Cunnuntai - Copa American hengessä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ois pitänyt tehdä 3 tuntiatyöjuttuja tänään. Tietysti ilman palkaa. En viitsinyt. Huomenna on sitten järjetön kiire. Pitänee nousta ennen kukon pieremää.
Sain kuitenkin hoonattu puutarhaa eteenpäin. Mikä on hyvä juttu.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja Gat »

ninnithequeen kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Eipä kai se ihme ole, että pakki on välillä sekaisin. Tuumailin tuossa keittiössä asioita ja huomasin jossain vaiheessa napostelevani eilisen safkan lihapullia kiposta, joka oli viettänyt vuorokauden pöydällä.
Hanki kissa. Jos kissat ei koske lihaan, se on mennyt huonoksi. (isi ja äiti opetti aikanaan)
No kyllähän sen ihminenkin maistaa. Eikä pieni eltaantuneisuuskaan vielä myrkyllistä ole. Ihme hygieniahienostelua Bluntlylläkin. Mitä se yksi vuorokausi pöydällä muka on? Jos safka ei ole homeessa, kihise toukkia tai siinä ei ole hiirenpaskaa, se on vaaratonta syötävää. Luultavasti noidenkin kera söisi, jos nälkä olisi.

Multakin hiiret syöneet puoli suklaalevyä ja kerran puolet perunalastupussista, mutta koska toinen puoli oli koskematon.. niin on vain taikauskoa olla syömättä. Tietty homot saisi tuostakin jonkun ruton.
Viimeksi muokannut Gat, 17.07.2011 22:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Eli niiden aamuisten varpusparviesi syy on selvä?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Pulkannaru kirjoitti:^
Eli niiden aamuisten varpusparviesi syy on selvä?
Et nähnyt edittiäni ennen kuin kommentoit.
Mutta ripulini syy lienee... Karhu.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Gat kirjoitti:No kyllähän sen ihminenkin maistaa.
Hiukan epäilen tuota maistamista. Vaikkei tämä nyt kovin tulista ole niin kyllä pienet pilaantumiset katoaa alle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bruce Willisika

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Kas, sää alkaa lämpenemään ja sateet loppuivat. Eli kaiken järjen mukaan viikonloppu on loppu ja työviikko on alku. Alkaisi jo piisaamaan nämä 50-60 tunnin työviikot, mutta olin nuori ja tarvitsen ne rahat. Viinaakaan saanut juodakseni koko viikonloppuna, prkl. Sali- ja kouluhommia painaessa meni tämäkin ehtoo, kun oli niille viimeinkin aikaa. Katselin hieman Tuska-festareita ensi viikonlopulle sillä silmällä, mutta tarjolla on lähes silkkaa kuraa naurettavin hinnoin ja alkoholipolitiikoin. Mitäs muuta ensi viikonloppuna tapahtuu ja missä?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Bruce Willisika kirjoitti:Kas, sää alkaa lämpenemään ja sateet loppuivat. Eli kaiken järjen mukaan viikonloppu on loppu ja työviikko on alku.
Tämä myös tarkoittaa sitä, että mä olen menossa Lontooseen. Aina sama juttu: täällä helle, siellä vesisade.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Bruce Willisika

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Koska olette tuttuun tapaanne saamattomia & munattomia paskanpuhujia, toteutin itse ja huomasin, että ensi viikonloppuna olisi Wanajafestivaalit Hämylinnassa. Onko kukaan menossa sinne? Minä en ainakaan ole.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Bruce Willisika kirjoitti:Koska olette tuttuun tapaanne saamattomia & munattomia paskanpuhujia, toteutin itse ja huomasin, että ensi viikonloppuna olisi Wanajafestivaalit Hämylinnassa. Onko kukaan menossa sinne? Minä en ainakaan ole.
Tuskailemaan menen ensi viikonloppuna, nyt kyllä on olo semmoinen ettei juuri soppaa tee mieli, mutta jännästi asia varmasti muuttuu viimeistään keskiviikon tietoilla.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Bluntly kirjoitti:
Gat kirjoitti:No kyllähän sen ihminenkin maistaa.
Hiukan epäilen tuota maistamista. Vaikkei tämä nyt kovin tulista ole niin kyllä pienet pilaantumiset katoaa alle.
No jopas. Kovaa kamaa. Ruumisarkkupakkaus. Tuon takia en enää käy kiinalaisissa ravintoloissa. Ei tiedä mitä paskaa siellä alla on eikä maista muuta kuin liekit.

Mutta sen takiahan ennenaikaan ja vieläkin vinkuintioissa maustetaan: Mausteet on säilövinään tai ainakin peittävät mätänemisen maun ja hajun. Ihmisem esi-isätkin olivat luultavimmin raadonsyöjiä, kilpaillen hyeenojen kanssa. Mutta nykyään saadaaan intoleranssit, keliakiat ja allergiat mistä vaan luonnollisesta. KUOLKAA sitten.
RP

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja RP »

Tänään oli miehen viimeinen lomapäivä. Suruliputus. Kolme viikkoa kun SAIN nukkua joka aamu niin pitkään kuin lystään, miehen viettäessä laatuaikaa tytsän kanssa. Meinaan että töihin paluunsa on isompi shokki minulle kuin itselleen.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Silloin, kun reissasin suurimman osan vuodesta, pakkaaminen oli tosi helppoa. Sen kun siirsi kaikki vaatteet kaapista laukkuun.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Vagabondo kirjoitti:Silloin, kun reissasin suurimman osan vuodesta, pakkaaminen oli tosi helppoa. Sen kun siirsi kaikki vaatteet kaapista laukkuun.
Miehille tää homma onkin varmaan helpompaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

No aika sama se oli vaimollaki. Meillä ei edes ollu omaa asuntoa moneen vuoteen, kun oltiin tien päällä melkein koko ajan. Eikä sellaseen olis edes ollu varaa. Sen 4kk ku keräs rahaa töitä tekemällä oli edullisempaa asua vanhempien nurkissa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Vesper kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:Silloin, kun reissasin suurimman osan vuodesta, pakkaaminen oli tosi helppoa. Sen kun siirsi kaikki vaatteet kaapista laukkuun.
Miehille tää homma onkin varmaan helpompaa.
Voidaan vaan pohtia miksi se on naisille vaikeempaa? Ei nainen loppujen lopuksi tarvitse kun pari tavaraa enemmän; tissiliivejä (jos niitäkään) ja kuukautissuojia (jos sattuu olemaan se aika kuusta).
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja elco »

MiiX kirjoitti: Voidaan vaan pohtia miksi se on naisille vaikeempaa? Ei nainen loppujen lopuksi tarvitse kun pari tavaraa enemmän; tissiliivejä (jos niitäkään) ja kuukautissuojia (jos sattuu olemaan se aika kuusta).
Miehet tarvii partakoneen ja kondomeja (jos niitäkään).
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Molemmat turhia.

Vituttaa vaan kun itelle ei kasva kunnon kokopartaa. Muutama haiven vaan siellä täällä ja leukaan vähän reilummin.

Semmonen Peter Iwers -tyylinen kokoparta olis vaa nii jäätävän seksikäs (kuva alla):

Kuva

No eihän tuo kyllä mikää hyvä kuva ees oo kun parta ei näy kunnolla, kaivakaa netistä parempi jos kiinnostaa prkl!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Partakone on ihan jees hiustenhoitoon, muttei sillä juuri muuta käyttöä ole. Tai no pallit.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RP

Re: Cunnuntai - Copa American hengessä

Viesti Kirjoittaja RP »

Bluntly kirjoitti:Partakone on ihan jees hiustenhoitoon, muttei sillä juuri muuta käyttöä ole. Tai no pallit.
Olet asian ytimessä. Kauhukseni olen huomannut että hiukset tulleet uudelleen muotiin, liian vähän hottiksia trimmipäitä liikkeellä. Plus karvaisia palleja on inhottava juunous. Genitaalikarvat hammaslankana, ei koskaan sykähdytä sisintäni.
Vastaa Viestiin