Kiviäkin kiinnostaa

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
NuoriD

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

En mäkään koko leffasta tietäisi mitään, ellen kitinöisi.
RP

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja RP »

NuoriD kirjoitti:En mäkään koko leffasta tietäisi mitään, ellen kitinöisi.
No oletko sä mies joka omistaa satoja äksönleffoja? Tämä on.
NuoriD

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

RP kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:En mäkään koko leffasta tietäisi mitään, ellen kitinöisi.
No oletko sä mies joka omistaa satoja äksönleffoja? Tämä on.
On mulla eka Matrix VHS:nä.
masa

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriD kirjoitti:En mäkään koko leffasta tietäisi mitään, ellen kitinöisi.

Sama vika. IMO aika vatun heikosti kys. leffaa on mainostettu.


Sitäpaitsi, ei Statham ole mikään pappa. Se on syntynyt -72!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ostin just 40 eurolla kissan- ja koiranruokaa Löytöeläintalolle. (voitin samaisen summan arvasta, enkä kokenut ansaitsevani sen tuhlausta itsekkäästi). Dumbass kai...
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8604
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Ostin just 40 eurolla kissan- ja koiranruokaa Löytöeläintalolle. (voitin samaisen summan arvasta, enkä kokenut ansaitsevani sen tuhlausta itsekkäästi). Dumbass kai...
:h:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Manaaja

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

NuoriD kirjoitti:Kuva
Vesper kirjoitti:Kuva
Elppis kirjoitti:Kuva
Realismi kirjoitti:Kuva
NuoriD

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

No mutta bändin solistihan kaataa kaikki naiset!
Manaaja

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Toki, jos on oikeasti bändin solisti eikä vain näytä kuolleelta artistilta!
NuoriD

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:^ Toki, jos on oikeasti bändin solisti eikä vain näytä kuolleelta artistilta!
Kyllä 1/2 oikein pitäisi riittää.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Piirihallitus vahvisti sitten ehdokkuuteni. Jos Manala pitää minua hulluna, niin kyllä nuo ovat vielä hullumpia. Olin lähes varma, että tämänpäiväiseen kokoukseen koko homma viimeistään kaatuu, etenkin kun vielä eilen lähetin niille otsikkolistan provoblogistani ja kehotin heitä keräilemään hyviä perusteluja aiheista minun näkökulmaani vastaan, jotta saadaan kunnon tappelu pystyyn.
Zeb

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Zeb »

prosessi kirjoitti:Piirihallitus vahvisti sitten ehdokkuuteni. Jos Manala pitää minua hulluna, niin kyllä nuo ovat vielä hullumpia. Olin lähes varma, että tämänpäiväiseen kokoukseen koko homma viimeistään kaatuu, etenkin kun vielä eilen lähetin niille otsikkolistan provoblogistani ja kehotin heitä keräilemään hyviä perusteluja aiheista minun näkökulmaani vastaan, jotta saadaan kunnon tappelu pystyyn.
Eikun lykkyä pyttyyn sitten vaan. Järjestä nyt ainakin viihdettä ja keep us posted! :D
NuoriD

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

prosessi kirjoitti:Piirihallitus vahvisti sitten ehdokkuuteni. Jos Manala pitää minua hulluna, niin kyllä nuo ovat vielä hullumpia. Olin lähes varma, että tämänpäiväiseen kokoukseen koko homma viimeistään kaatuu, etenkin kun vielä eilen lähetin niille otsikkolistan provoblogistani ja kehotin heitä keräilemään hyviä perusteluja aiheista minun näkökulmaani vastaan, jotta saadaan kunnon tappelu pystyyn.
Minkäslaista kamppanjaa olet ajatellut?

Mitenkä olisi alastonkalenteri rahoituksen hankkimiseksi? Takaan pääsyn iltapäivälehtiin tuolla idealla.
So Hard

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ihmettelen hiukan mikä prosessin kampanjan kohderyhmä. Ihmiset jotka haluavat äänestää KD:ta ovat useimmiten hihhuleita tai abortti/homokiihkoilijoita jotka haluavat äänestää hihhuleita ja abortti/homokiihkoilijoita. Protestiääniä on hankala kalastaa KD:n listoilla, koska tiedostavat tyypit taas tiedostavat useimmiten myös sen, että jos ehdokas ei mene läpi, äänet menevät hihhulihomoaborttikiihkoilijoiden hyväksi. Kohderyhmänä oikeistolaiset uskovat jotka eivät homokiihkoile ja haluavat äänestää uskomatonta tyyppiä (pun intented) taas kuulostaa varsin marginaaliselta.

Jos ajatus on vain se, että pelkästään julkisuudella saa puolueesta riippumatta ääniä niin aika lailla sitä julkisuutta pitäisi sitten ruveta tehtailemaan.
So Hard

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:Kai me kityn miehet voisimme auttaa kuvien valinnassa.
Puhu vaan omasta puolestasi.
NuoriD

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Prossun pitäisi olla joku tunnettu ateisti/agnostikko tai rääväsuu, jotta voisi KD:n listoilta päästä läpi.

Esko Valtaoja tai Jari Tervo saattaisivat päästä läpi KD:n listoilta.
So Hard

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:BMI-juristeille.
Mitä ne ovat? Kuulostaa mielenkiintoiselta.
NuoriD

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

exPertti kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Kai me kityn miehet voisimme auttaa kuvien valinnassa.
Puhu vaan omasta puolestasi.
En tiedä, kun en ole häntä koskaan tavannut. Mutta auttava käsi pitää ojentaa ihmisille. Paitsi BMI-juristeille.
Lahjomaton kitinä-gallup hoitaa asian.
NuoriD

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

So Hard kirjoitti:
exPertti kirjoitti:BMI-juristeille.
Mitä ne ovat? Kuulostaa mielenkiintoiselta.
Haastavat Kebab-paikan oikeuteen, jos iskender lihottaa, vaikka olikin vain teoriakaloreita?
Gaia

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Ihan suoran sanottuna KD:n ehdokkaat ovat nimenomaan Kiviäkin kiinnostaa -osastoa.
Ei millään pahalla prosessia kohtaan mutta mun mielestä tää on jo vitsinäkin aika huono.
prosessi
Kitinän uhri
Viestit: 716
Liittynyt: 13.11.2010 14:05

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja prosessi »

NuoriD kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Piirihallitus vahvisti sitten ehdokkuuteni. Jos Manala pitää minua hulluna, niin kyllä nuo ovat vielä hullumpia. Olin lähes varma, että tämänpäiväiseen kokoukseen koko homma viimeistään kaatuu, etenkin kun vielä eilen lähetin niille otsikkolistan provoblogistani ja kehotin heitä keräilemään hyviä perusteluja aiheista minun näkökulmaani vastaan, jotta saadaan kunnon tappelu pystyyn.
Minkäslaista kamppanjaa olet ajatellut?
Suoria yhteydenottoja niihin tahoihin, joiden käytännön elämään hankkeitteni läpimeno vaikuttaisi, kuvauksin siitä, miten ne todella vaikuttaisivat. Saisivat itse päättää, josko kuvailemani asiat ovat heitä varten.
Mitenkä olisi alastonkalenteri rahoituksen hankkimiseksi? Takaan pääsyn iltapäivälehtiin tuolla idealla.
Tuollaiset ajatukset, kuten sen työvaliokunnan yhden jäsenen harjoittama tytöttelykin, saavat minut hieman huolestuneeksi. Voi vain arvailla, minkä verran hyviäkin ajatuksia tässä maailmassa hylätään esittäjän väärän iän tai sukupuolen takia. Ehdottaisitko vaikkapa kuvitteelliselle urpiais-ehdokkaallekin poikakalenteria?
Tix kirjoitti:Ihmettelen hiukan mikä prosessin kampanjan kohderyhmä. Ihmiset jotka haluavat äänestää KD:ta ovat useimmiten hihhuleita tai abortti/homokiihkoilijoita jotka haluavat äänestää hihhuleita ja abortti/homokiihkoilijoita. Protestiääniä on hankala kalastaa KD:n listoilla, koska tiedostavat tyypit taas tiedostavat useimmiten myös sen, että jos ehdokas ei mene läpi, äänet menevät hihhulihomoaborttikiihkoilijoiden hyväksi. Kohderyhmänä oikeistolaiset uskovat jotka eivät homokiihkoile ja haluavat äänestää uskomatonta tyyppiä (pun intented) taas kuulostaa varsin marginaaliselta.
Ehkä kampanjani kohderyhmä onkin se suomalaisten enemmistö, joka kuuluu kirkkoon muttei ole hihhuleita, ja jota vaivaa se, että puolueesta löytyy liikaa hihhuleita. Helsingissä hihhulin on käytännössä mahdotonta päästä läpi, viimeksikin vain Anne Pohtamo sai yli tuhat ääntä, eikä todellakaan mennyt läpi, sillä niitä ääniä pitäisi puolueelle tulla noin 12 000, jotta kukaan pääsisi läpi. Eli tiedostavat voivat ihan hyvin äänestää minua, ainoa mahdollisesti realisoituva riski olisi, että minä itse todellakin menisin läpi. Liberaali meni Uudellamaallakin viime vaaleissa läpi, ainoana, vastoin kaikkien ennakko-odotusten.
Jos ajatus on vain se, että pelkästään julkisuudella saa puolueesta riippumatta ääniä niin aika lailla sitä julkisuutta pitäisi sitten ruveta tehtailemaan.
Jeps. Tosin julkisuutta pitäisi tietenkin alkaa tehtailla, kuuluipa mihin puolueeseen hyvänsä. Läpimeno ei olisi sen helpompaa missään muussakaan puolueessa, etenkin kun monessa niistä on paljonkin sellaisia ehdokkaita, jotka eivät ole Kiviäkin kiinnostaa -osiota, joiden kanssa siitä huomiosta pitäisi kilpailla.
So Hard

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja So Hard »

^ Se mainitsemasi enemmistö ei äänestä KD:ta. En tunne ketään ei-hihhulia joka äänestäisi KD:ta. KD on vähän niinku uskovaisten RKP. Äänestetään koska kuulutaan viiteryhmään ja puolueella on yksi keskeinen kaikille yhteinen asia.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18785
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Niba »

So Hard kirjoitti:^ Se mainitsemasi enemmistö ei äänestä KD:ta. En tunne ketään ei-hihhulia joka äänestäisi KD:ta. KD on vähän niinku uskovaisten RKP. Äänestetään koska kuulutaan viiteryhmään ja puolueella on yksi keskeinen kaikille yhteinen asia.
RKPläisillä helpompi elämä maanpäällä kuten KDläisillä taivaassa? ;)

Uskovaiset on kyllä vähän samanlaisia, suosivat omia porukoitaan uskon perusteella kuten ruotsinkieliset kielen perusteella, mikä on aivan totta.
Pyyhin Netikettiin..
NuoriD

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

prosessi kirjoitti:
Mitenkä olisi alastonkalenteri rahoituksen hankkimiseksi? Takaan pääsyn iltapäivälehtiin tuolla idealla.
Tuollaiset ajatukset, kuten sen työvaliokunnan yhden jäsenen harjoittama tytöttelykin, saavat minut hieman huolestuneeksi. Voi vain arvailla, minkä verran hyviäkin ajatuksia tässä maailmassa hylätään esittäjän väärän iän tai sukupuolen takia. Ehdottaisitko vaikkapa kuvitteelliselle urpiais-ehdokkaallekin poikakalenteria?
Kyllä mä ehdottaisin alastonkalenteria ihan kenelle tahansa ehdokkuutta harkitsevalle kitinäläiselle. Saa julkaista ilman ehdokkuuttakin!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Suhteellinen vaalitapa pitää huolen siitä, että hihhulipuoluetta eivät äänestä kuin toiset hihhulit.
Paras päivä ikinä.