Torstai on tonnikalaa täynnä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Vesper kirjoitti:En taida uskoa.
Too good to be true.
Yli kolmekymppinen, 2 lasta, öööö...mitenniin et usko? Usko sinä mitä haluat toivottavasti SINÄ et saa lapsia ikinä. Tuskin muuten saatkaan, nokkapysty kermaperse :P
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

ninnithequeen kirjoitti:Hei. Noin voi käydä kelle vaan. Ja aika monelle onkin.
Galleriakuvan perusteella ei voi. Nimittäin itseään kunnioittava nainen ei rakastu moiseen vätykseen. Vetoan tässä pelkkään galleriakuvaan...niin miksikö? No, eikö ne sadat kuvat ole juuri sitä varten siellä esillä, että niitä kommentoitaisiin?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä en ymmärrä miten mun työkaverit pärjää. Molemmat on yksinhuoltajia, toisella on kolme lasta ja toisella neljä. No okei, neljän lapsen äiti saa ihan kivasti elatusapua exältä, mutta silti! Kolmen lapsen yh:lla on rahallisesti tiukkaa, sen tiedän, mutta arki näyttää pyörivän ihan hyvin, eikä mistään ole puutetta.

Ihan ilman sarvia ja hampaita Ninni, mä en oikein ymmärrä miksi sun asiat olisivat niin huonosti. Etkö sä osaa vaatia sitä mikä kuuluu sulle tai pitää puoliasi (en oikein usko tähän) vai missä mättää. Sä saat kuukaudessa x määrän rahaa, joka sun kertoman mukaan on sen verran, ettei sossun tarvii puuttua raha-asioihin. Mihin ne rahat menee, jos niillä ei tule toimeen? Onko sun tuleva työpaikka "tarpeeksi hyvä"? Tarkoitan, että kuten sanoit pohjalta sitä pitää aloittaa, mutta siitä pitää myös päästä eteenpäin. Onko palkka taulukoiden mukainen kaikkine lisineen ja onko mahdollista edetä? Siivousalalla työskenteleviä kun jonkin verran näkee töissä, niin etenemismahdollisuus on jos on oikeassa paikassa töissä. Sun kokemuksella luulisi pääsevät helposti hyvään firmaan. Toinen paikka, jonka työntekijäjuttuja on tullut seurattua, on eräs päivittäistavarakauppa. Sielläkin näyttäisi olevan etenemismahdollisuuksia, tai ainakin työkokemusta, jolla pääsee ehkä toiseen ketjuun jossa työntekijät koulutetaan omilla kursseilla.

Tässä on nyt jotain mitä mä en ymmärrä. Miten tai miksi asiat on niin huonosti?
Viimeksi muokannut Lolita, 11.08.2011 15:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

ninnithequeen kirjoitti:Usko sinä mitä haluat toivottavasti SINÄ et saa lapsia ikinä. Tuskin muuten saatkaan, nokkapysty kermaperse :P
Ehkä mullakin pettää hormonikierukka. Sitä odotellessa... Mut oon kyllä harrastanut vaan ehkäisyasennossa!!1
Viimeksi muokannut Vesper, 11.08.2011 14:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
ninnithequeen

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Hei. Noin voi käydä kelle vaan. Ja aika monelle onkin.
Galleriakuvan perusteella ei voi. Nimittäin itseään kunnioittava nainen ei rakastu moiseen vätykseen. Vetoan tässä pelkkään galleriakuvaan...niin miksikö? No, eikö ne sadat kuvat ole juuri sitä varten siellä esillä, että niitä kommentoitaisiin?
Ihan noin niinku tiedoks, ulkonäköön en rakastunut, vaan itse ihmiseen ja hänen elämäntyyliinsä joka poikkesi vallan omastani. Oletko sinä elänyt rekassa keskellä ei mitään 70 000 km verran? Olihan se kokemus juu. Jota en ikinä unohda. Ne oli aikoja ne. Sitten meni rekkiksen työnantajalta firma nurin ja minä elätin perheen ja hän muuttui hirviöksi. Joko riittää?

Ja tän mä sanon viimesen kerran: ne kuvat on siellä koska ne ovat siellä tallessa. Kaikki kuvat kadonneet joka paskan tietokoneen mukana, ja mä joo siirrän ne joskus muualle, kun se niin häiritsee.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lolita kirjoitti: Sä saat kuukaudessa x määrän rahaa, joka sun kertoman mukaan on sen verran, ettei sossun tarvii puuttua raha-asioihin ?
Täähän on muuten hyvä pointti. Jos Ninni ei saa rahaa sossusta, niin silloinhan hänen tulotasonsa täytyy ylittää toimeentulotukinormi.

Suomessa on paljon YH-äitejä, jotka saavat rahaa sossusta, eli heidän käteen jäävät tulonsa ovat näin ollen Ninniä pienemmät.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
ninnithequeen

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vesper kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Usko sinä mitä haluat toivottavasti SINÄ et saa lapsia ikinä. Tuskin muuten saatkaan, nokkapysty kermaperse :P
Ehkä mullakin pettää hormonikierukka. Sitä odotellessa... Mut oon kyllä harrastanut vaan ehkäisyasennossa!!1
Sä et lahna munaa saa. Etkä edes tiedä mikä on kuusysi (sekin on muuten seksiä)
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Miksi Ninni erosit UK:sta?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
ninnithequeen

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NuoriDaavid kirjoitti:Miksi Ninni erosit UK:sta?
Elimme kuin kämppikset. Herra tuli valmiiseen pöytään, siivottuun kotiin, hotki ruokansa ja pelasi loppuillan pleikkaria. Saatettiin katsoa CSI illalla yhdessä. Miks te luulette että löysin Teidät ja Cityn aikanaan?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

ninnithequeen kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Usko sinä mitä haluat toivottavasti SINÄ et saa lapsia ikinä. Tuskin muuten saatkaan, nokkapysty kermaperse :P
Ehkä mullakin pettää hormonikierukka. Sitä odotellessa... Mut oon kyllä harrastanut vaan ehkäisyasennossa!!1
Sä et lahna munaa saa. Etkä edes tiedä mikä on kuusysi (sekin on muuten seksiä)
Metsän verran naamapalmuja tähän.

Meen itkemään mun Guccin nenäliinaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

ninnithequeen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Miksi Ninni erosit UK:sta?
Elimme kuin kämppikset. Herra tuli valmiiseen pöytään, siivottuun kotiin, hotki ruokansa ja pelasi loppuillan pleikkaria. Saatettiin katsoa CSI illalla yhdessä. Miks te luulette että löysin Teidät ja Cityn aikanaan?
Olipa yllättävää että syy löytyi taas jostain muusta kuin Ninnistä itsestään. Eikö UK tiennyt mikä on kuusysi?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
CeDell Davis

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

ninnithequeen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Miksi Ninni erosit UK:sta?
Elimme kuin kämppikset. Herra tuli valmiiseen pöytään, siivottuun kotiin, hotki ruokansa ja pelasi loppuillan pleikkaria. Saatettiin katsoa CSI illalla yhdessä. Miks te luulette että löysin Teidät ja Cityn aikanaan?
Haluan kuulla UK:n näkemyksen asioiden laidoista.
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Vesper kirjoitti: Ehkä mullakin pettää hormonikierukka. Sitä odotellessa... Mut oon kyllä harrastanut vaan ehkäisyasennossa!!1
Sä et lahna munaa saa. Etkä edes tiedä mikä on kuusysi (sekin on muuten seksiä)
Metsän verran naamapalmuja tähän.

Meen itkemään mun Guccin nenäliinaan.
Ekaksi luin, että Gattacan nenäliinaan.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja huima »

CeDell Davis kirjoitti:Haluan kuulla UK:n näkemyksen asioiden laidoista.
Vuoden mediatapahtuma.
ninnithequeen

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

CeDell Davis kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Miksi Ninni erosit UK:sta?
Elimme kuin kämppikset. Herra tuli valmiiseen pöytään, siivottuun kotiin, hotki ruokansa ja pelasi loppuillan pleikkaria. Saatettiin katsoa CSI illalla yhdessä. Miks te luulette että löysin Teidät ja Cityn aikanaan?
Haluan kuulla UK:n näkemyksen asioiden laidoista.
Mä voin kertoa hänen puolestaan. Tylsyys ja yksinäisyys ajoi mut mielummin kavereitten kans ulos kuin nyhjöttämään "yksin kotona", joka oli sit taas hälle liikaa ja mullakin meni överiksi joka kiristi välejä entisestään. Molempien syy. Mutta ainakin meillä on ihana tytär jota rakastamme yli kaiken molemmat.

Enough?
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

NuoriDaavid kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Sä et lahna munaa saa. Etkä edes tiedä mikä on kuusysi (sekin on muuten seksiä)
Metsän verran naamapalmuja tähän.

Meen itkemään mun Guccin nenäliinaan.
Ekaksi luin, että Gattacan nenäliinaan.
MITÄ vittua, miksei Ninni ja Gattaca pane meneen? Ninni sais rahaa ja Gattaca pillua!!!1

Kaikki olisi ratkaistu ja kitinässä kiva olla.
Ruokalan kalapuikko Pena
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

ninnithequeen kirjoitti:Elimme kuin kämppikset. Herra tuli valmiiseen pöytään, siivottuun kotiin, hotki ruokansa ja pelasi loppuillan pleikkaria. Saatettiin katsoa CSI illalla yhdessä.
ninnithequeen kirjoitti:Oletko sinä elänyt rekassa keskellä ei mitään 70 000 km verran? Olihan se kokemus juu. Jota en ikinä unohda. Ne oli aikoja ne.
Jumalauta, tajunta meinaa räjähtää ku ajattelen kaikkea niitä virikkeitä, joita toi jälkimmäinen elämänmuoto tarjoaa! Kyllä siinä jää turvallinen arki hetkessä kakkoseks.
Loppuiko data & argumentit?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja huima »

ninnithequeen kirjoitti: Tylsyys ja yksinäisyys ajoi mut mielummin kavereitten kans ulos kuin nyhjöttämään "yksin kotona"
Tylsyys ja yksinäisyys ei _ajanut_ sua minnekään. Et ole mikään passiivinen uhri, vaan itsenäinen agentti jolla on oma mielensä.

Itse valitsit tehdä asioita X, etkä asioita Y.

On helpompi toki itselleen perustella, että 'yksinäisyys ajoi' ja olla voimaton muuttamaan asioita.

Kai itsekin olet huomannut tämän omassa käyttäytymisessäsi ja puheessasi?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Just kun ajattelin, ettei pysty enää avaamaan koko palstaa kun tulee näppylöitä, alkokin taas naurattaa tätä ketjua lukiessa.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja elco »

ninnithequeen kirjoitti: Niin. Kun rakastuu ihanaan, hauskaan, mukavaan ja sopivasti hulluun mieheen, muuttaa yhteen, sen kanssa kyllä yleensä harrastetaan seksiä.

Ja sitten mies paljastuukin täysin paskanpuhujaksi, narsistiksi ja aivan todella patologiseksi valehtelijaksi ja alkaa vielä hakkaamaan. Heitetään äijä ulos, ja hups, ollaankin raskaana.

Hei. Noin voi käydä kelle vaan. Ja aika monelle onkin.
Joo, mulle käy kans usein just noin.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Lilo kirjoitti:Just kun ajattelin, ettei pysty enää avaamaan koko palstaa kun tulee näppylöitä, alkokin taas naurattaa tätä ketjua lukiessa.
Parasta viihdettä. Harmi etten oo ihan iskussa!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Lolita kirjoitti:Mä en ymmärrä jne ...
:hail:
ninnithequeen kirjoitti:Sä et lahna...
ninnithequeen kirjoitti:toivottavasti SINÄ et saa lapsia ikinä...
Häpeäisit, Ninni, aikuinen ihminen :roll: .
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
ninnithequeen

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Joo sä oot unohtanu lällättää mutsin kuolemasta.

Morjens.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja huima »

ninnithequeen kirjoitti:^Joo sä oot unohtanu lällättää mutsin kuolemasta.

Morjens.
Sä et nyt oikeasti voi olla marttyyri ja muka loukkantunut, kun itse käyttäydyt miten käyttäydyt.
ninnithequeen

Re: Torstai on tonnikalaa täynnä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

huima kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:^Joo sä oot unohtanu lällättää mutsin kuolemasta.

Morjens.
Sä et nyt oikeasti voi olla marttyyri ja muka loukkantunut, kun itse käyttäydyt miten käyttäydyt.
Ettekö te oikeesti tajua mitä TE kirjotatte tänne täysin särkyneele ihmiselle?

Geetzu, Crowbar....Ninni?

MORJENS.
Vastaa Viestiin