Kiviäkin kiinnostaa

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
masa

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja masa »

prosessi

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Tänään tapasin VPS:n jo toistamiseen, ja siinä missä viime tapaamisessa olin sitä mieltä, että lääkärien pitäisi ottaa oppia muurahaisista, tällä kertaa vetäisin hatusta rataverkoston ja junat. Paikalla myös ollut HA halusi minun puhuvan junista STM:ssäkin, eli lennokas tapani puhua vaikeista asioista näyttää vetoavan noihin. Eivät ehkä ole ihan tottuneet tuollaiseen tapaan esittää asioita.

Armas mieheni joutui viemään rääpäleen neuvolaan, kun sattumalta tuo tapaaminen oli juuri päällekkäin neuvola-ajan kanssa. Mies päätti huijata neuvolatätiä ja väittää minun muka olevan hammaslääkärissä, kun se oli kuulemma jotenkin vähemmän noloa kuin tapaamiseni *:n pääjohtajan kanssa...
RP

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja RP »

Voi jösses mikä pössis lähtee uudesta kiukaasta :roll:
NuoriD

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kävin viimein näyttämässä leegoja. Hammaslääkäri ei suosittanut valkaisua, kun kuorikon ja laminaatin väri ei muutu. Toki em. värit voisi vaihtaa, mutta silloin ne pitäis rakentaa uudelleen. Harmi kun oli niin järkevä lääkäri. Olisi nyt myynyt asiakkaalle (pun intended), mitä asiakas haluaa.

Sovittiin kuitenkin, että laitetaan pariin kohtaan vähän lisää laminaattia, niin saadaan täydellisen tasainen rivistö.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Parketti olis kyllä parempaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mitä sitä osais tehdä tällä iElämällä ilman iTietokonetta ja iUutisia. i-kirjaimesta on tullut jotenkin karsea vakio joka paikkaan. ARGH. Ärsyttää.

Ajatelkaa jos olisitte 20v koomassa, ei kukaan 1990-luvulla viimeksi hereillä ollut tajuaisi paskaakaan siitä, mitä esim. lounaspöydässä puhutaan nykyään... Mitäköhän 20 vuoden päästä puhutaan, ja MISTÄ.

Just thinking.. not my thing, but I try.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vesper kirjoitti:^ Parketti olis kyllä parempaa.
Tai suoraan lankut.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Elppis kirjoitti:Ajatelkaa jos olisitte 20v koomassa, ei kukaan 1990-luvulla viimeksi hereillä ollut tajuaisi paskaakaan siitä, mitä esim. lounaspöydässä puhutaan nykyään... Mitäköhän 20 vuoden päästä puhutaan, ja MISTÄ.
Meillä töissä puhutaan lounaspöydässä urheilusta, autoista/moottoripyöristä/veneistä/muistamoottorikäyttöisistälaitteista ja naisista. Ja varmaan vielä 20v päästäkin.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mulla ei oo suoraan sanoen hajuakaan mitä meillä puhutaan lounaspöydässä duunissa. Nautin lounaani omassa huoneessani, jotta saan olla rauhassa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja annepa »

Meillä on lounaspöydässä mm kehitetty speksi ihmiskehoon integroidun puhelimen testauksesta sianruhoilla. Tätä varten pitäisi tietysti toimiston kellariin rakentaa erityislabra ja tehä sopimus jonkun lähellä toimivan sikafarmarin ja teurastajan kanssa. Itsehän en ole koskaan insinööritöitä tehnyt, mutta muut keskusteluun osallistujat ovat kyllä asiantuntijoita alallaan HW- ja meksupuolella. Speksistä tuli hieno!

Normaalia, vähemmän lennokkaampaa lounasjuttelua ovat esim perhesuhteet, autot, harrastukset, firman pomot, politiikka jne....
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
NuoriD

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kävin eilen Sampo Private Bankingissa. Kaksi naista Sammon puolelta ja minä. En olisi misään tapauksessa mennyt muuten, mutta kun virkalija, jotka pankkiasiani on hoitanut soitti, ja kertoi eläköityvänsä ja siirtävänsä nyt mun Privatepankingin asiakkaaksi, ja pyysi tulemaan, niin en kehdannut kieltäytyä.

No, onneksi uskon tietäväni sijoittamisesta jotain (siis sen, että indeksiä ei pysty kukaan lyömään pitkällä tähtäimellä, paitsi sattumalta). Olisivat tietysti halunneet myydä oman meklarin salkkua pyörittämään, mutta kohteliaasti kieltäydyin. Sitten jutskattiin myös tästä eläkesäästämisestä eri instrumentteihin ja siihen nykyään saatavista verokannustamista. Mietitään.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Laitoin kiinteistöyhtiöön sähköpostia naapurin asunnosta. Muuttivat 7 lapsensa kanssa neliöstä pois pari viikkoa sitten, siitä asti kämppää on remontoitu. Olikin karseassa kunnossa. Funtsin että jos ei oo asukasta vielä valittu, pistää meidät jonoon. Vuoka on 740e (eli 45e enemmän kuin tässä), 1 huone enemmän ja muutto olis aika helppo: 3 metriä ovelta ovelle.
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Nyt on leegot laminoitu. Virheettömän tasainen ylähammasrivi. Harmi vain, että valkaisu siis olisi ollut turhan hankalaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriD kirjoitti:Nyt on leegot laminoitu. Virheettömän tasainen ylähammasrivi. Harmi vain, että valkaisu siis olisi ollut turhan hankalaa.
Sitten ei enää puutu kuin oranssihko tekorusketus purkista ja ikään sopiva hiusväri!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Lilo »

^ Dave ja Rolf Nordström, kuin kaksi marjaa...?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
NuoriD

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Nyt on leegot laminoitu. Virheettömän tasainen ylähammasrivi. Harmi vain, että valkaisu siis olisi ollut turhan hankalaa.
Sitten ei enää puutu kuin oranssihko tekorusketus purkista ja ikään sopiva hiusväri!
:p:

Ainiin. Nostelin eilen painojakin kotona pojan kanssa. Iron maiden soimaan ja rautaa pumppaamaan.

Kuva
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lilo kirjoitti:^ Dave ja Rolf Nordström, kuin kaksi marjaa...?
Mulla oli ennemminkin mielessä tämä:

Kuva

Dave: turha yrittää tähän mitään testoa työntää pumppauskuvilla!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jotenkin tää ehkä kans:

Kuva
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriD

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Vesper kirjoitti:
Dave: turha yrittää tähän mitään testoa työntää pumppauskuvilla!!
Etkö tunnistanut, mihin kuva viittaa :wink:

Ps. toi George Hamiltonin kuva on kyllä mun tavoitteena!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Lilo »

NuoriD kirjoitti: Etkö tunnistanut, mihin kuva viittaa :wink:
Onko tyttärellä kivan näköisiä luokkakavereita...? :?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
NuoriD

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Lilo kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Etkö tunnistanut, mihin kuva viittaa :wink:
Onko tyttärellä kivan näköisiä luokkakavereita...? :?
No joo, se oli vitsailua tuolla American beautyllä tosiaan, mutta ei mitään kovin syvällistä tai fiksua. En mä onneksi ole tytön kavereita sillä silmällä katsonut, vaikka yksi mua silloin viime vuonna nuorekkaaksi kehuikin.

Oon liian tylsä ryhtyäkseni mihinkään pervoon. Hassua kyllä, nyt tuli tarve selitellä...
Dumis

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dumis »

NuoriD kirjoitti:
Lilo kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Etkö tunnistanut, mihin kuva viittaa :wink:
Onko tyttärellä kivan näköisiä luokkakavereita...? :?
En mä onneksi ole tytön kavereita sillä silmällä katsonut, vaikka yksi mua silloin viime vuonna nuorekkaaksi kehuikin.
Salireeni on kuitenkin aloitettu, olet oikeilla raiteilla.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja huima »

NuoriD kirjoitti:mutta ei mitään kovin syvällistä tai fiksua.
...
Oon liian tylsä ryhtyäkseni mihinkään pervoon.
Sähän olisit siis just hyvää seuraa 15 vuotiaille - ei mitään liian syvällistä tai fiksua.
RP

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja RP »

Puhelu joululahjaostoksista eräälle miespuoliselle henkilölle joka katsoo paljonkin leffoja ja äksöniä (eikä harrasta vitsailua):

Minä: "onko **** toivonut lahjaksi Expendablesia?"
Toinen: "mitä?"
Minä: "niin, pappaäksöniä, tätä missä on kaikki äksönpapat"
Toinen: "mikä?"
Minä: "häh, no siis tää missä on syltty, arska, willis, statham jne."
Toinen: "en oo kuulukkaan"
Minä: "häh"
Toinen: "niin, mikä toi on"
Minä: "häh"
Toinen: .....
Minä: .....
Minä: "no et vissiin sit oo ostamassa sille, me ostetaan"
Toinen: "ok"
Minä: "Siis oikeestiko et oo kuullu?"
Toinen: "eh"
Minä: "häh".

********

Muistaakseni olen viimeksi ollut näin hämmentynyt kun 30vee kaverini totesi ettei ole koskaan nähnyt yhtäkään Poliisiopistoa. Mä en oikein ymmärrä miten se on mahdollista (leffojen laadusta ei niinkään väliksi vaan se että nehän tulee joka vuosi töllöstä).
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja saira »

^ :D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein