Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
PerttiMakimaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Tämän ketjun viimeaikaisia vitutuksia katsellessa tulee mieleen, että vitutus on aika subjektiivinen kokemus.

Haluan tappaa sen joka kehitti keksit? Puolukkahillo on niin sokerista? Purkki ei aukea?

Lisätkää heräämisrutiininne alkuun:

#include <life.h>

EDIT: vituttaa ihmisten vitutus.
Viimeksi muokannut PerttiMakimaa, 12.09.2007 12:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

PerttiMakimaa kirjoitti:

#include <life.h>
Pata kattilaa soimaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
PerttiMakimaa

Bluntly kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:

#include <life.h>
Pata kattilaa soimaa.
Vaikka joskus vaihdankin mielipidettä se ei muuta tosiasiaa, että olen aina oikeassa.
Melnais
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Zeb kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Miksi hemmetissä kaikkien kaupastasaatavien puolukkahillojen pitää olla niin hemmetin sokerisia?
Tätä samaa olen joskus pohtinut. Yli 40 % sokeria joka mössössä ja kaupan päälle ällötysliivatetta. Ellei sattuisi olemaan niin saamaton ja kädetön niin tekisi omat hillonsa. Eikös niitä puolukoita vieläkin metsässä olisi, ainakin kaksi viikkoa sitten oli vähän raakojakin vielä.
Ostakaa puolukoita pakastealtaasta? Ne sitten survotaan murskaksi ja mukaan sen verran sokeria kuin suu vaatii. Säilyy kuukausia jääkaapissa. Oikeastaan säilyy hyvin talven yli mutta maku alkaa olla keskiaikainen. Survoksestakin tulee vähän hillomainen kun puolukoissa on niin paljon pektiiniä.

Jos ihan hilloa haluaa, hillosokerilla voi tehdä puolella annostuksella eli 2 litraa marjoja ja neljännespaketti sokeria. Helppoa ja nopeaa ja sitten voi esiliinassa hymyillä vieraille kun on ihan itsetehtyä hilloa tarjolla, nih. Tai no Bluntlyn ei kannata, säikähtävät.
Elämä kantaa, jos sen antaa
prosessi

Viesti Kirjoittaja prosessi »

PerttiMakimaa kirjoitti:Tämän ketjun viimeaikaisia vitutuksia katsellessa tulee mieleen, että vitutus on aika subjektiivinen kokemus.

Haluan tappaa sen joka kehitti keksit? Puolukkahillo on niin sokerista? Purkki ei aukea?

#include <life.h>

EDIT: vituttaa ihmisten vitutus.
RL on niin perseestä, että suoritin juuri eilen lisäyksen

#exclude <life.h>

sinne heräämisrutiinini alkuun. Jos tekisin tuon sinunkin lisäyksesi, tulisi hankala ristiriita.
PerttiMakimaa

prosessi kirjoitti:RL on niin perseestä, että suoritin juuri eilen lisäyksen

#exclude <life.h>

sinne heräämisrutiinini alkuun. Jos tekisin tuon sinunkin lisäyksesi, tulisi hankala ristiriita.
Mikä vika RL:ssä? Kiinnostuu aiheesta ketjun hengessä.
Bluntly
Kitisijä

PerttiMakimaa kirjoitti:Mikä vika RL:ssä?
Mistään ei saa waretettua tuommoista. Tai edes ostettua kovalla rahalla.
prosessi

PerttiMakimaa kirjoitti:
prosessi kirjoitti:RL on niin perseestä, että suoritin juuri eilen lisäyksen

#exclude <life.h>

Mikä vika RL:ssä? Kiinnostuu aiheesta ketjun hengessä.
Sieltä löytyy mm. sukulaisia, jotka eivät osaa käyttäytyä kuin aikuiset ihmiset. Minähän juuri eilisessä viikonpäiväketjussa tilasin Kitinästä uudet sukulaiset, ja kolme ilmoittautui.
PerttiMakimaa

Bluntly kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:Mikä vika RL:ssä?
Mistään ei saa waretettua tuommoista. Tai edes ostettua kovalla rahalla.
Voi näitä tietämättömiä. Rahalla saa mitä vain.

Uskomattomalla sanayhdistelmällä "Virtual Real Life" eli VRL google löytää saitin:

http://secondlife.com/

Nimestä päätellen rahalla saa reaalielämää myös osoitteesta:

http://www.realdoll.com/
PerttiMakimaa

prosessi kirjoitti:Sieltä löytyy mm. sukulaisia, jotka eivät osaa käyttäytyä kuin aikuiset ihmiset. Minähän juuri eilisessä viikonpäiväketjussa tilasin Kitinästä uudet sukulaiset, ja kolme ilmoittautui.
Pitäisiköhän alkaa lukea noita viikonpäiväketjuja taas.

Minua vituttaa tuokin, kun sukulaiseni voittopuolisesti käyttäytyvät kuin aikuiset. On tuokin riemu jäänyt kokematta. Saisinko minä nuo sinulta yli jääneet lapselliset sukulaiset? Lupaisin olla melko kiltti.
Bluntly
Kitisijä

PerttiMakimaa kirjoitti: Voi näitä tietämättömiä. Rahalla saa mitä vain.

Uskomattomalla sanayhdistelmällä "Virtual Real Life" eli VRL google löytää saitin:

http://secondlife.com/

Nimestä päätellen rahalla saa reaalielämää myös osoitteesta:

http://www.realdoll.com/
Vahvistanee olettamukseni, että teikäläisellä on puurot ja jauhot sekaisin.
PerttiMakimaa

Bluntly kirjoitti:Vahvistanee olettamukseni, että teikäläisellä on puurot ja jauhot sekaisin.
Joo ovat, vatsassani.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

PerttiMakimaa kirjoitti: http://secondlife.com/
Tämä on kyllä aikamoinen paikka. Luin yhdestä lehdestä kirjoituksen. Ainakin yksi miljonääriksi tullut (varmaan enemmänkin) myymällä siellä vaatteita, kiinteistöjä jne. hahmoille. Varmaan aika koukuttavaa, uskoisin. Sinne kai nyt kyttiä menossa myös kun pedofiliakauppoja, virtuaalisia "raiskauksia" ym. siellä.
PerttiMakimaa

Rouva Pupu kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti: http://secondlife.com/
Tämä on kyllä aikamoinen paikka. Luin yhdestä lehdestä kirjoituksen. Ainakin yksi miljonääriksi tullut (varmaan enemmänkin) myymällä siellä vaatteita, kiinteistöjä jne. hahmoille. Varmaan aika koukuttavaa, uskoisin. Sinne kai nyt kyttiä menossa myös kun pedofiliakauppoja, virtuaalisia "raiskauksia" ym. siellä.
Muistaakseni Ruåtsi avasi sinne lähetystön taannoin?
prosessi

PerttiMakimaa kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Sieltä löytyy mm. sukulaisia, jotka eivät osaa käyttäytyä kuin aikuiset ihmiset. Minähän juuri eilisessä viikonpäiväketjussa tilasin Kitinästä uudet sukulaiset, ja kolme ilmoittautui.
Pitäisiköhän alkaa lukea noita viikonpäiväketjuja taas.
Juu. Se on helppoa kun ensin noraa kaikki.
Minua vituttaa tuokin, kun sukulaiseni voittopuolisesti käyttäytyvät kuin aikuiset. On tuokin riemu jäänyt kokematta. Saisinko minä nuo sinulta yli jääneet lapselliset sukulaiset? Lupaisin olla melko kiltti.
Et saa, kun ajattelin kiduttaa ne hengiltä. Keksin viime yönä jo kaksi keinoa, joista en joutuisi edesvastuuseen, ja joiden kohdalla minua ei edes epäiltäisi kiduttajaksi. Kasvoton kostaja iskee julmasti.
PerttiMakimaa

prosessi kirjoitti:Et saa, kun ajattelin kiduttaa ne hengiltä. Keksin viime yönä jo kaksi keinoa, joista en joutuisi edesvastuuseen, ja joiden kohdalla minua ei edes epäiltäisi kiduttajaksi. Kasvoton kostaja iskee julmasti.
Siis kyllä CSI <lisää paikkakunta> taitaa saada sinut kiinni jos vain laitat tuollaiset tekoviikset...
prosessi

PerttiMakimaa kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Et saa, kun ajattelin kiduttaa ne hengiltä. Keksin viime yönä jo kaksi keinoa, joista en joutuisi edesvastuuseen, ja joiden kohdalla minua ei edes epäiltäisi kiduttajaksi. Kasvoton kostaja iskee julmasti.
Siis kyllä CSI <lisää paikkakunta> taitaa saada sinut kiinni jos vain laitat tuollaiset tekoviikset...
Ei saa, kun kasvatan aidot.
PerttiMakimaa

prosessi kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti:
Ei saa, kun kasvatan aidot.
http://ffp.uku.fi/intro/anaboli.htm

Testosteroni, se on parraas tuohon hommaan. Voi tulla niitä hommassa tarvittavia raivonpuuskiakin kaupan päälle.
Zeb

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Melnais kirjoitti:suuren pakasteallasidean + hillousohjeita
No jep, olinpa tyhmä kun en tajunnut, että puolukoita löytyy jopa kaupasta. Onneksi Martta-Melnaisiin voi kuitenkin luottaa! Kiitos siis vinkistä uusavuttomalle...
Sheetlord

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

PerttiMakimaa kirjoitti:realdoll.com/
Subin la-myöhäisillassa tuli kerran ohjelma tämän firman asiakkaista. Olivat yksinasuvia aikamiespoikia (ihme!) Yhdellä oli ihan oikeasti "parisuhde" nukkensa kanssa, se jutteli sille, puki sille kivoja vaatteita jne. Luojan kiitos "dokumentin" tekijät jättivät ns. aviollisen kanssakäynnin näyttämättä...
NuoriDaavid

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sheetlord kirjoitti:
Subin la-myöhäisillassa tuli kerran ohjelma tämän firman asiakkaista. Olivat yksinasuvia aikamiespoikia (ihme!) Yhdellä oli ihan oikeasti "parisuhde" nukkensa kanssa, se jutteli sille, puki sille kivoja vaatteita jne. Luojan kiitos "dokumentin" tekijät jättivät ns. aviollisen kanssakäynnin näyttämättä...
Ilmeisesti en ole vielä liian vanha, koska tällainen edelleen jaksaa herättää jonkinlaista ihmetystä. Siis se, että tällaisia ihmisiä ehkä oikeasti on olemassa.

BTW eikös nuo parhaat maksa aivan helvetisti? Samalla rahalla saisi oikeankin naisen. Tietysti tuo saattaa olla parempi, on hiljaa eikä valita päänsärkyä?
PerttiMakimaa

NuoriDaavid kirjoitti:
Sheetlord kirjoitti:
Ilmeisesti en ole vielä liian vanha, koska tällainen edelleen jaksaa herättää jonkinlaista ihmetystä. Siis se, että tällaisia ihmisiä ehkä oikeasti on olemassa.

BTW eikös nuo parhaat maksa aivan helvetisti? Samalla rahalla saisi oikeankin naisen. Tietysti tuo saattaa olla parempi, on hiljaa eikä valita päänsärkyä?
Kunhan joku gatesinpili rakentaa tuollaiseen robotiikan ja alkeellisen tunneälyn kuolemme sukupuuttoon sadassa vuodessa.
Sheetlord

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

NuoriDaavid kirjoitti:Ilmeisesti en ole vielä liian vanha, koska tällainen edelleen jaksaa herättää jonkinlaista ihmetystä. Siis se, että tällaisia ihmisiä ehkä oikeasti on olemassa.
Keittiöpsykologin näkemys: nukkea on helppo "ohjata ja hallita". Jos sinulla ei ole ollut suhteita vastakkaiseen sukupuoleen tai olet """sosiaalisesti rajoittunut""", tällainen vastaanpanematon kumppani on käypä korvike. Kyseessä voi olla myös seksuaalifetissi.

:on:

"Riemastuin" aamupäivällä saamastani sähköpostista. Siinä saman seuran kollega julkituo pahan mielensä hänen elämänkumppaninsa laatiman, seuralehteä varten laaditun matkakertomuksen typistämisestä. Väänsin rautalangasta, että:
- jos tilaa on yksi sivu, sitä on yksi sivu
- jos tilaa on liian vähän, jutusta lähtee ei-tärkeää asiaa pois. Piste.
- lehteä taitetaan neljän sivun jaksoissa. Ei ole mahdollista tehdä 21-sivuista lehteä.
- teksti itsessään oli aika... stilisoimatonta. AJ olisi saanut todennäköisesti aivohalvauksen yrittäessään korjailla sitä. Minullekin se aiheutti vakavahkon migreenikohtauksen.

Muutenkin minua vituttaa suuresti joidenkin ihmisten tapa reklamoida: laitetaan joku toinen kirjoittamaan sähköpostia, jossa cc:nä 150 muuta ihmistä. Onko se niin vitun vaikeaa asianosaiselle lähestyä minua suoraan ja sanoa mikä mieltä painaa?
Elukka

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Sheetlord kirjoitti: Muutenkin minua vituttaa suuresti joidenkin ihmisten tapa reklamoida: laitetaan joku toinen kirjoittamaan sähköpostia, jossa cc:nä 150 muuta ihmistä. Onko se niin vitun vaikeaa asianosaiselle lähestyä minua suoraan ja sanoa mikä mieltä painaa?
No mutta kun koko maailman (ja ennen kaikkea sinun pomosi, mikäli mahdollista) täytyy tietää, kuinka ilkeä Sheetlord ihan vaan silkkaa pahuuttaan kyykytti hänen rakastaan.
PerttiMakimaa

Sheetlord kirjoitti:Muutenkin minua vituttaa suuresti joidenkin ihmisten tapa reklamoida: laitetaan joku toinen kirjoittamaan sähköpostia, jossa cc:nä 150 muuta ihmistä. Onko se niin vitun vaikeaa asianosaiselle lähestyä minua suoraan ja sanoa mikä mieltä painaa?
Toivottavasti vastasit tuon palautteesi "Reply to all" painikkeella. Tyyliin, basicly you are an idiot and everyone should know it... :)