leivospaperin nieleminen?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

leivospaperin nieleminen?

Viesti Kirjoittaja slam »

Voikohan sellainen leivospaperi aiheuttaa isompia ongelmia, kurkussa tai suolistossa? Kurkku tuntuu jotekin tukkeiselta ja on hieman huono olla. :P

Se oli sellaista kohtuullisen ohkaista paperia? Pitäisköhän jatkaa väkisin oksentamista? Oksensin kerran vain suoraan mahasta, muuten olen oksennuksen aikana lykännyt ulos, vain limaa?

Yritän syödä vähän puuroa. Kurkku kutiaa jotenkin kummasti nielun jälkeen yms. :P
Viimeksi muokannut slam, 08.11.2005 22:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Enthu

Re: leivospaperin nieleminen?

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Kannataisko käydä lääkärillä terveyskeskuksessa?
slam

Re: leivospaperin nieleminen?

Viesti Kirjoittaja slam »

Enthu kirjoitti:Kannataisko käydä lääkärillä terveyskeskuksessa?
Henkitorvi on auki kuitenkin, että en usko olevani välittömässä hengen vaarassa :lol: Jos huomenna ei lähde aukeamaan, niin voisi harkita.

En haluaisi oksentaa unissani :P Kerran tein sen lähes, mutta nousin onneksi käsittämättömästä syystä istumaan ja punnersin kaljaa ulos suusta. Lattialle ja peitolle ;)
Viimeksi muokannut slam, 08.11.2005 22:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vieras

Re: leivospaperin nieleminen?

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Voi vittu mä kuolen nauruun.... :D
KGrilli

Re: leivospaperin nieleminen?

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

slam kirjoitti:
Enthu kirjoitti:Kannataisko käydä lääkärillä terveyskeskuksessa?
Henkitorvi on auki kuitenkin, että en usko olevani välittömässä hengen vaarassa :lol: Jos huomenna ei lähde aukeamaan, niin voisi harkita. En haluaisi oksentaa unissani :P Kerran tein sen lähes, mutta nousin onneksi käsittämättömästä syystä istumaan ja punnersin kaljaa ulos suusta. Lattialle ja peitolle ;)
miksi ja miten paljon sä sitä söit?
ninnithequeen

Re: leivospaperin nieleminen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Anonymous kirjoitti:Voi vittu mä kuolen nauruun.... :D
Tämä olen siis minä....
slam

Re: leivospaperin nieleminen?

Viesti Kirjoittaja slam »

Anonymous kirjoitti:Voi vittu mä kuolen nauruun.... :D
no, mitä nyt. En minä syönyt paperia, kun pari haukkausta jotain leivin paperia... se kutiaa.. vähän, kuin karvoja olisi kurkussa :P
ninnithequeen

Re: leivospaperin nieleminen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Eikun oikeesti, tää nauru ei lopu ikinä :rofl:
KGrilli

Re: leivospaperin nieleminen?

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

no jos vaan pari haukkua paprua, niin ei ole vaarallista. kyllä se ennen pikkujouluja tulee pepusta ulos. meijän koirille käy niin usein.
ninnithequeen

Re: leivospaperin nieleminen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

KGrilli kirjoitti:no jos vaan pari haukkua paprua, niin ei ole vaarallista. kyllä se ennen pikkujouluja tulee pepusta ulos. meijän koirille käy niin usein.
KÄKÄKÄKÄÄÄ!!!!
slam

Re: leivospaperin nieleminen?

Viesti Kirjoittaja slam »

ninnithequeen kirjoitti:Eikun oikeesti, tää nauru ei lopu ikinä :rofl:
Noniin... :oops:

... Vetelin kahvia ja söin leivosta avonaisen konepellin äärellä amiksena. Ihmettelin vähän, että omapas ihmeellisen sitkeetä, mutta jatkoin syömistä... Arvelin vaan, että kai se on vähän kuivettunutta...

Paperi oli niin tarkasti kiinni pohjassa, että ei moista tajunnut... hyvä, kun lähti edes irti siitä pullan pinnasta. :P
ninnithequeen

Re: leivospaperin nieleminen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

:barf: <---- slam
slam

Re: leivospaperin nieleminen?

Viesti Kirjoittaja slam »

ninnithequeen kirjoitti::barf: <---- slam
Maha vähän murisee kipeänä... Eiköhän tää tästä vähitellen :)
Exsat

Re: leivospaperin nieleminen?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mulle tuli jotenkin tästä mieleen se, kun Aasi söi sen muovihaarukan* kebabin seassa. On täällä nälkäisiä miehiä!



*Tahallista törkeää liioittelua. Haarukasta oli puuttunut yksi piikki, mikä saattoi olla myöskin valuvirhe
slam

Re: leivospaperin nieleminen?

Viesti Kirjoittaja slam »

Meinaa edelleen oksetuttaa... :P

Muovihaarukka? miten se pois tuli?
Exsat

Re: leivospaperin nieleminen?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

slam kirjoitti:Meinaa edelleen oksetuttaa... :P
Taitaa olla niin, että sua ällöttää enemmän se ajatus siitä, että olet juuri syönyt paperia kuin se itse papru siellä massussa. On ne vatsahapot kuitenkin sen verran tiukkaa tavaraa, että eiköhän ne sieltä yhden ohuen leivospaperin saa pyöritettyä ulos asti. :wink:
slam

Re: leivospaperin nieleminen?

Viesti Kirjoittaja slam »

Ei viinerin alla kuulu olla mitään votun paperia. Nostan oikeus jutun tästä :lol: Se leivos oli vielä sellaisessa korissa, josta ne otetaan pihdeillä... :P Ei sellaisissa ole koskaan mitään votun paperia pohjassa kiinni liimaantuneena ja tarkaan muotoiltuna pyöreän pohjan mukaan...

Olin oikeasti todella vittuuntunut tapauksen jälkeen. Lisäpitkiä asentaessa ja autohuoltoa tehdessä oli huono olo :P

kuuluuko moisissa olla paperia mielestänne? :P
slam

Re: leivospaperin nieleminen?

Viesti Kirjoittaja slam »

Exsat kirjoitti:
slam kirjoitti:sua ällöttää enemmän se ajatus siitä, että olet juuri syönyt paperia
Pureskelen metsissä tuorreita puukeppejä, syön kuusen neulasia, pihlajanmarjoja ja kaikenlaisia lehtiä yms.

Syötyäni oletin, että ei tulisi mitään suurempia ongelmia, mutta sitten alkoi hieman oksettamaan.

Edelleen tulee hieman oksetusoloja ja maha kipuaa... toivoen huomenna on taas pötsi reikelissä :)
Runkkis

Re: leivospaperin nieleminen?

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Onneksi täälläkin foorumille on tullut osio, jossa ihmiset pystyvät paljastamaan sisinpänsä ja purkamaan ahdistustaan vakavista aiheesta, ilman muiden päänaukomista...
Viimeksi muokannut Runkkis, 09.11.2005 1:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: leivospaperin nieleminen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Runkkis kirjoitti:Onneksi tälläkkin foorumille on tullut osio, jossa ihmiset pystyvät paljastamaan sisinpänsä ja purkamaan ahdistustaan vakavista aiheesta, ilman muiden päänaukomista...
Ja minä en taas ymmärrä, miksi tämä on tässä osiossa.

Luulisi jokaisen tietävän, ettei moinen ole vaarallista. Minäkin popsin niitä päivittäin....

Ja hei joo, poistakaa vaan mun viestit tästä ketjusta.
slam

Re: leivospaperin nieleminen?

Viesti Kirjoittaja slam »

lisäksi kutiaa kyynärpäätkin :p ja maha porisee/kurnii hieman ihmeellisesti edelleen...
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: leivospaperin nieleminen?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Jospa se siitä :paijaa:
Pitää olla varovainen kaiken maailman viinereiden kanssa.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Leilah

Re: leivospaperin nieleminen?

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Mene slam lääkäriin, jos tulee oikeasti kovin paha olo. Oletko varma, että se oli leivinpaperia, eikä esim. strasselia tai hiekkapaperia tai mitä muuta te siellä autohommissa käytättekään?

Minä nielin lapsena kiven. Se oli pelottavaa.
Dumari

Re: leivospaperin nieleminen?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

FatLeilah kirjoitti: Minä nielin lapsena kiven. Se oli pelottavaa.
Plopsahtiko se sitten pepusta ulos joku kaunis päivä, vai jäikö jemmaan?
Kaverilla on pieni kivi polven sisällä, se on hauska kun se liikkuu siinä.
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: leivospaperin nieleminen?

Viesti Kirjoittaja alja »

minä söin eilen kurkkupastillin käärepaperia. se oli niin kovaa kiinni siinä pastillissa, että oli pakko vetästä mukana, siis osittain. mutta släm parka, huono tuuri jos sellasesta tulee masu pipiks, oiskohan viinerissä ollu jotain vikaa, ei tollanen paperi mitään tee pienissä määrin... jos oisit koko rullan syöny ni sitten ehkä. soita äiteelle ja kysy neuvoa :D
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Vastaa Viestiin