Turpaan veto hereillä vs sammuneena

Yleinen lätinä jä kitinä

Kumman valitset vai ihan sama?

Hereillä ollessa
10
63%
Sammuneena
2
13%
Sammuneena
2
13%
Ihan sama
2
13%
 
Ääniä yhteensä: 16

Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Turpaan veto hereillä vs sammuneena

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kaksi skenaariota: sinua löydään turpaan siten, että nenäsi murtuu.

Tämän tapahtuu joko

a)Kadulla. Turpaan lyöjä juoksee karkuun, sinä jäät voivottelemaan pakoilleen.

b)Ollessasi sammunut.

Kumman valitset vai ihan sama?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Turpaan veto hereillä vs sammuneena

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sammuneena. Sattuu vähemmän. Nöyryytyskin on pienempi, koska enhän mä voinut puolustautua.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
AngryBird

Re: Turpaan veto hereillä vs sammuneena

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Sammuneena ollessa voi silleen niinku kuolla kun nenästä valuva veri valuukin väärään suuntaan ja vähän tukehtuu omaan vereensä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Turpaan veto hereillä vs sammuneena

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Karmaiseva ajatus, että joku pahoinpitelisi sammuneena.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Turpaan veto hereillä vs sammuneena

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Lolita kirjoitti:Karmaiseva ajatus, että joku pahoinpitelisi sammuneena.
Joo, mieluummin kadulla. Eihän sitä tiedä, mitä kaikkea on tehty, jos on sammuneena.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Turpaan veto hereillä vs sammuneena

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Daveen ei ilmeisesti koske, jos saa turpaan sammuneena? Mitenhän psykologiset efetktit, shokki, epätietoisuus, pelkotilat ja muut turhat judanssit?
Paras päivä ikinä.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Turpaan veto hereillä vs sammuneena

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Mut on tiputettu (oli 2vs 1 tilanne) ja sen jälkeen tuli kuulemma pari potkua vielä. Kävin tikkauttamassa vähän kuuppaa ja lekurisetä totesi että kevyt aivotärähdyskin on.

Joskus aattelin että käyn vetää niitä turpaan. Nykyään ei ole enää samoja aatoksia.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Turpaan veto hereillä vs sammuneena

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Riemumieli kirjoitti:Daveen ei ilmeisesti koske, jos saa turpaan sammuneena? Mitenhän psykologiset efetktit, shokki, epätietoisuus, pelkotilat ja muut turhat judanssit?
Mä luulisin, että klyyvarin murtuminen sattuu eniten juuri sillä hetkellä kun se tapahtuu.

Tosin kun jalkan mulle tuli pirstaleinen säärimurtuma, niin pahin kipu oli muutama tunti murtuman jälkeen, kun kudokset turposivat ja hermot olivat puristuksissa.

Mutta täytyy tosiaan olla lähes hengenlähtöä vaativassa humalatilassa, jos ei siihen herää, että nenä laitetaan poskelle. Mutta luulisin, että se pahin kipu joka tapauksessa leikkautuisi silti pois.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Turpaan veto hereillä vs sammuneena

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Eihän sitä tiedä, mitä kaikkea on tehty, jos on sammuneena.
Tästä tuli mieleen juuri se hieman huono sammumiskokemus aikoja sitten, kun ei herätessä tullut yhtään mieleen mitä oli sattunut. Millaista lienee jos vielä heräisi pylly/pillu kipeänä siinä olotilassa. Tai no vaikka nenä poskella.

Ei tämä nyt kyllä henkisesti hyvältä kuulosta.
Jospa sut raiskattiin? Saattaa olla....
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
AngryBird

Re: Turpaan veto hereillä vs sammuneena

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

NuoriDaavid kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Daveen ei ilmeisesti koske, jos saa turpaan sammuneena? Mitenhän psykologiset efetktit, shokki, epätietoisuus, pelkotilat ja muut turhat judanssit?
Mä luulisin, että klyyvarin murtuminen sattuu eniten juuri sillä hetkellä kun se tapahtuu.
Oikeastaan se sattuu eniten sitten kun koskee kuonoonsa ekan kerran murtumisen jälkeen. Murtuessa rusahtaa tosi herkullisesti mutta ei ihmeemmin satu, siis juuri sillä tapahtumahetkellä.
Avatar
Varis
Elämätön Kitisijä
Viestit: 300
Liittynyt: 19.01.2011 23:51

Re: Turpaan veto hereillä vs sammuneena

Viesti Kirjoittaja Varis »

Totta kai hereillä. On edes joku mahdollisuus puolustaa itseään, minimoida vahinkoa suojautumalla, tunnistaa hyökkääjä ja saattaa tämä vastuuseen. Kipeäähän mikä tahansa vamma tekee pidemmän aikaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Turpaan veto hereillä vs sammuneena

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Varis kirjoitti:Totta kai hereillä. On edes joku mahdollisuus puolustaa itseään, minimoida vahinkoa suojautumalla, tunnistaa hyökkääjä ja saattaa tämä vastuuseen. Kipeäähän mikä tahansa vamma tekee pidemmän aikaa.
soittelen komppikitaraa tälle. :komp: Plus että pistäsin takas niin paljon ko voisin.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Turpaan veto hereillä vs sammuneena

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriDaavid kirjoitti:aKadulla. Turpaan lyöjä juoksee karkuun, sinä jäät voivottelemaan pakoilleen.
Mulle on käynyt juuri noin. Tuli hyvän kaverin kanssa riitaa vedonlyönnistä. Asiallisesti hän oli väärässä, mutta hän vetosi tekniseen sanamuotoon. Kieltäydyin tarjoamasta tuoppia (vedon arvo), ja hän löi minulta nokan verille jonkun Lasipalatsin kapakan eteisessä. Hävettää etten hokannut tehdä mitään.. olin siis kännissä. Sitten hän juoksi karkuun. Minä taas roiskutin verta vielä siinä Sokoksen ratikkapysäkilläkin. Parempi että olin tajuissani. Tunnistin hyökkääjän ja välit säilyivät.

Edit: Minä en ole varma, onko klyyvarini koskaan oikeasti murtunut. Vaikka verta olen useamminkin sylkenyt nenästä ja suusta ja kipeä on ollut. Kuitenkaan lapsuuskuvissa nokassani ei ole sellaista kyömyä kuin nykyään.
Manaaja

Re: Turpaan veto hereillä vs sammuneena

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ Mikä se asia ja ne sanamuodot sitten olivat minkä takia turbojuhani sua pataan pisti?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Turpaan veto hereillä vs sammuneena

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kyllä tuollaisesta voisi joutua nuppitohtorille käymään, jos pahasti kävisi. Voisi kuvitella, että asia olisi helpommin jäsennettävissä ja siten käsiteltävissä pois, kun olisi muistikuvat tapahtuneesta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Turpaan veto hereillä vs sammuneena

Viesti Kirjoittaja Gat »

Manaaja kirjoitti:^ Mikä se asia ja ne sanamuodot sitten olivat minkä takia turbojuhani sua pataan pisti?
Ei se ollut Turbojuhani vaan se yksi kalju, joka pakeni Espoon pubista kitinäläiset nähtyään. Kyse oli elokuvan "Roy Bean" henkilöstä, joka oli aivan oikein Bad Bob eikä Wild Bill ja toin todisteena valokopion videokasetin kannesta, Kaveri myönsi asian mutta vetosi johonkin teknikalitteettiin millä sanamuodolla esitin todisteluni. En muista tarkkaan esitinkö vielä jonkun lisävedon että jos todistan nyt, sinä maksat, taisin olla kännissä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Turpaan veto hereillä vs sammuneena

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Suora!
Avatar
Kazarm
Kitinäaddikti
Viestit: 60
Liittynyt: 07.04.2009 11:40
Paikkakunta: TurQ

Re: Turpaan veto hereillä vs sammuneena

Viesti Kirjoittaja Kazarm »

Varis kirjoitti:Totta kai hereillä. On edes joku mahdollisuus puolustaa itseään, minimoida vahinkoa suojautumalla, tunnistaa hyökkääjä ja saattaa tämä vastuuseen. Kipeäähän mikä tahansa vamma tekee pidemmän aikaa.
noin juuri
Vastaa Viestiin