Tuskainen Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Tuskainen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Viikonloppu juhlittu, taas sorvin ääressä.
Polvessa taitaa olla hyvin nestettä taas, vaikken riehunutkaan.
Vähän kaffetta ja sämpylää, ehkä tää tästä.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Tuskainen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Oon ollu töissä jo 45min :roll: Vähän on hakusessaan tää työn aloitus näin loman jälkeen. Jos vaikka eka syventyisi pelaamaan jotain peliä....
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
ninnithequeen

Re: Tuskainen Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Leikkii taas turvakotia kun naapurinakka tuli lapsineen meille päissään olevaa miestä karuun. Huoh.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuskainen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Leikkii taas turvakotia kun naapurinakka tuli lapsineen meille päissään olevaa miestä karuun. Huoh.
Teil on kerho!

3v lähti muminsa kans just Puuhamaahan ekaa kertaa ikinä, mä lähden naperon kans etsimään jotain kolttua lauantaisiin siskoni häihin, huoh siis täälläkin.
The great club outshines the individual, always and forever.
küllküll

Re: Tuskainen Maanantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Ahistaa. Mustaa vaatetta päälle ja mustaa musiikkia mustan kahvin kera. Kyllä tämä tästä.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Tuskainen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

küllküll kirjoitti:Ahistaa. Mustaa vaatetta päälle ja mustaa musiikkia mustan kahvin kera. Kyllä tämä tästä.
Mä taas naatin siitä ettei "tarvi" tuolla auringossa pitää mustaa t-paitaa :twisted:

Pitäskin tällä viikolla shoppailla kaikennäköistä vaatteista huonekaluihin, voisinkohan ulkoistaa sen touhun jollekin?
Ruokalan kalapuikko Pena
CeDell Davis

Re: Tuskainen Maanantai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Sissossaatana, että pitikin merellä tuulla eilen niin paljon, että kotiinlähtö jäi illan tunneille. Neljäntunnin yöunilla ei tunnu siltä, että olisi virkistävä viikonloppu takana.
küllküll

Re: Tuskainen Maanantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Dumiz kirjoitti:Mä taas naatin siitä ettei "tarvi" tuolla auringossa pitää mustaa t-paitaa :twisted:
Sitä on siis tuskailtu. Oliko se Arch Enemyn Angela niin kissa livenä kuin mitä Hesari hehkutti?
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Tuskainen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

küllküll kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Mä taas naatin siitä ettei "tarvi" tuolla auringossa pitää mustaa t-paitaa :twisted:
Sitä on siis tuskailtu. Oliko se Arch Enemyn Angela niin kissa livenä kuin mitä Hesari hehkutti?
No enpä nyt niin tarkasti seurannut kalja-alueelta 50 metrin päästä.
Mitä nyt videoita ja aikaisemmin pari keikkaa ohimennen seuraillut, niin ihan peruskeikka. Takin jaksoi pitää päällä helteellä pari biisiä.
Kuulemma lauantainen Epica tarjosi sitä naiskauneutta enemmän jos olisi halunnut katella.

Amon Amarthin laulajan vilpitön vuolas kiitoksien jako lämmitti sydäntä, vaikkei alue ollutkaan ääriään myöten täynnä. Jumalauta että sillä laulajalla on möreä ääni, Angela ei siihen pysty vaikka rääkyykin ihan pätevästi.
Viimeksi muokannut Dumiz, 25.07.2011 10:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuskainen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Mummolaan kun pyöräilemme, pilvenhattaraa ei näy. Tosin pilviä on ja autolla mennään, mutta muuten lomailu maistuu.
Paras päivä ikinä.
küllküll

Re: Tuskainen Maanantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

Tässä rupeaa taas hauskasti aggret nousemaan. Lähetin sukelluspuvun tehtaalle korjattavaksi 20.6., lupasivat 2-3 viikossa. Soitin kolmen viikon kohdalla, "joo, menee 3-4 viikkoa". Nyt on mennyt viisi viikkoa, eikä kuivista vieläkään näy eikä tehtaaltakaan meinaa saada ketään puhelimeen "kun meillä pyörii lomat".

No teidän lomanne ei minua ihan (piip) paljoa kiinnosta, vaan se että pidätte maksavalle asiakkaalle antamanne lupaukset! Kesälomat sovittu sitä silmällä pitäen että pääsen Norjaan dyykkaamaan - mutta ilman pukua se ei oikein onnistu :twisted:
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Tuskainen Maanantai

Viesti Kirjoittaja more »

Dumiz kirjoitti:
küllküll kirjoitti:
Dumiz kirjoitti:Mä taas naatin siitä ettei "tarvi" tuolla auringossa pitää mustaa t-paitaa :twisted:
Sitä on siis tuskailtu. Oliko se Arch Enemyn Angela niin kissa livenä kuin mitä Hesari hehkutti?
No enpä nyt niin tarkasti seurannut kalja-alueelta 50 metrin päästä.
Mitä nyt videoita ja aikaisemmin pari keikkaa ohimennen seuraillut, niin ihan peruskeikka. Takin jaksoi pitää päällä helteellä pari biisiä.
Kuulemma lauantainen Epica tarjosi sitä naiskauneutta enemmän jos olisi halunnut katella.

Amon Amarthin laulajan vilpitön vuolas kiitoksien jako lämmitti sydäntä, vaikkei alue ollutkaan ääriään myöten täynnä. Jumalauta että sillä laulajalla on möreä ääni, Angela ei siihen pysty vaikka rääkyykin ihan pätevästi.
Oli sillä Angelalla ihan kiva massu kun lopussa settilistaa siihen hieroi:P
Mutta AA vikana vei kyllä koko potin, ja äänen.
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tuskainen Maanantai

Viesti Kirjoittaja huima »

küllküll kirjoitti:Tässä rupeaa taas hauskasti aggret nousemaan. Lähetin sukelluspuvun tehtaalle korjattavaksi 20.6., lupasivat 2-3 viikossa. Soitin kolmen viikon kohdalla, "joo, menee 3-4 viikkoa". Nyt on mennyt viisi viikkoa, eikä kuivista vieläkään näy eikä tehtaaltakaan meinaa saada ketään puhelimeen "kun meillä pyörii lomat".

No teidän lomanne ei minua ihan (piip) paljoa kiinnosta, vaan se että pidätte maksavalle asiakkaalle antamanne lupaukset! Kesälomat sovittu sitä silmällä pitäen että pääsen Norjaan dyykkaamaan - mutta ilman pukua se ei oikein onnistu :twisted:
Paljon maksaa uusi puku?

Kitinän residentit juristit asialle ja lasku tehtaalle siitä että joudut ottamaan toisen puvun reissua varten.
RP

Re: Tuskainen Maanantai

Viesti Kirjoittaja RP »

küllküll kirjoitti:Ahistaa. Mustaa vaatetta päälle ja mustaa musiikkia mustan kahvin kera. Kyllä tämä tästä.
Koita vaaleanpunaista. Tehoaa itselläni.
küllküll

Re: Tuskainen Maanantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

huima kirjoitti:Paljon maksaa uusi puku?
Pitkälti toista tonnia, joten ei näitä ihan huvikseen vaatekaappiin keräile.
Olen tänään soittanut kahdesti firmaan ja lyönyt nyyrikkiä pöytään. Annetaan toiselle osapuolelle mahdollisuus korjata tilanne. Jos ei homma ala sujua, niin tiedän kyllä mitä tehdä että saan ääneni kuuluville. Suomessa harrastajapiirit ovat kuitenkin helposti tavoitettavissa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tuskainen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:
küllküll kirjoitti:Ahistaa. Mustaa vaatetta päälle ja mustaa musiikkia mustan kahvin kera. Kyllä tämä tästä.
Koita vaaleanpunaista. Tehoaa itselläni.
Myös hymyileminen auttaa. :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
küllküll

Re: Tuskainen Maanantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Hymyileminen on minulle täysin vieras olotila. Naamaan alkaa sattua kun yrittääkin järjestää kasvolihojaan moiseen luonnottomaan asentoon.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tuskainen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Loma jatkuu tämän viikon, ihan ok ilma Kaakkoisessa-Suomessa 2+% pilviä loput auringon paistetta! Kyllä lauantaiaamun patikointi asfaltilla Hesassa aiheutti jalkakivun mjoo ylipäinoni varmaan apusyy, 10 kiloa pitäs hävitä, toivottavasti pyöräily säät jatku elokuussa =)
Ensi viuikolla töissä ptöröhdys ja sitten Berliiniin ja Leipzigiin..
Tällä Viikolla Suomen paras oluttapahtuma "Pienet panimot SUURET oluset!" Hörps ja KOPS!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tuskainen Maanantai

Viesti Kirjoittaja elco »

küllküll kirjoitti:^ Hymyileminen on minulle täysin vieras olotila. Naamaan alkaa sattua kun yrittääkin järjestää kasvolihojaan moiseen luonnottomaan asentoon.
Itse olen huomannut, että jos ottaa sellasen 1-1.5 promillen kännin niin hymy tulee aika luonnostaan. Enempi selvin päin tai kännissä niin tulee vaan irvistys.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
küllküll

Re: Tuskainen Maanantai

Viesti Kirjoittaja küllküll »

^ Tää

Eli Patzin kehoitus hymyillä oli itse asiassa kehoitus lähteä ryyppäämään! Kii-tois!
CeDell Davis

Re: Tuskainen Maanantai

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Moon 1,5 promillen humalassa silkasta väsymyksestä. Taidan kohta lukita työhuoneen oven ja laittaa Venomin pois soimasta. "Olen keikalla".
ninnithequeen

Re: Tuskainen Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Leikkii taas turvakotia kun naapurinakka tuli lapsineen meille päissään olevaa miestä karuun. Huoh.
Teil on kerho!.
Joo, tähän sukuun ei ois kannattanut seota koskaan. Ainoa täysjärkinen taitaa olla mun muru. Plus ne 4 lasta jotka tänne aina pakenee - vaikka keskellä yötä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tuskainen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Leikkii taas turvakotia kun naapurinakka tuli lapsineen meille päissään olevaa miestä karuun. Huoh.
Teil on kerho!.
Joo, tähän sukuun ei ois kannattanut seota koskaan. Ainoa täysjärkinen taitaa olla mun muru. Plus ne 4 lasta jotka tänne aina pakenee - vaikka keskellä yötä.
Kukahan käskee tollasta kestämään? Kamoon, varsin omituista, jätkä kännissä orveltää ja lapset pakoon? Ainnin tämä on suomalainen idylli? Nainen on päässyt semmoisen miehen luokse josta tykkää? Minusta turpaan ottaminen ei ole suomalaisnaisten eikä muittenkaan naisten kansalaisvelvollisuus!
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Tuskainen Maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Muru ei ole koskaan tehnyt mitään pahaa kellekään. Sen siskon mies on. Enhän mä voi kieltää kun itkua väännetään puhelimessa että voinko tulla lasten kans sinne teille turvaan? Daah?
Avatar
Varis
Elämätön Kitisijä
Viestit: 300
Liittynyt: 19.01.2011 23:51

Re: Tuskainen Maanantai

Viesti Kirjoittaja Varis »

ninnithequeen kirjoitti:^Muru ei ole koskaan tehnyt mitään pahaa kellekään. Sen siskon mies on. Enhän mä voi kieltää kun itkua väännetään puhelimessa että voinko tulla lasten kans sinne teille turvaan? Daah?
Se mitä voisit tehdä olisi soittaa lastensuojeluun. Jos perheen isä on vaaraksi lapsilleen, niin siihen pitää puuttua vaikka aikuisten välisiin ei haluaisikaan. Kenenkään ongelmat eivät korjaudu pakenemalla vaan puuttumalla niihin.
Vastaa Viestiin