Lomamatkaretostelua

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Dave

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Dave »

Kottarainen kirjoitti: Minusta olisi tosiaan parasta olla ostamatta lapsityövoimalla tehtyjä tuotteita. Siten yritysten olisi pakko palkata ne vanhemmat sinne töihin ja maksaa niille sellaista liksaa että lapset voisivat käydä koulussa eikä töissä.
Tämä olisi hyvä juttu. Jos se toimii noin.
Manaaja

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Joo, itseään saa myydä jos haluaa.

Mutta miksi ihmeessä kukaan haluaisi ostaa, jos saisi muutenkin? Mikä siihen on motiivina? Erityisen kieroutuneet perversiot? Valtasuhde? Mikä?

Itse näen, että nykypäivänä jos on kykenevä saamaan seuraa, on kykenevä saamaan seuraa aika helposti myös sellaisista porukoista, jotka jakaa samankaltaisia kieroutuneita perversioita. Internet on tehnyt homman melko helpoksi sen suhteen, että pää alaspäin toisia roikottelevat ihmiset ja koirien kanssa paneskelemaan haluavat ihmiset löytävät kyllä toisensa ongelmitta.

Jäljelle jää siis lähinnä valtasuhde mun nähdäkseni. Vai onko jotain muitakin syitä?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tiedostetaan vielä sekin, että prostituution sallivissa sivistysvaltioissa esiintyy ns. virallisen p:tuution lisäksi aimo annos epävirallista ihmiskauppaan liittyvää sorttia. Eikä toki ensimmäisen kieltäminen poistaisi toista kokonaan, mutta näiden välillä on havaittavissa yhteys.
Prepare for the worstest.
Manaaja

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Dave kirjoitti:yllättäen vaimoni ja äitini (jotka ovat eri henkilöitä)
Tuli puskista :lol:
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Manaaja kirjoitti:
Mutta miksi ihmeessä kukaan haluaisi ostaa, jos saisi muutenkin? Mikä siihen on motiivina?
Se ettei tarvi metsästää. Jokainen mies, oli kuinka komea, joutuu tekemään jotain yleensä saadakseen, ja siinä tulee sitten välillisesti maksettua sama raha mitä ammattilaiselta.

Jos tarkoituksena tosiaan on saada pussit tyhjäksi, en näe miksi pitäisi juottaa neitiä tiskillä, jututtaa, tanssitta, olla kiva ja ties mitä jos tavoitteena on vain ja ainoastaan päästä pöksyihin, eikä jäädä edes aamukahville.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Dave kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Dave: Uskon sinun ymmärtävän ja arvostavan naisia yhtä paljon kuin uskon sydämesi tunteneen pistoksen aiemmin tänään päivällä. Katselemme maailmaa hyvin erilaisten linssien läpi.
Tämä kommenttisi tekee minut oikeasti vähän surulliseksi, koska minä oikeasti koin pienen piston sydämessäni ja koen myös arvostavani naisia.

Minulla on kaksi tytärtä ja yllättäen vaimoni ja äitini (jotka ovat eri henkilöitä) ovat myös naisia.
Minä taas en ole oikein vaikuttunut empatiakyvystäsi. Tai ehkä se sinulla on hyvin on/off -sorttista. Tiedä häntä.
Prepare for the worstest.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

nowaysis kirjoitti:Tiedostetaan vielä sekin, että prostituution sallivissa sivistysvaltioissa esiintyy ns. virallisen p:tuution lisäksi aimo annos epävirallista ihmiskauppaan liittyvää sorttia. Eikä toki ensimmäisen kieltäminen poistaisi toista kokonaan, mutta näiden välillä on havaittavissa yhteys.
Ja sitten varmaan kaivat samalla sun tietohatusta numerot seksitautien leviämisestä siellä missä on seksityöntekijöiden liitto turvaamassa selustaa ja hoitamassa työterveydenhuoltoa?

Tai vaikka seksityöntekijöiden kohtelusta?

Tai kuinka iso kynnys seksityöläisellä on ottaa yhteyttä virkavaltaan?

Mietippäs nyt hetki niillä kiihkon sumentamilla aivoillasi, miten on, kumpi on parempi malli: Se että voit hakea apua ja on tukiverkosto, vai se että olet oman onnesi nojassa tai parittajan vallan alla ilman apua yhteiskunnalta?
Viimeksi muokannut Haemaeraemies, 27.01.2011 12:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Manaaja

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Haemaeraemies kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Mutta miksi ihmeessä kukaan haluaisi ostaa, jos saisi muutenkin? Mikä siihen on motiivina?
Se ettei tarvi metsästää. Jokainen mies, oli kuinka komea, joutuu tekemään jotain yleensä saadakseen, ja siinä tulee sitten välillisesti maksettua sama raha mitä ammattilaiselta.
Joo. Mä olen ollut tässä nyt käytännössä parisen vuotta avoimilla metsästysmailla, eli sinkkuna. Miksei mulle tule mieleenkään että rahalla ostaminen olisi jollain tavalla optio? En vaan pysty ymmärtämään. Mun ymmärtääkseni se metsästäminen on monille miehille lähestulkoon se tärkein osa-alue.
Dave

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Dave »

nowaysis kirjoitti:
Dave kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Dave: Uskon sinun ymmärtävän ja arvostavan naisia yhtä paljon kuin uskon sydämesi tunteneen pistoksen aiemmin tänään päivällä. Katselemme maailmaa hyvin erilaisten linssien läpi.
Tämä kommenttisi tekee minut oikeasti vähän surulliseksi, koska minä oikeasti koin pienen piston sydämessäni ja koen myös arvostavani naisia.

Minulla on kaksi tytärtä ja yllättäen vaimoni ja äitini (jotka ovat eri henkilöitä) ovat myös naisia.
Minä taas en ole oikein vaikuttunut empatiakyvystäsi. Tai ehkä se sinulla on hyvin on/off -sorttista. Tiedä häntä.
No se on tämä kirjallinen viestintä kun ei tunneta. Täällä mielipiteet kärjistyvät ja varmaankin tiedät, että jotkut ovat pehmoja, mutta peittävät sen esittämällä kovaa.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Manaaja kirjoitti:
Haemaeraemies kirjoitti:
Manaaja kirjoitti: Mutta miksi ihmeessä kukaan haluaisi ostaa, jos saisi muutenkin? Mikä siihen on motiivina?
Se ettei tarvi metsästää. Jokainen mies, oli kuinka komea, joutuu tekemään jotain yleensä saadakseen, ja siinä tulee sitten välillisesti maksettua sama raha mitä ammattilaiselta.
Joo. Mä olen ollut tässä nyt käytännössä parisen vuotta avoimilla metsästysmailla, eli sinkkuna. Miksei mulle tule mieleenkään että rahalla ostaminen olisi jollain tavalla optio? En vaan pysty ymmärtämään. Mun ymmärtääkseni se metsästäminen on monille miehille lähestulkoon se tärkein osa-alue.
Jaa-a, ihmiset on erillasia. Mä metsästän sitten kun löydän jotain metsästämisen arvoista, mutta kusivehkeiden yhteenläiskyttelyn vuoksi en jaksa nähdä vaivaa.

En kyllä jaksa käydä huorissakaan, eipä siinä.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Dave

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Dave »

Kottarainen kirjoitti:. Varmaan olet myös keskimääräistä feministisempi mies.
Yh hyh :wink:

Tämä on kohteliaisuus, jota ei niin mielellään kuule, mutta eihän se ole peilin vika, jos nenä on vinossa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Haemaeraemies kirjoitti: Mietippäs nyt hetki niillä kiihkon sumentamilla aivoillasi, miten on, kumpi on parempi malli: Se että voit hakea apua ja on tukiverkosto, vai se että olet oman onnesi nojassa tai parittajan vallan alla ilman apua yhteiskunnalta?
Mitäs luulet? :roll: Onko mun teksti jotenkin muille miehille paitsi manalalle aivan käsittämätöntä hepreaa? Kunhan kerroin, ettei sekään poista ongelmia, koska kaikkea prostituutiota ei kuitenkaan voida säädellä.
Prepare for the worstest.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Huoraaminen tuomitaan yleisesti, milloin aletaan suhtautua tuomitsevasti mallibisnekseen? Siellä niitä hyväksikäyttäjiä piisaa ja kaiken lisäksi vääristyneet kauneusihanteet otetaan sellaisinaan käyttöön kaikkialla maailmassa.
Paras päivä ikinä.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Taas kaikki on jo sanottu, olen voimallisesti Kottaraisen ja nowan linjalla. Matkaopaspalvelut (jätetään siis seksiosuus pois) kuulostivat hyvältä, eiköhän ne olisi saanut ostettua ilman penetraatiotakin. Multa tyrkytetty prostituutio vie matkustushalut, ei tee mieli matkata Thaimaahan ja taannoin Ghana karsiutui listalta saman ongelman vuoksi. Tää voi tietysti jonkun mielestä olla pään pistämistä pensaaseen eikä valinta prostituutiota vastaan mutta näin meillä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8604
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Clay kirjoitti:^ Kirjavinkki: Hemingwayn Käärme paratiisissa
Kyllä, ehdottomasti :twisted:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Varis
Elämätön Kitisijä
Viestit: 300
Liittynyt: 19.01.2011 23:51

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Varis »

Melnais kirjoitti:Taas kaikki on jo sanottu, olen voimallisesti Kottaraisen ja nowan linjalla. Matkaopaspalvelut (jätetään siis seksiosuus pois) kuulostivat hyvältä, eiköhän ne olisi saanut ostettua ilman penetraatiotakin. Multa tyrkytetty prostituutio vie matkustushalut, ei tee mieli matkata Thaimaahan ja taannoin Ghana karsiutui listalta saman ongelman vuoksi. Tää voi tietysti jonkun mielestä olla pään pistämistä pensaaseen eikä valinta prostituutiota vastaan mutta näin meillä.
Thaimaa on kaunis maa jossa on hyvin helppo välttää seksiturismialueita. Kyllä sitä pitää ihan tietoisesti mennä alueelle jossa niitä tarjotaan. Juuri seksiturismia vastustavienhan sinne pitäisi lähteä ja tarjota paikallisille tuloja normaalin matkailuelinkeinon kautta.

Ollessani Thaimaassa olen törmännyt seksiturmismiin kahdesti, toisen kerran mennessämme ihan tietoisesti Bangkokin paheiden alueilla joka on ladyboykatuineen turistinähtävyys siinä kuin Amsterdamissakin ja yhdellä pienellä saarella, jonne nuoret ruotsalaistytöt tulivat kuhertelmaan paikallisten rantagigoloiden kanssa.
Boner

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Boner »

Manaaja kirjoitti:Mutta miksi ihmeessä kukaan haluaisi ostaa, jos saisi muutenkin?

Miksi ostat hierontapalveluita jos joku kotonasi hieroo sinua? Pakkohan sen hieronnan on olla yhtä laadukasta ja hyvää kuin maksullisillakin, joten miksi ostaa, kun saa muutenkin?
Manaaja

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Boner kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Mutta miksi ihmeessä kukaan haluaisi ostaa, jos saisi muutenkin?
Miksi ostat hierontapalveluita jos joku kotonasi hieroo sinua? Pakkohan sen hieronnan on olla yhtä laadukasta ja hyvää kuin maksullisillakin, joten miksi ostaa, kun saa muutenkin?
Paljoa enempää et voisi enää analogiassasi mennä metsään. En todellakaan ostaisi hierontapalveluita jos joku kotona hieroisi. Toisekseen seksi vakikumppanin kanssa on takuulla laadukkaampaa ja parempaa aikamoisella marginaalilla kuin jonkun maksullisen kanssa räveltäessä.
RP

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja RP »

No tunnen muutaman nuorehkon miehen jotka on täällä Suomessa käyttänyt maksullisia palveluja. Molemmat on semmosia että saa kyllä ilman rahaakin, ilman suurempaa vaivaa.

No toisen kanssa olen keskustellut asiasta enemmänkin, toisen vain pintapuolisesti. Olen aika lailla siinä käsityksessä että "laadukkuus" ei sinänsä ole oikea sana kuvaamaan seksin ostoa. Se on tosiaan siinä runkkauksen ja oikean panon välissä.

Siellä vaan tyydytetään tarpeet helposti, vaivattomasti ja nopeasti. Ei mulla ole epäilystäkään että olisivat valehdelleet sanoessaan ettei se sinänsä laadukasta ole. Eikä aina varsinkaan taidokasta. Ei niillä ollut siihen mitään syytä kun ei ole kyse mun omista kumppaneista vaan ihan frendeistä.

Taitoa ja laatua saa sitten ihan normaalista seksisuhteesta tai parisuhteesta.
Boner

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Boner »

Manaaja kirjoitti: Paljoa enempää et voisi enää analogiassasi mennä metsään.
Höpöhöpö. Täysin rinnastettavissa. Sama kuin vaihtaessasi autoosi öljyt. Pystyt tekemään sen itsekin, mutta maksat siitä mieluusti jollekin.
Manaaja kirjoitti:. Toisekseen seksi vakikumppanin kanssa on takuulla laadukkaampaa ja parempaa aikamoisella marginaalilla kuin jonkun maksullisen kanssa räveltäessä.
Mistäs tiedät. Oletkos kokeillut?

Väität siis että se kotona oleva peruspirkko osaa samat temput kuin alalla vuosia ollut syväkurkku?
RP

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja RP »

^No en ymmärrä. Peruspirkko imee munaa vuosikaudet ilman rahaa, maksullinen nainen taas vuosikausia rahan kanssa.
Boner

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Boner »

RP kirjoitti:Olen aika lailla siinä käsityksessä että "laadukkuus" ei sinänsä ole oikea sana kuvaamaan seksin ostoa. Se on tosiaan siinä runkkauksen ja oikean panon välissä.

Minä tiedä monta jannua joka on käynyt maksullisissa. Jossain saksan reisulla jannut painuivat "kylpylään", maksoivat muutaman tunnin ilosta muutaman kympin ja viettivät aikaansa hyvännäköisten neitojen kanssa saunoen, juoden, hieroen ja naiden. Oli kuulemma helvetin hauskaa.

En yhtään epäile.
Boner

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Boner »

RP kirjoitti:^No en ymmärrä. Peruspirkko imee munaa vuosikaudet ilman rahaa, maksullinen nainen taas vuosikausia rahan kanssa.
Sitä vaan notta mitä luultavammin se pro osaa hommat huomattavasti paremmin kuin se peruspirkko, jos nyt peruspirkko edes suostuu sitä suuhunsa ottamaan. Ja toisekseen se pro voi näyttää marilynmonroelta, kun taas peruspirkko esapakariselta.
Viimeksi muokannut Boner, 27.01.2011 15:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
RP

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja RP »

^ No eikö se ole ihan oma häpeä jos ottaa sinne kotiin pakarisen näköisen peruspirkon, eh. Itseään siitä syyttää saa. Tai jonkun taitamattoman jamitänäitä perusteita vielä oli. Ihan vaan mielenkiinnosta.

Uskon kyllä että naiden, saunoen, hieroen ja mitä vielä on helvetin hauskaa. En muista tapausta jolloin ei olisi ollut. Tosin nämä ei ole tapahtunut maksullisten kanssa vaan ihan kaveripiirissä silloin joskus nuorena, villinä ja vapaana.

En siis osaa vieläkään nähdä eroa. Ei mulla maksullista seksiä vastaan ole yhtikäs mitään, kunhan otetaan muutama juttu pois laskuista. En mä vaan näe siinä jotain ihmeellistä erilaista glooriaa :D
Boner

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Boner »

RP kirjoitti:^ No eikö se ole ihan oma häpeä jos ottaa sinne kotiin pakarisen näköisen peruspirkon, eh. Itseään siitä syyttää saa. Tai jonkun taitamattoman jamitänäitä perusteita vielä oli.
Niin, kaikkien habitus ei riitä pokaamaan itselleen vaikka tällaista settiä:

http://www.sexwork.net/girl/6060