tarpeeton.) Otin kolme, että niitä voisi tiputella eri paikkoihin kuten mökille.
liukuu kuin veltto penis avaruusalus vitun isolla momentilla avaruudessa
En ostaisi kännykän laturia, jos olisin pienillä tuloilla. Tai siis niitä on ilmaiseksi saatavilla. Viime kesän miitissä joku toi laatikollisen käyttämättömiä Googlen latureita (asennettu johonkin paljon Chromecasteja, missä mukana tuleva oli tarpeeton.) Otin kolme, että niitä voisi tiputella eri paikkoihin kuten mökille.
Kiitos tiedosta. Ei tosin maksanut kuin 19 euroa.
Homeboy65 kirjoitti: 20.01.2024 12:50
Miten se tarkistetaan?
Avaat sulakekaapin ja tarkistat, että jokaisen sulakkeen perässä näkyy tuollainen värillinnen nänni. Jos ei näy niin ruuvaat sulakkeen auki ja tarkistat onko se nänni siellä irrallaan. Jos on niin sulake on kaput joudut korvaamaan sen samansuuruiseella.
Toki jos valot ei toimi samassa tilassa kuin pistorasia niin sulake on kaput.
Sulake.jpg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
So Hard kirjoitti: 20.01.2024 21:10
Kyllä mä ihmettelen miten joku on voinut selvitä 50+ vuotta ilman yhtään palanutta sulaketta.
Sulakkeet on kestäviä jos ei satu isompia. Olen joutunut tässä kämpässä vaihtamaan 23 vuoden aikana yhden sulakkeen. Pyykkikone ja sirkkeli saman takana ja sirkkeli tökkäsi oksaan.
Homien tapauksessa kämpässä tuskin on yhtään mitään suuresti sähköä kuluttavaa. Ja luultavasti hyvin pitkään mentiin muiden huolehtiessa kaikesta.
Lisäksi veikkaisin, asunnon sulakkeiden olevan hyvin vanhoja ja hyvin hitaasti reagoivia.
Homeboy65 kirjoitti: 21.01.2024 12:04
En usko että vika on sulakkeessa. Olen huomannut että Clas & Olsonin keittolevyt eivät ole kovin pitkäikäisiä.
Jos pistorasia toimii, vika ei tietystikään ole sulakkeessa. Keittolevyn pitäisi olla niin simppeli tuote, että se kestää melkein ikuisesti ellei sitä ylikuumenna tahallaan. Oletko varma ettei keittolevyssä itsessään ole sulaketta?