No esittää asian vaikka sitten jotenkin näin: "Jos oltais vain kavereita tästä lähin. Mä en halua enää seksiä sun kanssa, PAITSI ehkä joskus jos oon tosi kännissä. Onx tää niinq okei sulle kans?"NuoriDaavid kirjoitti:Toisaalta muutaman sidukan jälkeen se mieli voi muuttua, eli paras vaan pitää toinen hätävarana.
Syy suhteettomuuteesi?
-
- Kitisijä
Re: Syy suhteettomuuteesi?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Suutarin lapsilla ei ole kenkiä, siivoojan kämpässä on sottaista, kokin lapset syövät einestä, lääkärin lapset on kipeitä ja kampaajan lapsilla on tukka sekaisin. Näemmä.BettyB. kirjoitti:Mun mutsi on kampaaja, se ei ole koskaan leikannut edes mun faijan hiuksia vaan faija käy kiltisti aina parturissa.

-
- Kitisijä
Noniin! Tuleehan sieltä asiallistakin tekstiä! Näin teen.Frederik Krueger kirjoitti: No esittää asian vaikka sitten jotenkin näin: "Jos oltais vain kavereita tästä lähin. Mä en halua enää seksiä sun kanssa, PAITSI ehkä joskus jos oon tosi kännissä. Onx tää niinq okei sulle kans?"

Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Kyllä insinööri tietää. Varmista vielä, että kännipuhelut kapakoiden kiinnimenon jälkeen on ok.sipsi kirjoitti:Noniin! Tuleehan sieltä asiallistakin tekstiä! Näin teen.Frederik Krueger kirjoitti: No esittää asian vaikka sitten jotenkin näin: "Jos oltais vain kavereita tästä lähin. Mä en halua enää seksiä sun kanssa, PAITSI ehkä joskus jos oon tosi kännissä. Onx tää niinq okei sulle kans?"
Siis väitätkö sä että mun frisyyrissä on jotain vikaa??NegaDuck kirjoitti:Suutarin lapsilla ei ole kenkiä, siivoojan kämpässä on sottaista, kokin lapset syövät einestä, lääkärin lapset on kipeitä ja kampaajan lapsilla on tukka sekaisin. Näemmä.
-
- Kitinän uhri
Luetaanko toi niin, että jos tarjoat riittävän monta sidukkaa niin voi lohjeta toistekin?sipsi kirjoitti:Noniin! Tuleehan sieltä asiallistakin tekstiä! Näin teen.Frederik Krueger kirjoitti: No esittää asian vaikka sitten jotenkin näin: "Jos oltais vain kavereita tästä lähin. Mä en halua enää seksiä sun kanssa, PAITSI ehkä joskus jos oon tosi kännissä. Onx tää niinq okei sulle kans?"
-
- Kitisijä
Ai sen takiako ne tarjoo aina siidereitä?ak kirjoitti: Luetaanko toi niin, että jos tarjoat riittävän monta sidukkaa niin voi lohjeta toistekin?

-
- Kitisijä
Juurikin näin, ehdoton ei, eikä mitään ehdollista parin sidukan jälkeen. Toisaalta jos sidukka levittää haarat, mies voi pitää tätäkin tsäänssinä. Parempi olisi julistaa panevansa toista ja näyttää siitä kuvia, silloin entinen hoito ei voi kuvitella olevansa muuta kuin kaveri, jollei uusi panokaveri ole entisen kaveri ja kimppakiva kiinnostaisi.Frederik Krueger kirjoitti:Joka tapauksessa, Riemumielen pointti kai lähinnä oli että jos ei halua enää seksiä toisen osapuolen kanssa, sanoo sen selvästi eikä jätä toista "ehkä"-kuvitelmiin vain koska ei uskalla sanoa suoraan ei. Jos haluaa edelleen nähdä toista sidukalla mutta ei sekstata hänen kanssaan, sanoo vaikka suoraan niin. Toinen saattaa ottaa siitä nokkiinsa, oma on häpeänsä.
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
Ei pidä unohtaa mainita uuden panokaverin olevan 210cm kaappi joka harrastaa puoliammattilaisena vapaaottelua sen minkä vartijan- ja teurastajantöiltään kerkiää.Riemumieli kirjoitti:Parempi olisi julistaa panevansa toista ja näyttää siitä kuvia, silloin entinen hoito ei voi kuvitella olevansa muuta kuin kaveri, jollei uusi panokaveri ole entisen kaveri ja kimppakiva kiinnostaisi.
-
- Kitisijä
En diggaa. Ois sit ees poliisi.Frederik Krueger kirjoitti: vartija
Mitennii eessipsi kirjoitti:En diggaa. Ois sit ees poliisi.Frederik Krueger kirjoitti: vartija

-
- Kitisijä
No kato palomies olis se kunnon saalis (jos ei insinööriä ole saatavilla).Pyry-Matias kirjoitti:Mitennii eessipsi kirjoitti:En diggaa. Ois sit ees poliisi.Frederik Krueger kirjoitti: vartija
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Joskus miettinyt kenelle rakkaalle veljelle soisin manttelini ja päädyin astronauttiin.Bluntly kirjoitti:No kato palomies olis se kunnon saalis (jos ei insinööriä ole saatavilla).
-
- Kitisijä
Iik, poliisi pamputtaa!Pyry-Matias kirjoitti:
Mitennii ees

No, mut joo siis Bluntly tuossa jo vastaski ihan oikein. Palomies on hottisjuttu, tai ainaski ajatus.
On ne muutenkinsipsi kirjoitti:Palomies on hottisjuttu, tai ainaski ajatus.

Kylän suurin kypärä ja letku letkeä...
-
- Kitisijä
Mä itseasiassa tunne ku yhden palomiehen, ja sen kanssa ollaan oltu ystäviä suunnilleen noin 28 vuotta, enkä ajattele sen mahdollista hottiusarvoa yleensä.
-
- Kitisijä
No joo, varmasti pettää ja jättää kumminkin.BettyB. kirjoitti:On ne muutenkinsipsi kirjoitti:Palomies on hottisjuttu, tai ainaski ajatus.
Kylän suurin kypärä ja letku letkeä...
Pankkimiehissä on sellaista hillittyä charmia ja kauluspaidan alla piilee eläin!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
Ei. Kyllä kullinkiusaamiseen kuuluu ylenmääräinen seksuuaalissävytteinen fyysinen lääppiminen henkilöltä, joka kuitenkin lopulta viestii, ettei pitemmälle pääse. Normaali juttelu ja keskustelu on erikseen.sipsi kirjoitti:Siis onks naisen ja miehen välinen ystävyys aina jotain ihme "kullinkiusaamista"?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
-
- Kitisijä
Mutta jos aloitetaan seksillä, eikä tarpeeksi selvästi kerrota/esitetä/osoiteta, että lisää ei ole luvassa, voi naisen nimittää mielestäni varsin hyvällä syyllä kullinkiusaajaksi.RolloTomasi kirjoitti:Ei. Kyllä kullinkiusaamiseen kuuluu ylenmääräinen seksuuaalissävytteinen fyysinen lääppiminen henkilöltä, joka kuitenkin lopulta viestii, ettei pitemmälle pääse. Normaali juttelu ja keskustelu on erikseen.
Paras päivä ikinä.
-
- Kitisijä
No se teurastaja sitten. Sitä diggaatte kuitenkin.sipsi kirjoitti:En diggaa.Frederik Krueger kirjoitti: vartija
-
- Kitisijä
Vaikutuksen oli tarkoitus kohdistua rasittavaan ihailijaan. Ei ollut tarkoitus että hän ihastuisi sipsin väitettyyn (ei välttämättä olemassaolevaan) poikaystävään, vaan pelästyisi häntä. Ette te naiset koskaan tajua mitä teille sanotaan.BettyB. kirjoitti:^ Samaa meinasin sanoa, ei tee vaikutusta kehenkään.
Ei kun kyllä mä nimenomaan tajusin. Kuka nyt vartijaa pelkäis, haloo!??Frederik Krueger kirjoitti:Ette te naiset koskaan tajua mitä teille
sanotaan.
-
- Kitisijä
Niin, tai portsareita? Jostain syystä molempia ammattiryhmiä tunnutaan pitävän jollain tapaa fyysisinä ja ehkä jopa väkivaltaisina.BettyB. kirjoitti:Ei kun kyllä mä nimenomaan tajusin. Kuka nyt vartijaa pelkäis, haloo!??Frederik Krueger kirjoitti:Ette te naiset koskaan tajua mitä teille
sanotaan.
Toisaalta ihmettelen, miksi joku pelkäisi mustasukkaisen poliisin käyvän kimppuunsa. Ovatko poliisit tai mainitsemasi palomiehet kovinkin paljon vartijoita väkivaltaisempia ja parempia tappelemaan ja sillai?
Ei tässä nyt ole väkivallasta kyse vaan kaikesta muusta pahasta mitä voi aiheuttaa. Tuus 2000-luvulle sieltä luolastas.