Syy suhteettomuuteesi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Lapitii
Kitisijä

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Ootte vaan niin saatanan negatiivisii että eihän teitä kukaan jaksa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Näkeehän sen jo mun nikistänikin, joo...
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Lapitii kirjoitti:Ootte vaan niin saatanan negatiivisii että eihän teitä kukaan jaksa.
8) Hahaa! Voihan se näinkin olla, mut omalla kohdallani veikkaisin kyllä just päinvastaista..siis positiivisuutta.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Frederik Krueger
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

sipsi kirjoitti:No selitä sitten sipsinkin sinkkuus? *utelias*
Vaikea sanoa, mutta kertomustesi perusteella arvaan syyksi sitoutumishaluttomuutta; sinusta on mukavaa saada huomiota usealta eri taholta. Voi myös olla että tästä luulosta(?) johtuen vedät puoleesi paljon sitoutumishaluttomia miehiä, tiedä häntä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Frederik Krueger kirjoitti:
sipsi kirjoitti:No selitä sitten sipsinkin sinkkuus? *utelias*
Vaikea sanoa, mutta kertomustesi perusteella arvaan syyksi sitoutumishaluttomuutta; sinusta on mukavaa saada huomiota usealta eri taholta. Voi myös olla että tästä luulosta(?) johtuen vedät puoleesi paljon sitoutumishaluttomia miehiä, tiedä häntä.
Kiva ku vastasit! Nyt on vaan niin hirvittävä kiire, ettei kerkeä analyseerata enempää.
Jäin vaan miettimään, et mikä sit on syy ja mikä on seuraus.. Et jos ne miehet on sitoutumiskyvyttömiä, niin täytyyhän munkin jotenki "sulautua" tilanteeseen..vaik oikeesti oonki suuri romantikko ja haluaisin saada rakkautta. Ja mikä mussa sit on et löydän aina nää kyynisimmät tyypit, ketkä haluaa pelkkää seksiä?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NegaDuck

sipsi kirjoitti:Jäin vaan miettimään, et mikä sit on syy ja mikä on seuraus..
Nii mäki omalta kohdaltani.
Frederik Krueger
Kitisijä

sipsi kirjoitti:Jäin vaan miettimään, et mikä sit on syy ja mikä on seuraus.. Et jos ne miehet on sitoutumiskyvyttömiä, niin täytyyhän munkin jotenki "sulautua" tilanteeseen..vaik oikeesti oonki suuri romantikko ja haluaisin saada rakkautta. Ja mikä mussa sit on et löydän aina nää kyynisimmät tyypit, ketkä haluaa pelkkää seksiä?
Kaikki elcoa lukuunottamatta väittävät ainakin ajoitellen olevansa suuria romantikkoja jotka vain etsivät Tosirakkautta.

Miten tämä tosirakkauden etsintä ilmenee sinun kohdallasi? Onko sinulla deitti-ilmoitus vetämässä jossa ilmoitat haaveilevasi pullantuoksuisesta tulevaisuudesta punaisessa tuvassa Sen Tietyn kanssa?
Skuukkeli

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

sipsi kirjoitti:Luotan sun kykyyn tässä diagnosoinnissa.
Skuukkeli epäilee, että syy on tässä.
Frederik Krueger
Kitisijä

Jaa nytkö minua syytetään muiden palstalaisten sinkkuudesta?
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Frederik Krueger kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Eiköhän tuo reaktio edelliseen kommenttiini selitä aika pitkälle syyn.
Okei, selvennetään itsellekin ettei jää epäselväksi kun kukaan ei puhu suoraan: syy Bluntlyn ja Bettyn sinkkuuteen on ettei ensimmäinen kelpaa jälkimmäiselle? Seuraavaksi pitäisi selvittää miksi näin on jotta saadaan edes kahdelle tapaukselle vedenpitävä selitys.
Ei tullut sikaria tällä kertaa. Väärinymmärrys, mikä oli tavoittelemani vastaus ylläolevaan kommenttiini.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mä en nyt tajuu teitä ollenkaan. Mut ei oo eka kerta.

Ja tohon aiksempaan: Bluntly on liian kiltti mulle.
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Frederik Krueger kirjoitti: Blissin sinkkuus selittynee sillä että hän on toistuvasti hokenut elävänsä mieluiten ilman parisuhdetta.
Koska mulle kelpais vaan yks tietty, mutta se on yhtälö mahdoton ---> siispä ilman parisuhdetta 8)
En kato taho korviketta.
NegaDuck

BettyB. kirjoitti:liian kiltti mulle.
En ymmärrä naisia. Näkeehän miehestä jo päältä että jos ja kun hän lopultakin suuttuu ja joutuu puolustamaan sinua, niin oksat ovat kiertoradalla. Sahanpuruna.
Frederik Krueger kirjoitti:Jaa nytkö minua syytetään muiden palstalaisten sinkkuudesta?
En. Odotan vain vastausta kysymykseeni.
Skuukkeli

NegaDuck kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:liian kiltti mulle.
En ymmärrä naisia. Näkeehän miehestä jo päältä että jos ja kun hän lopultakin suuttuu ja joutuu puolustamaan sinua, niin oksat ovat kiertoradalla. Sahanpuruna.
Voivoi. Skuukkeli tykkää, että miehen pitää ensinnä kyetä puolustamaan itseäään. Naiselta. Jos se ei onnistu, mies on liian kiltti naiselle. Isolla marginaalilla.
NegaDuck

Skuukkeli kirjoitti:Voivoi. Skuukkeli tykkää, että miehen pitää ensinnä kyetä puolustamaan itseäään. Naiselta. Jos se ei onnistu, mies on liian kiltti naiselle. Isolla marginaalilla.
Moderni mies on puun ja kuoren välissä, kun toisaalta täytyy pitää nainen jämäkän järkähtämättömässä otteessa, ja toisaalta ei taas saa olla patriarkaalinen.
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NegaDuck kirjoitti:En ymmärrä naisia. Näkeehän miehestä jo päältä että jos ja kun hän lopultakin suuttuu ja joutuu puolustamaan sinua, niin oksat ovat kiertoradalla. Sahanpuruna.
No juu, et todellakaan. Sillä:
Skuukkeli kirjoitti:Voivoi. Skuukkeli tykkää, että miehen pitää ensinnä kyetä puolustamaan itseäään. Naiselta. Jos se ei onnistu, mies on liian kiltti naiselle. Isolla marginaalilla.
Skuukkeli on ihan oikeassa.
Ei mua tartte muiden puolustaa, olen siihen varsin kyvykäs itsekin niin henkisesti kuin fyysisestikin. Kyllä kyseessä on nyt ihan toisenlainen kiltteys.
NegaDuck

Ehkä juju onkin siinä että miehen on kyettävä puolustamaan naista naiselta itseltään.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

NegaDuck kirjoitti:Ehkä juju onkin siinä että miehen on kyettävä puolustamaan naista naiselta itseltään.
Uskoisin ennemminkin, että miehen on kyettävä suojelemaan naista mieheltä itseltään!
NegaDuck

SikaMika kirjoitti:Uskoisin ennemminkin, että miehen on kyettävä suojelemaan naista mieheltä itseltään!
Mutta jos se tapahtuu onnistuneesti, eikö se vaikuta päällepäin liialta kiltteydeltä?
Frederik Krueger
Kitisijä

Luulen että miehen pitää pystyä puolustamaan naista miehen muilta naisilta.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Uskoisin kaikesta huolimatta, että miehen sanassa pitää olla auktoriteettia kun se sanoo että pyllistä narttu, kauppaan ehtii huomennakin.
SikaMika

Frederik Krueger kirjoitti:Luulen että miehen pitää pystyä puolustamaan naista miehen muilta naisilta.
Tämä oli vähän niinq ajatukseni edellisessä. Plus tietty suojelemaan naista niiltä muiltakin hurmaavilta miehisiltä piirteiltään.
SikaMika

NegaDuck kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Uskoisin ennemminkin, että miehen on kyettävä suojelemaan naista mieheltä itseltään!
Mutta jos se tapahtuu onnistuneesti, eikö se vaikuta päällepäin liialta kiltteydeltä?
Ei se miehiltä koskaan täysin onnistu, joten älä pelkää.
Skuukkeli

Herra Manala kirjoitti:Uskoisin kaikesta huolimatta, että miehen sanassa pitää olla auktoriteettia kun se sanoo että pyllistä narttu, kauppaan ehtii huomennakin.
Skuukkelin intuitioni kertoo, että näin ei ole koskaan käynyt. Lienetkö itseironinen vaiko hauska hupiveikko?
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Skuukkeli kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Uskoisin kaikesta huolimatta, että miehen sanassa pitää olla auktoriteettia kun se sanoo että pyllistä narttu, kauppaan ehtii huomennakin.
Skuukkelin intuitioni kertoo, että näin ei ole koskaan käynyt.
Sun pitää yrittää kovemmin.