Mikä on rohkein teko, jonka olet tehnyt?

Yleinen lätinä jä kitinä
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Mikä on rohkein teko, jonka olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Mikä on rohkein teko, jonka olet tehnyt?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mikä on rohkein teko, jonka olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Itse arvostan korkeimmalle sen, että aikoinaan otin yhteyttä neljään työpaikaan ja kerroin halustani tulla esittäytymään. Missään em. työpaikassa ei ollut paikkaa auki.

Kolmeen pääsin esittäytymään. Kahdesta sain töitä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mikä on rohkein teko, jonka olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olen mennyt muutaman kerran baarissa tappeluun väliin hallintaotteella kurmuuttamalla. Tämä on luokkaa jopa hullunrohkea.

Mutta kyllä rohkein tekoni taitaa olla oma hääpuhe juhlaväelle, johon purin syviä tuntojani.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Mikä on rohkein teko, jonka olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Ulkomaille muutto. Varotusaikaa oli abaut 2vk. Paluusta ei ollut tietoa. Tuolloin olin ollut alle vuoden naimisissa, maasta lähdin yksin.

Toinen "rohkea" teko. Ero 15 vuoden yhdessäolon jälkeen.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Mikä on rohkein teko, jonka olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mun rohkeudet on varmaan suurilta osin tuollaisia Yllen kuvaamia hullunrohkeuksia. Viimeeksi menin väliin, kun isokokonen juopunut mies kiusasi/uhkaili kerjäläismummoa kadulla. Olin yksin liikkeellä, ja siinä kohtaa kun juopon raivon kohde vaihtui itseen, niin jänskätti jo hieman. Puhumalla selvisi.

Vastaavaa siviilirohkeutta (idiotismia) olen harjoittanut myös R-kioskimyyjän urallani piripäisiä asiakkaita käsitellessä. Myös lastensuojelupuolen työtilanteissa on ollut ns. tiukkoja paikkoja.

Sen lisäksi olen jakanut yhteystietojani ja valokuviani internetpalstalla, jonka kävijäkunta muodostuu sarjamurhaajista, narsisteista, psykopaateista ym. persoonallisuushäiriöisistä tyypeistä sekä edelliset diagnoineesta nettipsykiatrikatraasta.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Mikä on rohkein teko, jonka olet tehnyt?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exsu kirjoitti: Sen lisäksi olen jakanut yhteystietojani ja valokuviani internetpalstalla, jonka kävijäkunta muodostuu sarjamurhaajista, narsisteista, psykopaateista ym. persoonallisuushäiriöisistä tyypeistä sekä edelliset diagnoineesta nettipsykiatrikatraasta.
Et uskaltais laittaa tissikuvia galleriaan!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Vastaa Viestiin