Pappailu?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
bliss

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Rouva Pupu kirjoitti: Tänään kaupas kuolasin niit liberon uusii tiger-mallisto vaippoi ja ajattelin ostaa varastoon, ne on niin siistei.
No ei ne kyl niin siistei oo.
Meillä asuva vaippatyyppi pelkäsi joitain tiikerinkuvia niissä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Rouva Pupu kirjoitti:Siis oliks teil oikeesti joku vaippaesittelijä?
Tavallaan, siis sama tytsi, joka ajalee mun autolla ja silittää kauluspaidan 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kohdunsuu oli jo hiukkasen piukkasen avautunut, aamusella neuvolassa kertoivat. Parin viikon sisään pitäis olla da exploussoni.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Rouva Pupu

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kohdunsuu oli jo hiukkasen piukkasen avautunut, aamusella neuvolassa kertoivat. Parin viikon sisään pitäis olla da exploussoni.
Kannattaa kuitenkin elää niin, että lähtö voi tulla koska vaan :)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Rouva Pupu kirjoitti:Kannattaa kuitenkin elää niin, että lähtö voi tulla koska vaan :)
Tässähän alkaa ihan jänskättään 8) Sukupuolikin on vielä salaisuus.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Onslow

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Voi vitalis mikä nollatutkimus jälleen kerran.

http://www.autoliitto.fi/testit_ja_ajon ... aistuimet/

Ote erään istuimen arvostelukriteereistä.
Selkä menosuuntaan asetettavat turvaistuimet tarjoavat keskiarvoa paremman suojan kolaritilanteessa, mutta ne vievät runsaasti tilaa henkilöautossa. Koska istuin on mahdollista asentaa väärin, sille ei voida antaa parempaa arvosanaa.
Vattafak? Jos istuin on mahdollista asentaa väärin sen vuoksi että joku tampio ei osaa lukea käyttöhjetta, tai pyydä liikettä asentamaan istuinta oikein, niin sillä perusteella annetaan heikot pisteet. Hyvä autoliitto. Testinne on täysin paskakikkareen arvoinen.
Yönmustaritari

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Onslow kirjoitti:Voi vitalis mikä nollatutkimus jälleen kerran.

http://www.autoliitto.fi/testit_ja_ajon ... aistuimet/

Ote erään istuimen arvostelukriteereistä.
Selkä menosuuntaan asetettavat turvaistuimet tarjoavat keskiarvoa paremman suojan kolaritilanteessa, mutta ne vievät runsaasti tilaa henkilöautossa. Koska istuin on mahdollista asentaa väärin, sille ei voida antaa parempaa arvosanaa.
Vattafak? Jos istuin on mahdollista asentaa väärin sen vuoksi että joku tampio ei osaa lukea käyttöhjetta, tai pyydä liikettä asentamaan istuinta oikein, niin sillä perusteella annetaan heikot pisteet. Hyvä autoliitto. Testinne on täysin paskakikkareen arvoinen.

Mikäli vekotinta ei pysty asentamaan vahingossakaan väärin on se tällöin hyvin suunniteltu ja hyvä laite. . Ja toisinpäin.

Pokajoke sano. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty ja virheiden mahdollisuudet ellei poistettu kokonaan niin ainakin minimoitu. Jäljelle jäävistä riskeistä on aina erikseen tiedotettava. Tätä se koneenrakennus on sano ja jos näin ei ole niin kyllä saa pitkään kahvitella CE- ja UL-tarkastelijoita.

Käyttöohjeet ylipäätään on vähän, kuin laitteen suunnittelun laatimia vikalistoja. Hyvää konetta ei voi kytkeä/käyttää/asentaa väärin.

oo hiljaa pelle!1
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pystytin pinnasängyn. Aika kolee ja magee.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Painaa kummasti. Tyttö joutui tarkkailuosastolle, kun oli tulehdusarvot koholla. Tiedän, ettei ole vakavaa, mut muija tietenkin aika pikseleinä, kun joutuu yksin osastolla piudiin. Eikä lapsi kotiudu äipän mukana. Tähän huolehtimiseen saa kaiketi tottua jatkossa, joten sopeudun...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

exPertti kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Painaa kummasti. Tyttö joutui tarkkailuosastolle, kun oli tulehdusarvot koholla. Tiedän, ettei ole vakavaa, mut muija tietenkin aika pikseleinä, kun joutuu yksin osastolla piudiin. Eikä lapsi kotiudu äipän mukana. Tähän huolehtimiseen saa kaiketi tottua jatkossa, joten sopeudun...
Äh, poistin tarkan selvityksen. Olet nyt naisellesi tukena ja kokemukseni perusteella kuuntelun ohella "asiat selviävät, koska..." asenteestakaan ei ole haittaa.
Se on se miehen osa. On oltava asiallinen ja vakaa kuin tammi, vaikka kuinka ahdistaisi. Hysteerista naisimmeistä on kestettävä hammasta purren, minkä takia ei olekaan ihme, että tukka lähtee ja elinikä on horoja lyhyempi.
Paras päivä ikinä.
Rouva Pupu

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Riemumieli kirjoitti: Se on se miehen osa. On oltava asiallinen ja vakaa kuin tammi, vaikka kuinka ahdistaisi. Hysteerista naisimmeistä on kestettävä hammasta purren, minkä takia ei olekaan ihme, että tukka lähtee ja elinikä on horoja lyhyempi.
No se vähän on ja ei ole. Mies on aina ollut semmonen vakaa paniikkivapaa ellei siihen ole aihetta. Eikä siihen ole ollutkaan. Tytsän kanssa kun huolehdin alkuaikoina ja näin miehessäkin niitä oireita niin tietysti panikoin kahta kovemmin. Kun eihän se koskaan panikoi ilman syytä :) Nyt jo hokaan, että lapsen kanssa ne jutut onkin hiukan eri, varsinkin jos kaikki on uutta ja ihmeellistä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Toivotaan, että pian tytsikin pääsee kotielämää harjoittelemaan :) Jaksuja Ylermi!
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Äippä pääsee jo illalla kotiin, poikkeen noutamassa futispelini jälkeen. Lapsi jää ikävästi tarkkailuosastolle vielä muutamaksi päiväksi. Jos nyt juhannus olis perhejuhannus, se olis komiaa se.

Olen muuten jo kolmasti vaihtanut vaipan, pessyt kakkapyllyn ja imettänyt tuttipullosta. Tykkää selkeesti iskästä, koska nukkuu sylissäni kuin otso.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Onslow

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Onslow »

exPertti kirjoitti: Joko olet huomannut, että oman lapsen kakka ei haise pahalle? :)
Kenenkähän mukulan vaippoja minä olen sitten vaihtanut, kun haju on välillä miltei oksennusta lennättävä :doh:
Onslow

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Onslow »

exPertti kirjoitti:Outoa.
Sä olet hurmospappa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

exPertti kirjoitti:
No vinnu, kyllä tähän ikään mennessä on jo hyvä löytyä jotakin/joku josta pitää. :)

Vauvan kakka? Kiva, että löytyi.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ei kai se maitokakka juuri haise.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Onslow

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Pertin sinappikone ei ole maitokakkaa puskenut enää sen jälkeen kun kiinteisiin on siirretty. Ja se paska kyllä haisee vaikka olisi miten hurmoksissa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Välillä kyllä korpeaa, koska tuuba haisee paskalle. Pottaopinnot eivät ota sujuakseen, yleensä kakkimisesta ei mainita sanallakaan tai sitten mennään piiloon vääntämään. Jopa vaipanvaihto on toisinaan vaikeaa, liekö torttu housussa hauska olla?
Paras päivä ikinä.
Onslow

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Onslow »

exPertti kirjoitti: Mutta verrattuna kenenkään toisen hajuun se on vielä kestettävissä.
No totta kai. Ihan sama kuin itkun kanssa. Siinä missä oman nahkavekkarin itkuun on tottunut, jonkun umpivieraan penskan vollotus saa kyrvän otsaan.

Paskaa se silti on ja paskalta se haisee.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Voih, onko Ylermi saanut tyttären?? ONNEAAA!!! :h: Liian harvoin tulee käytyä täällä nykyään, putoo kärryiltä :)

Ps. ei haise paska ennenku alkaa mennä pottua ynnä muuta puuroo
Onslow

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Olkaa tarkkana niitten tyttärienne kanssa. Vävypojaksi saattaa tulla näin komea mies!

Kuva

..toivottavasti ei minun poikani kuitenkaan..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lääh puuh pentti, työnnä vielä sentti, älä työnnä kahta, muuten repee nahka... Yhdenksän tuntia tuli taas vietettyä laatuaikaa perheen kesken TAYS:n teholla, tai tarkkailussa jos tarkkoja ollaan. Huomenna pitäis tytsän kotiutua, jos tulehdusarvot laskee niinkuin pitää. Onhan tää alku ollut vähän raskasta, kun muijakin koko ajan herkillä kuin tarkka-ampujan etusormi. Mut en mä helppoo odottanutkaan, joten ihan jees...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Onhan tää alku ollut vähän raskasta, kun muijakin koko ajan herkillä kuin tarkka-ampujan etusormi.
Tuo ei kyllä muutu mihinkään ennen kuin olet kuusi jalkaa maan alla, joten welcome to hell.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14945
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:joten welcome to hell.
Cheers, mate!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.