Huumoritopiikki
Re: Huumoritopiikki
Elelipä kerran metsässä orpo jänönen ja orpo käärme. Ne kumpikin sattuivat olemaan syntymästään sokeita.
Eräänä päivänä jänö oli tapansa mukaan hyppelemässä ympäri metsää ja käärme oli luikertelemassa ympäri metsää, kun jänömme kompastui käärmeeseen ja kaatui.Tämän seurauksena tietysti käärmekin kolhiintui.
"Voi hyvä tavaton", sanoi jänö, "Olen kamalan pahoillani! En tarkoittanut satuttaa sinua. Olen ollut syntymästäni saakka sokea, enkä näe eteeni. Itse asiassa, koska olen myös orpo, en edes tiedä mikä minä olen."
"Ei se mitään", käärme vastasi. "Itse asiassa minä olen myös syntynyt sokeana enkä koskaan tuntenut äitiäni. Entäpä jos minä luikertelisin päälläsi ja yrittäisin selvittää mikä sinä olet."
"Voi, sepä vasta olisi ihanaa!", vastasi jänönen. Niinpä käärme luikerteli jänön ympärillä tunnustellen ja sanoi:
"Hmm,sinua peittää pehmeä turkki; sinulla on hyvin pitkät korvat, nenäsi nykii ja sinulla on pehmeä hännän tupsukka. Sanoisin, että sinä olet melko varmasti jänöpupu."
"Oi kiitos! Kiitos!", hihkui jänönen.
Sitten jänönen ehdotti käärmeelle: "Entäs jos minä tunnustelisin sinua käpälölläni ja auttaisin sinua samalla tavalla kuin sinä autoit minua." Niinpä jänö tunnusteli käärmettä joka puolelta ja sanoi sitten:
"Jaa, sinä olet lipevä ja niljakas ja sinulla on kaksihaarainen kieli... ei korvia, ei selkärankaa eikä palleja. Sanoisin, että olet melko varmasti joko esimies tai mahdollisesti jopa ylempää johtoa ellet peräti kansanedustaja tai ministeri.
Eräänä päivänä jänö oli tapansa mukaan hyppelemässä ympäri metsää ja käärme oli luikertelemassa ympäri metsää, kun jänömme kompastui käärmeeseen ja kaatui.Tämän seurauksena tietysti käärmekin kolhiintui.
"Voi hyvä tavaton", sanoi jänö, "Olen kamalan pahoillani! En tarkoittanut satuttaa sinua. Olen ollut syntymästäni saakka sokea, enkä näe eteeni. Itse asiassa, koska olen myös orpo, en edes tiedä mikä minä olen."
"Ei se mitään", käärme vastasi. "Itse asiassa minä olen myös syntynyt sokeana enkä koskaan tuntenut äitiäni. Entäpä jos minä luikertelisin päälläsi ja yrittäisin selvittää mikä sinä olet."
"Voi, sepä vasta olisi ihanaa!", vastasi jänönen. Niinpä käärme luikerteli jänön ympärillä tunnustellen ja sanoi:
"Hmm,sinua peittää pehmeä turkki; sinulla on hyvin pitkät korvat, nenäsi nykii ja sinulla on pehmeä hännän tupsukka. Sanoisin, että sinä olet melko varmasti jänöpupu."
"Oi kiitos! Kiitos!", hihkui jänönen.
Sitten jänönen ehdotti käärmeelle: "Entäs jos minä tunnustelisin sinua käpälölläni ja auttaisin sinua samalla tavalla kuin sinä autoit minua." Niinpä jänö tunnusteli käärmettä joka puolelta ja sanoi sitten:
"Jaa, sinä olet lipevä ja niljakas ja sinulla on kaksihaarainen kieli... ei korvia, ei selkärankaa eikä palleja. Sanoisin, että olet melko varmasti joko esimies tai mahdollisesti jopa ylempää johtoa ellet peräti kansanedustaja tai ministeri.
David Thorne on mun uusi idoli!!!
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Niba kirjoitti:Valaanräkää?
Ehkä Nokialla pitäisi kokeilla tätäLiikkeenjohdon huumorinobelin sai tutkimus, joka osoitti matemaattisesti, että työntekijöihin satunnaisesti kohdistetut ylennykset tehostavat organisaation toimintaa.

Life is complex, it has real and imaginary parts.
-
- Kitisijä
Tuo spoileri on rumempi kuin meikäläisen opeliksi kokonaisuudessaan.
Ja mikäs vika visvassa, saahan niistäkin efektejä.
Ja mikäs vika visvassa, saahan niistäkin efektejä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Jöö, oli vaan burnikset aika kesyt.Manaaja kirjoitti:Eiks blissille sopiskin joku tämmönen paljon paremmin kuin Fiesta?
Onko se remmiahdin mikä pitää tuota helvetillistä naukumista?Manaaja kirjoitti:Eiks blissille sopiskin joku tämmönen paljon paremmin kuin Fiesta?
Hmm. Voihan toi joku rootsi olla, mutta ei välttämättä. Mekaaninen ahdinhan alkaa naukumaan yleensä kuorman alla ja kierrosten kasvaessa. Tuossa vehkeessähän tuo naukuminen kuuluu pienillä kierroksilla ja sillon kun mitään ei juuri tapahdu. Veikkaan ennemminkin että toi tulee voimansiirrosta. Mutta voihan toi tosiaan joku roots-tyyppinen ahdin olla meteliä pitämässä.NuoriD kirjoitti:Onko se remmiahdin mikä pitää tuota helvetillistä naukumista?
Tässä vertailukohtaa:
Ja tässä näppärä tietopaketti:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MGdg2Fd2WQY[/youtube]
Sano kymmenen kertaa nopeasti peräkkäin "Supercharger! Supercharger! Supercharger! Supercharger! Supercharger! Supercharger! Supercharger! Supercharger! Supercharger! Supercharger!"
Ale, ale! Ikuinen ale!
Päivitimme pääkaupunkiseudun outlet-kartan.
Julkaistu: City-lehti, nro 14/2010
http://www.city.fi/artikkeli/Ale+ale+Ikuinen+ale/3509/
Päivitimme pääkaupunkiseudun outlet-kartan.
Julkaistu: City-lehti, nro 14/2010
http://www.city.fi/artikkeli/Ale+ale+Ikuinen+ale/3509/
-
- Kitisijä

Parhaita oli noi millä aloitti kirjeensä.. "dear Bobsledder"

The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Kaveri on myös oikeasti asshole.
Bashailee jengiä muualla netissä, kun porukka on tilannut sitä kirjaa ja kirjaa ei ole koskaan kuulunut.
Bashailee jengiä muualla netissä, kun porukka on tilannut sitä kirjaa ja kirjaa ei ole koskaan kuulunut.
Älä oo noin vakava.huima kirjoitti:Kaveri on myös oikeasti asshole.
It all began with an iPhone . . .
March was when my son celebrated his 15th birthday, and I got him an iPhone. He just loved it. Who wouldn't?
I celebrated my birthday in July, and my wife made me very happy when she bought me an iPad.
My daughter's birthday was in August so I got her an iPod Touch.
September came by so for her birthday i got my wife an iRon.
It was around then that the fight started...
March was when my son celebrated his 15th birthday, and I got him an iPhone. He just loved it. Who wouldn't?
I celebrated my birthday in July, and my wife made me very happy when she bought me an iPad.
My daughter's birthday was in August so I got her an iPod Touch.
September came by so for her birthday i got my wife an iRon.
It was around then that the fight started...
Wanha mutta sopii miljonääriäitien aikoihin:
Mies on vaimoineen syömässä hienossa ravintolassa. Vaimolle vieras nainen tulee pöydän viereen, suutelee miestä, sanoo ”nähdään sitten illalla, kulta” ja kävelee matkoihinsa.
Vaimo mulkaisee miestä ja kysyy "Kukas helvetti tuo oli?"
"Jaa tuo", mies vastaa, "no se oli mun tyttöystävä."
"Jahas!? Vai niin?! ”Tämä nyt kyllä oli sitten viimeinen pisara" sanoo vaimo, "Minulle riittää! haluan eron!"
"Ymmärrän sen kyllä" mies vastaa, "muista nyt kumminkin että siihen loppuvat ostosmatkat Pariisiin, talvet Karibialla, kesät Toscanassa, Ferrarit ja Lexukset, etkä pääse enää pursiseurallekaan…mutta päätös on toki Sinun."
Samalla hetkellä pariskunnan yhteinen tuttava tulee ravintolaan upea mirri kainalossaan.
"Kukas tuo Tanen kainalossa oleva ämmä on?" vaimo kysyy.
"No - se on sen tyttöystävä," vastaa mies.
"Kyllä meidän on nätimpi, " sanoo vaimo.
Mies on vaimoineen syömässä hienossa ravintolassa. Vaimolle vieras nainen tulee pöydän viereen, suutelee miestä, sanoo ”nähdään sitten illalla, kulta” ja kävelee matkoihinsa.
Vaimo mulkaisee miestä ja kysyy "Kukas helvetti tuo oli?"
"Jaa tuo", mies vastaa, "no se oli mun tyttöystävä."
"Jahas!? Vai niin?! ”Tämä nyt kyllä oli sitten viimeinen pisara" sanoo vaimo, "Minulle riittää! haluan eron!"
"Ymmärrän sen kyllä" mies vastaa, "muista nyt kumminkin että siihen loppuvat ostosmatkat Pariisiin, talvet Karibialla, kesät Toscanassa, Ferrarit ja Lexukset, etkä pääse enää pursiseurallekaan…mutta päätös on toki Sinun."
Samalla hetkellä pariskunnan yhteinen tuttava tulee ravintolaan upea mirri kainalossaan.
"Kukas tuo Tanen kainalossa oleva ämmä on?" vaimo kysyy.
"No - se on sen tyttöystävä," vastaa mies.
"Kyllä meidän on nätimpi, " sanoo vaimo.