Syy suhteettomuuteesi?
-
- Kitisijä
Re: Syy suhteettomuuteesi?
Ootte vaan niin saatanan negatiivisii että eihän teitä kukaan jaksa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
-
- Kitisijä
Lapitii kirjoitti:Ootte vaan niin saatanan negatiivisii että eihän teitä kukaan jaksa.

Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
-
- Kitisijä
Vaikea sanoa, mutta kertomustesi perusteella arvaan syyksi sitoutumishaluttomuutta; sinusta on mukavaa saada huomiota usealta eri taholta. Voi myös olla että tästä luulosta(?) johtuen vedät puoleesi paljon sitoutumishaluttomia miehiä, tiedä häntä.sipsi kirjoitti:No selitä sitten sipsinkin sinkkuus? *utelias*
Onko joku pissinyt mun muroihin?
-
- Kitisijä
Kiva ku vastasit! Nyt on vaan niin hirvittävä kiire, ettei kerkeä analyseerata enempää.Frederik Krueger kirjoitti:Vaikea sanoa, mutta kertomustesi perusteella arvaan syyksi sitoutumishaluttomuutta; sinusta on mukavaa saada huomiota usealta eri taholta. Voi myös olla että tästä luulosta(?) johtuen vedät puoleesi paljon sitoutumishaluttomia miehiä, tiedä häntä.sipsi kirjoitti:No selitä sitten sipsinkin sinkkuus? *utelias*
Jäin vaan miettimään, et mikä sit on syy ja mikä on seuraus.. Et jos ne miehet on sitoutumiskyvyttömiä, niin täytyyhän munkin jotenki "sulautua" tilanteeseen..vaik oikeesti oonki suuri romantikko ja haluaisin saada rakkautta. Ja mikä mussa sit on et löydän aina nää kyynisimmät tyypit, ketkä haluaa pelkkää seksiä?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Nii mäki omalta kohdaltani.sipsi kirjoitti:Jäin vaan miettimään, et mikä sit on syy ja mikä on seuraus..
-
- Kitisijä
Kaikki elcoa lukuunottamatta väittävät ainakin ajoitellen olevansa suuria romantikkoja jotka vain etsivät Tosirakkautta.sipsi kirjoitti:Jäin vaan miettimään, et mikä sit on syy ja mikä on seuraus.. Et jos ne miehet on sitoutumiskyvyttömiä, niin täytyyhän munkin jotenki "sulautua" tilanteeseen..vaik oikeesti oonki suuri romantikko ja haluaisin saada rakkautta. Ja mikä mussa sit on et löydän aina nää kyynisimmät tyypit, ketkä haluaa pelkkää seksiä?
Miten tämä tosirakkauden etsintä ilmenee sinun kohdallasi? Onko sinulla deitti-ilmoitus vetämässä jossa ilmoitat haaveilevasi pullantuoksuisesta tulevaisuudesta punaisessa tuvassa Sen Tietyn kanssa?
Skuukkeli epäilee, että syy on tässä.sipsi kirjoitti:Luotan sun kykyyn tässä diagnosoinnissa.
-
- Kitisijä
Jaa nytkö minua syytetään muiden palstalaisten sinkkuudesta?
-
- Kitisijä
Ei tullut sikaria tällä kertaa. Väärinymmärrys, mikä oli tavoittelemani vastaus ylläolevaan kommenttiini.Frederik Krueger kirjoitti:Okei, selvennetään itsellekin ettei jää epäselväksi kun kukaan ei puhu suoraan: syy Bluntlyn ja Bettyn sinkkuuteen on ettei ensimmäinen kelpaa jälkimmäiselle? Seuraavaksi pitäisi selvittää miksi näin on jotta saadaan edes kahdelle tapaukselle vedenpitävä selitys.Bluntly kirjoitti:Eiköhän tuo reaktio edelliseen kommenttiini selitä aika pitkälle syyn.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Mä en nyt tajuu teitä ollenkaan. Mut ei oo eka kerta.
Ja tohon aiksempaan: Bluntly on liian kiltti mulle.
Ja tohon aiksempaan: Bluntly on liian kiltti mulle.
Koska mulle kelpais vaan yks tietty, mutta se on yhtälö mahdoton ---> siispä ilman parisuhdettaFrederik Krueger kirjoitti: Blissin sinkkuus selittynee sillä että hän on toistuvasti hokenut elävänsä mieluiten ilman parisuhdetta.

En kato taho korviketta.
En ymmärrä naisia. Näkeehän miehestä jo päältä että jos ja kun hän lopultakin suuttuu ja joutuu puolustamaan sinua, niin oksat ovat kiertoradalla. Sahanpuruna.BettyB. kirjoitti:liian kiltti mulle.
En. Odotan vain vastausta kysymykseeni.Frederik Krueger kirjoitti:Jaa nytkö minua syytetään muiden palstalaisten sinkkuudesta?
Voivoi. Skuukkeli tykkää, että miehen pitää ensinnä kyetä puolustamaan itseäään. Naiselta. Jos se ei onnistu, mies on liian kiltti naiselle. Isolla marginaalilla.NegaDuck kirjoitti:En ymmärrä naisia. Näkeehän miehestä jo päältä että jos ja kun hän lopultakin suuttuu ja joutuu puolustamaan sinua, niin oksat ovat kiertoradalla. Sahanpuruna.BettyB. kirjoitti:liian kiltti mulle.
Moderni mies on puun ja kuoren välissä, kun toisaalta täytyy pitää nainen jämäkän järkähtämättömässä otteessa, ja toisaalta ei taas saa olla patriarkaalinen.Skuukkeli kirjoitti:Voivoi. Skuukkeli tykkää, että miehen pitää ensinnä kyetä puolustamaan itseäään. Naiselta. Jos se ei onnistu, mies on liian kiltti naiselle. Isolla marginaalilla.
No juu, et todellakaan. Sillä:NegaDuck kirjoitti:En ymmärrä naisia. Näkeehän miehestä jo päältä että jos ja kun hän lopultakin suuttuu ja joutuu puolustamaan sinua, niin oksat ovat kiertoradalla. Sahanpuruna.
Skuukkeli on ihan oikeassa.Skuukkeli kirjoitti:Voivoi. Skuukkeli tykkää, että miehen pitää ensinnä kyetä puolustamaan itseäään. Naiselta. Jos se ei onnistu, mies on liian kiltti naiselle. Isolla marginaalilla.
Ei mua tartte muiden puolustaa, olen siihen varsin kyvykäs itsekin niin henkisesti kuin fyysisestikin. Kyllä kyseessä on nyt ihan toisenlainen kiltteys.
Ehkä juju onkin siinä että miehen on kyettävä puolustamaan naista naiselta itseltään.
Uskoisin ennemminkin, että miehen on kyettävä suojelemaan naista mieheltä itseltään!NegaDuck kirjoitti:Ehkä juju onkin siinä että miehen on kyettävä puolustamaan naista naiselta itseltään.
Mutta jos se tapahtuu onnistuneesti, eikö se vaikuta päällepäin liialta kiltteydeltä?SikaMika kirjoitti:Uskoisin ennemminkin, että miehen on kyettävä suojelemaan naista mieheltä itseltään!
-
- Kitisijä
Luulen että miehen pitää pystyä puolustamaan naista miehen muilta naisilta.
Uskoisin kaikesta huolimatta, että miehen sanassa pitää olla auktoriteettia kun se sanoo että pyllistä narttu, kauppaan ehtii huomennakin.
Tämä oli vähän niinq ajatukseni edellisessä. Plus tietty suojelemaan naista niiltä muiltakin hurmaavilta miehisiltä piirteiltään.Frederik Krueger kirjoitti:Luulen että miehen pitää pystyä puolustamaan naista miehen muilta naisilta.
Ei se miehiltä koskaan täysin onnistu, joten älä pelkää.NegaDuck kirjoitti:Mutta jos se tapahtuu onnistuneesti, eikö se vaikuta päällepäin liialta kiltteydeltä?SikaMika kirjoitti:Uskoisin ennemminkin, että miehen on kyettävä suojelemaan naista mieheltä itseltään!
Skuukkelin intuitioni kertoo, että näin ei ole koskaan käynyt. Lienetkö itseironinen vaiko hauska hupiveikko?Herra Manala kirjoitti:Uskoisin kaikesta huolimatta, että miehen sanassa pitää olla auktoriteettia kun se sanoo että pyllistä narttu, kauppaan ehtii huomennakin.
Sun pitää yrittää kovemmin.Skuukkeli kirjoitti:Skuukkelin intuitioni kertoo, että näin ei ole koskaan käynyt.Herra Manala kirjoitti:Uskoisin kaikesta huolimatta, että miehen sanassa pitää olla auktoriteettia kun se sanoo että pyllistä narttu, kauppaan ehtii huomennakin.