Uutisesta ei valitettavasti kerrota tapahtumakulkuja, mutta ovat kenties voineet saada vakavia paleltumavammojakin, jos typpeä on päässyt nestemäisenä roiskumaan päälle.aasi kirjoitti:Niinpä. Mun pointti nyt oli se että uutinen on kirjoitettu niin kuin typpi olisi jotenkin itsessään vaarallinen kaasu - no, mikä tahansa hapeton tila on vaarallinen.Teraslilja_m kirjoitti:Oletko koskaan leikkinyt helium pallojen kanssa ja puhunut ankkaa?aasi kirjoitti:Vakava turma jalostamolla Porvoossa - kaksi hengitti typpeä
Uutinen on kyllä kirjoitettu hienosti niin että epäilyttää että tajuaako toimittaja ilman sisältävän 78% typpeä..
Kannattaa olla varovainen, että ei pyörry, sillä jos happea ei pääse keuhkoihin, niin melko pian ottaa lukua ...
Päivän uutiskatsaus
-
- Kitisijä
Re: Päivän uutiskatsaus
Life is complex, it has real and imaginary parts.
Ilmeisesti ei. Muualla on uutisoitu, että tiedettiin, että tilassa on typpeä (syrjäyttämässä happea itsesyttyvien aineiden takia) ja mukana oli asianmukaiset varusteet. Joku kommentoija tiesi kertoa, että miehet olivat 30 minuuttia ilman happea, joten vähän heikolta näyttää.Teraslilja_m kirjoitti:Uutisesta ei valitettavasti kerrota tapahtumakulkuja, mutta ovat kenties voineet saada vakavia paleltumavammojakin, jos typpeä on päässyt nestemäisenä roiskumaan päälle.
Paskanpuhujia riittää, mutta löytyykö toteuttajia?bliss kirjoitti:Tissijäristys tulee, oletko valmis?
^Tuossahan todetaan että niin paljon kuin mahdollista eli ei se välttämättä meinaa että tuolla ulkona vedetään paita ylös.
Mielenkiinnosta toteutan vaikka niin että laitan valkoisen topin ja jätän rintaliivit laittamatta. Nännit näkyy läpi. Eipä tätä näe kuin naapurit ja postimies, mutta ajatus on tärkein!
Mielenkiinnosta toteutan vaikka niin että laitan valkoisen topin ja jätän rintaliivit laittamatta. Nännit näkyy läpi. Eipä tätä näe kuin naapurit ja postimies, mutta ajatus on tärkein!
^^Mulla on jo tissipaita päällä. Näillä tisseillä ei tartte ryhtyä sen kummempiin 

Itse voin tukea tapahtumaa tissitanssilla.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bcww9evjRZ8&feature=fvsr[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bcww9evjRZ8&feature=fvsr[/youtube]
Madde, anna anteeksi!NuoriD kirjoitti:Madde ja Jonas eroavat. No jopas. Eli ei se ollutkaan lentokapteeni Mike Sierra asialla. No voi voi. Ei sitä nyt yhdestä kiinnijäännistä pitäisi kenkää antaa.

Ilmeisesti löytyi.NuoriD kirjoitti:Paskanpuhujia riittää, mutta löytyykö toteuttajia?bliss kirjoitti:Tissijäristys tulee, oletko valmis?
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201004 ... 2_ul.shtml
No niin. Kyllä Hojatoleslam Kazem Sedighi tietää.Toimistorotta kirjoitti:Ilmeisesti löytyi.NuoriD kirjoitti:Paskanpuhujia riittää, mutta löytyykö toteuttajia?bliss kirjoitti:Tissijäristys tulee, oletko valmis?
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201004 ... 2_ul.shtml
-
- Kitisijä
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Käsittämätöntä että totakin munattomien (pun intended) pikkumiesten lajia vielä harjoitetaan laillisesti.annepa kirjoitti:Sitäs sait, paskapää!
Manaaja kirjoitti:Käsittämätöntä että totakin munattomien (pun intended) pikkumiesten lajia vielä harjoitetaan laillisesti.annepa kirjoitti:Sitäs sait, paskapää!
EU on kyllä uskomattoman voimaton tämän asian kanssa. Kurkkujen käyryyksiä ja tomaattien muotoja voidaan kyllä vaatia ja valvoa, mutta totaalisen brutaalia eläinrääkkäystä ei saada loppumaan millään.

Komppaan annepaa vahingoniloissani.
-
- Kitisijä
Ja nyt ne meinaa Espanjassa vaatia jotain kulttuurihistoriallista suojelua tälle rääkkäykselle. Ammun saatana kaikki hispaanit tämän takia, vittu!masa kirjoitti:Manaaja kirjoitti:Käsittämätöntä että totakin munattomien (pun intended) pikkumiesten lajia vielä harjoitetaan laillisesti.annepa kirjoitti:Sitäs sait, paskapää!
EU on kyllä uskomattoman voimaton tämän asian kanssa. Kurkkujen käyryyksiä ja tomaattien muotoja voidaan kyllä vaatia ja valvoa, mutta totaalisen brutaalia eläinrääkkäystä ei saada loppumaan millään.
Komppaan annepaa vahingoniloissani.
No on siellä onneksi niitäkin jotka haluaa lopettaa ton älyttömyyden.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
http://www.iltalehti.fi/viihde/20100427 ... 6_vi.shtml
Tito Ortiz on Jenna Jamesonin kanssa kimpassa 

Olikos toi joku evr:n tyyppi?
EVR:llä ei varmaankaan ole virallista jäsenrekisteriä sen enempää kuin al-Qaidallakaan.masa kirjoitti:Olikos toi joku evr:n tyyppi?
Oliko vai ei?NuoriD kirjoitti: EVR:llä ei varmaankaan ole virallista jäsenrekisteriä sen enempää kuin al-Qaidallakaan.
No en minä ole EVR:n tiedottaja. EVR-nimistä yhdistystä ei tietääkseni ole virallisesti olemassa, eli kuka tahansa voi ilmoittautua tai olla ilmoittautumatta EVR:n jäseneksi.masa kirjoitti:Oliko vai ei?NuoriD kirjoitti: EVR:llä ei varmaankaan ole virallista jäsenrekisteriä sen enempää kuin al-Qaidallakaan.
Teollahan oli ilmeinen turkisvastainen motiivi, huomioiden, että sama hemmo oli aiemmin sotkenut turkisliikkeen ikkunoita.
No en minä sitä väittänytkään, vaan kysyin että oliko tuolla idiotismilla joky yhteys evr:n.NuoriD kirjoitti: No en minä ole EVR:n tiedottaja. EVR-nimistä yhdistystä ei tietääkseni ole virallisesti olemassa, eli kuka tahansa voi ilmoittautua tai olla ilmoittautumatta EVR:n jäseneksi.
Teollahan oli ilmeinen turkisvastainen motiivi, huomioiden, että sama hemmo oli aiemmin sotkenut turkisliikkeen ikkunoita.
Tajusit kyllä, mutta halusit saivarrella, eikö?
Edit:
Liikkeeseen oli maalattu Eläinten vapautusrintaman lyhenne EVR.