Täydellinen tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Täydellinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Jos koittais vaikka vähän töitä tehdä välillä. Ihme spagettiviikko jälleen, pitää vissiin jo kirkasvalolamppu kaivaa kaapista esiin.

Aamulla herätyskello soi kuudelta tuttuun tyyliin, en KYENNY nousemaan varsinkin kun ulkona satoi vettä. Siirsin sen kahdeksaksi jotta voin koko päivän potea huonoa omaatuntoa siitä että en ratsastanu.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
ninnithequeen

Re: Täydellinen tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Georgina kirjoitti:Jos koittais vaikka vähän töitä tehdä välillä. Ihme spagettiviikko jälleen, pitää vissiin jo kirkasvalolamppu kaivaa kaapista esiin.

Aamulla herätyskello soi kuudelta tuttuun tyyliin, en KYENNY nousemaan varsinkin kun ulkona satoi vettä. Siirsin sen kahdeksaksi jotta voin koko päivän potea huonoa omaatuntoa siitä että en ratsastanu.
Mun kännykän herätyskello ei vaan toimi. Onneks kaverit herätti aamulla että sain lekuriajan eilen varattua.

Mun pitäs kaivaa ihan tavan lamput esiin...ja saada joku prkl laittamaankin ne. Ovat meinaan liian korkealla meikäläiselle nekin perkeleet (paitti olkkarin johon kaikki muut lyö päänsä paitti mie) Ja sit ne verhot. Huoh. Palkataan pitkä mies, ruokapalkalla.

Ja mä oisin niiiiiiiiiin mielelläni tullu liikuttaa siun hevosen mutku mutku :(
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Täydellinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

ninnithequeen kirjoitti:Ovat meinaan liian korkealla meikäläiselle nekin perkeleet
:roll:
Kyllä ihmiset tavallisesti ostavat tai lainaavat tikaat lamppujen, verhojen yms laittoa varten. Ei mulla ainakaan ihan heti tule mieleen miten muuten saisin oman olohuoneeni kattoon valot laitettua yli 4m korkeuteen..
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Täydellinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Hmm...kovasti odottamani uusi RHCP levy paljastui ohilyönniksi. Jos siitä sisuuntuneena lähtis treenaan.
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Täydellinen tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pulkannaru kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ovat meinaan liian korkealla meikäläiselle nekin perkeleet
:roll:
Kyllä ihmiset tavallisesti ostavat tai lainaavat tikaat lamppujen, verhojen yms laittoa varten. Ei mulla ainakaan ihan heti tule mieleen miten muuten saisin oman olohuoneeni kattoon valot laitettua yli 4m korkeuteen..
Oot vaan liian lyhyt.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Täydellinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Pulkannaru kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ovat meinaan liian korkealla meikäläiselle nekin perkeleet
:roll:
Kyllä ihmiset tavallisesti ostavat tai lainaavat tikaat lamppujen, verhojen yms laittoa varten...
Ei tytöt. Tytöt saa luvallisesti käyttää tällaiseen TosiMiesten apua. Miehet jopa oikein odottavat sitä 8)
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Täydellinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Eiei, kyllä nyt jonkun pitäisi:
1) lainata tikkaita (mieluummin lahjoittaa ne)
2) lahjoittaa samalla uudet lamputkin
3) tuoda lamput ja tikkaat kotiin
4) samalla lahjoittaja voisi asentaa lamput kattoon

jne.
Loppuiko data & argumentit?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Täydellinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No mutta kappas. Ilmoitettiin juuri, että huomisesta lähtien työpiste sijaitsee kaupungin toisella puolella, konsultin elämää.

Aamusella hemmetin seksy lekuri määräsi jotain epämääräisen halpoja nappeja. Kipu katosi, mutta juma kun saa juosta paskalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Täydellinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Laksatiiveja vatsakipuun?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Täydellinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tulehduskipulääke olkapääkipuun.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Täydellinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Meloksikaami.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Nergal
Kitisijä
Viestit: 1660
Liittynyt: 17.01.2011 18:23
Paikkakunta: Tampere

Re: Täydellinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Nergal »

Tyhmä mIRC otti ja hukkas autojoinit. PANIIKKI!!!
Society failed to tolerate me and I have failed to tolerate society
AngryBird

Re: Täydellinen tiistai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Bluntly kirjoitti: Aamusella hemmetin seksy lekuri määräsi...
Toivottavasti et käynyt Davella :P
ninnithequeen

Re: Täydellinen tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sleazoid kirjoitti:Eiei, kyllä nyt jonkun pitäisi:
1) lainata tikkaita (mieluummin lahjoittaa ne)
2) lahjoittaa samalla uudet lamputkin
3) tuoda lamput ja tikkaat kotiin
4) samalla lahjoittaja voisi asentaa lamput kattoon

jne.
Joo, mielellään.

Huoh. Nuo kissat ja kakarat tuppaa repimään verhot alas heti kun joku ystävällinen sielu on ne TAAS asentanut paikalleen. Ja lamput on omasta takaa, kiitos.
AngryBird

Re: Täydellinen tiistai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

ninnithequeen kirjoitti: Nuo kissat ja kakarat tuppaa repimään...
Kakarat eivät tunne sanaa EI? :shock:


(Natsiminä paljastaa, että meillä EI kuuluu sekä kakaran että elukoiden ymmärtämiin sanoihin)
ninnithequeen

Re: Täydellinen tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AngryBird kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Nuo kissat ja kakarat tuppaa repimään...
Kakarat eivät tunne sanaa EI? :shock:


(Natsiminä paljastaa, että meillä EI kuuluu sekä kakaran että elukoiden ymmärtämiin sanoihin)
Toki tuntevat ja tietävät. Vaan annas olla kun äitin silmä välttää. Kissatkin varmaan istuis sormi suussa sängyllä "en se minä ollu" jos osaisivat. Murheenkryyninä nimenomaan nuo rakkaat 60-luvun makkarin verhot. Ja kaveri ompeli niiiiiiin hienot verhot tytön huoneeseen joita en niitäkään saa ylös vaikka niillä korkkareilla kiikkuisin keittiöjakkaralla...

Ihanan sympaattista porukkaa taas täällä :]

Onneks yks lähellä asuva kaveri lupas tällä viikolla joku ilta tulla laittaa kaik ja poraamaan seiniin sata reikää. Ei, mulla ei ole poraakaan. Ja tuo typerä seinä murtuu kun tavan taulukoukkua yrittää naputtaa. Miksi näin, ei naapuriasunnossa vaan? En tajuu.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Täydellinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

ninnithequeen kirjoitti:Ihanan sympaattista porukkaa taas täällä :]
No mitä odotat, kun jaksat valittaa siitä ettet saa verhoja ripustettua kun olet liian lyhyt? Ei saatana taas kerran.
Loppuiko data & argumentit?
AngryBird

Re: Täydellinen tiistai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

^^Keittiöjakkarat ovat noin 65 senttiä korkeita. Sä olet n. 155 senttiä pitkä. Tekee 2,10 metriä. Huonekorkeus on ~2,5 metriä. Onko sun verhokisko katossa kiinni?
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Täydellinen tiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

ninnithequeen kirjoitti:Ja tuo typerä seinä murtuu kun tavan taulukoukkua yrittää naputtaa. Miksi näin, ei naapuriasunnossa vaan? En tajuu.
Seinät eivät ole samanlaisia. Osa on kantavia ja osa ei.
Universaali disclaimer.
ninnithequeen

Re: Täydellinen tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

So Hard kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja tuo typerä seinä murtuu kun tavan taulukoukkua yrittää naputtaa. Miksi näin, ei naapuriasunnossa vaan? En tajuu.
Seinät eivät ole samanlaisia. Osa on kantavia ja osa ei.
Hassua, että seinä on tasan ja täsmäleen sama seinä, joka ei toiselta puoleta murtunut kun aikanaan siihen sillä puolella taulukoukut naputin.
ninnithequeen

Re: Täydellinen tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sleazoid kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ihanan sympaattista porukkaa taas täällä :]
No mitä odotat, kun jaksat valittaa siitä ettet saa verhoja ripustettua kun olet liian lyhyt? Ei saatana taas kerran.
Niinpä. Muut saa kiroilla pikkumurheitaan täällä mutta en minä. Ei saatana taas kerran.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14914
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Täydellinen tiistai

Viesti Kirjoittaja So Hard »

ninnithequeen kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja tuo typerä seinä murtuu kun tavan taulukoukkua yrittää naputtaa. Miksi näin, ei naapuriasunnossa vaan? En tajuu.
Seinät eivät ole samanlaisia. Osa on kantavia ja osa ei.
Hassua, että seinä on tasan ja täsmäleen sama seinä, joka ei toiselta puoleta murtunut kun aikanaan siihen sillä puolella taulukoukut naputin.
Se on sitten murheen murtama seinä, joka ei kestä tavan taulukoukkua. Peli on menetetty.
Universaali disclaimer.
AngryBird

Re: Täydellinen tiistai

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Muut eivät odota ja vaadi, että joku toinen tulee ratkaisemaan ne pikkumurheet ja vastoinkäymiset. Olisko se niin? Voisko olla?

Voisko joku tulla meille imuroimaan ja purkamaan kaksi kirjahyllyä kun mä en nyt millään jaksa enkä viitsi enkä oikein kykenekään kun sattuu ja kaikkee ja työkalutkin on tuolla työhuoneen hyllyssä. Pihan toisella puolella, saatanan saatana :(
ninnithequeen

Re: Täydellinen tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Niin, onhan se hirveetä kun on joitain asioita joita ei vain itse pysty tekemään. Mut mä voin hei tulla teille imuroimaan, teen sen kotonakin joka päivä. Tai laittamaan ruokaa, pesemään pyykkiä, ulkoiluttamaan lastasi...anything! Mut niitä vitun verhoja ja lamppuja mä ny en vaan saa itse laitettua.

Anteeksi siitä.
ninnithequeen

Re: Täydellinen tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

So Hard kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
So Hard kirjoitti:
Seinät eivät ole samanlaisia. Osa on kantavia ja osa ei.
Hassua, että seinä on tasan ja täsmäleen sama seinä, joka ei toiselta puoleta murtunut kun aikanaan siihen sillä puolella taulukoukut naputin.
Se on sitten murheen murtama seinä, joka ei kestä tavan taulukoukkua. Peli on menetetty.
Jaa-a, aika hurjassa kunnossa tän uuden kämpän seinät on muutenkin. Ihania laastiläiskiä siellä sun täällä. Taitaa tosiaan olla murheen murtama asunto.
Vastaa Viestiin