Mitä sitten teettekin! EN OLISI STADINARSKA ellen toki ole utelias mitä teette. Tietenkin saatte sen sanoa, mutta koska Stadinarskan palsta edustaa LIBERALISMIA, voitte sen hyvällä omallatunnolla pitää sisällä sydämissänne.
Yleensähän jutut lipsahtelee SIIHEN ja siten minä saattaisin kysyä teettekö sitä, mutta koska olen hyvän kotikasvatuksen saanut alkueläimestä kehittyneempi versio en saa minäkään. Siis en saa kysyttyä tuollaista moukkamaista.
Sanotaan nyt kuitenkin että sitä saa mitä tilaa ja kun sitten saatamme tämän saada mieliimme niin kyllähän sitten hyvä juttu jo saa.
Saanen nytkin, mahdollisuuden sallittuanne, poistua taasen ja ILMOITTAA ETTÄ OLEN JOULUKUUN LOPPUUN SEURAAVALLA NIMELLÄ TUNNISTETTU.
J o u l u n a r s k a
NIMEÄNI EI SAA VARASTAA. Jos Saminarsku on yhtäkkiä Joulunarsku niin tosissani tulen hyvin surulliseksi ja pyydän vahvoilta tukijoiltani apua.
Kiitos tästäkin vuodesta jo tässä vaiheessa!
Jouluarska on mielestäni käyttäytynyt, jos ei täysin niin ainakin melkein, moitteetta, vai mitä olette mieltä? Onko Arska ollut liian tylsä.Mr Jouden Da oli sitä mieltä. Kuitenkin vuosi sisältää rakkaan palstalapseni ketjun lisäksi uuden ketjun, jossa Arska seikkailee salanimellä. Koskahan koittaa se aika kun jokikinen palstalainen tämän sisäistää. MUISTATTEHAN kuukautiskyselyni, jonka voittajaksi tuli HEINÄKUU. Aikajaoin halusin nostaa ketjun esille, jotta uudet äänestäjät tulisivat ilmi ja siitä ei suurtukijani Mussukka aivan pitänyt, mutta lienee jo leppynyt asiasta ja onkin.
Vuosi sisältää myös yllätyksiä tukijajoukossani tietenkin.
Arskalla on hieman valikoitu näkyvä joukko tukijoita, mutta sitä enemmän hyväksyviä tukijoita.
KYSYMYS, jota Kitinän pohtijat saattavat miettiä, kuuluu kenties onko tuolla Arskalla aina kaikki ruuvit kiinni mutterissa. Kyllä ne ihan muuten on liiankin kanssa. Ja että on narsisti? Niinpä....ei se niin ihan oikeasti ole, mutta kyllähän voisimme niin kuvitella. Luin tuossa narsistin ominaisuuksien kirjaa ja tietenkin aloin ymmärtää entistä enemmän miksi minua pidetään sitten jopa huonona vaikutteena tai seurana.
Ne ominaisuudet ovat kuitenkin yhtä kaukana Stadinarskasta kuin Ruotsi on Zimbabwesta.
Onko sillä sitten mitään väliä? Mitä väliä sillä on, jos joku luulee jotain ilmiöstä nimeltä Stadinarska? En sanoisi sillä olevan suurta maailmanpoliittista merkitystä. KUITENKIN jos sillä olisi, kerron että olen perustanut elämäni ystävällisyyteen ja auttamistyön tekemiseen ja siihen etten halua olla tyly oravanpyöräläinen vaan laajakatsoinen suvaitseva ajattelija ja tekijä. Niin pyrin, enkä tälläkään lievästi omahyväisellä tunnustuksella katso olevani narsisti.
KIITÄN ihan kaikkia, jotka ovat uhranneet aikansa minullekin ja jotka mahdollisesti ovat pitäneet kait sentään jossain määrin persoonallisesta otteestani tänne. Kiitän puolestani myös Manaajaa erinomaisesta viihteestä tänä vuonna.
Tämä nyt oli sellainen pikku katsaus kun ajattelin käyttää hivenen aikaa tässä...
Lähetän lopuksi teille IHAN KAIKILLE lämpimän talvihalauksen. Saatte ottaa halauksestani aivan sen irti, mitä siitä ajatuksella haluatte ottaa!

Olen siis
J o u l u n a r s k a