Vakuutukset nykyaikana - mitä ja mistä?

Vakavia keskusteluja isoista asioista - tiede, talous, politiikka, uskonto, yhteiskunnalliset asiat. Ei onelinereitä/puzznuzzia.
AngryBird

Re: Vakuutukset nykyaikana - mitä ja mistä?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Saattaa nämä kiinteistövakuutuksetkin olla vähän hinnakkaampia kuin osakehuoneiston :)
Plus mulla on ne autovakuutukset ja eläinvakuutukset.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Vakuutukset nykyaikana - mitä ja mistä?

Viesti Kirjoittaja elco »

Itselleni tuli tenkkapoo siinä kun neuvottelin edellisen finanssikriisin (tämä kriisi lienee ehkä ennemmin julkisten sektoreiden kriisi, mutta offtopic) aikaan osuuspankissa asuntolainasta. Marginaali oli 1,1% pienelle lainalle kun taas Tapiolassa se oli 0,5%. Pohjolan TT-vakuutukset olivat satoja euroja kalliimmat kuin nettivertailun edullisimman eli Fennian.

En tiedä paljonko niintä bonuspisteitä olisi kertynyt, mutta katsoin parhaimmaksi ottaa ihan vaan rahallisesti edullisimman kombon ja säästää jonkun 600e vuodessa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vakuutukset nykyaikana - mitä ja mistä?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Nyt kuulostaa sille kuin olisin hankkinut asuntolainani aikanaan OP:sta vain bonusten takia. No, niistä mulla ei ollut hajuakaan eikä bonukset taineet silloin vakuutusmaksuista käydäkään. Itse sain parhaan tarjouksen Osuuspankista, siellä kun on tuttu henkilökunta johtuen vanhempieni omista ja yritystensä pankkiasioista.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
AngryBird

Re: Vakuutukset nykyaikana - mitä ja mistä?

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Vesper kirjoitti:Itse sain parhaan tarjouksen Osuuspankista, siellä kun on tuttu henkilökunta johtuen vanhempieni omista ja yritystensä pankkiasioista.
Tämä sama mulla. Sekä sekä se, että olen itse ollut saman pankin ja konttorin asiakas 39 vuotta.
Muut pankit jäivät hyvin kauas OP:n tarjouksesta. Bonarit ovat vain ekstraa tässä.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Vakuutukset nykyaikana - mitä ja mistä?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

AngryBird kirjoitti:
Vesper kirjoitti:Itse sain parhaan tarjouksen Osuuspankista
Muut pankit jäivät hyvin kauas OP:n tarjouksesta. Bonarit ovat vain ekstraa tässä.
Mut voi lisätä tähän listaan.
Vesper kirjoitti: JOS LUKISITTE NÄITÄ KETJUJA!!!111
:oops: Mä silmäilen!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin