Bongaa "Kityläinen" !
-
- Kitinän uhri
Re: Bongaa "Kityläinen" !
SJP näytti olevan melko hengissä ainakin eilen Ruoholahdessa.
Jokunen viikko sitten viikonloppuna bongattu hyvin Geep-y milf Meilahdessa pienen natiaisen kanssa, mutta en oikein jaksa uskoa että se itse G olis ollu.
Jokunen viikko sitten viikonloppuna bongattu hyvin Geep-y milf Meilahdessa pienen natiaisen kanssa, mutta en oikein jaksa uskoa että se itse G olis ollu.
Punasilla vaunuilla NKL liepeillä useampanakin päivänä, viikonloppuna jos pe lasketaan siksi... Yleensä mainitsemani vaunuväri riittää aina kumoamaan bongailut.pikkuego kirjoitti:Jokunen viikko sitten viikonloppuna bongattu hyvin Geep-y milf Meilahdessa pienen natiaisen kanssa, mutta en oikein jaksa uskoa että se itse G olis ollu.
![Iso Hymy :]](./images/smilies/icon_hymy.gif)
Näin ainakin omasta mielestäni tänään BettyB:n Munkkiniemen lähellä olevassa McDonal's:ssa. Jos ei, niin ainakin hyvin saman näköinen hahmo, mitä galleriassa löytyy.
-
- Kitisijä
Äiks! Jäiks sullekin joku hamburilainen?Manzel kirjoitti:Näin ainakin omasta mielestäni tänään BettyB:n Munkkiniemen lähellä olevassa McDonal's:ssa. Jos ei, niin ainakin hyvin saman näköinen hahmo, mitä galleriassa löytyy.
Pyyhin Netikettiin..
IIIIIK!! Mitäs tykkäsit mun mekostaManzel kirjoitti:Näin ainakin omasta mielestäni tänään BettyB:n Munkkiniemen lähellä olevassa McDonal's:ssa. Jos ei, niin ainakin hyvin saman näköinen hahmo, mitä galleriassa löytyy.

-
- Kitisijä
Mitä manselli tykkäsi meloneista eiks' hedelmät kuulu aina ravintolatarjoiluun?BettyB. kirjoitti:IIIIIK!! Mitäs tykkäsit mun mekostaManzel kirjoitti:Näin ainakin omasta mielestäni tänään BettyB:n Munkkiniemen lähellä olevassa McDonal's:ssa. Jos ei, niin ainakin hyvin saman näköinen hahmo, mitä galleriassa löytyy.
Pyyhin Netikettiin..
Ei ole tuokaan termi enää paikkansapitävä. Joku lehtimyyjä soitteli ja tarjosi ensin Soundeja ja lopulta kokeili, että "on meillä sitten näitä miestenlehtiäkin". Naurahdin, kunnes tajusin hänen tarkoittavan jotain miesten trendilehtiä.masa kirjoitti:BettyB. kirjoitti:EW bongattu naistenlehdestä.
Harmi ettei miestenlehdestä..
Munkki..Niemi. Mun työkaveri, yhden firman toinen pääomistaja, oli eeeerittäin kiinnostunut susta ja katseli koko ajan. Kun olimme menossa autolle, sanoin, että tavallaan ehkä tiedän sut jollain ihme tavalla.. En sitten viitsinyt sanoa sen enempää ja onneksi hän ei tivannutkaan enempää. Olisi ollut vaikea selitellä sellaiselle isolle pomolle, että: ”kirjoittelen joskus sellaiselle kitinä-palstalle..jne..”.BettyB. kirjoitti:IIIIIK!! Mitäs tykkäsit mun mekostaManzel kirjoitti:Näin ainakin omasta mielestäni tänään BettyB:n Munkkiniemen lähellä olevassa McDonal's:ssa. Jos ei, niin ainakin hyvin saman näköinen hahmo, mitä galleriassa löytyy.
Hyvä tietää, ettei absoluuttinen kasvomuistini pettänyt. Tunnistan monesti kaukaiset, ihan tuntemattomatkin (ei omaa sukua olevat) pienten kasvonpiirteiden avulla.
Mekko oli hieno. Enempää en voi sanoa kun olen sentään naimisiin menossa

-
- Kitisijä
Elpan kommentit Radio Rockilta 

“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Toi kuulostaa ihan joltain hämärältä henkimaailman jutultaManzel kirjoitti: Kun olimme menossa autolle, sanoin, että tavallaan ehkä tiedän sut jollain ihme tavalla..

Sipsi bongattu, ja ihan "vahingossa". Eli tapaamista ei oltu sovittu. Aika ihana, takaapäin huudettiin että "Ninni, Ninniiiiii!" ja mie järkyttyneenä että kuka ja varsinkaan täällä? Ihqunailondaah 

-
- Kitisijä
I'm everywhere!ninnithequeen kirjoitti:Sipsi bongattu, ja ihan "vahingossa". Eli tapaamista ei oltu sovittu. Aika ihana, takaapäin huudettiin että "Ninni, Ninniiiiii!" ja mie järkyttyneenä että kuka ja varsinkaan täällä? Ihqunailondaah
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Eilisiltaista kotimatkaani sulostutti Chapin bongaaminen bussin ikkunan läpi.
Missä ja mihin aikaan? Älä stalkkaa minua!Edith kirjoitti:Eilisiltaista kotimatkaani sulostutti Chapin bongaaminen bussin ikkunan läpi.
Btw. stalk... bongasin sinut pari viikkoa sitten bussissa.
Juu, koko kevään olen noin kahdesti viikossa ajellut bussilla neljätoista ihan vain nähdäkseni vilauksen sinusta! Eilinen bongaus tapahtui seittemän maissa Fredrikinkadulla Kampissa siinä torin kulmalla R-kiskan kohdalla.Chap kirjoitti: Missä ja mihin aikaan? Älä stalkkaa minua!
Hankkikaa huone!Edith kirjoitti:Juu, koko kevään olen noin kahdesti viikossa ajellut bussilla neljätoista ihan vain nähdäkseni vilauksen sinusta! Eilinen bongaus tapahtui seittemän maissa Fredrikinkadulla Kampissa siinä torin kulmalla R-kiskan kohdalla.Chap kirjoitti: Missä ja mihin aikaan? Älä stalkkaa minua!
Eilen kauppareissulla katselin että huh, onpas tuossa todella tuhti naispuolinen invataksikuski, kunnes tajusin ettei auto ollut taksi, eikä naispuolinen taksikuski ollut naispuolinen taksikuski, vaan FinnMonsta... 

Tuosta tulikin mieleen että itse bongasin samaisen FinnMonstahin Ison Ompun Nordean edessä istumassa jonkinlaisissa liikeneuvotteluissa jonkun bisnestyypin kanssa. Tästä on jo muutama viikko.
(Unohdin että kerran kitisijä, aina kitisijä. Eihän toi enää kirjoita tänne)
(Unohdin että kerran kitisijä, aina kitisijä. Eihän toi enää kirjoita tänne)
-
- Kitisijä
Enttu bongattu eilen matkalla töistä kotiin. Me molemmat.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
Mä bongasin Entun meidän terveyskeskuksen aulasta jonotuslappua kädessään keskiviikkona. Kauheeta stalkkaamistaLolita kirjoitti:Enttu bongattu eilen matkalla töistä kotiin. Me molemmat.

The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Ai niin, bongasin FinnMonsterin Kuuluisa-risteilyllä. Tällä kertaa vaatteet päällä*
*vrt. jopa b0g.org:iin tiensä löytänyt nakuilukuva kyseisestä henkilöstä risteilyllä.
*vrt. jopa b0g.org:iin tiensä löytänyt nakuilukuva kyseisestä henkilöstä risteilyllä.
-
- Kitinän uhri
^ Luojan kiitos en oo nähny tota
Ei sillä että siinä jotain vastenmielistä olis, olisin vain niin tuhottoman kateellinen

Ei sillä että siinä jotain vastenmielistä olis, olisin vain niin tuhottoman kateellinen

-
- Kitisijä
^Linkki löytynee edelleen yksärilaatikostani, jos kiinnostaa 

-
- Kitinän uhri
^ No mullahan ei oo ollu siellä uusia vonkauksia aikoihin, että kai mun pitää sit repiä iloa vaikka sitten tuosta