Flow Lauantai not Slow

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Flow Lauantai not Slow

Viesti Kirjoittaja Niba »

Liput myytiin loppuun eipä tarvi sinnekään mennä..
Eikä juuri muuallekaan.

Musiikkijuhlat jotka paisuu kuin taikina.
Reporttereita käy Venäjältäkin, sieltä riittää musiikin katsojia Muutaman "Flow" alasvetämiseksi..
Viimeksi muokannut Niba, 13.08.2011 11:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Flow Lauantai not Slow

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Haistakaa vittu, minä juon nyt lasin viiniä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Flow Lauantai not Slow

Viesti Kirjoittaja Niba »

Meinasin eilen hymyillä mutta otan nyt oikeuden omiin hyppysiin ja hymyilen hiukan, voi tietysti olla että lievä hauskuuden tunne johtuu kitinästä eikä mistään huumaavasta aineesta tai turrruttavasta aineesta tai väsymyksestä. Eilen en juonut mitään koska torstai on minulle se päivä, voinen aloittaa tänään sitten aiemmin kuin eilen?
Helpinta on ettei rakasta tai vihaa ketään ylenmäärin riippumatta henkilöstä tai mielipiteistään.
Ja taidampa illemmalla korkata yhden Cohiba Siglo III joita ostin paketin olutfestareilta, taisi olla 16€ kipale, mutta kerranhan tässä vain eletään! :cheer:
Viimeksi muokannut Niba, 13.08.2011 11:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Flow Lauantai not Slow

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Jos lähtis rannalle...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Flow Lauantai not Slow

Viesti Kirjoittaja saira »

Pahasti näyttää sille, että koira on tulossa. Mies mietti ääneen, et kun mä ota tytön kanssa koiran, ni hän saa sitä päivähoitoon ja pääsee lenkille kun mulla on pitkiä päiviä. Ja kun laitoin kyselyä koirasta ystävälle, jonka kautta tämä koira tulisi, hän vastasi tyylillä "täytyy nyt vaan sit miettiä, mitä kautta koira teille tulee". :-D
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Flow Lauantai not Slow

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

TPK.

Kiva olla töissä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Flow Lauantai not Slow

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kiva olla lomalla !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Flow Lauantai not Slow

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kiva olla vielä LOMAtunnelmissa, berliinistä ostetut viidakkoshortsit ja turkista varistettu T-paita päällä!
Pidin lounastauon mutta kahvia koneeseen eikä muuta..
Täytyy mennä poimimaan palstalta kesäkurpat ja mahdolliset muut kasvannaiset kuten pavut. Sitte uiskoilemaan! Meri varmaan jäähtynyt pari astetta toissa sunnuntaista jolloin +23C, mutta vilvoittaa varmasti paremmin..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Flow Lauantai not Slow

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Vitun kivaa kun naapuri taas alkaa huudattamaan 12 aikaan yöllä volyymi vähintään miljoonalla jotain paskaa teknoa. 3 tuntia sitä möykettä kuulu ja oli näääin lähellä että en soittanut poliiseja pamputtamaan sitä hengiltä.

Nyt taas alko heti yhen aikaan aamulla sama popitus. Voisin mennä ite pamputtamaan sen hengiltä. Ens yönä varmasti soitan poliisit jos sama jumputus jatkuu.
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Flow Lauantai not Slow

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Eikö riittäisi jos hakkaisit seinää?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
MiiX
Elämätön Kitisijä
Viestit: 350
Liittynyt: 17.07.2011 15:13
Paikkakunta: Oulu

Re: Flow Lauantai not Slow

Viesti Kirjoittaja MiiX »

Homeboy65 kirjoitti:Eikö riittäisi jos hakkaisit seinää?
Ei se tunnu riittävän, kyllä eilenki tuli testattua. Ei kehtaa ovellekaan mennä kovin koputtelemaan, kun tiedä minkälainen huumehörhö se on. Tällä asuinalueella ei niin hirvee ihmekään olis jos sais puukosta samantie.
Was many years ago that I left home and came this way
I was a young man, full of hopes and dreams
But now it seems to me that all is lost and nothing gained
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Flow Lauantai not Slow

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Täytyi ampua iltavuoroon töihin, kun pukkaa teemaa. Harmittaa, kun jää Premierin avauskierros väliin, ehkä huomenna näen yhden matsin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Flow Lauantai not Slow

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Joka viikonloppu sama saatanan tappelu kakaran kanssa ruuasta :kele: . Ei kelvannut tänään lohikeitto, kun ei suostuisi syömään muuta kuin pinaattilettuja tai makaroonilaatikkoa. Kaipa se keitto jossain vaiheessa rupee kelpaamaan, kun ei muutakaan tästä "ravintolasta" tule :evil:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Flow Lauantai not Slow

Viesti Kirjoittaja Sola »

Puuh, neljän tunnin "tarjoilu"keikka vei vedon musta. Tai sit se oli ne kaks kaljaa mitkä sen jälkeen juhlaväen seurassa join. Mähän oon nyt melkein bestis jo Vesa Vierikon kans ku keskusteltiin hänen kanssaan hiomisesta ja puuvahoista.
Kiva työkeikka ja "helppoo" rahaa.
Nyt jos kävis suihkus ja ottais vielä yhen kaljan niin tipahdan varmaan sit heti sen jälkeen yöunille :D
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Flow Lauantai not Slow

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Piti mennä tänään lenkille yhden kaverin kanssa. Sen piti soittaa heti kun tietää päiväohjelmansa johonkin aikaan iltapäivällä. Ja paskat. Ei soittanut, miksipä sen tavat olisivat muuttuneet viimeisen puolen vuoden aikana. Pitänee seuraavan kerran sopia, että mä soitan - tulee aikakin asioihin selvyys ajallaan.

Huomenna piti tulla serkkuja syömään. Ei tule - koska unohtivat, kuten yhden toisenkin jutun (ei liittynyt mun paikalla oloon), joka yhdelle serkulle selvisi tunti sitten puhelun aikana. Meen sitten yhdelle serkulle ja toinen tulee sinne, tosin sinne tulee muutakin seurakuntaa ja mun varaamat marmoroidut pihvit ei kyllä riitä kaikelle lisäsakille.

Kohta saunaan !
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Flow Lauantai not Slow

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

"Ladies and gentlemen. This is the event of the century. Sooooo let´s get ready to rumble. Introducing in the light blue corner. Weight 3500 g and height 50 cm, born 13.8.2011 6:59 PM, straight outta Kerava. Undefeated, incredible, Little-J !!!!!!!"

Elikkäs suomeksi: mä oon taas täti. En mä turhaan ole puolta päivää ravannu kaupoilla ja toista puolta päivää askarrellu vaippakakkua. Kummipojasta tuli isoveli. Heh! :D
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Vastaa Viestiin