Torstai on tonnikalaa täynnä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
CeDell Davis

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

ninnithequeen kirjoitti:Kiitos että sanoit mun olevan livenä ihan muuta kuin täällä.
Olet vuosia sitten ollut todella mukava ja lämminsydämisen oloinen ihminen livenä
No mut nyt pidän näppini erossa tästä sopasta.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja huima »

^ :D
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

ninnithequeen kirjoitti:Kukahan mun lapset hoitaa, huoltaa, siivoaa kodin, korjaa, taistelee, nukkuu neljän tunnin yöunia ja piehtaroi tosiaan välillä siinä itsesäälissä. Ei tässä näin pitänyt käydä Ei tosiaan. Varsinkin kun kaiken piti olla niin hyvin ja sitten 800 km onkin liikaa. Ja viikkojen ikävöinti jatkuvasti.
Normaalin ihmisen normaalia elämää. Ei siitä saa marttyyrin kultaista kruunua tai ylimääräisiä säälipisteitä :?
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
ninnithequeen

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mirkku kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kukahan mun lapset hoitaa, huoltaa, siivoaa kodin, korjaa, taistelee, nukkuu neljän tunnin yöunia ja piehtaroi tosiaan välillä siinä itsesäälissä. Ei tässä näin pitänyt käydä Ei tosiaan. Varsinkin kun kaiken piti olla niin hyvin ja sitten 800 km onkin liikaa. Ja viikkojen ikävöinti jatkuvasti.
Normaalin ihmisen normaalia elämää. Ei siitä saa marttyyrin kultaista kruunua tai ylimääräisiä säälipisteitä :?
Niin, tai purkaa tuntojaan mihinkään. Saamatta paskaa niskaansa.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

ninnithequeen kirjoitti: Saamatta paskaa niskaansa.
On sua neuvottu, hyvällä ja pahalla. Mutta kun se on aivan sama kuin puukottaisi itseään reiteen: turhaa ja älyttömän kivuliasta. Torppaat kaikki neuvot/ohjeet jollain tekosyyllä. Kyllä sellaseen menee pitkäpinnaisimmankin neuvojan hermo.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
ninnithequeen

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mirkku kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Saamatta paskaa niskaansa.
On sua neuvottu, hyvällä ja pahalla. Mutta kun se on aivan sama kuin puukottaisi itseään reiteen: turhaa ja älyttömän kivuliasta. Torppaat kaikki neuvot/ohjeet jollain tekosyyllä. Kyllä sellaseen menee pitkäpinnaisimmankin neuvojan hermo.
Pitäkää sitten päänne kiinni, heh.

Herranjumala, postiluukusta kolahti Seiska ja mä en oo sen kannessa!!!!!11

IIIIK!
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Mirkku kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Saamatta paskaa niskaansa.
On sua neuvottu, hyvällä ja pahalla. Mutta kun se on aivan sama kuin puukottaisi itseään reiteen: turhaa ja älyttömän kivuliasta. Torppaat kaikki neuvot/ohjeet jollain tekosyyllä. Kyllä sellaseen menee pitkäpinnaisimmankin neuvojan hermo.
Vastahan tässä on neuvottu ties kuinka monta vuotta.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

ninnithequeen kirjoitti:Pitäkää sitten päänne kiinni, heh.
Koitan vaihtoehtoista lähestymistapaa: "VOIVOIVOI ninni kyllä sulla on sitte NIIN kauheaa! KOKO maailma on sua vastaan! Jaksuja, haleja, voimia!"
Loppuiko data & argumentit?
Avatar
Varis
Elämätön Kitisijä
Viestit: 300
Liittynyt: 19.01.2011 23:51

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Varis »

ninnithequeen kirjoitti:Niin, tai purkaa tuntojaan mihinkään. Saamatta paskaa niskaansa.
Älä nyt viitsi. Ei ole tuntojensa purkamista vittuilla ja haistatella muille näiden ilonaiheista. Ei ole tuntojensa purkamista olla kärttämässä jatkuvasti ilmaista tavaraa ja ilmaisia palveluksia ja vetää herneet nenään siitä jos ei saakaan niitä. Ei ole tuntojensa purkamista heittäytyä marttyyriksi sormet korvissa.

Aika lailla tilattuja nuo paskan niskaan saamiset ovat, epäilisin että vain oma tapasi kerätä huomiota ja jollain masokistisella tavalla tykkäät siitä. Ensimmäinen viestini tähän ketjuun osui valitettavasti naulan kantaan. Kun yrittää, niin kyllä sitä ehtiikin. Päivä ei ole vielä puolessa välissä ja olet jo ehtinyt käydä läpi koko tavanomaisen valituksenaihelistasi ja tunneskaalasi katkerasta ja kateellisesta tekokiitollisen mieleistelijän kautta olosuhteiden johdosta onnettoman rakkauden viattomaan uhrimarttyyriin. Tunnut ajattelevan, että olet ainoa jolla on ollut ongelmia ihmissuhteissa, raskasta lapsien kanssa, rahaongelmia, kuolleita läheisiä tms. vastoinkäymisiä mutta tosiasiassa sinä olet se, joka pitää niistä kaiken aikaa ja jatkuvasti suurinta meteliä ja kelpuutat vastauksesi vain päähäntaputtelevaa empatiaa.

Ihmissuhteistasi olet vastuussa sinä. Koulutuksestasi olet vastuussa sinä. Ehkäisystäsi olet vastuussa sinä. Väleistä vanhempiisi olet vastuussa sinä. Taloudellisesta tilanteestasi olet vastuussa sinä. Mikään näistä ei ole aihe haistatella muille siitä, jos he ovat tehneet viisaampia valintoja, enemmän järjellä ja vähemmän impulsseilla. Harva tässä maailmassa mitään ilmaiseksi saa.

Jos pitäisi valita marisevien marttyyrien kerholle puheenjohtaja, ei kyllä parempaa ehdokasta löytyisi vaikka etsisi.
Viimeksi muokannut Varis, 11.08.2011 13:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaan onko kukaan koskaan ollut iloinen mun puolesta kun jotain kivaa tapahtuu? Nohouuuuu! Onnitellut uudesta asunnosta, uudesta kivasta miehestä, lintsireissusta? Nohooooouuuu! Ai niin mut se oonki mä. Ei tolle voi sanoo mitään kivaa.

On tääki palsta.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Sleazoid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Pitäkää sitten päänne kiinni, heh.
Koitan vaihtoehtoista lähestymistapaa: "VOIVOIVOI ninni kyllä sulla on sitte NIIN kauheaa! KOKO maailma on sua vastaan! Jaksuja, haleja, voimia!"
:)
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Varis
Elämätön Kitisijä
Viestit: 300
Liittynyt: 19.01.2011 23:51

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Varis »

ninnithequeen kirjoitti:Vaan onko kukaan koskaan ollut iloinen mun puolesta kun jotain kivaa tapahtuu?
Ai sillä samalla lailla kun sä olit heti aamusta iloinen muiden puolesta siitä, että joku muu pääsee reissuun?
ninnithequeen

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Varis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Niin, tai purkaa tuntojaan mihinkään. Saamatta paskaa niskaansa.
Älä nyt viitsi. Ei ole tuntojensa purkamista vittuilla ja haistatella muille näiden ilonaiheista. Ei ole tuntojensa purkamista olla kärttämässä jatkuvasti ilmaista tavaraa ja ilmaisia palveluksia ja vetää herneet nenään siitä jos ei saakaan niitä. Ei ole tuntojensa purkamista heittäytyä marttyyriksi sormet korvissa.

Aika lailla tilattuja nuo paskan niskaan saamiset ovat, epäilisin että vain oma tapasi kerätä huomiota ja jollain masokistisella tavalla tykkäät siitä. Ensimmäinen viestini tähän ketjuun osui valitettavasti naulan kantaan. Kun yrittää, niin kyllä sitä ehtiikin. Päivä ei ole vielä puolessa välissä ja olet jo ehtinyt käydä koko tavanomaisen valituksenaihelistasi ja tunneskaalasi katkerasta ja kateellisesta tekokiitollisen mieleistelijän kautta olosuhteiden johdosta onnettoman rakkauden viattomaan uhrimarttyyriin. Tunnut ajattelevan, että olet ainoa jolla on ollut ongelmia ihmissuhteissa, raskasta lapsien kanssa, rahaongelmia, kuolleita läheisiä tms. vastoinkäymisiä mutta tosiasiassa sinä olet se, joka pitää niistä kaiken aikaa ja jatkuvasti suurinta meteliä ja kelpuutat vastauksesi vain päähäntaputtelevaa empatiaa.

Ihmissuhteistasi olet vastuussa sinä. Koulutuksestasi olet vastuussa sinä. Ehkäisystäsi olet vastuussa sinä. Väleistä vanhempiisi olet vastuussa sinä. Taloudellisesta tilanteestasi olet vastuussa sinä. Mikään näistä ei ole aihe haistatella muille siitä, jos he ovat tehneet viisaampia valintoja, enemmän järjellä ja vähemmän impulsseilla. Harva tässä maailmassa mitään ilmaiseksi saa.

Jos pitäisi valita marisevien marttyyrien kerholle puheenjohtaja, ei kyllä parempaa ehdokasta löytyisi vaikka etsisi.
Pariin juttuun on pakko tarttua. Luetko edes kaikkea. HormooniEHKÄISYvitunrengas petti.

Kärttämässä ilmaista tavaraa? Mä luulin että jos jollain on nurkissaan sattumalta turhana, vois kierrättää. Itse jaan auliisti pieneksi jääneet ja muut tarpeettomat vauvatarvikkeet eräälle kityläiselle. Ja paljon olen saanutkin kityläisiltä, mm. silloin kun olin raskaana ja tililläni tosiaan 50 senttiä. He eivät vaan halua tuoda asiaa julki koska sittenhän he ovat "ninninkavereita". Daah sanon minä...
ninnithequeen

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Varis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Vaan onko kukaan koskaan ollut iloinen mun puolesta kun jotain kivaa tapahtuu?
Ai sillä samalla lailla kun sä olit heti aamusta iloinen muiden puolesta siitä, että joku muu pääsee reissuun?
Se oli olevinaan ironiaa, mutta hienosti heilahti ninninkiusaamiseen taas.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

ninnithequeen kirjoitti:HormooniEHKÄISYvitunrengas petti.
Eiks se ollutkaan kierukka? Aika vissi ero.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kuinkas sattuikaan! Poikkesin aamupäivällä jäsen M:n kanssa Länsi-Tampereen white trash vyöhykkeellä, koska asennutin autooni tummennuskalvot siellä. Piti reilu pari tuntia keksiä tekemistä eli puistoilla, vaikka silmiin sattui visuaalinen raiskaus ja hartioita lytisti pieni pelko, koska makean suklaan kalvama narkomaani tai muuten vaan pahatapainen paikallinen singahtaa perheidylliini. Vaikkei konkreettisia vaaratilanteita sattunutkaan, en suosittele kokemusta kenellekään. Haukiluoma oli tapahtumapaikka.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Varis
Elämätön Kitisijä
Viestit: 300
Liittynyt: 19.01.2011 23:51

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Varis »

Vesper kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:HormooniEHKÄISYvitunrengas petti.
Eiks se ollutkaan kierukka? Aika vissi ero.
Sama se mikä "petti" ja mikä ei, ehkäisyn "pettämisistä" suurin osa johtuu omista virheistä. Vaikka ehkäisy pettäisi, vastuu siitä on itsellä. Alkaen siitä kenen kanssa petiin menee. Syy siihen, että Ninni on YH täysin kasvatus- ja elatuskelvottomalle miehen lapselle ei ole ainakaan ehkäisytuotevalmistajan.
ninnithequeen

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vesper kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:HormooniEHKÄISYvitunrengas petti.
Eiks se ollutkaan kierukka? Aika vissi ero.
Anteeksi virheeni. Hormonikierukka se oli siis. Nyt on nipsnaps ja lisää ei voi tulla.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23518
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vakavia käynnistymisvaikeuksia vaikka maalipensseli huutaa suoraa huutoa nimeäni ja vaatii päästä levittämään maalia seinälle.

Jos vaikka söisi ensin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^^^ No vähän tätä just hainkin.
Viimeksi muokannut Vesper, 11.08.2011 13:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Haukiluoma oli tapahtumapaikka.
Siinä on kartan mukaan "Tukiaistenmaa" ihan kiinni, selittänee.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

ninnithequeen kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:HormooniEHKÄISYvitunrengas petti.
Eiks se ollutkaan kierukka? Aika vissi ero.
Anteeksi virheeni. Hormonikierukka se oli siis. Nyt on nipsnaps ja lisää ei voi tulla.
En taida uskoa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumiz kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Haukiluoma oli tapahtumapaikka.
Siinä on kartan mukaan "Tukiaistenmaa" ihan kiinni, selittänee.
Tukiaistenkatua muuten tallustelin, jäi mieleeni ilmeisesti samasta syystä :D
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:En taida uskoa.
Too good to be true.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Varis kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:HormooniEHKÄISYvitunrengas petti.
Eiks se ollutkaan kierukka? Aika vissi ero.
Sama se mikä "petti" ja mikä ei, ehkäisyn "pettämisistä" suurin osa johtuu omista virheistä. Vaikka ehkäisy pettäisi, vastuu siitä on itsellä. Alkaen siitä kenen kanssa petiin menee. Syy siihen, että Ninni on YH täysin kasvatus- ja elatuskelvottomalle miehen lapselle ei ole ainakaan ehkäisytuotevalmistajan.
Niin. Kun rakastuu ihanaan, hauskaan, mukavaan ja sopivasti hulluun mieheen, muuttaa yhteen, sen kanssa kyllä yleensä harrastetaan seksiä.

Ja sitten mies paljastuukin täysin paskanpuhujaksi, narsistiksi ja aivan todella patologiseksi valehtelijaksi ja alkaa vielä hakkaamaan. Heitetään äijä ulos, ja hups, ollaankin raskaana.

Hei. Noin voi käydä kelle vaan. Ja aika monelle onkin.
Vastaa Viestiin