Touhuton Torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Touhuton Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:me vissiin erottiin välimatkan vuoksi. Blaah.
Pahoitteluni!

Tein äsken niin hyvää makkarakeittoa että söin toisen lautasellisen (ja Rukiinen-ruisleipää koko ympyrän siinä sivussa). Nyt maha räjähtää!
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Touhuton Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumiz kirjoitti: Haluiskos Ellu lähtee Ikeaan joku päävä? Tai Dita? Joku?
Maanantai tai tiistai, I'm all yours!
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Re: Touhuton Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Plus et muru on taas kaukana ja me vissiin erottiin välimatkan vuoksi. Blaah.
Vissiin erositte vai vissiin välimatkan vuoksi?
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Touhuton Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Elppis kirjoitti:
Dumiz kirjoitti: Haluiskos Ellu lähtee Ikeaan joku päävä? Tai Dita? Joku?
Maanantai tai tiistai, I'm all yours!
Jos maanantaina pystyy, voi mennä viikonloppu taas aika vauhilla :D
Tiistaina on jalista. Mutta katellaan että pystyykö ma menee Ikeaan.
Ruokalan kalapuikko Pena
ninnithequeen

Re: Touhuton Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Plus et muru on taas kaukana ja me vissiin erottiin välimatkan vuoksi. Blaah.
Vissiin erositte vai vissiin välimatkan vuoksi?
Sen ku tietäis.

Mä jaksa pommittaa sitä enää. Oli avaimenkin jättäny siskolleen. Joten kai se sit oli siinä. Harmittaa vitusti. Ehkä se ei kestänyt tätä jatkuvaa lapsikatrasta täällä. Selitystä odotellessa....

Ihanaahan meillä oli, joo. Mut 800 km päästä ei varmaan huvita tulla viiden kakaran keskelle ja haaveilla kahdenkeskisestä ajasta. Huoh.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Touhuton Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

800 kilsaa, tsiisufak. Mä kun aattelin vetää rajan 20 kilsaan :D
Ruokalan kalapuikko Pena
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Touhuton Torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumiz kirjoitti:800 kilsaa, tsiisufak. Mä kun aattelin vetää rajan 20 kilsaan :D
Miksei Kitinässä oo TYKKÄÄ-nappia?!?
The great club outshines the individual, always and forever.
AngryBird

Re: Touhuton Torstai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Dumiz kirjoitti:800 kilsaa, tsiisufak. Mä kun aattelin vetää rajan 20 kilsaan :D
:D

Mun on pakko varmaan ottaa sellanen 100 kilsan raja, 20 km säteellä on... ööö... ei ketään :D

800 kilometriin saa kyllä rakastaa niin saatanasti ja vähän vielä lisää että viittis yhtään vaivautua. Johan sellasen matkan kulkemiseen yhteen suuntaan menee päivä ellei lennä :shock:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Touhuton Torstai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Joku 2m olisi sopiva meikäläiselle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Touhuton Torstai

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Huh huh, melkonen aasiakas taas tuli töissä vastaan. En nyt kehtaa yksityiskohtasesti alkaa selittämään, jos sekin pirttihirmu sattuu pyörimään täällä ja tunnistaa ihtesä :P

Pienestä ne ihmiset vaan jaksaa valittaa.
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
ninnithequeen

Re: Touhuton Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tuli tekstiviesti. Hän haluaa miettiä ja rauhoittua. Ja rakastaa minua. :h:

Voi vittu tätä elämää taas....


--to be continued--
ninnithequeen

Re: Touhuton Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AngryBird kirjoitti: Johan sellasen matkan kulkemiseen yhteen suuntaan menee päivä ellei lennä :shock:
90 e juna, ja kun sattuu sähkökatkos ukkosen takia, tunnin myöhässä ja taksilla Espooseen. Nää on nähty jo. (ja maksettukin osa)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Touhuton Torstai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kauniista kaukolemmestä tuli mieleeni, että huomenna mökillemme on kutsuttu kolleega städistä sekä siippansa Madridista. Tuo suhde on toiminut kolmisen vuotta. Niinku vähä perspektiiviä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Touhuton Torstai

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Kaipa kaukosuheissa on vähän kyse että mikä on se pohja jolta sen alkaa, jossen on rakkaus niin toki sitten pitää suorittaa enemmän kuin kuumatkaa varten, mutta josse on vasta tapailua niin sitten kilometriraja tipahtaa radikaalein metrein. Ja tietty tulevaisuuden visiokin vaikuttaa paljon jaksaa ponnistella.

Se siitä ja loput postissa, nyt koisimaan.
Ruokalan kalapuikko Pena
RP

Re: Touhuton Torstai

Viesti Kirjoittaja RP »

Jos saman maan sisällä asuu niin en oikein ymmärrä vaikeutta. Itsekin tunnen näitä "toinen asuu ulkomailla"-pareja, ja ihan mukavilla vuosiluvuilla. Hynttyyt yhteen sitten jossain vaiheessa kun siihen on mahdollisuus.

Puhelin on keksitty. Skype on keksitty. Messengerit yms. vastaavat on keksitty. Näitä (-Skype) käytettiin ukkelin kanssa suhteen alkuaikoina. Siinä jos missä muuten oppii toista tuntemaankin kun on pakko ns. puhua asioista kun ei voi antaa käsien vaellella. Meillä tosin oli välimatkaa vain tuommonen 400 km, ja aika nopeastihan jämähdin sitten sinne kun kyläilemään lähdin.

Mutta jos niin kuin kolahtaa, välimatka ei ole probleemo.

Nyt mulla on tietenkin tämä kaukobestissuhde musultaanini kanssa, onneksi on tietokone keksitty! Uskaltaiskohan lähteä sinne rättimaahan ihan kuule kyläilemään, saa kyllä tulla ensin tänne, olen laiska.
Manaaja

Re: Touhuton Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:Tuli tekstiviesti. Hän haluaa miettiä ja rauhoittua. Ja rakastaa minua. :h:

Voi vittu tätä elämää taas....
Mikä ihme teitä ihmisiä oikein vaivaa, jotka rakastatte jonkun alle kymmenen tapaamiskerran pohjalta? Suhteellisuudentajun ja tunne-elämän monipuolisuuden puuteko?
AngryBird

Re: Touhuton Torstai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tuli tekstiviesti. Hän haluaa miettiä ja rauhoittua. Ja rakastaa minua. :h:

Voi vittu tätä elämää taas....
Mikä ihme teitä ihmisiä oikein vaivaa, jotka rakastatte jonkun alle kymmenen tapaamiskerran pohjalta? Suhteellisuudentajun ja tunne-elämän monipuolisuuden puuteko?
Saa helpommin piparia jos muistaa sanoa, että rakastan rakastan?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Touhuton Torstai

Viesti Kirjoittaja huima »

AngryBird kirjoitti:Saa helpommin piparia jos muistaa sanoa, että rakastan rakastan?
Tää on aika hyvä, pitää muistaa!
ninnithequeen

Re: Touhuton Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tuli tekstiviesti. Hän haluaa miettiä ja rauhoittua. Ja rakastaa minua. :h:

Voi vittu tätä elämää taas....
Mikä ihme teitä ihmisiä oikein vaivaa, jotka rakastatte jonkun alle kymmenen tapaamiskerran pohjalta? Suhteellisuudentajun ja tunne-elämän monipuolisuuden puuteko?
Alle kymmenen tapaamiskertaa??? Salli mun nauraa.
Manaaja

Re: Touhuton Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

ninnithequeen kirjoitti:
Manaaja kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Tuli tekstiviesti. Hän haluaa miettiä ja rauhoittua. Ja rakastaa minua. :h:

Voi vittu tätä elämää taas....
Mikä ihme teitä ihmisiä oikein vaivaa, jotka rakastatte jonkun alle kymmenen tapaamiskerran pohjalta? Suhteellisuudentajun ja tunne-elämän monipuolisuuden puuteko?
Alle kymmenen tapaamiskertaa??? Salli mun nauraa.
No ei tästä nyt kauhean kauaa ole kun sä hehkutit sitä uutena tuttavuutena. Joka tapauksessa en kehtais edes miettiä moisten möläytyksien ilmoillepääsyä ellei yhdessäoloa alettais laskemaan vuosissa.
ninnithequeen

Re: Touhuton Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Voi rassukkaa ku et oo tainnu aikoihin saada edes yhdenillan juttua.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Touhuton Torstai

Viesti Kirjoittaja huima »

Toisilla ihmisillä seksi ei ole yhtäläisyysmerkeissä rakkauden kanssa - ja tunneskaalalla on siis enemmänkin väriä.

Eikun äh. Mä astuin taas miinaan. Tana!
ninnithequeen

Re: Touhuton Torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

huima kirjoitti:Toisilla ihmisillä seksi ei ole yhtäläisyysmerkeissä rakkauden kanssa - ja tunneskaalalla on siis enemmänkin väriä.

Eikun äh. Mä astuin taas miinaan. Tana!
Joo. Pelkän seksin takiahan se matkustaakin 1600 km yhteensä mun takia. Kyllä se seksiä sais muualtakin.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Touhuton Torstai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Manaaja kirjoitti:Joka tapauksessa en kehtais edes miettiä moisten möläytyksien ilmoillepääsyä ellei yhdessäoloa alettais laskemaan vuosissa.
PYH! :paska:

Kyllä mä voin ainakin rakastaa ilman vuosien yhdessäoloa. Rakkaus ei synny ihan hetkessä, mutta ei sen syttyminen vuosiakaan vie. Alussa ehkä rakkauden ja hillittömän ihastuksen sekoittaa helposti. Vuosia myöhemmin rakkaus voi olla jo kadoksissa ja jäljellä on enää tottuminen, rakkaudesta ei ole enää tietoakaan.

Mutta ei tuota tunnetta voi kyllä ajalla mitata. Jokaisella se on erilainen.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Manaaja

Re: Touhuton Torstai

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Mirkku kirjoitti:Kyllä mä voin ainakin rakastaa ilman vuosien yhdessäoloa.
Kyllä mä pakkaisin laukkuni ja juoksisin kovaa jos joku etäsuhde alkais puhumaan rakkaudesta parin kuukauden lihanpiilotuksen jälkeen.

Ehkä oon sit vaan kylmä ja oon hengannut vääränlaisen nautakarjan kanssa, mutta ainakaan alle puolen vuoden en vois kuvitellakaan että oon "oppinut" toista rakastamaan, vaikka miten tuntuisi hillittömältä crushilta.
Vastaa Viestiin