Syy suhteettomuuteesi?

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
NegaDuck

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Bliss kirjoitti:Mission Impossible.
Jotkut selviävät tilanteesta henkisellä mustamaalauksella. Muodostavat itselleen entisestä niin negatiivisen kuvan että yli pääseminen on tavallaan helpompaa.

Tämä oli vain yleinen toteamus eikä liity sinuun enkä todellakaan tarkoita sitä neuvoksi. Olen vain ollut todistamassa sellaistakin.
Bliss

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^Joo, mulla ei ole mitään syytä harrastaa moista. Jotkut ihmiset vaan jäävät ihon alle pysyvästi.
bedlam

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ai niin, aurinkoisena perjantaina Tuomari Nurmion keikkaa katsellessa eräs muutaman metrin päässä keikkaa katsellut oikein nätti tyttö hymyili suuntaani ja hetken päästä vilkuttikin hymyilyn lisäksi. Reagoin tähän poistumalla baariin kuselle. Riittääkö tää vastaukseksi ketjun aiheeseen?
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

bedlam kirjoitti:Ai niin, aurinkoisena perjantaina Tuomari Nurmion keikkaa katsellessa eräs muutaman metrin päässä keikkaa katsellut oikein nätti tyttö hymyili suuntaani ja hetken päästä vilkuttikin hymyilyn lisäksi. Reagoin tähän poistumalla baariin kuselle. Riittääkö tää vastaukseksi ketjun aiheeseen?
Aina välillä tuntuu kuin sä olisit minä jossain rinnakkaistodellisuudessa :D
bedlam

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

pikkuego kirjoitti: Aina välillä tuntuu kuin sä olisit minä jossain rinnakkaistodellisuudessa :D
En kyllä oikeasti tajua! Vaikka olin jo melkoisen kaljoissani, niin ei vaan osaa mennä tuntemattomalle höpisemään mitään. Tuollaisen mihinkään johtaneen silmäpelin jälkeen on kyllä harvinaisen dorka olo.
elco

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja elco »

bedlam kirjoitti: En kyllä oikeasti tajua! Vaikka olin jo melkoisen kaljoissani, niin ei vaan osaa mennä tuntemattomalle höpisemään mitään. Tuollaisen mihinkään johtaneen silmäpelin jälkeen on kyllä harvinaisen dorka olo.
Seuraavalla kerralla sano sille vaikka: "Sykyti hynkky-kynkky! Bladidamdi-ropsis-kopsis."
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

elco kirjoitti:Seuraavalla kerralla sano sille vaikka: "Sykyti hynkky-kynkky! Bladidamdi-ropsis-kopsis."
No huh huh. Neiti saattaa väärinymmärtää Bedlamin aikomukset.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NegaDuck

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

bedlam kirjoitti:Vaikka olin jo melkoisen kaljoissani, niin ei vaan osaa mennä tuntemattomalle höpisemään mitään.
Just tota varten ne latteat aloitusrepliikit ovat olemassa. Esmes esiintyvästä artistista voi lausahtaa jotain yleisesti hyväksyttävää, tyyliin "mun mielestä Tuomari Turmio oli aivan loistava väännös tosta nimestä siinä Roger Rabbit -leffassa, ookkonää nähnynnä sitä?"
BettyB.

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Ton lainin kuullessani mulle iskis "pakottava vessahätä".

Mut Beddis, miks et vaan vilkuttanu sille takas, salee ois tullu mimmi tekee tuttavuutta ja homma liikahtanu omalla painollaan.
elco

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja elco »

Toinen laini mitä professionaalit käyttävät on: "Kaunis ilma tänään! Mansikat maistuvat, junous poks zäp!"

Sitten voi joko antaa pakkasta, kun mimmi on ilmiselvästi kiinnostunut tai siirtyä suoraan kohtaan: "Nyt narttu imet tätä teräksenkovaa kyrpää!"

Missäköhän jouden luuraa? Onkohan se nussittu hengiltä Hercules Night Clubissa?
NegaDuck

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

BettyB. kirjoitti:^ Ton lainin kuullessani mulle iskis "pakottava vessahätä"
Kätevää. Aloitusrepla ja hattarapäiden esikarsinta samassa lainissa.
NegaDuck

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

exPertti kirjoitti:Eli Betty on sinusta hattarapää? :?
Hän on itse julistautunut sellaiseksi tämän tästä.

But seriously folks, eihän kysymys ole siitä mitä sanoo, vaan siitä että kuka sen sanoo, ja miten. Just senhän takia aloitusrepla voi olla ihan miten lattea tahansa, vaikka pelkkä "moi".
BettyB.

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ No moi onkin hyvä verrattuna mihkään leffalainiin. Ei tehdä tästä nyt liian vaikeaa, jookoskookos?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

exPertti kirjoitti:Eli Betty on sinusta hattarapää? :?
Sinusta tulisi oiva mies Bettylle, hattarapää. Bettyn lasit huurustuisivat ja ylänapit pompsahtaisivat ihan itsestään auki sinun raportoidessasi maailmantalouden karikoista Venäjän kielellä. Uuuh, uuuh ja vielä kerran uuuuuh.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Asiasta kukkaruukkuun, mutta. Yks paskimmista pokauslaineista on: "Mitä noin kaunis nainen täällä yksin istuu?" No, dokaan. Daah!
8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Skuukkeli

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

sipsi kirjoitti:Asiasta kukkaruukkuun, mutta. Yks paskimmista pokauslaineista on: "Mitä noin kaunis nainen täällä yksin istuu?" No, dokaan. Daah!
8)
Skuukkeli arvioi, että tuollaisen kysyjän älykkyys ei riitä moisen päätelmän tekemiseen ilman varmistavaa kysymystä.
NuoriDaavid

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sipsi kirjoitti:Asiasta kukkaruukkuun, mutta. Yks paskimmista pokauslaineista on: "Mitä noin kaunis nainen täällä yksin istuu?" No, dokaan. Daah!
8)
No olisko hyvä laini "voinks mä tarjota sulle juotavaa" :wink:

Tai vielä parempi "mulla on kotona paljon viinaa"
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

NuoriDaavid kirjoitti:
No olisko hyvä laini "voinks mä tarjota sulle juotavaa" :wink:

Tai vielä parempi "mulla on kotona paljon viinaa"
No joo, noi on ihan ok..mut tarkotin lähinnä sitä, että kai mä nyt istun yksin omasta tahdostani..siis siksi, etten jaksa just sillä hetkellä kuunnella mitään turhia lässytyksiä. Etenkään vierailta ihmisiltä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Skuukkeli

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

NuoriDaavid kirjoitti:No olisko hyvä laini "voinks mä tarjota sulle juotavaa" :wink:

Tai vielä parempi "mulla on kotona paljon viinaa"
Skuukkeli arvioi, että ensimmäisellä saa päällensä tyrmäystippaepäilyt ja jälkimmäisellä alkoholismin. Skuukkeli suosittaa ainakin esittäytymään ensin.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Skuukkeli kirjoitti: Skuukkeli suosittaa ainakin esittäytymään ensin.
Moi, mä oon Skuukkeli! Skuukkeli sanoo, että mä oon Skuukkeli!
Joo-o, on se fiksumpaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Skuukkeli

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

sipsi kirjoitti:Moi, mä oon Skuukkeli!
Skuukkeli hämmentyy. Skuukkelitar? Ihkaelävä?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Skuukkeli kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Moi, mä oon Skuukkeli!
Skuukkeli hämmentyy. Skuukkelitar? Ihkaelävä?
No pitäähän sitä ihmisellä nyt sukunimi olla. Sipsi Skuukkelitar. Ollaan siis vissiin sukua. (Sipsikin hämmentyy.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Skuukkeli

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Skuukkeli »

sipsi kirjoitti:No pitäähän sitä ihmisellä nyt sukunimi olla. Sipsi Skuukkelitar. Ollaan siis vissiin sukua. (Sipsikin hämmentyy.)
Skuukkeli liikuttuu. Kaunein Skuukkelin koskaan kuulema nimi.
bedlam

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

BettyB. kirjoitti:Mut Beddis, miks et vaan vilkuttanu sille takas, salee ois tullu mimmi tekee tuttavuutta ja homma liikahtanu omalla painollaan.
Beddis epäilee, että mimmillä oli paha karsastus ja mimmi vilkutteli jollekulle vallan muulle. Beddis olisi tuosta nolostunut. Beddiksen ihan hyvä olla yksin.
Herra Manala

Re: Syy suhteettomuuteesi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:^ Ton lainin kuullessani mulle iskis "pakottava vessahätä"
Kätevää. Aloitusrepla ja hattarapäiden esikarsinta samassa lainissa.
Ei millään pahalla, mutta ton kaltanen alotusrepla hätistäisi kyllä 90% naisista karkuun, edellyttäen että miehestä ei todella paista ironia lävitse vaan se heittää sen tosissaan.