Homeboy65 kirjoitti:Stadinarska kirjoitti:
Elinikäiset suosikkisi osin hyviä. Mutta arvaapa mitä noista en edes tunne nimeltä...huh.
No ketä?
Nyt ei ole ollut levyostoksia, mutta ajattelin että vielä pitäisi hankkia ainakin:
Captain Beefheart: Unconditionally guaranteed
Päivän siteeraus:
"Valitettavasti ei voi kertoa kaikkia niitä musiikillisia huoria, jotka ovat tämän vesipöhöisen äpärän maailmaan saattaneet."
- Waldemar Wallenius eräässä levyarvostelussa
Vitsi:
Satamassa.
- Hei kapteeni. Mikä on tämän laivan nimi?
- Uppoamaton 2.
- Tuota...mitä tapahtui Uppoamaton 1:lle?
Haluaisitko Arska ostaa tennismailan? Hinnasta voidaan neuvotella.
Homeboy
kaistapäinen kaupustelija
Hei kaikille. En nyt ole ollut eetterissä kun mulla on töitä ja opiskelua ja harrastuksia ja minun on pakko ollut aikatauluttaa elämääni. Mutta nyt tervehdin teitä. Minulle ei kuulu huonoa eikä erityisen hyvääkään. Sellaista tasaista lumihankea vaan...
Vastaan Homeboylle PÖLKKYKIRJAIMIN. SE EI TARKOITA huutamista. EN NÄET huuda oikeasti juuri koskaan ellen vitsinä huuda.
No ketä?
SE OLI SE YKSI JOTA EN OLLUT KUULLUT... EN KEHTAA SANOO JOS SE VAIKKA OLI JOKIN IHAN FAVOURITE ONE.
Nyt ei ole ollut levyostoksia, mutta ajattelin että vielä pitäisi hankkia ainakin:
Captain Beefheart: Unconditionally guaranteed
OHO, LYÖ TYHJÄÄ...
Päivän siteeraus:
"Valitettavasti ei voi kertoa kaikkia niitä musiikillisia huoria, jotka ovat tämän vesipöhöisen äpärän maailmaan saattaneet."
- Waldemar Wallenius eräässä levyarvostelussa
JOUDUN KYSYMÄÄN TÄMÄN JOS KEHTAAN... ÄÄH
Vitsi:
Satamassa.
- Hei kapteeni. Mikä on tämän laivan nimi?
- Uppoamaton 2.
- Tuota...mitä tapahtui Uppoamaton 1:lle?
NO JOO JOO. TÄMÄ OLI KIITETTÄVÄ
Haluaisitko Arska ostaa tennismailan? Hinnasta voidaan neuvotella.
NO MIKSEI SITÄ VARASTOON VOISI OSTAA HUVIKSI. MULLA ON NYT SIINÄ KYMMENEN MAILAA. JÄTETÄÄN NYT KUITENKII...
MUTTA KUSTAS SULLA MAILA ON? MINKÄLAINEN? KYLLÄ VOIN OSTAA JOS SILLE KÄYTTÖÄ. TOSIN POKA SAATTAA OLLA MURTUNUT JA SITÄ EI NÄE MUUTA KUIN PELAAMALLA TUNTEEPI KÄDESSÄÄN.
Homeboy
kaistapäinen kaupustelija
NO EI NYT SENTÄÄN...
Vester hooooiii! Tai joku muukin...Anna mulle kannustus etten laita allekirjoitusta. Kaipaan palautetta!!