Perjantai, itseruoskinnan aika!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Perjantai, itseruoskinnan aika!

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Nergal kirjoitti:Vois avautua...
There there.. Onneksi toiminnan miehenä saat hommat ruotuun ja tie on auki vaikka minne asti!

Kyllä se siitä!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai, itseruoskinnan aika!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jos on kunnon koivupuuta leikkuulauta niin pelkkä hiominen auttaa, öljyt kuuluu etrelän pehmytpuihin, ei kannata vitsi haavasta leikkuulautaa tehdä?

Mulla on oma ala-asteella tekemäni koivuinen leikkuulauta, pikkasen on ohentunut vuosien kuluessa mutta kestäneen tämän elämän? 8)

En pidä muistilistoja, jos joku asia jää tekemättä niin ei se niin tärkeää ollutkaan..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Perjantai, itseruoskinnan aika!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
annepa kirjoitti:Minua vain ihmetytti se, että joku yksinkertainen asia saa aikaan kysymystulvan älykkäältä ja osaavalta aikuiselta mieheltä.
Taustalla voi olla esmes se, että olet ottanut ja sinulle on langennut dominoiva rooli kotitöissä. Olet ehkä aloitteellisempi, pedantimpi ja preferoit siistiä ja toimivaa ympäristöä siippaasi enemmän. Tällöin mies luovuttaa osan kotityövallastaan sinulle puolihuolimattomasti, ehkä toivoen, että tarpeen tullen saa sinulta evästystä miten ja koska tehdä tiettyjä kotitöitä. Jopa niin, että hän tekee asioita vasta pyydettäessä. Voi olla, että mies jopa vähän varoo sinua, koska kyselee niin paljon.
Nyt kyllä piti nauraa ääneen :rofl:
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai, itseruoskinnan aika!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Dumiz kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:sangriaa
Maistuis kyl Sangria, mistäköhän städin kuppilasta sais hyvää semmoista?
Bar Celona
Viimeksi muokannut Lolita, 12.08.2011 15:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Perjantai, itseruoskinnan aika!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nergal kirjoitti:Vois avautua...

Kämppä meni myyntiin ja sovittiin kiinteistönvälittäjälehmän kanssa että luukku paukahtaa myyntiin jahka olen saanut sen rempattua. Tiedä nyt sitten mitä vittua tapahtui selkäni takana mutta se vitun mörskä paukkuu myyntiin tänään ja ekat kolme näyttöä on sunnuntaina...siis...NYT sunnuntaina, tässä saa sitten vetästä extreme vauhdilla remontin ja tyhjentää huusholli. Ja sepäs on kivaa kun ex ei suostu antaan autoa vaan piiskas sillä huiden helevetin savoon ja jätti loppusiivouksenkin mun harteille +pari huonekalua.

Oli sitä perkele mukava kittailla syndepäivänä seiniä, oisin meinaan voinut tehdä jotakin ihan muuta kuin sitä. Pienellä junailulla sain kolme kaveria apuun että pitäs huomenna saada räjäytettyä kämppä kuntoon. Vinpanpäälle vitukseen joka tunti ylös ja ilmoitus pesänjakajalle.

Ristus että vituttaa tämmönen soopa.
:?

Ei kuulosta ex-puolisosi taholta kovin fiksulta toiminnalta. Siis ihan hänen omasta näkökulmastaan. Kämpästä saisi kuitenkin paremmat rahat, kun antaisi sinun ensin remontoida sen rauhassa. Miksi ihmeessä hän tekee noin?
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Perjantai, itseruoskinnan aika!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Olen saanut töissäni kardiologin ylipuhuttua tekemään hevoselle sydämen ultraääni tutkimusta :D Vaikka syy tähän on vähemmän mieluinen niin en voi mitään sille että virnuilen asian koomisuudelle. Ja tietysti sille että saadaan ongelmasta mahdollisimman täydellinen ymmärrys =)

Loistavaa analyysiä eilisessä viikonpäiväketjussa!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai, itseruoskinnan aika!

Viesti Kirjoittaja Nergal »

NuoriDaavid kirjoitti:Miksi ihmeessä hän tekee noin?
Jos tietäisin niin kertoisin. Sen takia mie tätä remonttia olen halunnut saada tehdä että asunnon hinta saataisiin ylöspäin. Nyt sitä saa tehdä mutta aikataulumuutos pikkasen nikertää ja se että kiireen vuoksi joudun vaivaan kavereita apuun että saan homman tehtyä. Mutta kuten totesin niin tunnit ylös ja jääpä todennäköisesti jotakin lapaseen. Pikkasen huvittaisi vaan tietää että kenen idea oli nopeuttaa myyntiä ja jättää siitä kertomatta minulle. Ei ainakaan omani.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai, itseruoskinnan aika!

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriDaavid kirjoitti:
Nergal kirjoitti:Vois avautua...

Kämppä meni myyntiin ja sovittiin kiinteistönvälittäjälehmän kanssa että luukku paukahtaa myyntiin jahka olen saanut sen rempattua. Tiedä nyt sitten mitä vittua tapahtui selkäni takana mutta se vitun mörskä paukkuu myyntiin tänään ja ekat kolme näyttöä on sunnuntaina...siis...NYT sunnuntaina, tässä saa sitten vetästä extreme vauhdilla remontin ja tyhjentää huusholli. Ja sepäs on kivaa kun ex ei suostu antaan autoa vaan piiskas sillä huiden helevetin savoon ja jätti loppusiivouksenkin mun harteille +pari huonekalua.

Oli sitä perkele mukava kittailla syndepäivänä seiniä, oisin meinaan voinut tehdä jotakin ihan muuta kuin sitä. Pienellä junailulla sain kolme kaveria apuun että pitäs huomenna saada räjäytettyä kämppä kuntoon. Vinpanpäälle vitukseen joka tunti ylös ja ilmoitus pesänjakajalle.

Ristus että vituttaa tämmönen soopa.
:?

Ei kuulosta ex-puolisosi taholta kovin fiksulta toiminnalta. Siis ihan hänen omasta näkökulmastaan. Kämpästä saisi kuitenkin paremmat rahat, kun antaisi sinun ensin remontoida sen rauhassa. Miksi ihmeessä hän tekee noin?
Psstt! Se on savolainen? Naiset on usein eroissaan kuten myös väkivallassaan miehiä pitkälti paljon raaempia. En sitten tiedä miten 1108 on loukannut entistä vastakappalettaan? Onneksi mieleeni ei ole tullut ostaa kenenkään naisen kanssa yhteistä asuntoa, olen vain ns. majoittanut naista kotonani, mikä antaa minulle paljon enemmän valtuuksia. Ja koska en usko avioliittoon niin eipä taida tulla korjausta asiaan.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Perjantai, itseruoskinnan aika!

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Just nyt tuntuu siltä, että olen kuolemanväsynyt :( . Onneksi on viikonloppu, jos huomenna saisi hieman nukuttua. Töissä enää yksi viikko tuurausta jäljellä, luojan kiitos :|
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Perjantai, itseruoskinnan aika!

Viesti Kirjoittaja annepa »

Ihmettelin että mitä vittua mutta nehän harjoittelee huomista varten. Koiraki kattoo taivaalle että mitä vittua :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Perjantai, itseruoskinnan aika!

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

^Mä puolestani kuuntelin, että naapurit tekee viereisessä talossa urakalla lattian hiontahommia, kunnes muistin Malmin kentän. Surffasin ja mun lukihärö kertoi, että siellä on Game ON. Ei siis tänään, vasta huomenna. Nyt vasta harjoitellaan :lol:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Perjantai, itseruoskinnan aika!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mullahan on hauska mutsi, laittoi tekstarin: Sinun sormi katkesi varmaan siksi, kun ei ollut lapsena antaa Danoninoa, että olisi tullut vahvat luut.

Nauroin!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai, itseruoskinnan aika!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:Mullahan on hauska mutsi, laittoi tekstarin: Sinun sormi katkesi varmaan siksi, kun ei ollut lapsena antaa Danoninoa, että olisi tullut vahvat luut.

Nauroin!
Joo, ei tainnut Danoninoa olla tuolloin kuin jonkun ranskiksen Da-Da päässä Calvados-humalasta selvittyään..
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Perjantai, itseruoskinnan aika!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Johan oli reissu itä-helsinkiin....joka puolelta huudettiin että NINNIIII vaikka olin muksujen kanssa...(tämä siis Kontulassa, jossa olen baareissa ollut töissä)

Sitten mun lapset varastettiin ja mut istutettiin juomaan yks tuoppi. No okei.

Sitte painuin kakaroiden kans bussilla Kivikkoon, jossa ihana bussikuski jätti Nitan, Miskan rattaineen ja minut ovien väliin kun jäätiin pois. Poika lens rattaista, Nita polvilleen ja minä selälleni. En edes tajunnut mitään kun olin heittelemässä kauhistunutta bussikuskia faijalle ostamani lahjapullon sirpaleilla ja kiljumassa mikä vittu sun nimes on ja nyt saat kenkää mulkku! Onneksi ketään ei sattunut. Ja kaveri oli pysäkillä vastassa eikä poikaakaan sattunut vaikka rattaat meni nurin.
Kaverin luona oli kivaa, mutta kotonakin Nita nyyhkytti ettei koskaan enää mene bussiin koska pikkuveli olisi voinut kuolla.

Joo. Ens vuonna sit taas sinne.
Vastaa Viestiin