Perskalettos!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RP

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja RP »

elco kirjoitti:
RP kirjoitti:
CeDell Davis kirjoitti:Mua alkoi ahdistamaan, että me hengataan täällä kolmistaan - minä, elco ja pulkkis. Liian homoa. Alkosta Jallua ja saareen. Hurlumhei!
Anteeksi nyt vaan, olenhan minäkin täällä.
No sun läsnäolo ei kyllä noiden poikien homoutta muuksi paranna.
No ei haittaa, kunhan mun ihana läsnäoloni saa sut pidettyä heterona.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja elco »

RP kirjoitti: No ei haittaa, kunhan mun ihana läsnäoloni saa sut pidettyä heterona.
Pistäs jotain tissikuvia galtsuun niin testataan onko päässyt heterous unohtumaan?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja elco »

Öö, tota, tässä on nyt varmaan jotain vikaa, kun ei ole tullut kuvia galleriaan vielä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
RP

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja RP »

Mä odotan Vesperin lupaa, ei ilman valtiattaren hyväksymistä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Paskan marjat, Varkaus on kuulolla?
Pyyhin Netikettiin..
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja Sola »

Jei, perjantai. Tää on päivistä paras!
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja elco »

RP kirjoitti:Mä odotan Vesperin lupaa, ei ilman valtiattaren hyväksymistä.
Ei tissikuvien jakoprosessille mitään ITIL-sertifikaattia tarvita. Tää on niiin tätä: kun jotain erinomaisen tärkeää mutta silti ah niin helppoa pitäisi kerrankin saada aikaiseksi jotta maailma pelastuisi niin Toteuttava organisaatio menee prosessien taakse piiloon jarrumieheilemään.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
CeDell Davis

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Se on panemassa westministeriä, ei se ehdi prosessoida lupa-anomuksia, siis anna mennä vaan mun luvalla.

Oikeasti palasin ihmettelemään, että miten vitussa olen voinut missata tämän projektin?!?!

http://fi.wikipedia.org/wiki/Probot

Juuri äsken kaunis nainen koulutti minua asian tiimoilta käytäväkeskustelussa. I'm educated! Nyt pitää käkkiä tässä vielä torrentin verran...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ja laatukonsulttina mun on testattava ne ennen toimitusta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Soijaa valuu joka paikasta vaikken ole edes juonut tai riehunut vielä, tänään tuoksutaan hyvältä.
Ruokalan kalapuikko Pena
RP

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja RP »

elco kirjoitti:
RP kirjoitti:Mä odotan Vesperin lupaa, ei ilman valtiattaren hyväksymistä.
Ei tissikuvien jakoprosessille mitään ITIL-sertifikaattia tarvita. Tää on niiin tätä: kun jotain erinomaisen tärkeää mutta silti ah niin helppoa pitäisi kerrankin saada aikaiseksi jotta maailma pelastuisi niin Toteuttava organisaatio menee prosessien taakse piiloon jarrumieheilemään.
Siis oikea Toteutushan olisi sillatti, että herra istuisi siihen hiusmuotoilja autoonsa ja kurvaisi ihan noin niin kuin livenä tsiikaamaan mitä paidan alla piileskelee.

Mun mielestä tää on niin tätä taas.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja elco »

RP kirjoitti: Siis oikea Toteutushan olisi sillatti, että herra istuisi siihen hiusmuotoilja autoonsa ja kurvaisi ihan noin niin kuin livenä tsiikaamaan mitä paidan alla piileskelee.

Mun mielestä tää on niin tätä taas.
Mä olen täällä pihalla raksapekkojen kanssa. Näytä tissit parvekkeelta, und schnell!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
CeDell Davis

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

RP kirjoitti:Mun mielestä tää on niin tätä taas.
No miten on? Ihan kohta ajan siitä kulmilta ohi kohti saaristoa. Voin avoimesti raportoida näkemäni myös Gattacan tiedoksi.
RP

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja RP »

CeDell Davis kirjoitti:
RP kirjoitti:Mun mielestä tää on niin tätä taas.
No miten on? Ihan kohta ajan siitä kulmilta ohi kohti saaristoa. Voin avoimesti raportoida näkemäni myös Gattacan tiedoksi.
Puh elinkin on keksitty! Mikä siinä on ettei niin kuin osata informoida kun siihen on aihetta. Kysyy hän.
RP

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja RP »

elco kirjoitti: Mä olen täällä pihalla raksapekkojen kanssa. Näytä tissit parvekkeelta, und schnell!
Joka päivä käyn niiden iloksi hölskyttelemässä tissejäni viereisellä tiellä. Ne on varmaan jo kyllästyneet siihen näkyyn.
küllküll

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Hence the liikennemerkki:

Kuva

Ihan hirvee päivä ollut, nyt alkaa vähän helpottaa.
Helleköhän sen tekee, mutta toinen minäni Paha Setä (tm) sipatellut korvaan koko päivän mitä törkeimpiä ruokottomuuksia.

Taidanpa tänään kaivaa esiin ********** ja ************ ja katsoa notta mitä iloa niistä irtoaisi ******** kera :twisted:
RP

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja RP »

Uhkasin raportoida, joten tässä tulee: CD on kuin onkin semi Toteuttaja, pirautti ja kauniisti pyysi näyttämään tissit. Ainoa ongelma toki oli, että muisti Pupun asuinpaikan täysin päin prinkkalaa ja on jossain hevon tuutissa. Toisella kerralla parempi onni!
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

RP kirjoitti:Uhkasin raportoida, joten tässä tulee: CD on kuin onkin semi Toteuttaja, pirautti ja kauniisti pyysi näyttämään tissit. Ainoa ongelma toki oli, että muisti Pupun asuinpaikan täysin päin prinkkalaa ja on jossain hevon tuutissa. Toisella kerralla parempi onni!
Pisteet miehelle yrittämisestä. Tosin, jos omaisin numeron, ja olisin edes kuvitteellisilla kulmilla, niin yrittäisin itsekkin :P
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
CeDell Davis

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

RP kirjoitti:Uhkasin raportoida, joten tässä tulee: CD on kuin onkin semi Toteuttaja, pirautti ja kauniisti pyysi näyttämään tissit. Ainoa ongelma toki oli, että muisti Pupun asuinpaikan täysin päin prinkkalaa ja on jossain hevon tuutissa. Toisella kerralla parempi onni!
Miten sä saitkin meidän välisen pienen eroottisen ja lemmentäyteisen hetken puhelimessa kuulostamaan siltä, että olisin asioita unohteleva wanha ukko. Vastahan mä innostusin kun piti jo lopettaa.
küllküll

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Paaskammartat.
Puhelu kesti kolme minuuttia josta 2½ oli vaivaantunutta hiljaisuutta.

Hovimestari kävi ilmoittamassa, että sangria alkaa olla tarjoilulämpöistä joten silirimpsis!
Manaaja

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Vittu, huomenna on häät, iiik! Uus puku pakko ostaa, ei valkoista, toivottavasti kellään ei ole samanlaista. ...Tosiasiassa mulla on tasan kaksi pukua, joista toinen on musta eli hautajaispuku. Ja uutta en osta, koska käyttöaste on sukujuhlat.
Mitä vikaa mustassa puvussa on? Ei se tee siitä hautajaispukua, musta kraka tekee.
AngryBird

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Valkoiset vaatteet + mehunkeitto = FAIL
Tirina

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja Tirina »

Puvusta. Musta puku on tyylikäs -tyylikkäin, kunhan istuu päällä. Solmiota voi sitten vaihdella pulkannarusta leveämpään versioon ja paidan väriäkin voi sovittaa krakaan. Eiköhän siinä se liikkumisvara miehillä, helpolla pääsette.

Pulkannarusta. Niin olen minäkin jännityksellä odotellut koska Mirkun kanssa äkkäävät toisensa. Monesti kirjoittelevat peräjälkeen, mutta niinhän se, ettei sitä onnea näe, jos on liian lähellä.

Perjantaista. Perjantai on kuin mikä tahansa arkipäivä. Miettikää, jos aina olisi perjantai.
Kyllä se lauantai on paras ja sunnuntai-ilta se milloin saa eniten aikaiseksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Manaaja kirjoitti:Mitä vikaa mustassa puvussa on? Ei se tee siitä hautajaispukua, musta kraka tekee.
En mä kesällä pidä mustaa pukua ellei ole pakko eli hautajaiset. Talvella vois häissäkin harkita. Sitten vielä musta pukuni ei ole riittävän istuva mulle.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Tirina

Re: Perskalettos!

Viesti Kirjoittaja Tirina »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:Mitä vikaa mustassa puvussa on? Ei se tee siitä hautajaispukua, musta kraka tekee.
En mä kesällä pidä mustaa pukua ellei ole pakko eli hautajaiset. Talvella vois häissäkin harkita. Sitten vielä musta pukuni ei ole riittävän istuva mulle.
No, et sitten pidä ja kesällä laitat lyhythihaisen paidan ja jätät takin autoon, valkoiset sukat ja harmaat kangät ovat myös viileämmät.
Sulla on oma suomalainen tyyli, sitten vaan kannat sen.
Vastaa Viestiin