Bongaa "Kityläinen" !

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
pikkuego
Kitinän uhri

Re: Bongaa "Kityläinen" !

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

SJP näytti olevan melko hengissä ainakin eilen Ruoholahdessa.

Jokunen viikko sitten viikonloppuna bongattu hyvin Geep-y milf Meilahdessa pienen natiaisen kanssa, mutta en oikein jaksa uskoa että se itse G olis ollu.
Geep

Viesti Kirjoittaja Geep »

pikkuego kirjoitti:Jokunen viikko sitten viikonloppuna bongattu hyvin Geep-y milf Meilahdessa pienen natiaisen kanssa, mutta en oikein jaksa uskoa että se itse G olis ollu.
Punasilla vaunuilla NKL liepeillä useampanakin päivänä, viikonloppuna jos pe lasketaan siksi... Yleensä mainitsemani vaunuväri riittää aina kumoamaan bongailut. :]
Manzel

Viesti Kirjoittaja Manzel »

Näin ainakin omasta mielestäni tänään BettyB:n Munkkiniemen lähellä olevassa McDonal's:ssa. Jos ei, niin ainakin hyvin saman näköinen hahmo, mitä galleriassa löytyy.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Manzel kirjoitti:Näin ainakin omasta mielestäni tänään BettyB:n Munkkiniemen lähellä olevassa McDonal's:ssa. Jos ei, niin ainakin hyvin saman näköinen hahmo, mitä galleriassa löytyy.
Äiks! Jäiks sullekin joku hamburilainen?
Pyyhin Netikettiin..
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Manzel kirjoitti:Näin ainakin omasta mielestäni tänään BettyB:n Munkkiniemen lähellä olevassa McDonal's:ssa. Jos ei, niin ainakin hyvin saman näköinen hahmo, mitä galleriassa löytyy.
IIIIIK!! Mitäs tykkäsit mun mekosta ;)
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

BettyB. kirjoitti:
Mitä manselli tykkäsi meloneista eiks' hedelmät kuulu aina ravintolatarjoiluun?
Pyyhin Netikettiin..
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

masa kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:EW bongattu naistenlehdestä.

Harmi ettei miestenlehdestä..
Ei ole tuokaan termi enää paikkansapitävä. Joku lehtimyyjä soitteli ja tarjosi ensin Soundeja ja lopulta kokeili, että "on meillä sitten näitä miestenlehtiäkin". Naurahdin, kunnes tajusin hänen tarkoittavan jotain miesten trendilehtiä.
Manzel

Viesti Kirjoittaja Manzel »

BettyB. kirjoitti:
Munkki..Niemi. Mun työkaveri, yhden firman toinen pääomistaja, oli eeeerittäin kiinnostunut susta ja katseli koko ajan. Kun olimme menossa autolle, sanoin, että tavallaan ehkä tiedän sut jollain ihme tavalla.. En sitten viitsinyt sanoa sen enempää ja onneksi hän ei tivannutkaan enempää. Olisi ollut vaikea selitellä sellaiselle isolle pomolle, että: ”kirjoittelen joskus sellaiselle kitinä-palstalle..jne..”.

Hyvä tietää, ettei absoluuttinen kasvomuistini pettänyt. Tunnistan monesti kaukaiset, ihan tuntemattomatkin (ei omaa sukua olevat) pienten kasvonpiirteiden avulla.

Mekko oli hieno. Enempää en voi sanoa kun olen sentään naimisiin menossa :wink:
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Haha :D

Kerro sille työkaverille terveisiä ;)
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elpan kommentit Radio Rockilta :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Manzel kirjoitti: Kun olimme menossa autolle, sanoin, että tavallaan ehkä tiedän sut jollain ihme tavalla..
Toi kuulostaa ihan joltain hämärältä henkimaailman jutulta :D Jollain ihme tavalla teillä on niinku yliluonnollinen yhteys.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sipsi bongattu, ja ihan "vahingossa". Eli tapaamista ei oltu sovittu. Aika ihana, takaapäin huudettiin että "Ninni, Ninniiiiii!" ja mie järkyttyneenä että kuka ja varsinkaan täällä? Ihqunailondaah :h:
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:Sipsi bongattu, ja ihan "vahingossa". Eli tapaamista ei oltu sovittu. Aika ihana, takaapäin huudettiin että "Ninni, Ninniiiiii!" ja mie järkyttyneenä että kuka ja varsinkaan täällä? Ihqunailondaah :h:
I'm everywhere!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Eilisiltaista kotimatkaani sulostutti Chapin bongaaminen bussin ikkunan läpi.
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

Edith kirjoitti:Eilisiltaista kotimatkaani sulostutti Chapin bongaaminen bussin ikkunan läpi.
Missä ja mihin aikaan? Älä stalkkaa minua!

Btw. stalk... bongasin sinut pari viikkoa sitten bussissa.
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Chap kirjoitti: Missä ja mihin aikaan? Älä stalkkaa minua!

Juu, koko kevään olen noin kahdesti viikossa ajellut bussilla neljätoista ihan vain nähdäkseni vilauksen sinusta! Eilinen bongaus tapahtui seittemän maissa Fredrikinkadulla Kampissa siinä torin kulmalla R-kiskan kohdalla.
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Edith kirjoitti:
Chap kirjoitti: Missä ja mihin aikaan? Älä stalkkaa minua!

Juu, koko kevään olen noin kahdesti viikossa ajellut bussilla neljätoista ihan vain nähdäkseni vilauksen sinusta! Eilinen bongaus tapahtui seittemän maissa Fredrikinkadulla Kampissa siinä torin kulmalla R-kiskan kohdalla.
Hankkikaa huone!
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Eilen kauppareissulla katselin että huh, onpas tuossa todella tuhti naispuolinen invataksikuski, kunnes tajusin ettei auto ollut taksi, eikä naispuolinen taksikuski ollut naispuolinen taksikuski, vaan FinnMonsta... :roll:
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Tuosta tulikin mieleen että itse bongasin samaisen FinnMonstahin Ison Ompun Nordean edessä istumassa jonkinlaisissa liikeneuvotteluissa jonkun bisnestyypin kanssa. Tästä on jo muutama viikko.

(Unohdin että kerran kitisijä, aina kitisijä. Eihän toi enää kirjoita tänne)
Lolita
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Enttu bongattu eilen matkalla töistä kotiin. Me molemmat.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:Enttu bongattu eilen matkalla töistä kotiin. Me molemmat.
Mä bongasin Entun meidän terveyskeskuksen aulasta jonotuslappua kädessään keskiviikkona. Kauheeta stalkkaamista ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
swirl
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja swirl »

Ai niin, bongasin FinnMonsterin Kuuluisa-risteilyllä. Tällä kertaa vaatteet päällä*

*vrt. jopa b0g.org:iin tiensä löytänyt nakuilukuva kyseisestä henkilöstä risteilyllä.
pikkuego
Kitinän uhri

^ Luojan kiitos en oo nähny tota :shock:

Ei sillä että siinä jotain vastenmielistä olis, olisin vain niin tuhottoman kateellinen :roll:
swirl
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Linkki löytynee edelleen yksärilaatikostani, jos kiinnostaa :twisted:
pikkuego
Kitinän uhri

^ No mullahan ei oo ollu siellä uusia vonkauksia aikoihin, että kai mun pitää sit repiä iloa vaikka sitten tuosta :D