Kerro vaivasta

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Edith

Re: Kerro vaivasta

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ahmimiskohtaukset. Ne on bäks. Ei tosin hirveän pahoja. Toivottavasti ei enää huomenna. Enkä olisi huomenna aamulla niin vatsavainen, etten taekwon-doon taipuisi. Ressi ja turhaumus.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nenä puutunut jo parin päivän ajan. Ärsyttävää!!
The great club outshines the individual, always and forever.
millivanilli

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

E-pillereiden vaihtaminen ehkäisylaastariin aiheuttaa aivan kauhean päänsäryn. Eilen meni aikalailla sängyn pohjalla, tänään on välillä kans ollut yhtä surkea olo kuin eilenkin.

Onko täällä joku mahdollisesti kokeillut ehkäisylaastaria? Olisi kiva tietää, millaisia kokemuksia toisilla on ollut asiasta.
ninnithequeen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

millivanilli kirjoitti:Onko täällä joku mahdollisesti kokeillut ehkäisylaastaria? Olisi kiva tietää, millaisia kokemuksia toisilla on ollut asiasta.
Samoin, olis kiva kuulla kokemuksista.
En nimittäin luota moiseen yhtään, ja siksi pillereitä tyytyväisenä popsin.
millivanilli

ninnithequeen kirjoitti:Samoin, olis kiva kuulla kokemuksista.
En nimittäin luota moiseen yhtään, ja siksi pillereitä tyytyväisenä popsin.
Mulla tulee kivoja sivuoireita myös pillereistä, sellaisia lieviä mielialanvaihteluita. Tällä laastarilla pitäisi olla vähemmän, koska mömmöt eivät kierrä maksan kautta. Ainakin näistä mun alkuoireista voisi päätellä, että kyllä tästä laastarista ainakin jotain liukenee.

Mietipä nikotiinilaastareita. Toimiihan nekin, vaikka niitä ei suun kautta nautitakaan...
Ann
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ann »

millivanilli kirjoitti: Onko täällä joku mahdollisesti kokeillut ehkäisylaastaria? Olisi kiva tietää, millaisia kokemuksia toisilla on ollut asiasta.

Käyttänyt laastaria n. vuoden verran. Vähensi naaman kukkimista, ja jokaviikkoiset migreenikohtauksetkin rajoittuu enää kertaan kuukaudessa. Ai niin! Tissit eivät enää turpoa mahdottomiksi. Tosin se nyt on suhteellista, että tykkääkö..

Eli en siis ihmeparantunut mieheksi, mutta helpotti elämää naisena.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Ann
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ann »

millivanilli kirjoitti:E-pillereiden vaihtaminen ehkäisylaastariin aiheuttaa aivan kauhean päänsäryn.
Tosta piti vielä sanomani, että samoin kävi. Kuulunee asiaan.
millivanilli

Ann kirjoitti: Käyttänyt laastaria n. vuoden verran. Vähensi naaman kukkimista, ja jokaviikkoiset migreenikohtauksetkin rajoittuu enää kertaan kuukaudessa. Ai niin! Tissit eivät enää turpoa mahdottomiksi. Tosin se nyt on suhteellista, että tykkääkö..

Eli en siis ihmeparantunut mieheksi, mutta helpotti elämää naisena.
Sulla oli siis migreeniä ennen kuin aloitit sen laastarin käytön? Just luin tuoteselostuksesta, että silloin ei saisi käyttää laastaria (hyvä, että lääkäri muisti varoittaa etukäteen...)
Muistatko, että oliko erityisiä alkuoireita?
Ann
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ann »

millivanilli kirjoitti: Sulla oli siis migreeniä ennen kuin aloitit sen laastarin käytön?
Oli ja on edelleen. Migreeni kun on monen tekijän summa.
millivanilli kirjoitti:Just luin tuoteselostuksesta, että silloin ei saisi käyttää laastaria (hyvä, että lääkäri muisti varoittaa etukäteen...)
En tiedä mitä merkkiä sulla on, mutta meikämandoliinon pakkauksessa puhutaan vain diabeteksestä, syövästä ja sydänsairauksista.
millivanilli kirjoitti:Muistatko, että oliko erityisiä alkuoireita?
Yleensä ne "oireet" on aina suht. samoja, kun runkkailee noita pitoisuuksia valmistetta vaihtamalla. Eli just tota päänsärkyilyä, tisujen turvotusta ja vuodot voi niukentua/lisääntyä. Tuskin mä osaan antaa tohon listaan mitään sen kummempia lisäyksiä. Elossa olen, enkä ole tehnyt vahinkovauvoja.
millivanilli

Ann kirjoitti:Elossa olen, enkä ole tehnyt vahinkovauvoja.
Swiit. Ehkä mä voin kans rauhoittua. Kiitos. *nappaa buranan*
ninnithequeen

Ann kirjoitti: Elossa olen, enkä ole tehnyt vahinkovauvoja.
Sori mut mun on pakko.

Sen vauvat ei oliskaan muuta ku vahinkoja, sama vaikka nielisit 10 kortsuu ja kurluttaisit ehkäisyvaahtoa kierukka korvassas.
Ann
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ann »

ninnithequeen kirjoitti: kierukka korvassas.
Ei siellä ole ollut kuin putkia. Korvien väli taasen kumisee tyhjyyttään.
Ann
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ann »

millivanilli kirjoitti:Just luin tuoteselostuksesta, että silloin ei saisi käyttää laastaria (hyvä, että lääkäri muisti varoittaa etukäteen...)
Tää jäi vaivaamaan, joten googletin. Päivitetyssä pakkausselosteessa puhutaankin sitten migreenistä kera fokaalisten aurojen ja joogalentämisestä.

Piti soittaa heti So Easyn isälle ja kysyä, että mitä vittua. Ei mulla kuulemma ole fokaalisia auroja, joten saan pistää laastaria jatkossakin pakaraan.

Nyt voitte taas hengittää.
ninnithequeen

Ann kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: kierukka korvassas.
Ei siellä ole ollut kuin putkia. Korvien väli taasen kumisee tyhjyyttään.
Paha kirjotusvirhe Annalta.
J ja M ei ees näytä samalta.
Ann
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ann »

ninnithequeen kirjoitti: J ja M ei ees näytä samalta.
Mulla on todistetusti vaikeuksia tarkentaa lähelle! Voisitko olla loukkaamatta mun vaikeavammaisuutta? Ylläpito hei! Nyt taidan hieman itkeä tässä välissä.
ninnithequeen

Ann kirjoitti:Ylläpito hei! Nyt taidan hieman itkeä tässä välissä.
Nii just.
Kerranki sä puhut asiaa ni heti yks korppikotka on paikalla.

Olen pahoillani.
(ja hihittelen tyhmänä)
Ann
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ann »

ninnithequeen kirjoitti: Kerranki sä puhut asiaa ni heti yks korppikotka on paikalla.
No höpötihöpöhöö! Olen juuri päässyt toteamasta, että täällä hassutellaan nykyisellään ihan liian vähän. 50% asiaa, loput rasian vierestä.
ninnithequeen

Ann kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Kerranki sä puhut asiaa ni heti yks korppikotka on paikalla.
No höpötihöpöhöö! Olen juuri päässyt toteamasta, että täällä hassutellaan nykyisellään ihan liian vähän. 50% asiaa, loput rasian vierestä.
Sano sille rasialle terveisiä.
Se on ihan hyvä jätkä.
millivanilli

Ann kirjoitti:Tää jäi vaivaamaan, joten googletin. Päivitetyssä pakkausselosteessa puhutaankin sitten migreenistä kera fokaalisten aurojen ja joogalentämisestä.

Piti soittaa heti So Easyn isälle ja kysyä, että mitä vittua. Ei mulla kuulemma ole fokaalisia auroja, joten saan pistää laastaria jatkossakin pakaraan.

Nyt voitte taas hengittää.
Evra? Mä aloin tutkia tuota 6-7:n A4:n ohjetta.. ja kyllähän siinä tosiaan oli tuo migreeni mainittuna. Edelleen ihmettelen, että miten toi meni gyneltä ohi. Mä tuudittaudun siihen uskoon, ettei migreeni+laastari=katastofi, koska säkin olet vielä elossa.
Ann
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ann »

millivanilli kirjoitti:Edelleen ihmettelen, että miten toi meni gyneltä ohi.
No kun mä en siis ole lääkäri(shocker!), enkä edes harrastelijagyne, joten kaikkea sanomaani ei tule ottaa jumalan totena..tässäkään asiassa. Muutenkin karsastan keskustelupalstapuoskarointia. "Kyllä henkarilla voi ihan hyvin abortoida, jos keittää sen ensin."

Mutta kuitenkin..., olen asian näin antanut itselleni selittää: joidenkin ihmisten migreeniä pillerit ja laastarit pahentaa, toisille tuo helpotusta. Enempää en kerro, ellen pääse palkoille.
millivanilli

Ann kirjoitti: No kun mä en siis ole lääkäri(shocker!), enkä edes harrastelijagyne, joten kaikkea sanomaani ei tule ottaa jumalan totena..tässäkään asiassa. Muutenkin karsastan keskustelupalstapuoskarointia. "Kyllä henkarilla voi ihan hyvin abortoida, jos keittää sen ensin."

Mutta kuitenkin..., olen asian näin antanut itselleni selittää: joidenkin ihmisten migreeniä pillerit ja laastarit pahentaa, toisille tuo helpotusta. Enempää en kerro, ellen pääse palkoille.
:P Nou hätä, sitä omaa ajattelua on jonkin verran. Menen kyllä lääkärille sitten jos tuntuu siltä, ettei tämä muutamassa päivässä ala hellittää. Vasta perjantai-illasta on ollut tämä laastari.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Hammassärky loppui kuin seinään kaksi päivää sitten. Meinaako se sitten, että kasvoi hieman ja toppas joksikin aikaan. No mutta, kun yhdestä särystä päästään on toinen tilalla. Takuupotti!
ninnithequeen

Koko päivän olin yskimättä, ja nyt se taas alkoi. Ja ihan pohjasta tulee. Nauraminen johtaa välittömään tukehtumiskohtaukseen. Vittu että oon eroottinen taas. Onneks on yskänlääkettä kaapissa, saa ees joku nukuttua yöllä :roll:
Kid

Viesti Kirjoittaja Kid »

Hartia edelleen jumissa. Eilen sain raahattua läskiperseeni lääkäriin, joka määräs sirdaludia ja jotain tulehduskipulääkettä. Vielä ei tunnut auttavan.
CandyMan

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Lilo kirjoitti:Ai niin joo, tästähän se hammaslekuri varoitteli: nuorilla ihmisillä hampaat ovat vielä irrallaan, myöhemmin ketaleet luutuvat leukaan ja poisto-operaatio ei enää olekaan mikään hammaskirurgin suorittama muutaman minuutin kiskonta.
Kyllä juu. Äitiiltä poistettiin viisareita vasta vanhoilla päivillään, ja oli kuulemma aikamoista vääntämistä. Alan olla sitä mieltä että viisarit kannattaa poistaa aikaisessa vaiheessa jo ihan kaiken varalta. Olivathan ne mullakin vaikka kuinka kauan aiheuttamatta näennäisesti mitään ongelmia, mutta jossain vaiheessa alaviisarit päättivät tulehtua pahasti. Mätä vaan roiskui kun ikeniä puudutuspiikillä tökättiin.

Helpottui myös hampaidenpesu kun on neljä vaikeassa paikassa olevaa hammasta vähemmän huollettavana.